Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Савченко, Володимир.
    Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти [Текст] / В. Савченко, О. Маклюк // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2021. - N 5. - С. 51-64. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--економічні дисципліни
   Кафедра математики, фізики та економіки

Кл.слова (ненормовані):
економічні дисципліни -- інноваційний розвиток -- економіка знань -- технологічний уклад -- вища освіта -- творчий потенціал -- інформаційно-мережеві технології
Анотація: У статті проаналізовано переваги економіки знань як економічної формації розвитку суспільства. Вказані суперечності і впровадження такої системи в Україні та напрями структурної перебудови інноваційного харакетру:збільшення наукомістких виробництв; удосконалення пропорцій макроекномічного розвитку; впровадження кластерів і територій з особливим податковим статусом. Увага акцентована на тому, що теорія економіки знань перебуває на стадії становлення, як і практика її впровадежння, особливо в частині адаптації до умов та суперечностей сучасної України і в цій площині відкриваються широкі перспективи для студентської молоді, вчених і практиків-виробничників.


Дод.точки доступу:
Маклюк, Олег

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)