Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Романенко, Ю.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
378(4Укр)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 39 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 203 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 5.50 грн.
    Зміст:
Марігодов, В. К. Експертне оцінювання ефективності методів наукових досліджень і творчості / В. К. Марігодов, Ю. В. Матвєєв. - С .3-7
Білик, Л. І. Про реалії та перспективи перебудоваи виховного процесу на основі європейських стандартів вищої освіти (ECTS) / Л. І. Білик. - С .18-26
Сейдаметова, З. С. Тестування: вивчення досвіду США / З. С. Сейдаметова. - С .27-32
Системно-діяльнісне навчання як засіб реалізації інтегративного підходу (на прикладі вивчення курсів математики иа інформатики) . - С .33-48
Сітшаєва, З. З. Про методику розвитку алгоритмічного мислення учнів на заняттях з "Інформатики" й "Програмування" / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов. - С .49-56
Лаврентьєва, Г. П. Вплив комп’ютерно орієнтованих засобів навчання на розвиток особистості дитини в підготовці до школи / О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Т. М. Пащенко. - С .67-76
Жорнова, О. Соціокультурний контекст проблем викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі / Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .83-89
Романенко, Ю. А. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент / О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .97-106
Леонов, О. З. Про підвищення ефективності позанавчальної роботи з фізичного виховання студентів / В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .134-141
Свистун, В. І. Сучасна підготовка студентів до управлінської діяльності в світлі творчої спадщини А. С. Макаренка / Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .166-176
Яременко, Н. Проблема організації ігрової діяльності учнів у педагогічній спадщині Григорія Ващенка / Т. М. Пащенко. - С .183-188
Пащенко, Т. М. Засоби активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів / Т. М. Пащенко. - С .195-200
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Готовність до школи

   Викладання інформатики

   викладання хімії

   Фізичне виховання студентів

   Самостійна робота студентів



Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Бєляєв, Ю. І. \ред.\; Бондаренко, М. Ф. \ред.\; Ващенко, Григорій \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: П3/2003/1
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 1 . - Бібліографія в кінці статтей
Зміст:
Боришевський, М. Сергій Максименко: генетична психологія у проблемному контексті навчання, виховання і розвитку: Фундатори української психології / М. Боришевський, Н. Чепелєва, Г. Куценко; С. Тищенко, А. Шатирко. - С.4-12.
Психофрактали як метапрограми функціонування та розвитку соціальних спільнот / Ю. Романенко. - С.13-33.
Кл.слова: фрактал, етнопсихологія, аутоаннігіляція
Концепції психологічного впливу в сучасній психології: Загальна психологія / О. Гуменюк. - С.34-89.
Кл.слова: навіювання, маніпуляція, макіавеллізм, наслідування
Зелінська, Т. Маскулінність та батьківська амбівалентність / Т. Зелінська. - С.90-102.
Кл.слова: андрогінія, гомофобія, компульсивна поведінка, алекситимія
Якимчук, Т. Профілактика та корекція негативних психічних станів особистості в установах виконання покарань: Експериментальна психологія / Т. Якимчук. - С.119-123.
Кл.слова: агресивність, тривожність, психокорекція
Карпенко, З. Світ гуманістичної психології, або Недовільні асоціації з прикметної нагоди: Критика на книгу: Гуманістична психологія: Антологія: Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів: У 3-х т. / Упорядники й наукові редактори Роман Трач і Георгій Балл. - К.,2001 / З. Карпенко. - С.124-130.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Романенко, Ю.
    Психофрактали як метапрограми функціонування та розвитку соціальних спільнот [Текст] / Ю. Романенко // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N1. - С. 13-33. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: етнопсихологія
Кл.слова (ненормовані):
фрактал -- етнопсихологія -- аутоаннігіляція, соціоаннігіляція


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
Шифр: БіХШ-2/2006/3
   Журнал

Біологія і хімія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2006р. N 3
Зміст:
Величко, Л. Синергетичні характеристики навчального процесу / Л. Величко. - С.9-11.
Горяна, Л. Методичні рекомендації до теми "Профілактика туберкульозу" / Л. Горяна. - С.21-24.
Гречина, І. Урок-конференція на тему: "Старіння організму. Секрети довголіття" (11 клас) / І. Гречина. - С.32-34.
Чабан, Н. Урок-панорама на тему: "Профілактика серцево-судинних захворювань" (8 клас) / Н. Чабан. - С.34-36.
Шулдик, В. Кредитно-модульна система навчання в методичній підготовці вчителя біології / В. Шулдик. - С.38-42.
Романенко, Ю. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент / Ю. Романенко, М. Олійник. - С.43-45.
Донік, О. Хімія в середній школі України в другій половині XIX - на початку XX ст. / О. Донік. - С.45-47.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), бот. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), бот. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Романенко, Ю.
    Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент [Текст] / Ю. Романенко, М. Олійник // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 43-45.
Рубрики: викладання хімії
   моніторинг в освіті



Дод.точки доступу:
Олійник, М.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), бот. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), бот. (1)

Знайти схожі

7.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ДС1/2006/11
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2006р. N 11
Зміст:
Бондаренко, Н. Вивчення мови за новою системою: попередні підсумки і найближчі перспективи / Н. Бондаренко. - С.2-6.
Романенко, Ю. Засвоєння жанрово-стилістичних різновидів опису на уроках мови / Ю. Романенко. - С.6-11
Полюга, Л. Збірний образ української "еліти" в посланні Тараса Шевченка "І мертвим, і живим..." / Л. Полюга. - С.16-18
Кузнецова, Г. Інтерактивний методичний колоквіум як засіб формування вчителя словесника / Г. Кузнецова. - С.32-36.
Лінгвістичний аналіз художнього тексту: Програма для філологічних факультетів вищих навчальних закладів України. - С.36-39.
Мінчак, Г. Письмо крила дає: Сценарій мовознавчого вечора / Г. Мінчак. - С.40-43.
Масенко, Л. Стратегії культурного розлучення / Л. Масенко. - С.44-46
Денискіна, Г. Структурно-функціональні різновиди афоризмів / Г. Денискіна. - С.46-49.
Гужва, В. Незасклене ваікно народу: До 70-ліття Миколи Вінграновського / В. Гужва. - С.50-54.
Якубовська, М. Пошук свого шляху: На прикладі роману Івана Франка "Перехресні стежки" / М. Якубовська. - С.58-61
Сасько, Т. Український вільний університет очима вчителя словесника / Т. Сасько. - С.62-64.
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Романенко, Ю.
    Засвоєння жанрово-стилістичних різновидів опису на уроках мови [Текст] / Ю. Романенко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N11. - С. 6-11
Рубрики: мовлення


Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3

Знайти схожі

9.
Шифр: ДС1/2008/3
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2008р. N 3
Зміст:
Калита, О. Вивчення морфологічних засобів стилістики в середній загальноосвітній школі / О. Калита, Ю. Романенко. - С.2-6
Сергієнко, А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників / А. Сергієнко. - С.7-10
Соловей, О. З вірою в любов і милосердя: Урок вивчення біографії Григора Тютюнника / О. Соловей. - С.11-12
Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: загальні питання / С. Омельчук. - С.13-17 (далі буде)
Куцевол, О. Тренінг креативних якостей учителя-словесника / О. Куцевол. - С.18-22
Таран, Н. Спраглому знань - усе до снаги / Н. Таран. - С.23-28
Свердан, Т. Символіко-семантичний простір слова ХАТА в українській фразеології / Т. Свердан, І. Маляр. - С.29-32
Денискіна, Г. Функціонування потенційних слів у наукових працях Михайла Драгоманова: На прикладі "Чудацьких думок про українську національну справу" / Г. Денискіна. - С.33-35
Бовсунівська, Т. Біблійний паралелізм в "Кобзаря" Тараса Шевченка / Т. Бовсунівська. - С.36-40
Даниленко, І. "Світе ясний! Світе тихий!,," як стилізація церковного гімну / І. Даниленко. - С.41-44
Барабаш, Ю. "Шевченківський текст" Івана Дзюби / Ю. Барабаш. - С.45-50
Черненко, О. Історичне тло створення поеми "Кавказ" / О. Черненко. - С.51-52
Діденко, Н. Шевченко-художник і Києво-Печерська лавра: Урок-екскурсія / Н. Діденко. - С.53-55
Рижкова, Г-П. Новітня "жіноча проза": жанрові ознаки: На прикладі творів С.Майданської, Т.Зарівної, С.Йовенко / Г-П. Рижкова. - С.56-58
Гирич, І. Володимир Антонович - автор концепту нової України / І. Гирич. - С.59-62
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Калита, О.
    Вивчення морфологічних засобів стилістики в середній загальноосвітній школі [Текст] / О. Калита, Ю. Романенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N3. - С. 2-6 . - ISSN 0130-5263
Рубрики: викладання української мови--стилістика
Кл.слова (ненормовані):
частини мови


Дод.точки доступу:
Романенко, Ю.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 51789
Кількість відвідувачів 944
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя