И 21 Иванова, С. В. Осмысление педагогического наследия М. В. Ломоносова в современной науке / С. В. Иванова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 98-104. - Библиогр.: 28 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта Росії--персоналії педагогів Наука--персоналії вчених історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--педагоги Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- історія російської педагогіки -- наука -- історія російської науки -- педагогічна спадщина -- наукова педагогічна спадщина -- ломоносовознавство -- ломоносовознавство в Росії -- ломоносовознавство в Україні -- філософсько-педагогічні погляди -- молодь -- виховання сучасної молоді -- виховання обдарованої молоді Анотація: У статті аналізуються російські наукові публікації, присвячені 300-річному ювілею М. В. Ломоносова В статье анализируются российские научные публикации, посвящённые 300-летнему юбилею М. В. Ломоносова. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 39 Ветчинова, М. Н. Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в. / М. Н. Ветчинова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--історія історія педагогіки Росії до 1917 р. Кафедра іноземних мов Росія--педагогіка--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст. Кл.слова (ненормовані): мовознавство -- іноземні мови -- рідна мова -- педагогіка -- історія педагогіки -- історія російської педагогіки -- методика викладання мов -- викладання мов в школі -- історія викладання мов -- вивчення іноземних мов -- гімназії -- вивчення мов в гімназіях -- вивчення стародавніх мов -- література -- антична література -- переклад -- художній переклад -- розвиток особистості -- розвиток інтелекту -- розширення кругозору -- мотивація до вивчення мов -- освітні подорожі -- екскурсії -- іншомовна культура -- пізнання іншомовних культур Анотація: Розглядається процес вивчення іноземних мов в гімназіях у дореволюційної Росії. Рассматривается процесс изучения иностранных языков в гимназиях в дореволюционной России. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Уман, А. И. Дидактические идеи М. В. Ломоносова и современная теория обучения / А. И. Уман> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 103-108. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка зарубіжних країн--історія, 18 ст. Педагогіка--дидактика Викладання російської мови в школі--історія Кафедра російської мови і перекладу Росія--вчені Росія--педагоги Росія--педагогіка--історія, 18 ст. Кл.слова (ненормовані): історія російської педагогіки -- дидактика -- гуманізація -- гуманітаризація -- моделі процесу навчання -- навчальні програми -- класифікації навчальних завдань -- російська мова -- методика викладання мов -- викладання російської мови -- мовна компетентність учнів -- російські педагоги -- російські вчені -- педагогічна спадщина Ломоносова М. В. Анотація: У статті дано аналіз дидактичних ідей в спадщині російського вченого- енциклопедиста М. В. Ломоносова (1711-1765). Показано, що вже на самому початку формування державної системи освіти в Росії великий учений зумів позначити і обгрунтувати її перспективи. Дод.точки доступу: Ломоносов, Михайло Васильович (рос. вчений ; 1711-1765) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |