Б 60 Бикеева, А. С. "Мне некогда! " - так ли это на самом деле? / А. С. Бикеева> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 55-57. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Школа і сім’я--бесіди з батьками Кл.слова (ненормовані): школа і сім’я -- робота з сім’єю -- бесіди з батьками -- індивідуальна робота -- ефективне батьківство -- батьківський менеджмент Анотація: Надається матеріал для бесід з батьками (ефективність батьківства, повага до дітей). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 15 Макаренко, Світлана Олегівна. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. О. Макаренко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 61-66. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Обдаровані діти--позанавчальна діяльність Обдаровані діти--психологічні проблеми--соціалізація Кл.слова (ненормовані): робота з обдарованими дітьми -- науково-пошукова робота -- науково-дослідна робота -- гурткова робота -- індивідуальна робота -- інтелектуально обдаровані підлітки -- психологічні проблеми -- соціально-психологічна адаптація Анотація: Позанавчальна діяльність у роботі з обдарованими дітьми розглядається у єдності з реальною суспільною практикою їх виховання. Підкреслюється, що позашкільна робота має грунтуватися на диференціації та індивідуалізації соціально-виховного процесу, який передбачає всебічний розвиток обдарованості вихованців. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 75 Грабар, Наталя. Використання методики аутокомунікації в системі індивудуальної роботи бібліотек вищої школи / Н. Грабар> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 12-15. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Бібліотеки ВНЗ--індивідуальна робота з користувачем Кл.слова (ненормовані): спілкування -- аутокомунікація -- комунікація -- взаємодія -- індивідуальна робота -- бібліотека ВНЗ Анотація: У статті розкрита специфіка індивідуальної роботи бібліотечних фахівців із відвідувачами бібліотек. Розглядається аутокомунікація як засіб підготовки читачів до спілкування. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
К 83 Кройтор, З. А. Проектуємо модель уроку разом : (тренінг) / Кройтор З. А., Фоменко О. А.> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 27. - Фаховий сервер. - С. 20-1 - 20-8. Рубрики: Уроки--організація Кл.слова (ненормовані): організація уроку -- компоненти уроку -- мета уроку -- завдання уроку -- навчальне завдання уроку -- корекційно-розвивальне завдання уроку -- виховне завдання уроку -- індивідуальна робота -- фронтальна робота -- групова робота -- метод навчання Анотація: У статті представлено розробку методичного лото, мета якого: поширення та закріплення знань педагогів про основні компоненти уроку; ознайомлення із практичним досвідом учителів щодо складання мети, визначення завдань, вибору форм, методів, прийомів і засобів навчання; конструювання моделі уроку. Дод.точки доступу: Фоменко, О. А. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
К 59 Козяр, Г. В. Робота з обдарованими дітьми [Текст] : орієнтовне планування та практичні матеріали для індивідуальної та групової роботи / Г. В. Козяр, Г. М. Лавренчук> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 10/11. - С. 2-16. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти Кл.слова (ненормовані): індивідуальна робота -- групова робота молодших школярів -- робота з обдарованими дітьми -- орієнтовне планування Дод.точки доступу: Лавренчук, Г. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 23 Наливкіна, Н. Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи / Наталія Наливкіна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 56–57. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Педагогіка партнерства Кл.слова (ненормовані): взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- батьківські збори -- діти з затримкою психічного розвитку -- співпраця з батьками -- індивідуальна робота -- корекційна система -- спеціальна школа -- педагогіка партнерства Анотація: У статті розповідається про співпрацю вчителів з батьками учнів із особливими освітніми потребами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): зв’язне мовлення -- дрібна моторика -- індивідуальна робота -- дидактична гра -- діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта Анотація: Подано дидактичну гру для дітей старшої групи, яка проводиться індивідуально з кожною дитиною і підходить як для логопедичної, так і для загальнорозвивальної роботи. Мета її - уточнювати уявлення дітей про навколишній світ; закріпллювати знання назв пальців; розвивати зорове сприймання, увагу, пам'ять, дрібну моторику, зорово-рухову координацію, мисленнєві операції аналізу, узагальнення, встановлення причинно-наслідкових зв'язків, зв'язне монологічне мовлення; виховувати моральні якості особистості, бажання і готовність надавати допомогу тим, хто її потребує. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гнєда, Інна Скляний мольберт: вчимо виражати почуття [Текст] / Інна Гнєда> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток Кл.слова (ненормовані): образотворчість -- засоби навчання -- індивідуальна робота -- художня діяльність -- малювання пальчиком -- монотипія -- краплетерапія -- пісочна анімація -- аплікація з паперу -- тістопластика -- робота з кінетичним піском Анотація: Представлено скляний мольберт - універсальний психологічний інструмент, який сприяє корекції емоційно-вольової сфери, розвитку дрібної моторики і, як наслідок, мовлення та інтелекту, памяті, уваги, графомоторних навичок дошкільнят. Описано методи роботи на такому мольберті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисенко, Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства [Текст] / Тетяна Сисенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): педагогіка партнерства -- Нова українська школа -- батьківські збори -- взаємодія школи та сім’ї -- індивідуальна робота -- успішна співпраця -- спілкування з батьками -- партнерські стосунки -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що довіра до школи починається з педагогіки партнерства – одного з ключових компонентів Концепції Нової української школи. Це педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. В основі педагогіки парстнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учнем, учителем і батьками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |