88.621.4
З-17


    Заика, Е. В.
    Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 58-63. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.621.4
Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги
Кл.слова (ненормовані):
увага -- внутрішній план дій -- ігровий тренінг пізнавальних процесів
Анотація: В руслі ігрового тренінгу пізнавальних процесів школярів, що розробляється автором, представлений комплекс інтелектуальних вправ, заснованих на паралельному проголошенні тексту й обчислень кількості ілтер у кожному слові. Комплекс спрямований на формування концентрації і розподіл уваги, вдосконалення внутрішнього плану дій, а також саморегуляції розумових процесів. Для школярів 12-18 років.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.374
Л 35


    Левенець, А. Є.
    Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці [Текст] / А. Є. Левенець // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 37-45
ББК 88.374
Рубрики: Психологія юнацького віку--тренінги
   Тренінги--психологічні тренінги

Кл.слова (ненормовані):
тренінг розвитку життєвої персективи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
Л 64


    Литовченко, О. В.
    Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" [Текст] / О. В. Литовченко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 28-35.
ББК 88.37
Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги
Кл.слова (ненормовані):
психологічний тренінг -- соціальне ставлення особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
З-12


    Заїка, Є. В.
    Тренінг індивідуальності пізнання - шлях до успішності та здоров’я школярів [Текст] / Є. В. Заїка // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 17-20.
ББК 88
Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги
   психологія школяра

Кл.слова (ненормовані):
ігрові тренінги -- розвиток мислення школярів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
Б 11


    Біла, І. М.
    Самоздійснення та самоактуалізація особистості [Текст] / І. М. Біла // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 29-32.
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Тренінги--психологічні тренінги

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання особистості -- саморозвиток особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
Л 64


    Литовченко, О. В.
    Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" [Текст] / О. В. Литовченко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 44-46.
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Тренінги--психологічні тренінги



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
К 61


    Колодійчук, Т. П.
    Я серед людей. Соціально-комунікативні тренінги [Текст] / Т. П. Колодійчук, І. Г. Дрина // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2014. - N 9. - С. 3-122.
ББК 88.37
Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги
Кл.слова (ненормовані):
темперамент -- самооцінка -- агресія -- тривожність -- конфлікти -- соціально-комунікативні тренінги -- тренінги


Дод.точки доступу:
Дрина, І. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.374
Р 11


    Рєпнова, Т. П.
    Тренінг керованої поведінки для молодших підлітків (розвиток здатності протистояти впливу екстремальних умов) [Текст] / Т. П. Рєпнова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 23-27
ББК 88.374
Рубрики: Психологія екстремальних ситуацій--підлітки
   Психологія підлітка--екстримальні ситуації

   Тренінги--психологічні тренінги

Кл.слова (ненормовані):
тренінг керованої поведінки підлітка -- екстримальні ситуації -- вплив екстримальних ситуацій -- здатність протистояти впливу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
Т 48


    Ткачук, Т. А.
    Копінг-ресурси як складова копінг-поведінки особистості [Текст] / Т. А. Ткачук // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 56-59.
ББК 88.37
Рубрики: копінг поведінка
   Тренінги--психологічні тренінги

Кл.слова (ненормовані):
копінг-поведінка особистості -- копінг-ресурси -- психологічні тренінги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
П 44


    Подкоритова, Л. О.
    Навчальний тренінг "Прийоми психологічної самодопомоги" [Текст] / Л. О. Подкоритова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 12. - С. 29-43.
ББК 88.37
Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги
Кл.слова (ненормовані):
психологічна самодопомога -- психологічний тренінг


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


156(075.3)
С 25


    Святенко, Ю. О.
    Тренінг особистісного зростання [Текст] : навчально- методичний посібник для студентів / Ю. О. Святенко. - К. : СЛОВО, 2017. - 107, [5] с. : рис., табл. - Літ.: с. 106-108. - ISBN 978-966-194-265-2 : 50.00 грн.
УДК
ББК 88.37я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Індивідуальна психологія--Особистісь--Навчальні видання для вищої школи
   Психологія особистості--підручники та посібники для ВНЗ

   Психологія особистості--тренінг

   Тренінги--психологічні тренінги

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
тренінги -- розвиток мовлення -- конфлікти -- самовдосконалення -- роль керівника тренінгу -- робота тренінгової групи -- конкурентоспроможність фахівця -- мій я-образ -- особистісні цілі
Анотація: Матеріал посібника представлений у вигляді системи занять, які структуровано у відповідності з ключовими аспектами особистісного та професійного становленя практичного психолога. У змісті кожного заняття є набір різноманітних вправ, які істотно розширюють репертуар прийомів ведення тренінгових груп і підвищують ефективність групової роботи. У змісті деяких занять окрім розвивальних вправ є базові знання з теми.

Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)