П 24 Педагогічна Харківщина [Текст] : Довідник / Під ред. В. І. Лозової, І. Ф. Прокопенка ; Міністерство освіти України, Харківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди. - Х. : Видавництво Круглова, 1997. - 160 с. - ISBN 966-7310-00-0 : 3.60 грн.
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: Педагогіка України--довідкова література Вальдорфська педагогіка Гімназія--жіноча Гімназія--чоловіча Освіта--жінки Харківщина--освіта--педагогіка Харківщина--періодика Анотація: Це перша спроба зібрати з різних джерел матеріали про педагогів-засновників Харківського педагогічного інститутуі; різні типи навчальних закладів Х1Х та ХХ століття, про видатних освітян, науковців, що працювали на Харківщині, представників сучасних наукових педагогічних шкіл, заслужених вчителів і працівників народної освіти, вчителів - новаторів. Дод.точки доступу: Лозова, В. І. \ред.\; Прокопенко, І. Ф. \ред.\; Алчевська, Христина Данилівна (український педагог, організаторка народної освіти і керівник недільних шкіл ; 1841-1920) \о ней\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Гальперін, П. Я. \о нем\; Грінченко, Борис \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Щепкін, Петро Васильович (учитель ; 1865-1941) \о нем\; Міністерство освіти України; Харківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Г 94 Гуманистическая направленность штайнеровской педагогики [Текст] : сб. статей : метод пособие для преподавателей и студ. пед. вузов / пер. с фин. А. Ойттинен. - М. : ВЛАДОС, 1999. - 176 с. - ISBN 5-691-00243-0 : 6.70 грн. Зміст: Речицкая, Е. Г. Гуманистические тенденции современных образовательных систем (в отечественной и штайнеровской школах) / Е. Г. Речицкая. - С .7-19 Пелтонен, Э. Что такое штайнеровская педагогика? / Э. Пелтонен. - С .19-30 Пелтонен, Э. Будущее и вопросы воспитания / Э. Пелтонен. - С .30-38 Пелтонен, Э. Совместная работа и будущее педагогики / Э. Пелтонен. - С .38-46 Виркунен, К. Учение о темпераментах / К. Виркунен. - С .46-85 Ахмаваара, У. Обучение письму и чтению в штайнеровских школах / У. Ахмаваара. - С .85-99 Виркунен, К. Рисование форм в школах Рудольфа Штайнера / К. Виркунен. - С .99-115 Ахмаваара, У. Нравоучительные истории - инструмент воспитания морали / У. Ахмаваара. - С .115-126 Пелтонен, Э. Празднование основных календарных праздников в школах Рудольфа Штайнера - реальность, рожденная традицией / Э. Пелтонен. - С .127-139 Виркунен, К. Место антропософской духовной науки в современной культуре / К. Виркунен. - С .140-173
РУБ 37(09И) Рубрики: Вальдорфська педагогіка Преподавание--методика Дод.точки доступу: Ойттинен, А. \пер.\ Примірників всього: 10 НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (7), фб (1), ав (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (7), фб (1), ав (1) |
Х 91 Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки [Текст] : Навч. посібник для студ. пед. навч. закладів / Упоряд. З. Н. Борисова, В. У. Кузьменко. - К. : Вища школа, 2004. - 511 с. : іл. - ISBN 966-642-239-5 (в пер.) : 47.00 грн., 64.00 грн. Зміст: ІСТОРІЯ ЗАХІДНО-ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ Короткий нарис з історії західно-європейської дошкільної педагогіки . - С .5-9 Коменський, Я. А. Материнська школа, або Про дбайливе виховання юнацтва у перші шість років / Ж.-Ж. Руссо; Й. Г. Песталоцці. - С .10-24 Локк, Д. Думки про виховання / Й. Г. Песталоцці; Р. Оуен. - С .25-38 Руссо, Ж. -Ж. Еміль, або Про виховання / Й. Г. Песталоцці; Р. Фребель. - С .39-52 Песталоцці, Й. Г. Як Гертруда вчить своїх дітей / Р. Оуен; М. Монтессорі. - С .53-59 Песталоцці, Й. Г. Книга матерів, або Порадник для матерів, як їм навчати своїх своїх дітей спостерігати і говорити / Р. Фребель; П. Кергомар. - С .60-66 Оуен, Р. Уривки з педагогічних творів / М. Монтессорі; О. Декролі. - С .67-73 Фребель, Р. Дитячий садок / П. Кергомар; О. Декролі. - С .74-103 Монтессорі, Марія. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "Будинках дитини" / М. Монтессорі. - С .104-121 Кергомар, П. Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи / О. Декролі; С. Френе. - С .121-128 Декролі, О. Школа і виховання / О. Декролі. - С .129-130 Декролі, О. Збудження інтелектуальної й рухової активності з допомогою виховуючих ігор / С. Френе; Е. Грюнеліус. - С .131-132 Френе, С. Нова французька школа / С. Френе. - С .133-138 Френе, С. Формування особистості дитини і підлітка / С. Френе. - С .138-143 Штейнер, Р. Методика навчання і передумови виховання / Р. Штейнер. - С .144-147 Грюнеліус, Е. Вальдорфський дитячий садок. Виховання дітей молодшого віку / Г. С. Сковорода; Т. Г. Шевченко. - С .148-151 ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ до 1917 р. Короткий нарис з історії української дошкільної педагогіки . - С .152-156 Володимир Мономах. Повчання Володимира Мономаха дітям / Володимир Мономах. - С .157-159 Сковорода, Г. С. Вдячний Єродій / Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. - С .160-167 Сковорода, Г. С. Байки харківські / Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. - С .168-174 Шевченко, Т. Г. З епістолярної спадщини / К. Д. Ушинський. - С .175-176 Шевченко, Т. Г. З художньої прози / К. Д. Ушинський; М. І. Пирогов. - С .176-177 Шевченко, Т. Г. З поетичних творів / К. Д. Ушинський; О. В. Духнович. - С .178-180 Шевченко, Т. Г. Буквар південноруський 1861 року / К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов; . Свєтницька. - С .181-184 Ушинський, К. Д. Про народність у громадському вихованні / К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов. - С .183-188 Ушинський, К. Д. Рідне слово / М. І. Пирогов; М. П. Драгоманов. - С .189-195 Ушинський, К. Д. Людина як предмет виховання / О. В. Духнович; Л. Українка. - С .196-200 Ушинський, К. Д. Педагогічна подорож до Швейцарії / М. П. Драгоманов; Л. Українка. - С .201-204 Ушинський, К. Д. Звіт відрядженого для огляду жіночих навчальних закладів колезького радника К. Ушинського / М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. - С .205-208 Пирогов, М. І. Питання життя / М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. - С .209-216 Духнович, О. В. Народна педагогія в пользу училищ й учителей сельських / Л. Українка; І. Я. Франко. - С .217-221 Драгоманов, М. П. Народні школи на Україні серед життя і письменства в Росії / Л. Українка; І. Я. Франко. - С .222-224 Драгоманов, М. П. Антракт з історії українофільства (1863 - 1872) / І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. - С .225-228 Драгоманов, М. П. Педагогическое значение малорусского языка / І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. - С .229-240 Українка, Леся. З творів про дітей / Л. Українка. - С .241-243 Українка, Леся. Волинські образки / Л. Українка. - С .241-243 Франко, І. Я. З листа до Ольги Рошкевич / Б. Д. Грінченко; Н. Д. Лубенець. - С .247-248 Франко, І. Я. З листа до В. Білецького / Б. Д. Грінченко; В. В. Зеньківський. - С .248 Франко, І. Я. Попереднє слово до "книжки приказок про те, як не належить поводитися з дітьми" / С. Ф. Русова; В. В. Зеньківський. - С .248-249 Франко, І. Я. Передмова до другого видання збірки казок "Коли ще звірі говорили" / С. Ф. Русова; В. Ф. Одоєвський. - С .250-251 Грінченко, Б. Д. Дзвоник / Н. Д. Лубенець; В. Ф. Одоєвський. - С .252-258 Грінченко, Б. Д. Українська граматка до науки читання й писання / В. В. Зеньківський; В. Ф. Одоєвський. - С .252-258 Русова, С. Ф. Дошкільне виховання / В. В. Зеньківський; В. Г. Бєлінський. - С .262-275 Русова, С. Ф. У дитячому садку / В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. - С .276-282 Лубенець, Н. Д. Фребель і Монтессорі / В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. - С .283-290 Зеньківський, В. В. Психологія дитинства / В. Ф. Одоєвський; А. С. Симонович. - С .291-300 Зеньківський, В. В. Соціальне виховання, його завдання і шляхи / В. Г. Бєлінський; Є. М. Водовозова. - С .301-304 СТОРІЯ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В РОСІЇ до 1917 р. Короткий нарис з історії дошкільної педагогіки в Росії . - С .305-308 Одоєвський, В. Ф. Досвід про педагогічні способи при початковій освіті дітей / Л. М. Толстой; М. Х. Свєтницька. - С .309-314 Одоєвський, В. Ф. Наказ особам, які безпосередньо завідують дитячими притулками / Л. М. Толстой; Н. К. Крупська. - С .315-319 Одоєвський, В. Ф. Розмови з дітьми / А. С. Симонович; Н. К. Крупська. - С .320-328 Бєлінський, В. Г. Про дитячі книжки. Дитячі казки діда Іринея. Подарунок на Новий рік / Є. М. Водовозова; Н. К. Крупська. - С .329-333 Добрлюбов, М. О. Про значення авторитету у вихованні / Є. І. Тихєєва; Н. К. Крупська. - С .334-340 Толстой, Л. М. Про вільну школу / Л. К. Шлегер; Н. К. Крупська. - С .341-342 Толстой, Л. М. Кому у кого вчитися писати, селянським дітям у нас чи нам у селянських дітей / М. Х. Свєтницька; Н. К. Крупська. - С .342-344 Толстой, Л. М. Роль прикладу та наслідування у вихованні / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .345-346 Симонович, А. С. Дитячий садок / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .346-364 Водовозова, Є. М. Розумове і моральне виховання дітей від першого вияву свідомості до шкільного віку / Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. - С .365-374 Тихєєва, Є. І. Сучасний дитячий садок, його значення й обладнання / Н. К. Крупська; О. П. Усова. - С .375-389 Шлегер, Л. К. Практична робота в дитячому садку / Н. К. Крупська; О. П. Усова. - С .390-395 Свєтницька, М. Х. Наш дитячий садок / Н. К. Крупська; Г. С. Костюк. - С .396-403 ІСТОРІЯ РАДЯНСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ Короткий нарис з історії дошкільного виховання в Росії та в Україні за радянських часів . - С .404-407 Крупська, Н. К. Про дошкільне виховання дітей / В. О. Сухомлинський; Г. С. Костюк. - С .408-413 Крупська, Н. К. Про особливості дошкільного віку / В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. - С .414 Крупська, Н. К. Роль гри в дитячому садку / В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. - С .415 Крупська, Н. К. Зауваження до матеріалів з дошкільного виховання / О. П. Усова; О. В. Запорожець. - С .416-417 Крупська, Н. К. Зауваження на "Програму дитсадка" / О. П. Усова; В. К. Котирло. - С .418-419 Крупська, Н. К. Про нулівку / Г. С. Костюк; В. К. Котирло. - С .420-422 Макаренко, А. С. Лекції про виховання дітей / Г. С. Костюк. - С .423-440 Макаренко, А. С. Сім’я і виховання дітей / Г. С. Костюк. - С .441-443 Сухомлинський, В. О. Серце віддаю дітям / Г. С. Костюк. - С .444-448 Сухомлинський, В. О. Павлиська середня школа / О. В. Запорожець. - С .449-450 Сухомлинський, В. О. Твори для дітей / О. В. Запорожець. - С .451-452 Усова, О. П. Навчання в дитячому садку / О. В. Запорожець. - С .453-459 Усова, О. П. Роль гри у вихованні дітей / В. К. Котирло. - С .460-464 Костюк, Г. С. Про роль спадковості, середовища в психічному розвитку дитини / В. К. Котирло. - С .465 Костюк, Г. С. Розвиток і виховання / Г. С. Костюк. - С .466 Костюк, Г. С. Про розвиток мислення у дітей / Г. С. Костюк. - С .466 Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .467 Запорожець, О. В. Основи дошкільної педагогіки / О. В. Запорожець. - С .468 Запорожець, О. В. Психологія / О. В. Запорожець. - С .469-471 Запорожець, О. В. Психологія особистості і діяльності дошкільника / О. В. Запорожець. - С .472 Котирло, В. К. Розвиток вольової поведінки у дошкільників / В. К. Котирло. - С .473-476 Котирло, В. К. Завтра в школу / В. К. Котирло. - С .477-482 Державні документи про громадське дошкільне виховання . - С .483-485 ГРОМАДСЬКЕ ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ Короткий нарис розвитку громадського дошкільного виховання в Україні (з 1991 р.) . - С .486-488 Державні документи про дитинство та дошкільну освіту . - С .489-504
РУБ 372(075.3) Рубрики: дошкільна освіта в зарубіжних країнах--історія Дошкільна освіта в Україні--історія, 18 ст. ; 19 ст. Дошкільне виховання Вальдорфська педагогіка Дитячий садок Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): Шевченко про педагогіку Дод.точки доступу: Борисова, З. Н. \упоряд.\; Кузьменко, В. У. \упоряд.\ Примірників всього: 69 аб (41), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) Свободны: аб (41), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) |
П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн. Зміст: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6 Педагогічна технологія як наука . - С .6-8 Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9 Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10 Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13 Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16 Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21 Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24 Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27 Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29 Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33 Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38 Особистісно орієнтоване навчання . - С .38 Особистісно орієнтовані технології . - С .39 Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41 Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43 Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49 Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50 Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50 Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56 Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62 Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65 Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69 Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71 Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73 Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75 Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78 Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80 Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83 Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86 Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89 Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91 Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93 Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97 Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99 Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103 УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105 Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107 Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109 Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112 Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116 Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119 Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122 ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142 Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144 Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146 Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150 ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152 Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152 Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156 Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158 Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161 Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163 Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165 Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166 Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167 Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178 Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180 Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183 Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185 Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188 Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190 Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
РУБ 371(075.35) Рубрики: Педагогічні технології Технології навчання Особистісно зорієнтоване навчання Вальдорфська педагогіка Школа Монтессорі Інноваційні технології навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 100 Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) |
П32 Підласий, І. П. Практична педагогіка або Три технології [Текст] : інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти / І. П. Підласий. - К. : СЛОВО, 2004. - 616 с. - ISBN 966-8407-22-9 : 20.00 грн. Зміст: Поблажлива технологія Партнерська технологія Продуктивна технологія
РУБ 371(075) Рубрики: Вальдорфська педагогіка Диференційоване навчання Уроки--підготовка Практична педагогіка Кл.слова (ненормовані): діагностика навченості Дод.точки доступу: Шаталов, В. Ф. \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 30 Баханов, Костянтин Олексійович. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі [Текст] : монографія / К. О. Баханов. - Запоріжжя : Просвіта, 2004. - 328 с. : іл. - ISBN 966-7362-89-2 : 5.50 грн.
РУБ 9(07) Рубрики: Викладання історії Вальдорфська педагогіка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Апостолова, Г. В. Розвиток здібносей дітей за Вальдорфською педагогічною системою [Текст] / Г.В. Апостолова> // Обдарована дитина.Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2002. - N5. - С. 30-34
Рубрики: психологія навчання вальдорфська педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романенко, І. Вальдорфський і традиційний дитячий садок: Психологічні дослідження серед старших дошкільників [Текст] / І. Романенко> // Психолог. - 2006. - N19 (травень). - С. 3-5
Рубрики: вальдорфська педагогіка Психологічні дослідження психологія дошкільника Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Журавльова, С. Реалізація антропософських ідей Рудольфа Штайнера в процесі становлення вальдорфської педагогічної системи [Текст] / С. Журавльова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N7. - С. 73-76. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: вальдорфська педагогіка педагоги зарубіжних країн Австрія--освіта Австрія--філософія Дод.точки доступу: Штайнер, Рудольф (австрійский філософ і педагог ; 1861-1925) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Д 25 Дев’яносто років вальдорфській педагогіці [Текст]> // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2010. - N 1. - С. 18-32. - Зміст: З любов'ю та повагою до дитинства / О. А. Удод. Розвиток особистості в умовах навчально-виховного процесу, побудованого на засадах вальдорфської педагогіки / С. Г. Кримаренко, М. В. Зозуля. Сторінк4ами історії вальдорфської школи / М. М. Цех. Рубрики: Вальдорфська педагогіка Історія педагогіки Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : НМК ф-т ПСР (1) Вільні: НМК ф-т ПСР (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3, Ч.З.№2 |
Л 64 Литвин, Л. Вальдорфська школа зблизька [Текст] / Л. Литвин, В. Зоц> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 25(вересень). - С. 9-12 Рубрики: Вальдорфська педагогіка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Зоц, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 55 Помелов, В. Б. Вальдорфская педагогика Рудольфа Штейнера [Текст] / В. Б. Помелов> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 3. - С. 106-115 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: педагоги зарубіжних країн Вальдорфська педагогіка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дод.точки доступу: Штейнер, Рудольф (австрийский педагог ; 1861-1925) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, Т. А. Общинно-семейная модель воспитания Р. Штейнера [Текст] / Т. А. Савченко> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 5. - С. 112-116. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: педагоги зарубіжних країн Вальдорфська педагогіка Австрія--освіта Австрія--філософія Дод.точки доступу: Штейнер, Рудольф Йозеф Лоренц (австрийский філософ-містик, педагог ; 1861-1925) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Ольга. Піщані шкільні фортеці Рудольфа Штайнера [Текст] / О. Коваленко> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2012. - N 38 (17 вересня). - С. 16 Рубрики: типи шкіл Вальдорфська педагогіка Анотація: Засновник вальфдорської педагогіки мав можливість робити одразу дві справи: вибудовувати свою школу й водночас змінювати суспільство. Дод.точки доступу: Штайнер, Рудольф (австрійский філософ і педагог ; 1861-1925) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 27 Передерій, Ольга. Розвиток професійної компетентності вчителя вальдорфської школи [Текст] / О. Передерій> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 7. - С. 105-111. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вальдорфська педагогіка вчитель--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): вальдорфська школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 27 Передерій, Ольга. Методологічні засади вальдорфської педагогіки [Текст] / О. Передерій> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 8. - С. 96-103 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вальдорфська педагогіка Кл.слова (ненормовані): філософська концепція Р. Штайнера -- антропологічний підхід -- феномен розвитку -- життєві сили -- антропософська педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 99 Тягунова, М. М. Вальдорфская школа : принципы и формы организации учебного процесса (в том числе уроков русского языка и мировой литературы) [Текст] / М. М. Тягунова> // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2012. - N 6. - С. 25-27. Рубрики: Вальдорфська педагогіка Кл.слова (ненормовані): вальдорфські школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 90 Кулик, Наталія. Вальдорфська школа відповідає на виклики [Текст] / Н. Кулик> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 41 (3 листопада). - С. 7. Рубрики: Вальдорфська педагогіка Кл.слова (ненормовані): Вальдорфська педагогічна система в Україні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 90 Пучко, Анна Олександрівна. Особливості диференційованого навчання старших учнів у сучасних вальдорфських школах Німеччини [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / А. О. Пучко ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2015. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: автореферати дисертацій--педагогіка Вальдорфська педагогіка Диференційоване навчання Кафедра педагогіки Німеччина--освіта Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- вальдорфська педагогіка Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |