К 21 Карамушка, Людмила Миколаївна. Психологія освітнього менеджменту [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. М. Карамушка. - К. : Либідь, 2004. - 424 с. - ISBN 966-06-0342-8 (в пер.) : 24.26 грн.
РУБ 158(075.3) Рубрики: Менеджмент освіти Менеджмент організацій Психологія управління Управління освітою Практичні психологи--освіта Психологічне консультування--освіта Управлінське консультування Інтерактивні техніки (психол.) Примірників всього: 23 фб (1), аб (9), ав (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (10) Свободны: фб (1), аб (9), ав (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (10) |
П 55 Пометун, Олена Іванівна. Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання [Текст] : Науково-методичний посібник / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко; За заг. ред. О. І. Пометун. - К. : А.С.К., 2005, 2006. - 192 с. : іл. - Бібліогр.: с. 186-189. - ISBN 966-8291-48-4 : 7.50 грн., 7.20 грн., 6.00 грн., 7.00 грн.
РУБ 371.01 Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання Технології навчання оцінювання учнів роздаткові матеріали (пед.) Викладання української літератури в школі уроки алгебри уроки історії уроки географії Уроки світової літератури уроки фізики уроки економіки уроки громадянської освіти Кл.слова (ненормовані): кооперативне навчання -- колективно-групове навчання -- ситуативне моделювання (пед.) -- інтерактивні уроки Дод.точки доступу: Пироженко, Лідія Володимирівна; Пометун, Олена Іванівна \ред.\ Примірників всього: 8 фб (2), Ч.З.№2 (5), ав (1) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (5), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Зміст: Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8 Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10 Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14 Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17 Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22 Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26 Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30 Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34 Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39 Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48 Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53 Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56 Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59 Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64 Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67 Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70 Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74 Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77 Кл.слова: інтерактивні технології навчання Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80 Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83 Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88 Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92 Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99 Кл.слова: хімічні задачі Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102 Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111 Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115 Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118 Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123 Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127 Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135 Кл.слова: розклад занять Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139 Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142 Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144 Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149 Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153 Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157 Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161 Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166 Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170 Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173 Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177 Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181 Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184 Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191 Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194 Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198 Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202 Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206 Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210 Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215 Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219 Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
РУБ 15 Рубрики: Майбутні вчителі музики Інноваційні технології навчання Викладання іноземної мови Викладання біології в школі Викладання історії Викладання вищої математики Викладання російської мови Майбутні менеджери Педагогічна творчість Самостійна робота студентів Фізкультурна освіта Соціальні педагоги--професійна підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
