> Шифр: ПП/2003/9 Журнал 2003р. N 9 Балл, Г. О. Внутрішня свобода особи і особистісна надійність у контексті гуманізації освіти / Г.О. Балл. - С.1-7 Аптер, М. Теория реверсивности - что это? / М. Аптер. - С.8-11 Холодная, М. А. Виды познавательных стилей / М.А. Холодная. - С.12-29 Работа по реабилитации детей на основе социального патроната (из опыта детского дома №19 г.Москвы). - С.37-42 Вайтхейд, М. Консультирование человека в состоянии горя: модель помощи / М. Вайтхейд ; Е.В. Заика; М.І. Пащенко ; Е.В. Заика; М.І. Пащенко. - С.43-49 Заика, Е. В. Развиваем постранственное мышление, двигая руками и ногами / Е. В. Заика ; М.І. Пащенко; Т.С. Гурлєва ; М.І. Пащенко; Т.С. Гурлєва. - С.50-53. Пащенко, М. І. Методика роботи з батьками (матеріали до спеціалізованого курсу для студентів) / М. І. Пащенко ; Т.С. Гурлєва; Л.Ф. Щербина ; Т.С. Гурлєва; Л.Ф. Щербина. - С.53-63 Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва ; Л.Ф. Щербина ; Л.Ф. Щербина. - С.64-68 Щербина, Л. Ф. Експериментальне дослідження мотиваційно-смислової сфери осіб, залежних від наркотичних речовин, в умовах реабілітації на основі програми "12 кроків" / Л.Ф. Щербина. - С.69-76 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" [Текст] / Т.С. Гурлєва> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N9. - С. 64-68
Рубрики: Відповідальність Важковиховувані діти Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/6 Журнал 2005р. N 6 Лушин, П. В. Толерантность и модели психологической службы в существующей образовательной системе: экопсихологическая перспектива / П.В. Лушин. - С.1-3. Красновський, В. М. Соціальна ситуація розвитку старшокласника: звернення до інтерпретації її особливостей та шляхів гуманізації / В.М. Красновський. - С.3-9. Лапенок, М. И. Формирование готовности ученика основной школы к обучению в старшей школе / М.И. Лапенок, Моисеев В.Г. . - 42-56. Продолжение следует. Гурлєва, Т. С. Дівчинка-підліток як жертва та ініціатор сексуального насильства: психологічні причини і наслідки / Т.С. Гурлєва, . - С.61-68. Ткач, Н. В. Некоторые методы исследования проявления зависти у студентов / Н.В. Ткач, . - С.69-73. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Гурлєва, Т. С. Дівчинка-підліток як жертва та ініціатор сексуального насильства: психологічні причини і наслідки [Текст] / Т.С. Гурлєва, > // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N6. - С. 61-68.
Рубрики: насильство і діти--ПРОСТИТУЦІЯ Дод.точки доступу: , Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7 Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18 Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографические тексти" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69 Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73 Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78 Друга Всеукраїнська науково-практична конференція "Теорія і досвід застосування тренінгових технологій у практичній психології". - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи [Текст] / Т. С. Гурлєва> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 70-73
Рубрики: практична психологія Психологічне консультування Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Хомік, В. С. Агресія у різних юнацьких і дитячих когортах : дослідження в українській психології / В.С. Хомік. - С.1-6 Гурлєва, Т. С. Причини виникнення і перспективи попередження підліткової важковиховуваності / Т.С. Гурлєва. - С.6-10 Розов, В. І. Методики оцінки і самооцінки адаптивних індивідуально-психологічних властивостей особистості / В.І. Розов. - С.14-17 Шевченко, Н. Ф. Гіперфункція тривожності у підлітків : превентивна стратегія / Н.Ф. Шевченко, Є.М. Калюжна. - С.17-22 Заброцький, М. М. Технологія розвитку комунікативної компетентності вчителя / М.М. Заброцький. - С.31-34 Вітюк, О. В. Програма занять з корекції агресивності учнів 5-8 класів / О.В. Вітюк. - С.35-46 Філіппова, І. Ю. Літні школи з психології-нова проблемно-евристична форма додаткової освіти студентів / І.Ю. Філіппова. - С.59-62 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
Гурлєва, Т. С. Причини виникнення і перспективи попередження підліткової важковиховуваності [Текст] / Т.С. Гурлєва> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N7. - С. 6-10 Рубрики: Психологія підлітка "важкі" діти Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
П 86 Психологія [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип.32 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1989. - 96 с. - ISSN 0131-565Х. - 0.40 руб. Зміст: Дорохіна, В. Т. Формування психологічної готовності підлітків до продуктивної праці / В. Т. Дорохіна, С. І. Равикович. - С .27-33 Пенькова, О. І. Формування колективістських якостей у молодших школярів / О. І. Пенькова. - С .52-61 Антонова, О. Г. Психологічні резерви вдосконалення праці вихователя з важкими підлітками / О. Г. Антонова, С. І. Яковенко. - С .73-79 Гурлєва, Т. С. Психологічні умови попередження відхилень у статевій поведінці підлітків / Т. С. Гурлєва. - С .85-90
РУБ 151 Рубрики: підлітки Дод.точки доступу: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
> Шифр: БШС1/2010/2 Журнал 2010р. N 2 Гурлєва, Т. С. Підліток : становлення відповідальності / Т. С. Гурлєва. - С.1-126 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 95 Гурлєва, Т. С. Підліток : становлення відповідальності [Текст] / Т. С. Гурлєва> // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2010. - N 2. - С. 1-126 Рубрики: Відповідальність Підлітки методична допомога вчителям Ніжина Виховання--підлітки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Карсканова, С. В. Опитувальник " шкали психологічного благополуччя" К. Ріфф : процес та результат адаптації / С. В. Карсканова. - С.1-9 Ніконова, О. Ю. Експрес-метод діагностики співзалежності / О. Ю. Ніконова. - С.22-28 Рибалко, В. В. Творчий потенціал індивіда у психологічній теорії потенційності особистості І. П. Манохи / В. В. Рибалко. - С.28-32 Гурлєва, Т. С. Спілкування на сайтах знайомств - вияв людяності чи жорстокості / Т. С. Гурлєва. - С.44-49 Циганчук, Т. В. Динаміка суб’єктивних переживань у студентів ВНЗ в стресових ситуаціях / Т. В. Циганчук. - С.50-59 Болтівець, С. І. Психогігієна сімейного виховання як основна умова попередження психологічного насильства в родині / С. І. Болтівець. - С.60-61 Ригін, О. С. Київська філософсько-психологічна школа: історико-культурний контекст / О. С. Ригін. - С.61-66 Синявський, В. В. Борис Олексійович Федоришин (1930-2007) - засновник української школи професійної орієнтації / В. В. Синявський. - С.66-70 Юдєєва, Т. В. Співвідношення сугестивності з індивідуально-особистісними характеристиками соціально дезадаптованих підлітків / Т. В. Юдєєва. - С.70-74 Моргун, В. Ф. Антиномії Макаренка / В. Ф. Моргун. - С.77 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Г 95 Гурлєва, Т. С. Спілкування на сайтах знайомств - вияв людяності чи жорстокості [Текст] / Т. С. Гурлєва> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 44-49 Рубрики: Інтернет та психологічні проблеми Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): спілкування на сайтах знайомств Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Шумакова, Н. Б. Как нужно учить одаренного ребенка? / Н. Б. Шумакова. - С.2-7. Заіграєва, Т. Є. Організація роботи з обдарованими дітьми у закладі нового типу / Т. Є. Заіграєва. - С.8-16. Вовченко, О. М. Впровадження методу проектів у навчально-виховний процес / О. М. Вовченко. - С.17-24. Шипілова, І. Ю. Використання комп’ютерних технологій на уроках математики / І. Ю. Шипілова. - С.24-34. Гурлєва, Т. С. Заздрість - хвороба, яка руйнує творчість / Т. С. Гурлєва. - С.46-50. Біла, І. М. Освітньо-виховні стратегії Японії / І. М. Біла. - С.51-58. Онуфрієнко, Л. О. Психологічний комфорт у сім’ї - запорука успішного розвитку особистості дитини / Л. О. Онуфрієнко. - С.59-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 95 Гурлєва, Т. С. Заздрість - хвороба, яка руйнує творчість [Текст] / Т. С. Гурлєва> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2011. - N 10. - С. 46-50. Рубрики: Психологія особистості дитини--психічний стан Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Слюсаревський, М. М. Методичний простір творення та оцінювання соціально-психологічних теорій: спроба обґрунтування концепції / М. М. Слюсаревський. - С.1-9 Миколайчук, М. Дослідження культури звернення за психологічною допомогою у студентської молоді / М. Миколайчук, В. Карпенко. - С.10-15. - Библиогр. в конце ст. Онищенко, Г. И. Христианские ценности в психологическом консультировании и психотерапии / Г. И. Онищенко. - С.16-21. - Библиогр. в конце ст. Ложкін, Г. В. Психологія спорту на Україні: аспекти становлення, тенденції розвитку / Г. В. Ложкін, А. Б. Колосова. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст. Авдеева, И. Н. Динамика психологических особенностей педагогов-инноваторов: фасилитативный контекст / И. Н. Авдеева. - С.25-33. - Библиогр. в конце ст. Леоненко, Л. М. Корекційна програма "Життя в гармонії зі світом" / Л. М. Леоненко. - С.33-38 Левит, Л. З. Исследуя эвдемонию: теоретическое консультирование, опросники "ЗУЛУРЭГ" и "ЭЛУ" (Часть 1) / Л. З. Левит. - С.38-47. - Библиогр. в конце ст. Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.47-55 Грабовець, О. В. Корекційно-профілактичні тренінг-семінари з вчителями / О. В. Грабовець. - С.55-61 Гаврилькевич, В. К. Роль емоційних станів у етіології та патогенезі ішемічної хвороби серця / В. К. Гаврилькевич. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст. Гурлєва, Т. С. Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній / Т. С. Гурлєва. - С.67-73. - Библиогр. в конце ст. Губенко, А. В. Социально-психологические аспекты предпринимательской деятельности и необходимость социального предпринимательства / А. В. Губенко. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 95 Гурлєва, Т. С. Відповідальність, совість, високі життєві смисли у розвитку особистості по висхідній [Текст] / Т. С. Гурлєва> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 67-73. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Соціальна психологія--особистість--життєві смисли Кл.слова (ненормовані): відповідальність -- совість -- високі життєві смисли -- особистісний розвиток -- підлітковий і юнацький вік -- психологічна допомога -- духовний розвиток особистості Анотація: У статті розглядаються і поєднуються поняття відповідальності, совісті та високих життєвих смислів у контексті особистісного розвитку людини по висхідній. Внутрішня відповідальність розуміється як здатність індивіда орієнтуватися у своїй життєдіяльності на власну совість, "внутрішній закон", в основі якого лежать високі, духовні смисли. Обговорюються методи вивчення уявлень підлітків про поняття та взаємозв'язок відповідальності, совісті та високих життєвих смислів, і деякі особливості психологічної допомоги молоді у їх становленні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |