Т19 Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Теоретико-методичні основи використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів основної школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / Н. А. Тарасенкова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 40 с. -
Рубрики: викладання математики автореферати дисертацій--математика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): семіотика, -- семіозис -- логічне й візуальне мислення Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б 91 Бурда, Михайло Іванович. Геометрія. 10 клас: Академічний рівень [Текст] : підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів / М. І. Бурда, Н. А. Тарасенкова. - К. : Зодіак-Еко, 2010. - 176 с. : іл. - ISBN 978-966-7090-72-2 : 13.16 грн. РУБ 513(075.2) Рубрики: Кафедра вищої математики геометрія--підручники та посібники для школи Кл.слова (ненормовані): Академічний рівень Дод.точки доступу: Тарасенкова, Ніна Анатоліївна Примірників всього: 12 мат. (6), Ч.З.№2 (5), фб (1) Свободны: мат. (6), Ч.З.№2 (5), фб (1) |
> Шифр: РШ/2011/10 Журнал 2011р. N 10 Кузьмінський, Анатолій. Педагогічна наука на тлі подій і явищ ХХІ століття / А. Кузьмінський. - С.3-7. Біда, Олена. Пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг у ВНЗ / О. Біда, Л. Прокопенко. - С.8-10. Сухоставська, Людмила. З досвіду співпраці Черкаського національного університету із Шевченківською спеціалізованою школою-інтернатом / Л. Сухоставська. - С.11-13. Швидка, Людмила. Інститут іноземних мов: перспективи майбутнього крізь призму минулого та реалії сьогодення / Л. Швидка, І. Яковлева, Л. Киба. - С.14-17. Богатирьов, Олег. Навчально-науковий інститут фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем: віхи становлення / Олег Богатирьов, Ю. Ляшенко. - С.18-20. Мельниченко, Василь. Впевнені у власних силах / В. Мельниченко. - С.20-24. Погрібний, Ігор. Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний. - С.25-28. Безкопильний, Олександр. Роль Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я у підготовці вчителя сучасної школи / О. Безкопильний. - С.29-33. Нінова, Тетяна. Особливості підготовки майбутніх фахівців у Навчально-науковому інституті природничих наук / Т. Нінова, В. Осипенко, О. Верещагіна. - С.34-38. Симоненко, Тетяна. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко. - С.39-41. - Бібліогр.: 5 назв. Тарасенкова, Ніна. Імітаційна модель навчання студентів-математиків у контексті їх професійної підготовки / Н. Тарасенкова, І. Богатирьова. - С.42-44. - Бібліогр.: 3 назв. Власенко, Володимир. Моніторинг якості освіти в школах як передумова якісного набору абітурієнтів / В. Власенко, В. Гриценко, В. Єфіменко. - С.45-47. - Бібліогр.: 6 назв. Гусак, Андрій. Білінгвальний підхід до викладання фізики у сучасній школі / А. Гусак, А. Ковальчук. - С.48-50. - Бібліогр.: 6 назв. Ігнатенко, Ірина. Навчальні практики як засіб формування професійних компетенцій студентів Навчально-наукового інституту природничих наук / І. Ігнатенко [и др.]. - С.51-53. Інші автори: Спрягайло О., Спрягайло О., Сливка Лідія Грабовий, Андрій. Підготовка майбутніх учителів хімії до організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.54-56. Євтушенко, Ірина Володимирівна. Підготовка психологів до роботи в системі освіти / І. Євтушенко. - С.56-59. Шавровська, Наталія. Підготовка практичних психологів для закладів освіти / Н. Шавровська, Л. Смалиус. - С.59-63 : табл. Андріяко, Тетяна. Конкурентоспроможність як прояв акмеологічної культури особистості / Т. Андріяко. - С.64-67. - Бібліогр.: 12 назв. Кучай, Тетяна. Особливості підготовки педагогічних кадрів з екології у Великій Британії та Україні: порівняльний аспект / Т. Кучай. - С.68-73. - Бібліогр.: 6 назв. Гайдай, Ірина. Сутність і зміст понять "педагогічна занедбаність" та "соціальна занедбаність": теоретичний аналіз / І. Гайдай. - С.74-77. - Бібліогр.: 18 назв. Ничкало, Нелля. філософсько-педагогічні роздуми великого романтика / Н. Ничкало. - С.78-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Т 19 Тарасенкова, Ніна. Імітаційна модель навчання студентів-математиків у контексті їх професійної підготовки / Н. Тарасенкова, І. Богатирьова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 42-44. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі математики--підготовка Вища освіта--реформування освіти Вчителі--підготовка вчителів математики Кл.слова (ненормовані): імітаційна модель навчання -- реформування вищої освіти -- модернізація вищої освіти Анотація: У статті розглядаються питання підготовки майбутніх вчителів математики до педагогічної діяльності. Запропоновано імітаційну модель навчання, яку можна використовувати на заняттях з методики навчання математики. Описано етапи проведення таких занять. Дод.точки доступу: Богатирьова, Ірина; \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
> Шифр: ВОУ1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Андрущенко, Віктор Петрович. Державно-громадський характер управління освітою / Віктор Андрущенко. - С.5-8. - Бібліогр.: 3 назв Зубов, Вадим Олексійович. Глобалізована соціальність / Вадим Зубов. - С.9-13. - Бібліогр.: 15 назв Бойчук, Микола Андрійович. Основні форми демократії: український контекст / Микола Бойчук. - С.14-20. - Бібліогр.: 4 назв Шандор, Федір Федорович. Національна ідея як осердя національної свідомості / Федір Шандор. - С.21-26. - Бібліогр.: 7 назв Линовицька, Олеся Вікторівна. Академічні свободи та університетська автономія / Олеся Линовицька. - С.27-31. - Бібліогр.: 12 назв Рябченко, Володимир Іванович. Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / Володимир Рябченко. - С.32-38. - Бібліогр.: 9 назв Іваній, Олена Миколаївна. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / Олена Іваній. - С.39-44. - Бібліогр.: 8 назв : табл. Бикова, Катерина Іванівна. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення) / Катерина Бикова. - С.45-52 Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко. - С.53-66. - Бібліогр.: 12 назв : схема, табл. Акопян, Валерій Григорович. Екологічне самовиховання особистості / Валерій Акопян. - С.67-73. - Бібліогр.: 19 назв Білогур, Влада. Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді / Влада Білогур. - С.74-80. - Бібліогр.: 18 назв Гарбар, Галина Анатоліївна. Технологія дослідження гостинності як соціального явища / Галина Гарбар. - С.82-89. - Бібліогр.: 14 назв Богданова, Наталія Григорівна. Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Наталія Богданова. - С.90-93. - Бібліогр.: 8 назв Сахневич, Інна Андріївна. Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / Інна Сахневич. - С.94-98. - Бібліогр.: 13 назв Костирєв, Андрій Геннадійович. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / Андрій Костирєв. - С.99-105. - Бібліогр.: 14 назв Боркач, Євгеній Ілліч. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач. - С.106-111. - Бібліогр.: 9 назв Зварич, Ірина Миколаївна. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / Ірина Зварич. - С.112-118. - Бібліогр.: 8 назв Шубін, Олександр Олександрович. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ / Олександр Шубін, Інна Сіменко, Ірина Пальцун. - С.119-125. - Бібліогр.: 20 назв : табл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 53-66 : схема, табл. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- методичні компетентності -- форми організації навчальної діяльності -- кейс-метод -- рефлексія -- педагогічна освіта Анотація: У статті розглянуто місце і роль методичних компетентностей у системі професійної підготовки вчителя математики, проведено аналіз їх структури. Дод.точки доступу: Акуленко, Ірина Анатоліївна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 34 Математика. 5 клас [Текст] : Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н. А. Тарасенкова [та ін.]. - К. : Освіта, 2013. - 352 с. - ISBN 978-617-656-204-7 : 17.94 грн. РУБ 51(075.2) Рубрики: Кафедра вищої математики Математика--підручники та посібники для школи Дод.точки доступу: Тарасенкова, Ніна Анатоліївна; Богатирьова, Ірина Миколаївна; Бочко, Оксана Петрівна; Коломієць, Оксана Миколаївна; Сердюк, Зоя Олексіївна Примірників всього: 10 фб (1), Ч.З.№2 (5), мат. (4) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), мат. (4) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 2 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Гр. В. Луценко, К. В. Касярум. - 2012. - 568 с. - ). - 35.00 грн. Зміст: ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ Афанасьєва, Ольга Сергіївна. Аналіз змісту літературної компетентності вчителя зарубіжної літератури / О. С. Афанасьєва. - С .14-21 Благодир, Людмила Андріївна. Формування умінь і навичок превентивної діяльності майбутнього вчителя математики / Л. А. Благодир, В. О. Швець. - С .38-45 Григорчук, Тарас Васильович. Мобільне навчання як етап еволюції дистанційного навчання / Т. В. Григорчук. - С .90-95 Грицай, Наталія Богданівна. Сучасне навчально-методичне забезпечення з методики навчання біології як основа якісної підготовки майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .96-105 Кільдеров, Дмитро Едуардович. Інтеграційні процеси як соціально-педагогічна проблема підвищення якості освіти / Д. Е. Кільдеров. - С .144-150 Крижко, Василь Васильович. Основи безпекової стратегії вищої освіти України / В. В. Крижко, О. М. Старокожко, О. С. Грицайова. - С .161-169 Лов’янова, Ірина Василівна. Професійна спрямованість навчання старшокласників / І. В. Лов’янова. - С .170-179 Марченко, Наталія Вікторівна. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні / Н. В. Марченко. - С .207-212 Мельник, Алла Іванівна. Методичні рекомендації щодо формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів у процесі навчання іноземних мов / А. І. Мельник. - С .213-222 Набок, Микола Васильович. Методологічні основи управління якістю загальної середньої освіти регіону в сучасних умовах / М. В. Набок. - С .229-240 Олійник, Марія Іванівна. Формування лояльності як фактор підвищення конкурентноздатності вищого навчального закладу / М. І. Олійник, О. А. Брухальська. - С .250-257 Прохор, Ірина Петрівна. Приватний сектор вищої освіти: особливості розвитку в сучасних умовах / І. П. Прохор. - С .318-326 Салан, Наталія Миколаївна. Формування компетентності професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики як антропологічна проблема / Н. М. Салан. - С .327-332 Сергійчук, Олена Миколаївна. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах ВНЗ / О. М. Сергійчук. - С .343-354 Слюсар, Тетяна Антонівна. Педагогічна етика і такт, як основа професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи / Т. А. Слюсар. - С .362-368 Субіна, Оксана Олександрівна. Професійна майстерність та особисті якості викладача в сучасній системі освіти України / О. О. Субіна. - С .378-385 Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Шляхи підвищення якості підготовки майбутніх учителів математики / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова. - С .386-389 Терентьєва, Наталія Олександрівна. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні II половини XX - початку XXI століття: концепція дослідження / Н. О. Терентьєва. - С .390-398 Шестопралюк, Олександр Васильович. Модернізація структури університету / О. В. Шестопралюк. - С .399-407 КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ДІАГНОСТУВАННЯ (ОЦІНЮВАННЯ) ОСВІТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Воробйова, Оксана Петрівна. Оцінювання діяльності вищих навчальних закладів освіти: міжнародний досвід / О. П. Воробйова. - С .427-432 Кулінка, Юлія Сергіївна. Діагностика готовності студентів педуніверситету до запобігання девіантній поведінці підлітків / Ю. С. Кулінка. - С .455-463 Шимова, Ольга Василівна. Критеріальний апарат професійної культури майбутнього вчителя музики / О. В. Шимова. - С .486-493 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ Акуленко, Ірина Анатоліївна. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх учителів математики / І. А. Акуленко. - С .504-520 Пелех, Юрій Володимирович. Естетичні цінності та їх роль у формуванні особистості / Ю. В. Пелех, Т. І. Пагута. - С .528-537 АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ Кірдан, Олена Леонідівна. Зміст та організація управлінської діяльності попечителя Київського учбового округу / О. Л. Кірдан. - С .547-556 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість Приватна освіта--розвиток--Україна Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Касярум, К. В. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: М467300/2016/11 Журнал 2016р. N 11 Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (для класів із поглибленим вивченням математики). - С.2-17. Школьний, Олександр. Тренувальні тести для підготовки до ЗНО з математики / О. Школьний [и др.]. - С.18-25. Інші автори: Захарійченко Ю., Захарійченко Л., Школьна, Олена Тарасенкова, Ніна. Компетентнісний підхід у навчанні математики : теоретичний аспект / Н. Тарасенкова. - С.26-30. Бевз, Валентина. Застосовуємо набуті компетентності до розв’язування практичних задач / В. Бевз. - С.31-34. Власова, Ірина. Домашні контрольні роботи - крок до самоосвітньої діяльності / І. Власова. - С.35-39. Ігнатенко, Леся. Домашнє завдання як засіб підвищення якості математичної освіти учнів / Л. Ігнатенко. - С.39-42. Воєвода, Аліна. Чи знаєте ви, що... : [сторінки математичної історії] / А. Воєвода. - С.43-48. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 19 Тарасенкова, Ніна. Компетентнісний підхід у навчанні математики [Текст] : теоретичний аспект / Н. Тарасенкова> // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2016. - N 11. - С. 26-30. Рубрики: Викладання математики в школі--компетентнісний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |