> Шифр: ВМДЗ/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Сосновенко, Н. Наступність дитячого садка і школи: налагоджуємо взаємодію / Наталія Сосновенко. - С.4–7. Коваль, В. Готуємо до школи не лише дітей, а й батьків / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко. - С.8–15. 6 порад для батьків майбутніх першокласників : [пам’ятка для батьків]. - С.16. Безсонова, О. Копійка гривню береже, або Споживча освіта для батьків / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.17–22. Як ви витрачаєте гроші? : [анкета для батьків]. - С.23–24. Черешнюк, О. За лаштунками театру образів "Афлатот" / Олена Черешнюк, Оксана Артоуз, Наталія Оцалюк [та ін.]. - С.25–28. Інші автори: Артоуз О., Оцалюк Н., Ратушна Л., Довгань Л., Верхова Л., Журовель Н. Целік, О. Як батьки збирали копійчинки для облаштування дитячого майданчика / Оксана Целік, Раїса Трикалюк, Вікторія Куляс. - С.29–31. Принципи відповідального ставлення до покупок. - С.32–35. Баластрік, Г. Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку / Ганна Баластрік. - С.36–44. Баластрік, Г. Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Ганна Баластрік. - С.45–50. Батьківські збори: коротко про головне : [рек. для батьків]. - С.51–52. Шкідливі поради, або Уникаємо типових помилок під час батьківських зборів : [пам’ятка для вихователя]. - С.53. Підготовка та проведення батьківських зборів: чек-ліст : [пам’ятка для вихователя]. - С.54–55. Положення про конкурс "Інноваційні форми роботи з батьками". - С.56–58. Морєва, О. Обіцяного 8 місяців чекають? або Підвищення посадового окладу педагогів-"дошкільників" / Олена Морєва. - С.59–61. День науки в Україні. - С.62–63. Василенко, Р. Незнайко-дослідник : розвага з пошуково-дослідн. діяльності для дітей серед. та ст. дошк. віку / Раїса Василенко. - С.64–67. Тесленко, О. Дитинства щасливого миті : [сценарій випуск. свята] / Олена Тесленко, Лілія Тищенко. - С.68–71/ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Копійка гривню береже, або Споживча освіта для батьків / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 17–22. - Із змісту: Дод. 1: План проведення тренінгів Школи для батьків "Основи раціонального споживання" ; Дод. 2 : Формування споживчої культури : тренінг для батьків.
Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- економічне виховання -- освіта батьків -- раціональне споживання -- споживча культура -- тренінги для батьків -- споживча освіта Анотація: У статті йдеться про досвід дошкільного навчального закладу № 67 міста Краматорська, Донецької області, щодо створення та діяльності Школи для батьків "Основи раціонального споживання". Дод.точки доступу: Дудинська, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/9 Журнал 2017р. N 9 Гавриш, Н. Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман, Оксана Корнєєва. - С.4–12. Інші автори: Піроженко Т., Хартман О., Корнєєва О. Чинні освітні та комплексні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[13]. Чинні парціальні програми на 2017/2018 навчальний рік. - С.[14–15]. Організація роботи вихователя-методиста. - С.16–17. Вихователю-методисту до нового навчального року: витяг із нормативних документів : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[18–21]. Коваленко, О. Обов’язкова документація вихователя: яка і скільки / Олена Коваленко. - С.22–26. Терещенко, І. Діти покоління Z, або Яка вона – сучасна дитина / Ірина Терещенко. - С.27–32. Метелюк, В. Допомагаємо вихователю зрозуміти дитину / Валентина Метелюк. - С.33–41. Безсонова, О. Що в цифровому кейсі вихователя / Ольга Безсонова. - С.42–46. Аман, І. Колаж за допомогою інтернет-сервісу Loupe: крок за кроком / Ірина Аман. - С.47–51. 10 правил успішної презентації. - С.[52–54]. Як ефективно використовувати гаджети в роботі з дітьми. - С.[55–57]. Усесвітній день дитини. - С.58–59. Бенько, Н. Відкриваємо таланти : вистава за участі дітей ст. дошк. віку / Наталія Бенько, Вікторія Токар. - С.60–63. Косенко, С. Як маленький Гарбузик шукав друзів : осін. розвага для дітей серед. дошк. віку / Світлана Косенко. - С.64–67. Клименко, А. Чи може вихователь-методист виконувати обов’язки діловода : [консультація] / Антоніна Клименко. - С.68–69. Морєва, О. Підвищення посадового окладу вихователя-методиста ДНЗ комбінованого типу / Олена Морєва. - С.70–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Що в цифровому кейсі вихователя / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 42–46. - Зміст: Добираємо матеріали ; Групуємо дібрані матеріали за розділами ; Викоритовуємо в освітньому процесі ;
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги дошкільних закладів -- цифрові технології -- кейс-технології -- матеріали -- систематизація -- освітній процес Анотація: У статті йдеться про використання кейс-технології у роботі педагога дошкільного навчального закладу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/8 Журнал 2017р. N 8 Коваль, В. Сучасний вихователь-методист – стратег професійного розвитку педагогів / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко. - С.4–9. Романюк, І. Діяльність науково-методичного центру: відповідальність, партнерство, відкритість інноваціям / Ірина Романюк. - С.10–15. За які документи відповідає вихователь-методист: чек-ліст. - С.[16–19]. Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[20–23]. Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році : лист ... від 13 черв. 2017 р. № 1/9-322. - С.24–30. Пометун, О. Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун. - С.31–39. Гавриш, Н. Доброму всюди добре, або Як допомогти дітям зростати доброзичливими / Н. Гавриш. - С.40–45. Ринчковська, Т. Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк. - С.46–52. Іванченко, Н. У майбутнє – через сталий стиль життя / Наталя Іванченко, Оксана Крамаренко. - С.53–56. Безсонова, О. Як заощаджувати електроенергію: тренінг для батьків / Оксана Безсонова, Лариса Дудинська. - С.57–61. Правила ощадливого користування електроприладами : [пам’ятка для батьків]. - С.[62]. 5 методів заощадження електроенергії : [пам’ятка для батьків]. - С.[63]. Міжнародний день заощадження. - С.64–65. Безсонова, О. День народження Мухи-Цокотухи : сценарій екорозваги для дошкільників / Ольга Безсонова, Вікторія Афоніна, Вікторія Семенова. - С.66–68. Морєва. У дошкільному навчальному закладі ремонт: як оплачувати роботу вихователя-методиста / Олена Морєва. - С.69–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Як заощаджувати електроенергію: тренінг для батьків / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 57–61.
Дошкільне виховання--економічне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- робота з батьками -- школи для батьків -- освіта батьків -- основи раціонального споживання -- раціональне споживання -- електроенергія -- види -- джерела -- збереження -- заощадження -- економія -- тренінги -- економічне виховання Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу № 67 міста Краматорська Донецької області щодо створення та діяльності Школи для батьків "Основи раціонального споживання". Подано розробку тренінгу для батьків з теми "Економія електроенергії –справа всіх і кожного". Дод.точки доступу: Дудинська, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. День народження Мухи-Цокотухи : сценарій екорозваги для дошкільників / Ольга Безсонова, Вікторія Афоніна, Вікторія Семенова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 66–68.
Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання -- екорозваги -- сценарій екорозваги для дошкільників Дод.точки доступу: Афоніна, В.; Семенова, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/12 Журнал 2017р. N 12 Піроженко, Т. Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко. - С.4–8. Гавриш, Н. Вихователь: Хочу?! Можу?! Треба! або Професійний та особистісний комфорт сучасного педагога / НаталяГавриш, Катерина Крутій. - С.9–15. Безсонова, О. Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова. - С.16–21. Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова. - С.22–26. Алєксєєнко, К. Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко. - С.27–28. Пентій, О. Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко. - С.29–34. Ночвінова, О. Комп’ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / Олена Ночвінова. - С.35–38. Ночвінова, О. Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова. - С.[39–40]. Качура, О. Інтеграція медіаосвіти в освітній процес закладу дошкільної освіти / Олена Качура. - С.41–46. Данилюк, О. Створюємо "пластиліновий" мультфільм: крок за кроком / Олена Данилюк. - С.47–50. Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти. - С.[51–52]. Медіаосвіта дітей дошкільного віку. - С.53–55. Масниця. - С.56–57. Вороненко, І. Весела Масниця : зим. розвага для дітей серед. дошк. віку / І. Вороненко. - С.58–60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 16–21.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагогічний колектив -- соціально-психологічний мікроклімат -- тренінги Анотація: В статті представлено розробку тренінгу для педагогів дошкільної освіти "Соціально-психологічний мікроклімат у колективі: шляхи оптимізації". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / Олена Кононко. - С.4–15. Як виховати чесну дитину. - С.[16]. Агіляр, Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер. - С.17–22. Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева. - С.23–31. Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова. - С.32–37. 6 прийомів ефективної взаємодії з колективом. - С.[36–40]. Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Ганна Бєлєнька, Лариса Гаращенко. - С.41–46. Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики : [шпаргалка]. - С.[47]. Проводимо ранкову гімнастикку правильно. - С.48–50. Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька. - С.51–57. Міжнародний день води. - С.58–59. Лизогуб, М. Вода – джерело життя : розвага для ст. дошкільнят / М. Лизогуб. - С.60–64. Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги : Наталія Рубальська / Н. Рубальська. - С.65–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 32–37. - Зміст: Додаток : Як організувати полілог : тренінг для педагогів закл. дошк. освіти
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методика навчання -- розвиток мовлення -- висловлювання -- полілог -- тренінги -- запитання -- власна думка Анотація: У статті подано розробку тренінга для педагогів закладів дошкільної освіти, який допоможе педагогам організовувати та проводити полілоги в дитячому садочку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога. - С.4–10. Молчанюк, К. Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк. - С.11–17. Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова. - С.18–24. Лохвицька, Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька. - С.25–33. Чернишова, Л. Формуємо уявлення про відносність добра і зла: робота з казкою / Лана Чернишова. - С.[34–35]. Бєлєнька, Г. Запрошуємо до столу, або Як виховувати культуру харчування / Ганна Бєлєнька, Світлана Кондратюк. - С.36–42. Як поліпшити апетит дитини. - С.43. Якщо дитина відмовляється від їжі. - С.44. Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно. - С.45–47. Джемула, Г. Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула. - С.48–53. Всесвітній день перелітніх птахів. - С.54–55. Джемула, Г. Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня перелі. птахів / Галина Джемула. - С.56–60. Карабаєва, І. Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.61–68. Карабаєва, І. Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.69–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 18–24. - Зміст: Додаток 1 : Свобода самовизначення як умова формування успішної особистості на етапі дошкільного дитинства : тренінг-лабораторія для педагогів ; Додаток 2 : Нові форми та методи роботи з дітьми.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- тренінг-лабораторія -- інтерактивні методичні заходи -- самовизначення -- свобода самовизначення -- моральні цінності -- форми -- методи -- робота з дітьми -- халабудна педагогіка Анотація: У статті вміщено розробку тренінг-лабораторії для вихователів з теми "Свобода самовизначення як умова формування успішної особистості на етапі дошкільного дитинства". Подано перелік нових форм та методів роботи з дітьми, згупованих за такими компонентами: середовищний, мотиваційний, діяльнісний, результативний, рефлексивний. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/8 Журнал 2018р. N 8 Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10. Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17. Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19]. Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25. Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31. Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37. Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33]. Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41. Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви. Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53. Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60. Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 61–71. - Зміст: Додаток 1 : Теорія особистості : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 2 : Теорія розвитку : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 3 : Теорія лідерства : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 4 : Матеріали для учасників семінарів-тренінгів.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- обмін досвідом -- навчання наставників -- педагоги-наставники Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 67 "Сонячний" міста Краматорськ Донецької області щодо організації навчання для педагогів-наставників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12. Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20. Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29. Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31. Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33]. Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34]. Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37. Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40. Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45. Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47]. Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51. Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57. Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63. Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66. Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71]. "Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 21–29. - Зміст: Переваги роботи в малих групах ; Пошук та генерування ідей ; Проектування ; Імітації ; Ігри для вільного прояву ; Додаток : Майстер-клас "Формування готовності дошкільників до командної взаємодії".
Кл.слова (ненормовані): групові методи -- групова взаємодія дошкільників -- партнерська взаємодія дошкільників -- робота в малих групах -- проектування -- ігри -- командна взаємодія Дод.точки доступу: Дудинська, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/7 Журнал 2019р. N 7 Резніченко, І. STEM-освіта для дошкільників / Ірина Резніченко. - С.4–9. Резніченко, І. STEM-педагоги розкривають секрети / Ірина Резніченко. - С.10–15. Лайфаки для STEM-педагога / розробила Ірина Резніченко. - С.16. Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи / Алла Коваленко. - С.17–19. Грицишина, Т. Абетка для туриста: як навчити старших дошкільників "читати" мапу / Таїсія Грицишина. - С.20–23. Зеніч, Т. Плекаємо любов до України: квест-технології / Тетяна Зеніч, Ірина Яковенко. - С.24–28. Левінець, Н. Оптимальна рухова активність дітей протягом дня – в трьох таблицях / Наталія Левінець. - С.29–31. Медико-педагогічний контроль: хто за що відповідає. - С.32–34. Безсонова, О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя / Ольга Безсонова. - С.35–38. Освіта для сталого розвитку дошкільників, або Як організувати роботу з дітьми. - С.39–43. Освіта для сталого розвитку: поради педагогам. - С.44. Модель світу без відходів від Coca-Cola: екошпаргалка для дорослих і дітей. - С.45–47. Завгородня, Т. Тематичний проєкт "Вода! Водиця!", або Як навчити старших дошкільників берегти воду / Тетяна Завгородня, Олена Личана, Наталія Холод. - С.48–56. Як зберегти воду : побут. хитрощі / [буклет]. - С.[55–56]. Я розумію тебе: до Міжнародного дня миру. - С.57–58. Головіченко, О. Все починається з добра : сценарій муз. розваги за мотивами творів Василя Сухомлинського для дітей серед. групи / Ольга Головіченко, Лариса Омельченко, Оксана Хижа. - С.59–62. Коротіна, Л. Новий правопис: з проєкту в життя / Людмила Коротіна, Ганна Степанець. - С.63–69. Новий правопис. Перевірте себе. - С.70–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 35–38. - Зміст: Що таке мотивація ; Як можна мотивувати діяти ; Додаток : Тренінг для педагогів.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- мотивація -- діяльність -- способи -- тренінги -- педагогічна майстерність -- методична робота Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/5 Журнал 2019р. N 5 Гавриш, Н. Середовищна модель – панацея? Ламаємо стереотипи / Надія Гавриш. - С.4–1. Кляшторна, Г. Ловці хмаринок, або Метеостанція у закладі дошкільної освіти / Ганна Кляшторна, Тетяна Амбражевич. - С.11–15. Афанасьєва, О. Як працюють "знайки": дослідна лаб. в дитячому садку / Олена Афанасьєва, Ольга Чаюн. - С.16–21. Кононко, О. Досвід особистості – ключове поняття оновленої програми "Я у Світі" / Олена Кононко. - С.22–26. Готуємося до літнього оздоровчого періоду: що робить вихователь : [чек-ліст]. - С.[27–29]. Швидка методична допомога в літній період. - С.[30]. Бойко, Н. Дистанційне навчання педагогів, або Віртуальний кабінет Google Classroom за 10 років / Наталія Бойко. - С.31–38. Лахненко, І. Lightshot: зробіть скриншот без зайвих рухів / Ірина Лахненко. - С.39–42. Уникаємо ознак "комп’ютерного обличчя". - С.[43]. Емоційне вигорання педагогів. - С.[44–45]. Як позбутися темних кіл під очима. - С.[46]. Безсонова, О. Вчимося діяти у конфліктах із батьками / Ольга Безсонова. - С.47–50. Вільгоцька, Н. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька. - С.51–55. Бойко, О. Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / Олена Бойко. - С.56–58. Ясентюк, С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / Світлана Ясентюк, Алла Котненко. - С.59–64. Хто ховається в слоні? : до Міжнар. дня шахів. - С.65–66. Джемула, Г. Пригода у Шаховому королівстві / Галина Джемула. - С.67–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |