Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (331)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=тренінги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
159.922.8:004.738.5+316.454.52:004.738.5
Н 19


    Назар, Максим Миколайович.
    Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назар Максим Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 396 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 340-396. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтернет-спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацький вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-спілкування -- інтернет-сайти -- інтернет-тренінги -- психологічні особливості -- постійні користувачі -- мережа Інтернет -- юнацький вік -- студенти
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі особистісних змін в юнацькому віці (студенти), що здійснюються з використанням психологічного змісту інтернет-сайтів в процесі інтернет-спілкування. В результаті проведеного дослідження виявлено, що інтернет-спілкування виступає чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Практичне значення дослідження полягає у розробці психологічно обгрунтованих заходів прикладного використання інтернет-спілкування та інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема студентів вищих навчальних закладів. Розроблені в роботі інтернет-тренінги спрямовані на нейтралізацію певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, на підвищення їхньої самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді-користувачівелектронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, виявляється, загалом, виправданим, зручним і результативним.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Назар, Максим Миколайович.
    Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО [Текст] / М. М. Назар, Д. С. Мещеряков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 363-372. - Бібліогр.: с. 370-372 (13 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет -- тренінги -- активність -- навчання -- спілкування -- комунікація -- середовище -- розвиток
Анотація: Метою дослідження виступає виявлення концептуальних підстав розвитку суб'єктної активності, що здійснюється за сприяння формуванню комунікативної компетентності, під час дистанційного групового навчання у мережі Інтернет постраждалих в зоні АТО. Особливе значення комунікативної компетентності дозволяє сприймати її як суттєвий компонент суб'єктної активності, піднімаючи питання про їхній взаємозв'язок та психологічну роль, що вони відіграють по відношенню одна до одної.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мещеряков, Д. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
005.32:37.091.12-051(043.5)
В 64


    Вознюк, Алла Вікторівна.
    Психологія управління педагогічними працівниками в освітніх округах [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / А. В. Вознюк ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 475 с. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 412-475 (538 назва). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні округи -- інноваційні організації -- управляння педагогічними працівниками -- керівники закладів освіти -- організаційно-психологічні умови -- організаційно-психологічні чинники -- спецкурси -- тренінги
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям управління педагогічними працівниками в освітніх округах . У дисертації визначено сутність , структуру та специфіку функціонування освітніх округів як інноваційних організацій . Розкрито психологічні аспекти управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Розроблено модель психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах працівниками . Обґрунтовано рівні розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« базовий », « ситуативно - стратегічний », « персоналізований »). Виокремлено дві групи організаційно - психологічних чинників , які впливають на формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах ( чинники , пов ’ язані з діяльністю закладу освіти ; чинники , пов ’ язані з діяльністю керівника закладу освіти ). Констатовано недостатній рівень сформованості ( як за окремими компонентами так і загального показника ) психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Виокремлено типи психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« нормативний », « стратегічний », « адаптивний », « партнерський ») та встановлено зв ’ язок між ними та організаційно - психологічними чинниками . Розкрито організаційно - психологічні умови формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах як в умовах післядипломної педагогічної освіти , так і в межах діяльності конкретних освітніх округів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
005.32:37.091.12-051(043.5)
В 64


    Вознюк, Алла Вікторівна.
    Психологія управління педагогічними працівниками в освітніх округах [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / А. В. Вознюк ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 43 с. - Бібліогр.: с. 34-40 (48 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні округи -- інноваційні організації -- управляння педагогічними працівниками -- керівники закладів освіти -- організаційно-психологічні умови -- організаційно-психологічні чинники -- спецкурси -- тренінги
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям управління педагогічними працівниками в освітніх округах . У дисертації визначено сутність , структуру та специфіку функціонування освітніх округів як інноваційних організацій . Розкрито психологічні аспекти управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Розроблено модель психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах працівниками . Обґрунтовано рівні розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« базовий », « ситуативно - стратегічний », « персоналізований »). Виокремлено дві групи організаційно - психологічних чинників , які впливають на формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах ( чинники , пов ’ язані з діяльністю закладу освіти ; чинники , пов ’ язані з діяльністю керівника закладу освіти ). Констатовано недостатній рівень сформованості ( як за окремими компонентами так і загального показника ) психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Виокремлено типи психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« нормативний », « стратегічний », « адаптивний », « партнерський ») та встановлено зв ’ язок між ними та організаційно - психологічними чинниками . Розкрито організаційно - психологічні умови формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах як в умовах післядипломної педагогічної освіти , так і в межах діяльності конкретних освітніх округів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
378
К 58


   
    Кожен з нас - унікальний! [Текст] : програма тренінгу з подолання стану самотності студентів / Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара. - Дніпропетровськ : [б. в.], 2014. - 67 с. - 5.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогіка вищої школи
   Тренінги. Технології проведення тренінгів

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- подолання самотності -- самотність -- саморегуляція -- продуктивне спілкування

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
371.015
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник / О. М. Степанов. - Київ : [б. в.], 2011. - 416 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2(серия), 978-617-572-010-3 : 22.00 грн
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогіка вищої школи
   Тренінги. Технології проведення тренінгів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.98
К 50


    Клопота, Є. А.
    Тренінг самопізнання та саморозвитку [Текст] : [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів] / Є. А. Клопота. - Запоріжжя : [Запорізький національний університет], 2013. - 208 с. - 12.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Практична психологія
   Тренінги

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- саморозвиток

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Хворова, Г. М.
    Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом [Текст] / Г. М. Хворова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 370-380. - 377-379 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- батьківська інтрузивність -- навчання батьків -- батьківські тренінги -- система підтримки батьків -- Алабамський батьківський опитувальник (APQ) -- Модифікація опитувальника батьківського ставлення (А. Варги, В. Століна) для сім'ї, яка виховує особливу дитину
Анотація: Метою статті є обгрунтування та викладення змісту та результатів дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом. Стаття описує використання опитувальників APQ (власна модифікація) та модифікації опитувальника батьківського ставлення (А. Варги, В. Століна) для сім'ї, яка виховує особливу дитину для дослідження здатності батьків до взаємодії з дитиною з аутизмом. Визначено, що середньокомпетентні батьки вцілому набагато більше схильні до інтрузивності (необгрунтованому, некорисному втручанню батьків в поведінку та життя дитини, що гальмує розвиток та соціалізацію дитини), ніж батьки з високим та найвищим рівнем батьківської компетентності. Доведена доцільність використання модифікації опитувальника APQ у діагностиці батьківських характеристик у вихованні дітей з аутизмом. Дослідження батьківських практик з дітьми з аутизмом, виявлення зв'язків між дитячими та батьківськими характеристиками, та батьківськими характеристиками та рівнем батьківської компетентності допоможуть побудувати науково-обгрунтовану систему сприяння компетентному батьківству батьків дітей з аутизмом, підвищити рівень та якість взаємодії між батьками та спеціалістами освітніх та реабілітаційних закладів, які працюють з дітьми з аутизмом, сприяти вивиденню програм компетентнісної підтримки батьків дітей з аутизмом на рівень маніципальних програм підтримки батьків дітей з інвалідністю та сприяти розвитку впровадження програм підтримки батьків в загальні протоколи втручання, догляду та допомоги при аутизмі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

9.
153/154
К 21


    Карамушка, Л. М.
    Психологічні тренінги для підготовки менеджерів та персоналу освітніх організацій (Реалізація технологічного підходу) [Текст] : навчальний посібник / Л. М. Карамушка ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка, Лабораторія організаційної та соціальної психології, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці. - Київ : [б. в.], 2022. - 144 с. - (Організаційна та економічна психологія). - Б. ц.
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- психологічний тренінг


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія організаційної та соціальної психології; Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 36709
Кількість відвідувачів 1801
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя