Шифр: РШ/2011/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 6
Зміст:
IV українсько-польський форум. - 2-а с. обкл.
Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун. - С.3-7
Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук. - С.8-14. - Бібліогр.: 22 назв.
Васьківська, Галина. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко. - С.15-20. - Бібліогр.: 14 назв.
Щекатунова, Ганна. Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього / Г. Щекатунова. - С.21-27. - Бібліогр.: 16 назв.
Концепція інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу : проект. - С.28-38. - Бібліогр.: 17 назв.
Бех, Іван. Виховні закони у благодійному житті особистості / І. Бех. - С.39-42. - Бібліогр.: 4 назв.
Оржеховська, Валентина. Про безпеку дітей у Всесвітній мережі Інтернет / В. Оржеховська. - С.43-45. - Бібліогр.: 4 назв.
Столяренко, Оксана. Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко. - С.46-50. - Бібліогр.: 14 назв.
Драч, Ірина. Особистісно орієнтований підхід до підготовки магістрів за спеціальністю "Управління навчальним закладом" / І. Драч, Є. Чернишова. - С.51-54. - Бібліогр.: 6 назв.
Кисільова-Біла, Валентина. До проблеми розвитку творчих можливостей у процесі загальнопедагогічної підготовки / В. Кисільова-Біла. - С.55-58. - Бібліогр.: 5 назв.
Онопрієнко, Володимир. Екологічна складова у професійній практиці студентів аграрного університету / В. Онопрієнко. - С.59-64. - Бібліогр.: 19 назв.
Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа. - С.65-69. - Бібліогр.: 21 назв.
Турчин, Тамара. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин. - С.69-73. - Бібліогр.: 2 назв.
Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький. - С.74-78. - Бібліогр.: 18 назв.
Отич, Олена. Культура української наукової мови - запорука творчого поступу вітчизняної педагогічної науки / О. Отич. - С.79
Кирій, Світлана. "Звуки квітів" Михайла Яремківа / С. Кирій. - С.80
Журавель, Інна. Етнологія Черкаського краю - унікальна колекція скарбів дущі / І. Журавель. - 3-а с. обкл.
Педагоги-митці : ними пишається Україна : майстерня Михайла Яремківа. - 4-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
В 19


    Васьківська, Галина.
    Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Філософія освіти
   Навчання--диференціація навчання

   школа сучасності

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- зовнішня диференціація -- внутрішня диференціація -- рівнева диференціація -- профільна диференціація -- індивідуальний підхід
Анотація: У статті висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтоване поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання й даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


Шифр: ІПА-1/2011/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2011р. N 1
Зміст:
Васьківська, Галина. Генеза системного підходу в радянській педагогічній науці / Г. Васьківська. - С.4-7
Іващенко, Катерина. Педагогічний зміст поняття "важкі діти" в радянській педагогіці (20-30 роки XX століття) / К. Іващенко
Новицька, Ольга. Стан досліджень з історії педагогіки в Україні у ранній радянський період / О. Новицька. - С.12-15
Петренко, Оксана. Проблема періодизації розвитку гендерних підходів до вітчизняної освіти й виховання у радянський період / О. Петренко. - С.16-20
Кравченко, Оксана. Історіографія дослідження педагогічної і просвітницької діяльності Пантелеймона Куліша (друга пол. XIX ст. - перша пол. 80-х рр. XX ст.) / О. Кравченко. - С.21-25
Мироненко, Вікторія. Виховання дбайливого ставлення до природи у педагогічній спадщині І. П. Деркачова (1834-1916) / В. Мироненко. - С.26-28
Полєхіна, Вікторія. Долі репресованих освітян крізь призму сучасних студентських досліджень / В. Полєхіна. - С.29-32
Сараєва, Олена. Педагогічна спадщина В. Сухомлинського в доробку радянських учених / О. Сараєва. - С.33-37
Шпарик, Оксана. Особливості джерельної бази досліджень педагогіки Конфуція / О. Шпарик. - С.38-43
Березівська, Л. Періодизація реформування шкільної освіти в Україні за радянської доби (1919-1991) / Л. Березівська. - С.44-48
Венгловська, Олена. Основні тенденції розвитку дошкільної освіти Київщини (1958-1984 рр. XX століття) / О. Венгловська. - С.49-53
Коляда, Наталя. Дослідження історії вітчизняного дитячого руху радянського періоду : джерелознавчий аспект / Н. Коляда. - С.54-60
Місечко, Ольга. Підготовка вчителя іноземної мови в Україні як предмет історіографічних досліджень / О. Місечко. - С.61-65
Пєтухова, Ірина. Тести 20-30-х рр. XX ст. у структурі української освітньої практики / І. Пєтухова. - С.66-70
Слюсаренко, Ніна. Радянський період розвитку трудової підготовки дівчат у школах України / Н. Слюсаренко. - С.71-75
Федосова, Ірина. Історіографія дослідження розвитку вищої інженерно-технічної освіти в Україні (друга половина XIX - перша половина XX ст.) / І. Федосова. - С.76-80
Шевченко, Світлана. Особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей шкільного віку в 1920-1932-х рр. початку XX ст. / С. Шевченко. - С.81-86
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
В 19


    Васьківська, Галина.
    Генеза системного підходу в радянській педагогічній науці [Текст] / Г. Васьківська // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 1. - С. 4-7
ББК 74
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991
   історія педагогіки Росії--1917-1991

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
системний підхід в педагогіці -- радянська педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Умлш-1/2011/8
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 8
Зміст:
Голуб, Ніна. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами / Н. Голуб. - С.2-9.
Ладоня, Катерина. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови (дистанційне спілкування) / К. Ладоня. - С.9-14.
Васьківська, Галина. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська. - С.14-19.
Бондаренко, Неллі. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови / Н. Бондаренко. - С.20-27.
Симоненкова, Тетяна. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності / Т. Симоненкова. - С.27-32.
Галаєвська, Людмила. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення / Л. Галаєвська. - С.33-38.
Бондаренко, Юрій. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.38-41.
Шевченко, Зоя. Вивчення творчості М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури / З. Шевченко. - С.42-47.
Скрипник, Людмила. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного / Л. Скрипник, М. Панченко. - С.51-55.
Поліщук, Ірина. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства / І. Поліщук, А. Білоног. - С.55-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: БіХШ-2/2011/6
   Журнал

Біологія і хімія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2011р. N 6
Зміст:
Маруненко, Ірина. Водорозчинні вітаміни в житті людини / І, Маруненко. - С.2-4
Казарян, Ірина. Моніторинг сформованості екологічного мислення учнів 8 класу / І. Казарян, Н. Титаренко. - С.4-7
Комарова, Олена. Організація дослідницької роботи учнів на екологічній стежці / О. Комарова. - С.7-10
Тимофєєва, Віра. Уранові родовища в біологічній еволюції природи / В. Тимофєєва. - С.10-12
Нечипуренко, Павло. Вивчення кислотно-основних індикаторів з використанням комп’ютера / П. Нечипуренко. - С.21-24
Васьківська, Галина. Наукова картина світу як теоретична основа формування системи знань про людину / Г. Васьківська. - С.25-28
Даниленко, Євген . Зарубіжний досвід використання дидактичних коміксів / Є. Даниленко. - С.29-32
Самусенко, Юрій. Становлення теорії хімічної будови органічних сполук О. М. Бутлерова / Ю. Самусенко. - С.33-35
Фурсов, Віктор. Природа і людина: єдність чи боротьба? / В. Фурсов. - С.36-38
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


28.0р10
В 19


    Васьківська, Галина.
    Наукова картина світу як теоретична основа формування системи знань про людину [Текст] / Г. Васьківська // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 25-28
ББК 28.0р10
Рубрики: Викладання біології в школі
   формування наукового світогляду

Кл.слова (ненормовані):
природно-наукова картина світу (ПНКС)


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: УЛЗО/2012/4
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 4
Зміст:
Голобородько, Ярослав. Рефлексії та медитації біля "сейфу часу" : про збірку Людмили Тарнашинської / Я. Голобородько. - С.2-3
Єременко, Оксана. Трагедія землі - часу - людини : синівський гріх і материнська покута (за романом "Єрусалим на горах" Р. Федоріва) / О. Єременко, А. Сафонова. - С.4-5
Євтушенко, Світлана. Образ народного вчителя у творчості Б. Грінченка / С. Євтушенко. - С.6-8
Гінкевич, Оксана. Психолого-педагогічні передумови формування в учнів 5-6 класів аналітико-синтетичних умінь / О. Гінкевич. - С.9-12
Назаренко, Людмила. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою / Л. Назаренко. - С.13-15
Романишина, Наталка. Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання / Н. Романишина. - С.16-20
Слотницька, Ірина. Відтворення історичних подій у повісті А. Чайковського "За сестрою" / І. Слотницька. - С.21-24
Ситченко, Анатолій. Вивчаємо оповідання С. Васильченка "Свекор" / А. Ситченко. - С.25-27
Гончаренко, Ольга. Формування літературно-аналітичних умінь учнів: матеріали до аналізу повісті Г. Квітки-Основ’яненка "Конотопська відьма" / О. Гончаренко. - С.28-31
Логвіненко, Наталія. Новий період розвитку української фантастичної прози (1960-1990) / Н. Логвіненко. - С.32-34
Коробко, Марія. "Лісова пісня" : міф чи реальність? / М. Коробко. - С.35-38
Васьківська, Галина. Міф як першоджерело пізнання світу і людини / Г. Васьківська. - С.39-41
Свиридюк, Ілона. Літературний вечір "Ні, я жива, я буду вічно жити!" / І. Свиридюк. - С.42-46
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: Умлш-1/2012/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2012р. N 2
Зміст:
Донченко, Тамара. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т. Донченко. - С.2-6.
Омельчук, Сергій. Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук. - С.7-10.
Таран, Алла. До проблеми визначення синтаксичних функцій інфінітива / А. Таран. - С.11-14.
Усатий, Андрій. Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури / А. Усатий. - С.19-22.
Привалова, Світлана. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури / С. Привалова. - С.23-26.
Остаф, Ярослава. Козацькі літописи в контексті європейського бароко : інтегрований урок української літератури й музичного мистецтва у 9 класі / Я. Остаф, Н. Тхай. - С.39-46.
Кухарчук, Ірина. Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) / І. Кухарчук. - С.47-51.
Васьківська, Галина. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину / Г. васьківська. - С.52-57.
Плахотник, Василь. Параметри лінгводидактичної системи / В. Плахотник. - С.58-60.
Семеног, Олена. Класичні мови як ціннісний орієнтир у саморозвитку особистості / О. Семеног. - С.61-62.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


Шифр: РШ/2012/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 3
Зміст:
Кремень, Василь. Василь Кремень: "Освіта, підготовка молоді до життя завжди були і є найактуальнішими завданнями сучасності" : [інтерв’ю з президентом НАПН України Василем Кременем з нагоди 20-річчя НАПН України / В. Кремень. - С.3-6.
Пустовіт, Григорій. Один з підходів до констуювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт. - С.7-12. - Бібліогр.: 9 назв.
Скиба, Юрій. Дидактичні принципи підготовки майбутніх екологів до управлінської діяльності на засадах збалансованого розвитку / Ю. Скиба. - С.13-17. - Бібліогр.: 9 назв.
Онопрієнко, Володимир. Виховання екологічної свідомості студентів-аграріїв у позааудиторній діяльності / В. Онопрієнко. - С.18-21. - Бібліогр.: 11 назв.
Вороненко, Тетяна. Екологічні знання як компонент екологічної освіти і виховання / Т. Вороненко. - С.21-24. - Бібліогр.: 13 назв.
Васьківська, Галина. Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васьківська. - С.25-30. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл.
Столяренко, Оксана. Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності / О. Столяренко. - С.31-35. - Бібліогр.: 18 назв.
Зобенько, Наталія. Деякі аспекти дослідження проблеми девіантної поведінки неповнолітніх / Н. Зобенько. - С.36-40. - Бібліогр.: 18 назв.
Скільський, Дмитро. До питання естетичного виховання школярів у навчальному процесі / Д. Скільський. - С.41-44. - Бібліогр.: 9 назв.
Ковмір, Олена. Педагогічна діагностика сформованості музичного мислення студентів ВНЗ культури / О. Ковмір. - С.45-51. - Бібліогр.: 7 назв.
Матвєєва, Ольга. Формування позитивних видів сценічного хвилювання у школярів / О. Матвєєва. - С.51-54. - Бібліогр.: 8 назв.
Свирида, Людмила. Історію і філософію освіти гімназії творимо разом / Л. Свирида. - С.55-56.
Флегонтова, Наталія. Культурне дозвілля як складова морально-естетичного виховання учнів гімназії: з досвіду роботи на експериментальному майданчику / Н. Флегонтова. - С.57-60. - Бібліогр.: 4 назв.
Дубовий, Сергій. Роль позакласної роботи у формуванні творчої особистості учня / С. Дубовий. - С.61-63.
Кричевська, Юлія. Упровадження інноваційних освітніх технологій у початковій школі гімназії / Ю. Кричевська. - С.64-65.
Варгас, Олена. Залишаймося відкритими для казки! : розробка уроку з української літератури для учнів 6-го класу за творчістю Ірини Жиленко / О. Варгас. - С.65-67. - Бібліогр.: с. 67.
Кузнєцова, Галина. Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії / Г. Кузнєцова. - С.68-70.
Олекса, Вікторія. Впровадження курсів за вибором як елемент допрофільної підготовки з іноземної мови : на прикладі розроблення програми елективного курсу "Країнознавство" / В. Олекса. - С.71-76.
Рябих, Світлана. Активний туризм як альтернатива беззмістовному дозвіллю підлітків / С. Рябих. - С.76-78. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Барзиловська, Ніна. Виготовлення вишитого виробу : інтегрований урок у 9-му класі з трудового навчання, образотворчого мистецтва та музики / Н. Барзиловська. - С.79-80.
Кирій, Світлана. Феєрія кольору в живописних творах на склі Тетяни Грицай / С. Кирій. - С.40.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.2
В 19


    Васьківська, Галина.
    Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васьківська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : рис., табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--старша школа
Кл.слова (ненормовані):
фндаменталізація -- зміст освіти -- старша школа -- навчально-виховний процес -- гуманізація


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


82
В 19


    Васьківська, Галина.
    Міф як першоджерело пізнання світу і людини [Текст] / Г. Васьківська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 39-41
ББК 82
Рубрики: Міфологічний світогляд
   Духовна культура

Кл.слова (ненормовані):
суспільство -- людина -- міф


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.202
В 19


    Васьківська, Галина.
    Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери [Текст] / Г. Васьківська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 14-19.
ББК 74.202
Рубрики: Риторична освіта
   Особистісно зорієнтоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- риторичні вміння


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.2
В 19


    Васьківська, Галина.
    Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину [Текст] / Г. Васьківська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 52-57.
ББК 74.2
Рубрики: комунікативна компетентність учнів
   Навчальна діяльність учнів

Кл.слова (ненормовані):
знання про людину -- людина -- компетентність


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


Шифр: УЛЗО/2012/8
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 8
Зміст:
Голобородько, Ярослав. Художні стратегії Тумаса Транстрьомера : есей про лауреата Нобелівської премії з літератури 2011 року / Голобородько. - С.7-10
Овдійчук, Лілія. Реальний і паралельний світ, або На березі сподівань Галини Малик / Л. Овдійчук. - С.10-12
Клименко, Тетяна. Образ книги (книжника, письма) у "Повісті минулих літ" / Т. Клименко. - С.12-13
Беценко, Тетяна. Народнопісенні універсалії в індивідуально-авторській інтерпретації Михайла Стельмаха / Т. Беценко. - С.14-17
Логвіненко, Наталя. Стельмах М.: компетентнісний підхід до з’ясування самобутнього світу творчості письменника / Н. Логвіненко. - С.17-21
Васьківська, Галина. Знання про людину як основа формування соціальної компетентності / Г. Васьківська. - С.22-25
Фасоля, Анатолій. Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури / А. Фасоля. - С.25-31
Яценко, Таміла. Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова / Т. Яценко. - С.32-35
Бондаренко, Лідія. Українська література 10-х років XX століття : (методичний варіант вивчення теми) / Л. Бондаренко. - С.36-39
Назаренко, Людмила. "Його голос до рідного краю долітав, наче краплі роси" : життя і творчість Миколи Холодного / Л. Назаренко. - С.43-46
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Укр)р
В 19


    Васьківська, Галина.
    Знання про людину як основа формування соціальної компетентності [Текст] / Г. Васьківська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 22-25
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід
   компетентнісний підхід у навчанні

   освіта літературна

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів -- знання про людину -- соціальна компетентність -- соціальне пізнання навколишнього світу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 229 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 65.17 грн.
    Зміст:
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська) / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-13
Балахадзе, Лариса Анатоліївна. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема / Л. А. Балахадзе. - С .14-18
Барило, Олена Андріївна. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ) / О. А. Барило. - С .19-25
Беспарточна, Олена Іванівна. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації / О. І. Беспарточна. - С .26-29
Васьківська, Галина Олексіївна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи / Г. О. Васьківська. - С .30-35
Жижко, Олена Анатоліївна. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих / О. А. Жижко. - С .36-40
Коляденко, Світлана Миколаївна. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій / С. М. Коляденко. - С .41-45
Конончук, Антоніна Іванівна. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків / А. І. Конончук. - С .46-51
Ордановська, Олександра Ігорівна. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи / О. І. Ордановська. - С .52-55
Панченко, Світлана Петрівна. Проблема організації соціально-виховного середовища школи / С. П. Панченко. - С .56-60
Пархоменко, Олександр Миколайович. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога / О. М. Пархоменко. - С .61-65
Пащенко, Ольга Василівна. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці / О. В. Пащенко. - С .66-69
Петрунько, Ольга Володимирівна. Рефлексивне управління освітніми інноваціями / О. В. Петрунько. - С .70-75
Суятинова, Катерина Євгеніївна. Організаційні форми передшкільної освіти / К. Є. Суятинова. - С .76-79
Федоренко, Світлана Вікторівна. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура" / С. В. Федоренко. - С .80-83
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку / С. В. Чередніченко. - С .84-87
Гриценок, Інна Антонівна. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти / І. А. Гриценок. - С .88-92
Грищенко, Світлана Владиславівна. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів / С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. - С .93-97
Дубровська, Лариса Олександрівна. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .98-101
Зимівець, Наталія Володимирівна. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності / Н. В. Зимівець. - С .102-106
Канішевська, Любов Вікторівна. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності / Л. В. Канішевська. - С .107-112
Ковнер, Віра Володимирівна. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників / В. В. Ковнер. - С .113-116
Науменко, Тетяна Сергіївна. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання / Т. С. Науменко. - С .117-121
Олефіренко, Надія Василівна. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів / Н. В. Олефіренко. - С .122-128
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності / Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. - С .129-133
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку / Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. - С .134-140
Сорока, Ольга Вікторівна. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами / О. В. Сорока. - С .141-146
Тарасенко, Андрій Васильович. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом / А. В. Тарасенко. - С .147-150
Хоменко, Дмитро Олександрович. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців / Д. О. Хоменко. - С .151-154
Біденко, Лариса Валентинівна. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови / Л. В. Біденко. - С .155-158
Бондаренко, Зоя Петрівна. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення / З. П. Бондаренко. - С .159-163
Голубенко, Тетяна Олександрівна. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку / Т. О. Голубенко. - С .164-168
Зінченко, Тетяна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах / Т. В. Зінченко. - С .169-172
Карпова, Світлана Миколаївна. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів / С. М. Карпова. - С .173-176
Котикова, Олена Михайлівна. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів / О. М. Котикова. - С .177-183
Кочубей, Наталія Василівна. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст / Н. В. Кочубей. - С .184-187
Маркова, Наталія Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників / Н. В. Маркова. - С .188-191
Мартинова, Наталя Степанівна. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму / Н. С. Мартинова. - С .192-197
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .198-201
Демченко, Наталія Михайлівна. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917) / Н. М. Демченко. - С .202-205
Коваль, Тамара Іванівна. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання / Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. - С .206-212
Олійник, Марія Іванівна. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ / М. І. Олійник. - С .213-219
Сливка, Валентина Петрівна. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .220-222
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .223-227
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціально-педагогічна робота

   Соціальна робота

   робота з сім’ями

   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Діти з особливими потребами

   Соціальні працівники--підготовка--практика

   Соціальна педагогіка

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід

   Дошкільне виховання--історія

   позаурочна діяльність

   Екологічне виховання--дошкільники

   Музикотерапія

   Військово-патріотичне виховання--студенти

   Сербія--освіта
    Румунія--освіта

    США--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Єльницький, Костянтин Васильович (педагог ; 1846-1917) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: РШ/2013/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Кузьмінський, Анатолій. "Науковий дебют" - спільні наукові студії українського і польського студентства у Варшаві / А. Кузьмінський. - С.3-6 : фотогр.
Радул, Валерій. Кореляційний взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості / В. Радул. - С.7-12. - Бібліогр.: 22 назви.
Абсалямова, Яна. Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.13-16. - Бібліогр.: 3 назви.
Завалевський, Юрій. Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський. - С.17-19. - Бібліогр.: 4 назви.
Набок, Микола. Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону / М. Набок. - С.20-24. - Бібліогр.: 13 назв.
Островерхова, Надія. Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова. - С.25-30. - Бібліогр.: 13 назв. : табл., рис.
Митник, Олександр. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник. - С.31-35. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Захаренко, Сергій. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Коваленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 14 назв.
Васьківська, Галина. Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська. - С.41-46. - Бібліогр.: 8 назв.
VІ Всеукраїнська виставка-фестиваль "Обдаровані діти України". - С.46.
Майорський, В'ячеслав. Практичне застосування знань учнями профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства / В. Майорський. - С.47-51. - Бібліогр.: 12 назв.
Люшин, Микола. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7-х класах / М. Люшин. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Литвиненко, Григорій. Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування / Г. Литвиненко. - С.57-63. - Бібліогр.: 14 назв. : рис., табл.
Бондар, Людмила. Розвиток змісту початкової освіти : (40-80-ті роки ХХ століття) / Л. Бондар. - С.64-68. - Бібліогр.: 16 назв. : табл.
Шевченко, Наталія. Особливості соціально-педагогічної діяльності українських письменників : (70-90-ті роки ХІХ століття) / Н. Шевченко. - С.69-73. - Бібліогр.: 14 назв.
Поліщук, Олена. Хай світлий вогник в серці гріє і людям віддає тепло : Третій Форум молодих учителів української мови та літератури / О. Поліщук, К. Плівачук. - С.74-75.
Цокол, Олена. "Діти+літо" / О. Цокол. - С.76.
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського інформує : [бібліографічний список публікацій про життя та діяльність К. Д. Ушинського]. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Васьківська, Галина.
    Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.8
Рубрики: Тестування--оцінювання--старшокласники
   Людинознавство--курс за вибором--тестування

Кл.слова (ненормовані):
тести -- педагогічні тести -- тестові завдання -- оцінювання -- людинознавство -- старшокласники -- система знань про людину
Анотація: У статті розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться. що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвивається ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. автор ознайомлює читача з розробленим курсом за вибором "Людинознавство" (10-11 кл.), у якому використовуються тести як засіб вимірювання знань учнів. Водночас визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


   373.5
   Ф 79


   
    Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект [Текст] : колективна монографія / Г. О. Васьківська, В. І. Кизенко, С. В. Косянчук [та ін.] ; НАПН України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2018. - 260 с. : іл. - Бібліогр.: с. 233-258 . - ISBN 978-617-7724-02-4 : 126.00 грн.
УДК
Рубрики: Профільне навчання--старшокласники
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- старша школа -- соціалізація старшокласників


Дод.точки доступу:
Васьківська, Галина Олексіївна; Кизенко, Василь Іванович; Косянчук, Сергій Володимирович; Барановська, Олена Володимирівна; Трубачева, Світлана Едуардівна; Чорноус, Оксана Володимирівна; Кравчук, Ольга Павлівна; Доброскок, Ірина Іванівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 4
фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1)