74.03(2Рос)-8
И 21


    Иванова, С. В.
    Осмысление педагогического наследия М. В. Ломоносова в современной науке / С. В. Иванова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 98-104. - Библиогр.: 28 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8 + 72.3(2Рос)-8
Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів
   Наука--персоналії вчених

   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- історія російської педагогіки -- наука -- історія російської науки -- педагогічна спадщина -- наукова педагогічна спадщина -- ломоносовознавство -- ломоносовознавство в Росії -- ломоносовознавство в Україні -- філософсько-педагогічні погляди -- молодь -- виховання сучасної молоді -- виховання обдарованої молоді
Анотація: У статті аналізуються російські наукові публікації, присвячені 300-річному ювілею М. В. Ломоносова
В статье анализируются российские научные публикации, посвящённые 300-летнему юбилею М. В. Ломоносова.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.2-9
В 39


    Ветчинова, М. Н.
    Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в. / М. Н. Ветчинова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2-9 + 74.03(2Рос) + 74.268.1г
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--історія
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра іноземних мов

   Росія--педагогіка--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
мовознавство -- іноземні мови -- рідна мова -- педагогіка -- історія педагогіки -- історія російської педагогіки -- методика викладання мов -- викладання мов в школі -- історія викладання мов -- вивчення іноземних мов -- гімназії -- вивчення мов в гімназіях -- вивчення стародавніх мов -- література -- антична література -- переклад -- художній переклад -- розвиток особистості -- розвиток інтелекту -- розширення кругозору -- мотивація до вивчення мов -- освітні подорожі -- екскурсії -- іншомовна культура -- пізнання іншомовних культур
Анотація: Розглядається процес вивчення іноземних мов в гімназіях у дореволюційної Росії.
Рассматривается процесс изучения иностранных языков в гимназиях в дореволюционной России.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Уман, А. И.
    Дидактические идеи М. В. Ломоносова и современная теория обучения / А. И. Уман // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 103-108. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 72.3(2Рос)-8 + 74.03(2Рос)-8 + 74.202 + 81.411.2-0
Рубрики: Педагогіка зарубіжних країн--історія, 18 ст.
   Педагогіка--дидактика

   Викладання російської мови в школі--історія

   Кафедра російської мови і перекладу

   Росія--вчені
    Росія--педагоги

    Росія--педагогіка--історія, 18 ст.

Кл.слова (ненормовані):
історія російської педагогіки -- дидактика -- гуманізація -- гуманітаризація -- моделі процесу навчання -- навчальні програми -- класифікації навчальних завдань -- російська мова -- методика викладання мов -- викладання російської мови -- мовна компетентність учнів -- російські педагоги -- російські вчені -- педагогічна спадщина Ломоносова М. В.
Анотація: У статті дано аналіз дидактичних ідей в спадщині російського вченого- енциклопедиста М. В. Ломоносова (1711-1765). Показано, що вже на самому початку формування державної системи освіти в Росії великий учений зумів позначити і обгрунтувати її перспективи.


Дод.точки доступу:
Ломоносов, Михайло Васильович (рос. вчений ; 1711-1765) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)