М 65 Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції: Теоретичні та методичні засади розвитку [Текст] : Тези міжнародної наукової конференції (30 червня - 2 липня) / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Міністерство культури України, Національна музична академія України ім. П. І. Чайковского, Гурношльонська вища школа педагогічна ім. кардинала Августа Хльонда в Мисловицях ; Відп. ред. Л. Г. Більченко. - Київ ; Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2004. - 400 с. - ISBN 966-698-022-3 : 15.00 грн. Зміст: Теоретико-методологічні основи сучасної мистецької освіти . - С .3-50 Модернізація освітянської галузі: Компаративний аспект . - С .52-90 Професійна підготовка музиканта-педагога: Історія та сучасність . - С .92-146 Актуальні проблеми музично-виконавської підготовки фахівців у вищій школі . - С .148-192 Перспективні напрямки розвитку мистецької освіти: Художня культура, образотворче і театральне мистецтво, хореографія . - С .195-233 Інноваційні технології та практика викладання мистецьких дисциплін в загальноосвітній школі . - С .236-300 Розвиток особистості засобами мистецтва . - С .303-353 Науково-методичні засади фахової підготовки вчителя . - С .356-385 Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний факультет гоголівського університету / О. А. Кавунник. - С .109-110
РУБ 371.013 Рубрики: Мистецька освіта Музична освіта, 21 ст. Викладання мистецтва Майбутні вчителі мистецтва--підготовка Музична педагогіка--Європа Виховання--музичне виховання Майбутні вчителі музики--підготовка Музиканти-педагоги--підготовка в вищій школі Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--факультети--факультет культури та мистецтв Мистецтво і медицина Майбутні вчителі образотворчого мистецтва--підготовка викладання "Основ художнього конструювання" Інноваційні технології мистецтва Інтерактивні технології навчання--образотворче мистецтво дошкільне виховання--музичний розвиток Виховання--естетичне виховання Позашкільна освіта--музика Полікультурне виховання Мистецтво і спорт Мистецтво і особистість Викладання іноземної мови Викладання музики Польща--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): музика і комп’ютер -- родинне виховання -- історія музичної педагогіки Дод.точки доступу: Більченко, Л. Г. \ред.\; Дубравін, Валентин Володимирович (1933-1995) \о нем\; Гмиря, Борис Романович \о нем\; Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Міністерство освіти і науки УкраїниСумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка; Міністерство культури України; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського; Гурношльонська вища школа педагогічна ім. кардинала Августа Хльонда в Мисловицях Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-64 Організація навчально-виховного процесу: З досвіду роботи вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації [Текст]. Вип. 6 / Ред. Н. М. Салмай, Н. В. Цибенко. - К. : НМЦ ВО, 2006. - 191 с. - 19.00 грн. Зміст: Організація навчально-виховного процесу . - С .3-69 Інноваційні технології навчання . - С .70-143 Організація роботи циклових(предметних) комісій . - С .144-149 Самостійна робота студентів в системі модульно-рейтингового навчання . - С .150-155 Комп’ютеризація навчального процесу . - С .156-183 Організація роботи екологічних гуртків як форма виховання екологічної свідомості молоді . - С .184-189
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Навчально-виховний процес--організація Інноваційні технології навчання Інтерактивні технології навчання Ділові ігри--історія України Самостійна робота студентів Комп’ютеризація навчального процесу Гурткова робота--організація Екологічне виховання студентів Модульно-рейтингова технологія навчання Дод.точки доступу: Салмай, Н. М. \ред.\; Цибенко, Н. В. \ред.\ Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
Д 58 Довгань, Галина Дмитрівна. Інтерактивні технології на уроках географії [Текст] : навчально-методичний посібник / Г. Д. Довгань. - Х. : Основа, 2005. - 128 с. - (Бібліотека журналу "Географія" ; вип. 5 (17)). - Бібліогр.: с. 103. - ISBN 966-333-174-7 : 6.50 грн.
РУБ 91(070.2) Рубрики: Нестандартні уроки--географія Викладання географії Уроки географії Кл.слова (ненормовані): урок-семінар -- урок-конференція Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Щ 64 Щербина, Валентина Іванівна. Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури [Текст] : Навчально-методичний посібник / В. І. Щербина, О. В. Волкова, О. В. Романенко. - Х. : Основа, 2005. - 96 с. - (Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип. 3 (16)). - ISBN 966-333-141-0 : 6.50 грн.
РУБ 4У(070.2) Рубрики: Загадки Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання Викладання української мови в школі--уроки--інтегровані уроки Дод.точки доступу: Волкова, Ольга Вікторівна; Романенко, Олена Володимирівна; Мирний, Панас (укр. письменник ; 1849-1920) \о нем\; Олесь, Олександр Іванович (укр. письменник ; 1878-1944) \о нем\; Лепкий, Богдан \о нем\; Бордуляк, Тимофій \о нем\; Ключина, П. Ю. \о нем\; Вертіль, О. \о нем\; Котляревський, Іван Петрович \о нем\; Чубач, Ганна Танасівна (українська поетеса ; 1941 р. н.) \о ней\ Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
І-73 Інтерактивні уроки з історії України. 8 клас [Текст]. - Х. : Основа, 2005. - 112 с. - (Бібліотека журналу "Історія та правознавство" ; вип. 10 (22)). - ISBN 966-333-247-6 : 6.50 грн.
РУБ 9(4Укр)(070.2) Рубрики: Уроки історії Викладання історії Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 184 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн. Зміст: Акімова, О. М. Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу / О. М. Акімова. - С .5-7 Гончарова, О. Н. Использование программ администрирования в процессе обучения / О. Н. Гончарова. - С .7-10 Кравченко, К. В. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників / К. В. Кравченко. - С .10-14 Лунькова, В. С. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій / В. С. Лунькова. - С .14-22 Євсєєва, Ольга Вадимівна. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми / О. В. Євсєєва. - С .22-26 Лукашова, Н. І. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .26-31 Стрельнікова, Н. М. Формування у студентів організаторських здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .31-34 Фізеші, О. Й. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Й. Фізеші. - С .34-37 Кириченко, І. М. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / І. М. Кириченко. - С .37-41 Сватенкова, Т. І. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів / Т. І. Сватенкова. - С .41-44 Розлуцька, Г. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки / Г. Розлуцька. - С .44-48 Бодрих, О. О. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу / О. О. Бодрих. - С .48-51 Дрижак, В. В. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів / В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. - С .51-54 Савельєва, К. Б. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога / К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. - С .54-57 Останіна, Н. С. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості / Н. С. Останіна. - С .57-60 Долматова, М. П. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови / М. П. Долматова, О. М. Нечваль. - С .60-63 Погорєлова, С. М. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. - С .63-67 Колодій, І. А. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси / І. А. Колодій. - С .67-70 Нікітіна, І. П. Дослідницька робота учнів / І. П. Нікітіна. - С .70-73 Дояр, Л. В. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі / Л. В. Дояр. - С .73-76 Ревенчук, В. В. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано / В. В. Ревенчук. - С .76-84 Щербініна, О. М. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. М. Щербініна. - С .84-87 Біла, Н. Л. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .87-90 Булавенко, С. Д. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури / С. Д. Булавенко. - С .90-93 Кирилюк, В. М. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії / В. М. Кирилюк. - С .93-98 Дудка, Р. А. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Р. А. Дудка. - С .98-101 Підлипська, С. Д. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ / С. Д. Підлипська. - С .101-105 Грохольська, Н. В. Использование метода проектов во время обучения в вузе / Н. В. Грохольська. - С .105-107 Симан, С. М. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки / С. М. Симан. - С .107-110 Мицик, Л. М. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії / Л. М. Мицик. - С .110-115 Зубко, О. М. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині / О. М. Зубко. - С .115-121 Каленський, А. А. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ / А. А. Каленський, О. С. Корняков. - С .121-125 Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес / К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна. - С .125-129 Бірюков, П. В. Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі / П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. - С .129-133 Панченко, В. Ф. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки / В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. - С .133-138 Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування / І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков. - С .138-142 Федосій, О. О. Екологічна освіта та виховання сучасної молоді / О. О. Федосій. - С .142-145 Долженко, В. О. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів / В. О. Долженко. - С .145-148 Долженко, М. В. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України / М. В. Долженко. - С .148-151 Коваленко, В. О. Виховний потенціал курсу "Країнознавство" / В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. - С .151-154 Мартиненко, С. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів / С. Мартиненко. - С .154-156 Кочерга, О. М. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .156-159 Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін / Ю. Г. Новгородська. - С .159-162 Бойко, Л. П. Значення, що панує над змістом / Л. П. Бойко. - С .162-166 Борисюк, С. О. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників / С. О. Борисюк. - С .166-170 Падун, П. О. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста / П. О. Падун. - С .170-173 Білоусова, Н. В. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .173-178 Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников / Н. Н. Юрченко. - С .178-180
РУБ 15 Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
А 86 Артемова, Любов Вікторівна. Педагогіка і методика вищої школи [Текст]. Інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-351-110-8 : 35.00 грн., 21.00 грн., 60.90 грн. Зміст: Сучасні методи виховання дошкільників . - С .7-34 Інтерактивні методи в роботі зі студентами . - С .35-135 Підготовка магістрів до викладання у ВНЗ . - С .136-208 Історія і сучасність у вихованні студентів . - С .209-271
РУБ 378(075.3) Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія ЗДО і школи Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти Вища освіта--національне виховання студентів Магістри--підготовка Народна педагогіка і виховання Навчання студентів--самостійна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): індивідуалізація навчання Примірників всього: 17 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9) |
І-73 Інтерактивні технології на уроках української словесності [Текст] : конспекти уроків : методичні зауваги / уклад. Р. Ф. Орищин. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2007. - 160 с. - (Готуємось до відкритого уроку). - ISBN 966-07-0673-1 : 5.50 грн. Зміст: Малицька К. Соловей. Образ солов’я Чернецький С., Трух Г. Ой у лузі червона калина похилилася. Стрілецькі пісні Лепкий Л. Гей, видно село Нестайко В. Тореадори з Васюківки. Теорія літератури Гуцало Є. Олень Август. Образ незвичайного хлопчика Глібов Л., Крилов І. Байки. Жанр байки Будний С. Матері. Уроки літератури рідного краю. "Прощайте! - заповіт друзям Шевченко Т. Г. Гамалія. Вираження волелюбних ідей Багряний І. Сад Гетсиманський. Роль біблійних образів Проблема добра і зла у творчості українських класиків Урок літератури рідного краю. І. Франко і Тернопільщина Коломієць О. Дикий ангел. Художнє втілення проблем сучасності Гончар О. Собор. Історія написання роману. Розповідь про трудові будні робітничого селища. Філософські роздуми
РУБ 4У(070.2) Рубрики: Навчання--інтерактивні технології Викладання української літератури в школі--інтерактивні технології Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології Дод.точки доступу: Орищин, Раїса Франківна \сост.\; Малицька, Костянтина \о ней\; Чарнецький, С. \о нем\; Нестайко, Всеволод Зіновійович \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович \о нем\; Глібов, Леонід Іванович (1827-1893) \о нем\; Будний, Степан \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Багряний, Іван Павлович (Лозов'яга ; 1906-1963) \о нем\; Коломієць, Олексій \о нем\; Гончар, Олесь Терентійович \о нем\ Примірників всього: 20383 фб (1), Ч.З.№3 (20382) Свободны: фб (1) |
І-73 Інтерактивне навчання на уроках української мови та літератури [Текст] / упоряд.: К. Ю Голобородько, Н. П. Ткаченко. - Х. : Основа, 2007. - 176 с. - (Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип. 4 (41)). - ISBN 978-966-333-473-8 : 8.00 грн.
РУБ 4У(070.2) Рубрики: Інтерактивне навчання Викладання української літератури в школі Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання Дод.точки доступу: Голобородько, К. Ю \сост.\; Ткаченко, Н. П. \сост.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн. Зміст: Олексюк, О. М. Ціннісно-смислове самовизначення студентів у окнтексті сучасної соціокультурної ситуації: погляд педагога / О. М. Олексюк. - С .5-8 Ніколаєва, В. І. Особливості соціально-педагогічної профілктики негативних явищ серед підлітків із сімей груп ризику / В. І. Ніколаєва. - С .9-11 Борисова, О. О. Музика як засіб впливу на функціональній стан дитини / О. О. Борисова. - С .12-15 Фурдуй, С. Б. Інтерактивні методики як шлях удосконалення соціально-педагогічних умов навчання та виховання обдарованих студентів у студентських колективах вищої школи / С. Б. Фурдуй. - С .16-19 Петрюк, І. Соціально-педагогічні основи подолання шкільної дезадаптації підлітків / І. Петрюк. - С .20-23 Жизномірська, О. Я. Конструктивні та деструктивні форми самоствердження підлітків / О. Я. Жизномірська. - С .24-27 Сватенков, О. В. Дослідження соціальної реклами про здоровий спосіб життя як теоретична та прикладна проблема / О. В. Сватенков. - С .28-31 Івченко, Н. В. Особенности деятельности фасилитатора в процессе социальной адаптации / Н. В. Івченко. - С .32-37 Сидор, І. П. Дозвіллєве спілкування як фактор розвитку особистості / І. П. Сидор. - С .38-40 Вайнола, Р. Х. Моделювання професійної підготовки майбутнього соціального педагога в контексті його особистого розвитку / Р. Х. Вайнола. - С .41-45 Мартиненко, С. М. Особливості педагогічного діагностування фізичної готовності дитини до навчання у школі / С. М. Мартиненко. - С .46-48 Сергеєва, Н. В. Комп’ютерні ігри як чинник формування особистоті підлітка / Н. В. Сергеєва. - С .49-51 Мірошниченко, О. В. Особистісно орієнтовані технології початкового навчання молодших школярів / О. В. Мірошниченко. - С .52-54 Зінченко, Т. В. Українські народні традиції формування здорового способу життя / Т. В. Зінченко. - С .55-58 Підлипська, С. Д. Молодіжний табір "Лю-злн" як альтернативний вид саморозвитку та відпочинку молоді / С. Д. Підлипська. - С .59-61 Аніщенко, О. В. Технології концентрованого навчання у контексті наукової організації праці школярів / О. В. Аніщенко. - С .62-66 Ростовська, І. О. Критерії та показники сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .67-70 Стрельникова, Н. М. Формування у студентів культури спілкування з батьками вихованців / Н. М. Стрельникова. - С .71-74 Наконечна, Н. С. Особливості фізичного виховання молодших школярів у національній скаутській організації України Пласт / Н. С. Наконечна. - С .75-77 Басюк, Т. П. Типологія та змістові характеристики соціальних проектів / Т. П. Басюк. - С .78-81 Конончук, А. І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з батьками наркозалежних підлітків / А. І. Конончук. - С .82-84 Новгородська, Ю. Г. Формування здорового способу життя у майбутніх учителів / Ю. Г. Новгородська. - С .85-90 Прихода, І. В. Професійна підготовка фахівця з фізичної реабілітації: проблеми і питання / І. В. Прихода. - С .90-92 Ващенко, І. В. Готовність учителя до використання здоров’я зберігаючих технологій у навчально-виховному процесі / І. В. Ващенко, С. Свириденко. - С .93-96 Лазько, А. М. Формування здорового способу життя студентів медичних коледжів / А. М. Лазько. - С .97-99 Бурова, О. Г. Шляхи підвищення готовності майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дошкільників / О. Г. Бурова. - С .100- Лапшина, С. Озброєння студентів санітарно-гігієнічними знаннями - основа формування навичок здорового спосбу життя та практичної підготовки майбутніх педагогів / С. Лапшина. - С .104-107 Рось, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з формування здорового способу життя / Л. М. Рось. - С .108-110 Качалова, Т. В. Професійна самореабілітація як основа здорового способу життя педагога / Т. В. Качалова. - С .11-114 Логвиненко, О. Б. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування здорового способу життя дітей та молоді / О. Б. Логвиненко, Т. О. Логвиненко. - С .115-118 Васильєв, В. В. Професійне вигорання молодих фахівців системи соціального захисту населення / В. В. Васильєв, О. В. Литвин. - С .119-120 Тюріна, Д. М. Формування орієнтовної основи самостійної навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей / Д. М. Тюріна. - С .121-123 Михаськова, М. А. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / М. А. Михаськова. - С .124-127 Коваленко, Є. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування здорового способу життя / Є. І. Коваленко. - С .128-132 Заверико, Н. В. Формування здорового способу життя учнівської молоді: зарубіжний та вітчизняний досвід / Н. В. Заверико. - С .133-136 Давидова, Т. М. Збереження і зміцнення здоров’я школярів у навчально-виховному процесі: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. М. Давидова. - С .137-141 Новгородський, Р. Г. Григорій Ващенко про здоровий споіб життя як необхідну умову соціалізації особистості дитини / Р. Г. Новгородський. - С .142-145 Боровик, В. В. Здоровий спосіб життя у працях вітчизняних педагогів-новаторів кінця ХІХ - початку ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .146-148 Ляшенко, Т. В. Форми організації музичної освіти як фактор духовного збагачення українського народу початку ХХ ст. (на прикладі чернігівського регіону) / Т. В. Ляшенко. - С .149-151 Матвієнко, С. І. Використання музики в позаурочній роботі з унчівською молоддю Чернігівщини (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .152-155 Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. про формування у школярів здорового способу життя / Н. О. Ярмак. - С .156-158 Чернякова, А. В. Особливості шкільного середовища в США: причини поширення насильства серед учнівської молоді та стратегії його подолання / А. В. Чернякова. - С .159-163 Смелянська, В. В. Раннє вивчення іноземних мов у американській практиці: історичний погляд / В. В. Смелянська. - С .164-168
РУБ 15 Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Ф 50 Фізико-математичні записки [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 130 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 18.00 грн. Зміст: Старун, І. І. Про асимптоматичні розв’язки лінійних сингулярно збурених систем / І. І. Старун, І. М. Глушко. - С .3-10 Старун, І. І. Асимптоматика розв’язків однорідної лінійної системи. ІІ / І. І. Старун. - С .11-13 Головченко, О. В. Побудова частинних розв’язків лінійних сингулярно збурених систем диференцільних рівнянь з особливою точкою у випадку резонансу / О. В. Головченко. - С .14-17 Віра, М. Б. Асимптоматичне розв’язання двоточкових крайових задач для лінійних вироджених сингулярно збурених систем диференційних рівнянь / М. Б. Віра. - С .18-33 Тарасенко, О. В. Дослідження однієї сингулярно збуреної задачі оптимального керування / О. В. Тарасенко. - С .34-39 Ковальчук, Ю. О. Застосування дерев рішень до деяких задач аналізу та моделювання соціальних систем / Ю. О. Ковальчук. - С .40-43 Іванов, В. В. Алгоритмізація, програмна реалізація і результати тестування модифікованого методу послідовної статистичної оптимізації / В. В. Іванов. - С .44-47 Фетісов, В. С. Працюємо з гарфіками FINDGRAPH / В. С. Фетісов. - С .48-53 Фетісов, В. С. Програмне забезпечення для побудови графіків / В. С. Фетісов, Л. Б. Фетісова. - С .54-56 Доліч, О. В. Традиційні методи і загальні функції в комп’ютерній анімації / О. В. Доліч. - С .57-59 Венгер, Є. Ф. Спектри ІЧ-відбиття від поверхні гексагонального CdS / Є. Ф. Венгер, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .60-65 Аніщенко, В. О. Дослідження магнітної проникності феромагнітних речовин / В. О. Аніщенко, Л. М. Кнорозок, М. А. Щербінін. - С .66-68 Аніщенко, О. В. Вплив природничо-математичних, технічних наук на забезпечення наукової організації праці учнів / О. В. Аніщенко. - С .69-73 Варущик, Н. П. Прикладні задачі як мета і засіб навчання математики в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-78 Овчинникова, Т. А. Вимоги до тематичного планування роботи вчителя математики в умовах профільного мавчання / Т. А. Овчинникова. - С .79-81 Опанасенко, В. Г. Використання технології презентації під час розв’язування стереометрії / В. Г. Опанасенко, Н. О. Бугаєць. - С .82-85 Бойко, Л. М. Підготовка студентів до реалізації міжпредметних зв’язків математики і фізики на уроках математики / Л. М. Бойко. - С .86-88 Падалка, О. С. Вивчення математики за технологією Марії Монтессорі / О. С. Падалка. - С .89-92 Барило, Н. А. Про принцип історизму в навчанні шкільному курсу математики / Н. А. Барило. - С .93-95 Глушко, І. М. Інтерактивні методи навчання на уроках математики / І. М. Глушко. - С .96-97 Головіна, Н. О. Методика вивчення рядкових величин у школі / Н. О. Головіна. - С .98-100 Харченко, В. М. До проблеми використання інформаційних технологій при компетентнісному вивченні геометрії в 7-9 класах загальноосвітньої школи / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .101-103 Кнорозок, Леонід Михайлович. Комп’ютерні технології в освіті / Л. М. Кнорозок, Т. М. Сидоренко. - С .104-106 Ковальчук, Ю. О. Використання систем зворотнього зв’язку в навчальному процесі / Ю. О. Ковальчук, Т. В. Лісова. - С .107-109 Лісова, Т. В. Екстремальні задачі: від найпростіших до задач теорії керування / Т. В. Лісова. - С .110-113 Овчинников, Д. В. Освітній простір в умовах інформатизації суспільства / Д. В. Овчинников. - С .114-115 Венгер, Є. Ф. Маловідомі імена українських емігрантів-фізиків / Є. Ф. Венгер, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .116-121 Аніщенко, В. О. Вивчення затухаючих електромагнітних коливань в лабораторному практикумі з електрики та магнетизму / В. О. Аніщенко. - С .122-124 Опанасенко, В. В. Формування фізичних понять засобами експерименту / В. В. Опанасенко, М. П. Руденко, Р. М. Руденко. - С .125-126 Ковальська, М. В. Експериментальні задачі на першому ступені навчання фізики в середній школі / М. В. Ковальська, М. П. Руденко. - С .127-128
РУБ 53 Рубрики: Вчителі математики Викладання математики викладання фізики Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 8 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1), фіз. (2), мат. (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1), фіз. (2), мат. (1) |
І-73 Інтерактивні технології при вивченні української мови [Текст] / Р. Орищин, Л. Залюбовська. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. - 80 с. - (Готуємось до відкритого уроку). - ISBN 978-966-07-1195-2 : 5.50 грн., 8.00 грн., 6.00 грн. РУБ 4У(070.2) Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--інтерактивні технології Кафедра української мови Дод.точки доступу: Орищин, Раїса; Залюбовська, Л. Примірників всього: 4 фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2) |
І-73 Інтерактивні технології на уроках української літератури [Текст] : конспекти уроків : методичні зауваги / уклад.: Р. Ф. Орищин, Л. Залюбовська. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. - 72 с. - (Готуємось до відкритого уроку). - ISBN 978-966-07-1063-4 : 6.00 грн.
РУБ 8У(070.2) Рубрики: Навчання--інтерактивні технології Викладання української літератури в школі--інтерактивні технології Кл.слова (ненормовані): уроки української літератури -- конспекти уроків -- інтерактивні технології Дод.точки доступу: Орищин, Раїса Франківна \сост.\; Залюбовська, Людмила Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Зміст: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П2/2003/38 (жовтень) Газета 2003р. N 38 (жовтень) Полякова, Г. Показники творчого уроку / Г. Полякова. - С.1-3 Пастушенко, Н. Нестендартні уроки для нестандартних дітей, або Чи була Джульєтта важковиховуваною дівчинкою? / Н. Пастушенко. - С.4-7 Баб’як, Т. Тренінг спілкування "Дозволь собі бути щасливим": Інтеравтивні методи корекційного впливу на поведінку дитини / Т. Баб’як, І. Корнієнко. - С.вкладка Баб’як, Т. Групи взаємодопомоги в сучасній школі - міф чи реальність?: Інтерактивні методи корекційного впливу на поведінку дитини / Т. Баб’як, І. Корнієнко. - С.вкладка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |