К 65 Копытов, А. Д. Инновационные педагогические технологии профессионального образования в США и Германии [Текст] / А. Д. Копытов, М. П. Пальянов> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 8. - С. 86-93. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Інновації в школі Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності США--вища освіта Німеччина--вища освіта Дод.точки доступу: Пальянов, М. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-86 Отрощенко, Лариса Степанівна. Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців зовнішньоекономічного профілю у Німеччині [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук. Спец. / Л. С. Отрощенко ; Академія педагогічних наук України. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ). - К. : АПН України. ІПООД, 2010. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах професійна компетентність Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Автореферати дисертацій--порівняльна педагогіка Німеччина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): автореферати з порівняльної педагогіки Дод.точки доступу: Академія педагогічних наук України. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 12 Павлюк, Світлана. Розвиток освітньо-наукового комплексу Німеччини в умовах європейської інтеграції [Текст] / С. Павлюк> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 5/6. - С. 61-70. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах Німеччина--вища освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваль, Тетяна Василівна. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 87-92 : табл. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах Німеччина--вища освіта США--освіта вища Кл.слова (ненормовані): ринкова конкуренція -- рейтинги -- вищі навчальні заклади -- дослідницькі університети -- глобалізація -- підприємницькі ВНЗ -- освітньо-науковий комплекс -- освітня політика -- зарубіжний досвід -- порівняльне дослідження Анотація: Досліджено спробу перенесення до Німеччини американського досвіду створення й підтримки діяльності університетів світового класу. Німецькі вчені довели майже цілковиту непридатність цього досвіду для умов своєї країни й помилковість ідеї перетворення дослідницьких університетів на підприємницькі заклади. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 12 Павлюк, Світлана Вікторівна. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини / Світлана Павлюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 92-97. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка кадрів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Німеччина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): Лісабонський проект -- природничо-математична освіта -- модернізація -- неуніверситетські заклади -- рівнева система -- інтернаціоналізація -- диференціація -- мотивація викладачів -- підготовка PhD -- аспірантські школи Анотація: Розглянуто головні аспекти діяльності і поступової модернізації вищої школи Німеччини, яка не може цілком задовольнити потреби країни у фахівцях з точних наук, інформатики та інженерії. Висвітлено засоби, якими німці намагаються розширити вищу освіту і підвищити її якість. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 77 Бойчевська, Ілона Борисівна. Професійна соціалізація фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах ФРН [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / І. Б. Бойчевська ; Міністерство освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Умань : УДПУ імені Павла Тичини, 2012. - 19 с. -
РУБ 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Німеччина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): професійна соціалізація Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Г 85 Гриник, Ігор Миронович. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до правового захисту дітей у Німеччині [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня канд.пед.наук. Срец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. М. Гриник ; Міністерство освіти і науки України, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Дрогобич : ДДПУ імені Івана Франка, 2013. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: правовий захист дітей Соціальний педагог--майбутній соціальний педагог Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Німеччина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): автореферати з педагогіки Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Г 52 Гладченко, М. Збалансована система показників як методика впровадження і контролю процесу стратегічного менеджменту у вищій освіті Німеччини [Текст] / М. Гладченко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 49-56. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--стратегічний менеджмент Німеччина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): збалансована система показників -- стратегічний менеджмент -- перспективи стратегічного розвитку -- стратегічні цілі -- стратегічні проекти -- вища освіта Анотація: Проаналізовано теоретичні та практичні засади використання збалансованої системи показників у контексті стратегічного менеджменту ВНЗ. Досліджені перспективи використання збалансованої системи показників, розробленої Університетом Майнца імені Йогана Гутенберга. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Каланова, Шолпан. Участь студентів у процедурі забезпечення якості вищої освіти: досвід Європи та Казахстану / Шолпан Каланова, Мейргуль Алписбаєва> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 102-107. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти Великобританія--вища освіта Німеччина--вища освіта Казахстан--вища освіта Кл.слова (ненормовані): якість вищої освіти -- студенти -- експертні групи студентів -- акредитація -- Болонський процес Анотація: У статті розглянуті питання участі студентів в процесах зовнішнього забезпечення якості освітнього процесу. Проаналізований досвід залучення студентів до експертної оцінки агентства із забезпечення якості освіти Німеччини, Великобританії, Норвегії, Фінляндії і Швеції. На основі проведеного дослідження авторами систематизовані критерії відбору студентів при формуванні експертних груп із проведення процедури акредитації організацій освіти і освітніх програм. Запропоновані рекомендації можуть бути використані фахівцями в області забезпечення якості в освіті. Дод.точки доступу: Алписбаєва, Мейргуль; Європейський союз студентів \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 81 Дужа-Задорожна, Мирослава Петрівна. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з сім’єю у вищих навчальних закладах Німеччини [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / М. П. Дужа-Задорожна ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: Соціальні педагоги--підготовка в вищій школі Сім’я--соціальна робота Підготовка майбутніх соціальних педагогів Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Німеччина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): автореферат дисертацій з педагогіки Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
А 61 Амеліна, Світлана. Особливості інформаційно-технологічної підготовки майбутніх перекладачів у вищих навчальних закладах Німеччини [Текст] / С. . Амеліна, Р. Тарасенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 8. - С. 94-101. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вищі навчальні заклади зарубіжних країн Німеччина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): майбутні перекладачі -- європейські університети -- європейські стандарти освіти Дод.точки доступу: Тарасенко, Ростислав Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 54 Вітвицька, Світлана Сергіївна. Основи педагогіки вищої школи [Текст] : підручник за модульно-рейтинговою системою навчання / С. С. Вітвицька. - 2-ге вид. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 384 с. - Бібліогр.: с. 354-366. - ISBN 978-611-01-0156-1 : 75.00 грн.
РУБ 378(075.3) Рубрики: Дидактика вищої школи Педагогіка вищої школи--підручники та посібники для ВНЗ Технології навчання Педагогічні дослідження Студенти Виховання студентів Викладачі вищих навчальних закладів науково-дослідна діяльність Педагогічна культура Освіта вища педагогічна--за кордоном Україна--вища освіта США--вища освіта Франція--вища освіта Англія--вища освіта Німеччина--вища освіта Японія--вища освіта Корея--вища освіта Китай--вища освіта Кл.слова (ненормовані): історія вищої педагогічної освіти Примірників всього: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 196 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 102.25 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційні підходи до управління загальноосвітніми навчальними закладами / Є. І. Коваленко. - С .7-14 Короленко, Віктор Леонтійович. Діяльнісні підходи до організації морального виховання дітей шкільного віку / В. Л. Короленко. - С .15-18 Лупивовк, Юлія Олексіївна. Асоціативність як психологічна основа монологічного мовлення / Ю. О. Лупивовк. - С .19-23 Лякішева, Анна Володимирівна. Сутнісні характеристики стилю життя особистості у соціальному оточенні / А. В. Лякішева, Л. К. Грицюк. - С .24-28 Mihokova, E. Analysis of the legal status quo fight against trafficking in human beings in Slovakia / E. Mihokova. - С .29-36 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Моральна культура студентів: основні складові досліджуваного феномену / Т. В. Потапчук. - С .37-43 Примачок, Людмила Леонтіївна. Еволюція ідей альтруїзму в західній філософській і психологічній думці / Л. Л. Примачок. - С .44-48 Ратинська, Інна Василівна. Моральна відповідальність і свобода: логіка взаємозв’язку / І. В. Ратинська. - С .49-53 Ришкевич, Ольга Викторовна. Теоретико-методические аспекты актуализации синтеза искусств в процессе вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства / О. В. Ришкевич. - С .54-59 Стаднік, Надія Вікторівна. Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів / Н. В. Стаднік. - С .60-64 Сухорукова, Світлана Вікторівна. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова. - С .65-70 Чирчик, Сергій Васильович. До проблеми діагностики якості вищої дизайн-освіти / С. В. Чирчик, С. В. Можаровський. - С .71-76 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Budnik-Przybylska, Dagmara. Changing in motivation for practising karate as individuals gain experience through training / D. Budnik-Przybylska. - С .77-85 Бережок, Владислава Юріївна. Значення природоохоронної діяльності в еколого-естетичному вихованні старшокласників / В. Ю. Бережок. - С .86-89 Ворник, Марія Миколаївна. Проектна методика навчання іноземної мови студентів-філологів гуманітарного вишу / М. М. Ворник. - С .90-94 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Використання у виховній роботі з молодшими школярами родинних традицій українського народу / Т. В. Гордієнко. - С .95-98 Дубровська, Лариса Олександрівна. Класна година в системі діяльності класного керівника / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .99-102 Дудчак, Галина Іванівна. Реалізація контрольно-результативного компонента педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів / Г. І. Дудчак. - С .103-107 Киричок, Інна Іванівна. Вплив Інтернету на морально-духовні та соціальні цінності старшокласників / І. І. Киричок, О. С. Гармаш. - С .108-113 Назаренко, Галина Анатоліївна. Потенціал варіативної складової навчального плану в контексті виховання культури демократизму учнів старших класів / Г. А. Назаренко. - С .114-119 Солова, Валентина Миколаївна. Толерантність вихователя літнього дитячого закладу оздоровлення і відпочинку у вирішенні педагогічних ситуацій / В. М. Солова. - С .120-125 Федак, Софія Андріївна. Особливості викладання предмета "Будівельна механіка" для іноземних студентів з англійською мовою навчання / С. А. Федак, С. І. Федак. - С .126-131 Шевчук, Марина Олександрівна. Організаційні основи позакласної роботи з трудового навчання в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .132-136 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Вовк, Оксана Романівна. Готовність студентів до гуманістично спрямованого вирішення проблемних ситуацій: діагностика емоційно-ціннісного компонента / О. Р. Вовк. - С .137-142 Завгородня, Євгенія Євгенівна. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С .143-147 Клунко, Роксолана Юріївна. Формування правової культури майбутнього вчителя як елемент підготовки до професійної діяльності / Р. Ю. Клунко. - С .148-151 Козубцов, Ігор Миколайович. Обґрунтування переліку навчальних дисциплін навчального плану підготовки аспірантів у системі вищої військової освіти / І. М. Козубцов. - С .152-156 Костенко, Олена Сергіївна. Педагогічні умови формування культурологічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів / О. С. Костенко. - С .157-159 Ніколаєску, Інна Олександрівна. Інноваційна спрямованість діяльності викладача системи післядипломної освіти як умова професійно-педагогічної самореалізації / І. О. Ніколаєску. - С .160-164 Плаксін, Андрій Анатолійович. Роль креативності в розвитку дидактичної культури викладача ВНЗ МВС України / А. А. Плаксін. - С .165-170 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Матвієнко, Світлана Іванівна. Розвиток музичної освіти на Чернігівщині у I половині ХIХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .171-175 Пасічник, Лариса Леонідівна. Професійна підготовка майбутніх вчителів у Німеччині: традиційні та інноваційні підходи / Л. Л. Пасічник. - С .176-180 Петько, Людмила Василівна. Педагогічні та виховні ідеї В. О. Сухомлинського у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .181-187 Яблочнікова, Ірина Остапівна. Підготовка магістрів-фінансистів у державах Балтії / І. О. Яблочнікова. - С .188-193
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Викладання іноземної мови Освіта--заклади освіти--управління Класний керівник--виховні години Психологія старшокласника Оздоровчі табори--виховна діяльність Професійна підготовка вчителів Вища освіта--якість вищої освіти Історія педагогіки--Україна Історія педагогіки в зарубіжних країнах Кафедра психології Кафедра педагогіки Чернігівщина--освіта--історія Німеччина--вища освіта Прибалтика--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |