Петронговський, Р. Р. Шляхи та засоби виховання патріотизму юнаків і дівчат у позанавчальній виховній діяльності [Текст] / Р. Р. Петронговський> // Історія в середніх і вищих навчальних закладах України. - 2006. - N5/6. - С. 2-13. Рубрики: Виховання--патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): уроки історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 76 Примакова, Т. В. Формування медіакомпетентності в учнів на уроках історії [Текст] / Т. В. Примакова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 2-5 Рубрики: Уроки історії--формування медіакомпетентності Уроки історії--джерела інформації Кл.слова (ненормовані): уроки історії -- друковані засоби масової інформації -- історичні джерела -- писемні джерела Анотація: У статті розповідається як сучасні друковані періодичні видання використовуються на уроках історії з метою вироблення в учнів критичного ставлення до засобів мас-медіа, їхне уміння осмислювати інформацію, оцінити її об’єктивність, відібрати те, що збагачує особистість. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Богдановська, Людмила. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії Анотація: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 30 Баханов, К. О. Пам’ять та її розвиток на уроках історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 7-8. Рубрики: Уроки історії--розвиток пам’яті учнів Кл.слова (ненормовані): діагностувальний диктант -- розвиток пам’яті -- уроки історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 64 Мироненко, В. В. Використання дебатів під час вивчення історії. 10-11-й класи [Текст] / В. В. Мироненко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 11. Рубрики: Уроки історії--педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): уроки історії -- педагогічні технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 62 Фирсова, Е. В. Система патриотического воспитания на уроках истории и внеклассных мероприятиях / Е. В. Фирсова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 40-43. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Виховання школярів--патріотичне виховання Росія--виховання Кл.слова (ненормовані): виховання школярів -- патріотичне виховання -- система патріотичного виховання -- уроки історії -- позашкільні заходи Анотація: Система патріотичного виховання школярів у загальноосвітній школі (уроки історії, позашкільні заходи). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 11 Діброва, Н. А. Боротьба русичів проти монголо-татарських нападників у повісті І. Франка "Захар Беркут" [Текст] : інтегрований урок (українська література, історія), 7 клас / Н. А. Діброва, В. Є. Бабанін> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 25. - С. 9-16. Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): Захар беркут (урок) -- інтегровані уроки -- уроки української літератури -- уроки історії Дод.точки доступу: Бабанін, В. Є.; Франко, Іван Якович (письменник, перекладач, літературознавець ; 1856-1916) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 19 Саповська, В. Ф. Використання логічно-структурних схем у поєднанні з комп’ютерними технологіями на уроках [Текст] / В. Ф. Саповська> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 8-11. Рубрики: Викладання суспільно-гуманітарних предметів--використання структурно-логічних схем Викладання суспільно-гуманітарних предметів--комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): викладання суспільних дисциплін -- логічно-структурні схеми -- методи навчання -- комп’ютерні технології на уроках -- уроки правознавства -- уроки історії Анотація: В статті розповідається про методику застосування логічних схем на уроках історії та правознавства. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ю 52 Юницька, В. М. Розвиток хронологічних компетенцій учнів на уроках історії для підготовки до ЗНО та ДПА [Текст] : готуємось до ЗНО / В. М. Юницька> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - Вкладка ""Фаховий сервер № 17". - 16/1-16/8. Рубрики: Викладання історії в школі--формування хронологічної компетентності Кл.слова (ненормовані): хронологічна компетентність -- компетентнісний підхід -- уроки історії Анотація: Мета вивчення хронології в школі - показати послідовність подій і явищ, тривалість їх у часі, підвести учнів до розуміння виміру часу та ознайомити із системами літочислення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Організація процесу навчання історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 7-8. Рубрики: Викладання історії в школі--організація навчання Кл.слова (ненормовані): вивчення історії -- навчання історії в школі -- процес навчання -- організація процесу навчання -- уроки історії -- дискусії на уроках історії -- види дискусії Анотація: В статті розповідається про дискусійні методи на уроках історії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 63 Комаров, С. В. Планування індивідуальних досягнень п’ятикласників [Текст] / С. В. Комаров> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 13-16. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Уроки історії України в 5 кл.--вспут до історії Навчання учнів--п’ятикласники--вікові особливості Кл.слова (ненормовані): навчання історії в школі -- уроки історії -- Історія України (Вступ до історії) -- оновлений курс -- п’ятикласники -- здібності до навчання -- критерії оцінювання знань Анотація: В статті розповідається про викладання оновленного курсу історії України п’ятикласникам з урахуванням вікових особливостей учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 58 Кожем’яка, О. Л. Поширення педагогічного досвіду вчителя через проведення майстер-класів [Текст] / О. Л. Кожем’яка> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 10-15. Рубрики: Викладання історії в школі Вчитель--професійна майстерність Кл.слова (ненормовані): майстер-клас -- педагогічний досвід вчителя -- мотивації до навчання -- уроки історії Анотація: Автор статті розповідає про одну з ефективних форм поширення педагогічного досвіду - майстер-клас, під яким розуміють відкриту систему роботи вчителя, що дозволяє продемонструвати нові можливості розвитку педагогічної науки і ступінь оволодіння ними педагога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Мірошниченко, Світлана. L'Empire carolingien : урок історії фр. мовою в 7 кл. / С. Мірошниченко> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 2. - С. 60-63. Рубрики: Білінгвальна освіта--уроки Викладання всесвітньої історії в школі--уроки французькою мовою Французька мова--методика викладання--уроки Кл.слова (ненормовані): уроки історії -- французька мова -- білінгвальна освіта -- імперія Каролінгів Анотація: Представлено розробку уроку історії французькою мовою на тему "Імперії Каролінгів". Дод.точки доступу: Каролінги (королівська династія у державах франків) \о них\ Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
К 61 Коломойць, С. Д. “Методична імпровізація” як ознака професіоналізму вчителя [Текст] / С. Д. Коломойць> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 15. - С. 2-5. Рубрики: Вчителі--методична майстерність Вчителі--професіоналізм Уроки історії--Ігрові методи навчання Кл.слова (ненормовані): методичні дії вчителя -- методичні прийоми -- дидактичні прийоми -- уроки історії -- вчитель історії -- методичні ігри Анотація: В статті розповідається про застосування вчителем дидактичних прийомів та засобів у разі виникнення проблемної ситуації методичного характеру на уроках історії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 93 Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії [Текст] / Л. В. Любіченко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 21. - С. 15-17. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання історії в школі--розвиток критичного мислення Кл.слова (ненормовані): критичне мислення на уроці історії -- запитання високого рівня -- запитання низького рівня -- уміння висловлювати власні судження -- робота з картиною -- робота з гравюрою -- уроки історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 93 Любіченко, Л. В. Структура уроку історії, спрямованого на розвиток критичного мислення учнів [Текст] / Л. В. Любіченко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 22/23. - С. 17-20. Рубрики: Викладання історії в школі--уроки історії Кл.слова (ненормовані): критичне мислення учнів -- уроки історії -- організація навчання Анотація: У статті пропонуються різні методи створення сприятливого середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 93 Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії [Текст] / Л. В. Любіченко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 27. - С. 2-7. Рубрики: Уроки історії--розвиток критичного мислення Уроки історії--методи навчання Кл.слова (ненормовані): навчальне середовище -- критичне мислення учнів -- уроки історії -- методи навчання -- фаза консолідації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 93 Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії [Текст] / Л. В. Любіченко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 28/29. - С. 2-9. Рубрики: Викладання історії в школі Уроки історії--розвиток критичного мислення Дескриптори: критичне мислення -- уроки історії -- методи навчання -- метод "Фішбоун" -- метод "спрямоване читання" -- метод "взаємне читання" Анотація: Автор статті наводить цікаві методи навчання, що сприяють розвитку критичного мислення школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 95 Шульга, Олексій. Методика застосування проблемного навчання на уроках історії та його значення [Текст] / О. Шульга> // Історія в рідній школі. - 2014. - N 11. - С. 39-41. Рубрики: Викладання історії в школі навчання проблемне Кл.слова (ненормовані): уроки історії -- проблемне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 95 Шульга, Олексій. Використання творів художньої літератури на уроках історії [Текст] / О. Шульга> // Історія в рідній школі. - 2014. - N 12. - С. 40-42. Рубрики: Викладання історії України в школі--міжпредметні зв’язки Кл.слова (ненормовані): уроки історії -- акровірш -- шарада Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |