П 19 Пасічник, О. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / Олександр Пасічник> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 21-27. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): шкільний підручник -- іноземні мови -- підручники з англійської мови Анотація: У статті розкривається проблема гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників як важливого психологічного та дидактичного чинника забезпечення ефективності запам'ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Редько, Валерій. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 41-52. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання іноземної мови Кл.слова (ненормовані): компетентнісно-діяльнісна технологія -- зміст навчання іноземної мови -- шкільний підручник -- іншомовна комунікативна компетентність Анотація: У статті розглядається і науково обгрунтовується компетентнісно-діяльнісна технологія конструювання змісту навчання іноземних мов у середній школі. Визначається базовий рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності сучасного учня. Теоретичні положення ілюструються практичними прикладами зі змісту підготовлених автором шкільних підручників з іспанської мови. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 85 Гриценко, А. Використання інформаційних ресурсів на уроках історії з метою активізації діяльності школярів [Текст] / А. Гриценко> // Історія в рідній школі. - 2014. - N 2. - С. 31-32. Рубрики: Викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): шкільний підручник -- цифрові освітні ресурси Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 33 Редько, Валерій. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 20-31 : мал. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- структурні компоненти -- шкільний підручник -- урок-параграф Анотація: Автор статті розглядає і обгрунтовує підходи до конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов; досліджуються дидактичні та методичні положення, що можуть слугувати підгрунтям для визначення змісту уроків-параграфів як структурних компонентів шкільної навчальної літератури. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
X91 XVI Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" [Текст]> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 3. Рубрики: Освіта--конференції--шкільні підручники Кл.слова (ненормовані): науково-практичні конференції -- міжнародні конференції -- шкільний підручник -- сучасний підручник Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |