158(075.3)
К 21


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Психологія освітнього менеджменту [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. М. Карамушка. - К. : Либідь, 2004. - 424 с. - ISBN 966-06-0342-8 (в пер.) : 24.26 грн.
ДРНТІ
ББК 88.4я73
РУБ 158(075.3)
Рубрики: Менеджмент освіти
   Менеджмент організацій

   Психологія управління

   Управління освітою

   Практичні психологи--освіта

   Психологічне консультування--освіта

   Управлінське консультування

   Інтерактивні техніки (психол.)


Примірників всього: 23
фб (1), аб (9), ав (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (10)
Свободны: фб (1), аб (9), ав (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (10)

371.01
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання [Текст] : Науково-методичний посібник / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко; За заг. ред. О. І. Пометун. - К. : А.С.К., 2005, 2006. - 192 с. : іл. - Бібліогр.: с. 186-189. - ISBN 966-8291-48-4 : 7.50 грн., 7.20 грн., 6.00 грн., 7.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.202.60
РУБ 371.01
Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання
   Технології навчання

   оцінювання учнів

   роздаткові матеріали (пед.)

   Викладання української літератури в школі

   уроки алгебри

   уроки історії

   уроки географії

   Уроки світової літератури

   уроки фізики

   уроки економіки

   уроки громадянської освіти

Кл.слова (ненормовані):
кооперативне навчання -- колективно-групове навчання -- ситуативне моделювання (пед.) -- інтерактивні уроки


Дод.точки доступу:
Пироженко, Лідія Володимирівна; Пометун, Олена Іванівна \ред.\
Примірників всього: 8
фб (2), Ч.З.№2 (5), ав (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (5), ав (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн.
    Зміст:
Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8
Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10
Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14
Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17
Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22
Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26
Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30
Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34
Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39
Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48
Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53
Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56
Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59
Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64
Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67
Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70
Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74
Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77
Кл.слова: інтерактивні технології навчання
Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80
Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83
Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88
Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92
Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99
Кл.слова: хімічні задачі
Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102
Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111
Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115
Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118
Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123
Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127
Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135
Кл.слова: розклад занять
Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139
Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142
Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144
Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149
Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153
Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157
Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161
Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166
Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170
Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173
Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177
Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181
Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184
Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191
Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194
Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198
Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202
Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206
Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210
Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215
Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219
Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Майбутні вчителі музики
   Інноваційні технології навчання

   Викладання іноземної мови

   Викладання біології в школі

   Викладання історії

   Викладання вищої математики

   Викладання російської мови

   Майбутні менеджери

   Педагогічна творчість

   Самостійна робота студентів

   Фізкультурна освіта

   Соціальні педагоги--професійна підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)

371.013
М 65


   
    Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції: Теоретичні та методичні засади розвитку [Текст] : Тези міжнародної наукової конференції (30 червня - 2 липня) / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Міністерство культури України, Національна музична академія України ім. П. І. Чайковского, Гурношльонська вища школа педагогічна ім. кардинала Августа Хльонда в Мисловицях ; Відп. ред. Л. Г. Більченко. - Київ ; Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2004. - 400 с. - ISBN 966-698-022-3 : 15.00 грн.
    Зміст:
Теоретико-методологічні основи сучасної мистецької освіти . - С .3-50
Модернізація освітянської галузі: Компаративний аспект . - С .52-90
Професійна підготовка музиканта-педагога: Історія та сучасність . - С .92-146
Актуальні проблеми музично-виконавської підготовки фахівців у вищій школі . - С .148-192
Перспективні напрямки розвитку мистецької освіти: Художня культура, образотворче і театральне мистецтво, хореографія . - С .195-233
Інноваційні технології та практика викладання мистецьких дисциплін в загальноосвітній школі . - С .236-300
Розвиток особистості засобами мистецтва . - С .303-353
Науково-методичні засади фахової підготовки вчителя . - С .356-385
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний факультет гоголівського університету / О. А. Кавунник. - С .109-110
ДРНТІ
ББК 74.200.55 + 74.58.3-055 + 85я431
РУБ 371.013
Рубрики: Мистецька освіта
   Музична освіта, 21 ст.

   Викладання мистецтва

   Майбутні вчителі мистецтва--підготовка

   Музична педагогіка--Європа

   Виховання--музичне виховання

   Майбутні вчителі музики--підготовка

   Музиканти-педагоги--підготовка в вищій школі

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--факультети--факультет культури та мистецтв

   Мистецтво і медицина

   Майбутні вчителі образотворчого мистецтва--підготовка

   викладання "Основ художнього конструювання"

   Інноваційні технології мистецтва

   Інтерактивні технології навчання--образотворче мистецтво

   дошкільне виховання--музичний розвиток

   Виховання--естетичне виховання

   Позашкільна освіта--музика

   Полікультурне виховання

   Мистецтво і спорт

   Мистецтво і особистість

   Викладання іноземної мови

   Викладання музики

   Польща--освіта--виховання
Кл.слова (ненормовані):
музика і комп’ютер -- родинне виховання -- історія музичної педагогіки


Дод.точки доступу:
Більченко, Л. Г. \ред.\; Дубравін, Валентин Володимирович (1933-1995) \о нем\; Гмиря, Борис Романович \о нем\; Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України; Міністерство освіти і науки УкраїниСумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка; Міністерство культури України; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського; Гурношльонська вища школа педагогічна ім. кардинала Августа Хльонда в Мисловицях
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378(4Укр)
О-64


   
    Організація навчально-виховного процесу: З досвіду роботи вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації [Текст]. Вип. 6 / Ред. Н. М. Салмай, Н. В. Цибенко. - К. : НМЦ ВО, 2006. - 191 с. - 19.00 грн.
    Зміст:
Організація навчально-виховного процесу . - С .3-69
Інноваційні технології навчання . - С .70-143
Організація роботи циклових(предметних) комісій . - С .144-149
Самостійна робота студентів в системі модульно-рейтингового навчання . - С .150-155
Комп’ютеризація навчального процесу . - С .156-183
Організація роботи екологічних гуртків як форма виховання екологічної свідомості молоді . - С .184-189
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Навчально-виховний процес--організація
   Інноваційні технології навчання

   Інтерактивні технології навчання

   Ділові ігри--історія України

   Самостійна робота студентів

   Комп’ютеризація навчального процесу

   Гурткова робота--організація

   Екологічне виховання студентів

   Модульно-рейтингова технологія навчання



Дод.точки доступу:
Салмай, Н. М. \ред.\; Цибенко, Н. В. \ред.\
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)

371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн.
    Зміст:
ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8
Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9
Адаптивна система навчання . - С .9-12
Інтерактивні технології навчання . - С .13-47
Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53
Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57
Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61
Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65
Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69
Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72
Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75
Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81
Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84
Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86
Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97
Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102
Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105
Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121
Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124
Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128
Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128
Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131
Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135
Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144
Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147
Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149
Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152
Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156
Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158
Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164
Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166
Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170
Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174
Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176
Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179
Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183
Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185
Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187
Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190
Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192
Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197
Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203
Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205
Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210
Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212
Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215
Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Дистанційна освіта
   Модульно-рейтингові технології навчання

   Інтерактивне навчання

   Педагогічні технології

   Розвивальне навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 97
Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)
Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54)

91(070.2)
Д 58


    Довгань, Галина Дмитрівна.
    Інтерактивні технології на уроках географії [Текст] : навчально-методичний посібник / Г. Д. Довгань. - Х. : Основа, 2005. - 128 с. - (Бібліотека журналу "Географія" ; вип. 5 (17)). - Бібліогр.: с. 103. - ISBN 966-333-174-7 : 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 26.8р10-26
РУБ 91(070.2)
Рубрики: Нестандартні уроки--географія
   Викладання географії

   Уроки географії

Кл.слова (ненормовані):
урок-семінар -- урок-конференція

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)

4У(070.2)
Щ 64


    Щербина, Валентина Іванівна.
    Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури [Текст] : Навчально-методичний посібник / В. І. Щербина, О. В. Волкова, О. В. Романенко. - Х. : Основа, 2005. - 96 с. - (Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип. 3 (16)). - ISBN 966-333-141-0 : 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 81.411.1-90 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 4У(070.2)
Рубрики: Загадки
   Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання

   Викладання української мови в школі--уроки--інтегровані уроки



Дод.точки доступу:
Волкова, Ольга Вікторівна; Романенко, Олена Володимирівна; Мирний, Панас (укр. письменник ; 1849-1920) \о нем\; Олесь, Олександр Іванович (укр. письменник ; 1878-1944) \о нем\; Лепкий, Богдан \о нем\; Бордуляк, Тимофій \о нем\; Ключина, П. Ю. \о нем\; Вертіль, О. \о нем\; Котляревський, Іван Петрович \о нем\; Чубач, Ганна Танасівна (українська поетеса ; 1941 р. н.) \о ней\
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1)

9(4Укр)(070.2)
І-73


   
    Інтерактивні уроки з історії України. 8 клас [Текст]. - Х. : Основа, 2005. - 112 с. - (Бібліотека журналу "Історія та правознавство" ; вип. 10 (22)). - ISBN 966-333-247-6 : 6.50 грн.
ДРНТІ
ББК 63.3(4Укр)р10
РУБ 9(4Укр)(070.2)
Рубрики: Уроки історії
   Викладання історії


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 184 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.20 грн.
    Зміст:
Акімова, О. М. Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу / О. М. Акімова. - С .5-7
Гончарова, О. Н. Использование программ администрирования в процессе обучения / О. Н. Гончарова. - С .7-10
Кравченко, К. В. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників / К. В. Кравченко. - С .10-14
Лунькова, В. С. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій / В. С. Лунькова. - С .14-22
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми / О. В. Євсєєва. - С .22-26
Лукашова, Н. І. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .26-31
Стрельнікова, Н. М. Формування у студентів організаторських здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .31-34
Фізеші, О. Й. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Й. Фізеші. - С .34-37
Кириченко, І. М. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя / І. М. Кириченко. - С .37-41
Сватенкова, Т. І. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів / Т. І. Сватенкова. - С .41-44
Розлуцька, Г. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки / Г. Розлуцька. - С .44-48
Бодрих, О. О. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу / О. О. Бодрих. - С .48-51
Дрижак, В. В. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів / В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. - С .51-54
Савельєва, К. Б. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога / К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. - С .54-57
Останіна, Н. С. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості / Н. С. Останіна. - С .57-60
Долматова, М. П. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови / М. П. Долматова, О. М. Нечваль. - С .60-63
Погорєлова, С. М. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. - С .63-67
Колодій, І. А. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси / І. А. Колодій. - С .67-70
Нікітіна, І. П. Дослідницька робота учнів / І. П. Нікітіна. - С .70-73
Дояр, Л. В. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі / Л. В. Дояр. - С .73-76
Ревенчук, В. В. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано / В. В. Ревенчук. - С .76-84
Щербініна, О. М. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. М. Щербініна. - С .84-87
Біла, Н. Л. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .87-90
Булавенко, С. Д. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури / С. Д. Булавенко. - С .90-93
Кирилюк, В. М. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії / В. М. Кирилюк. - С .93-98
Дудка, Р. А. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Р. А. Дудка. - С .98-101
Підлипська, С. Д. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ / С. Д. Підлипська. - С .101-105
Грохольська, Н. В. Использование метода проектов во время обучения в вузе / Н. В. Грохольська. - С .105-107
Симан, С. М. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки / С. М. Симан. - С .107-110
Мицик, Л. М. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії / Л. М. Мицик. - С .110-115
Зубко, О. М. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині / О. М. Зубко. - С .115-121
Каленський, А. А. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ / А. А. Каленський, О. С. Корняков. - С .121-125
Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес / К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна. - С .125-129
Бірюков, П. В. Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі / П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. - С .129-133
Панченко, В. Ф. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки / В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. - С .133-138
Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування / І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков. - С .138-142
Федосій, О. О. Екологічна освіта та виховання сучасної молоді / О. О. Федосій. - С .142-145
Долженко, В. О. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів / В. О. Долженко. - С .145-148
Долженко, М. В. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України / М. В. Долженко. - С .148-151
Коваленко, В. О. Виховний потенціал курсу "Країнознавство" / В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. - С .151-154
Мартиненко, С. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів / С. Мартиненко. - С .154-156
Кочерга, О. М. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .156-159
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін / Ю. Г. Новгородська. - С .159-162
Бойко, Л. П. Значення, що панує над змістом / Л. П. Бойко. - С .162-166
Борисюк, С. О. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників / С. О. Борисюк. - С .166-170
Падун, П. О. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста / П. О. Падун. - С .170-173
Білоусова, Н. В. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .173-178
Юрченко, Н. Н. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников / Н. Н. Юрченко. - С .178-180
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

378(075.3)
А 86


    Артемова, Любов Вікторівна.
    Педагогіка і методика вищої школи [Текст]. Інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-351-110-8 : 35.00 грн., 21.00 грн., 60.90 грн.
    Зміст:
Сучасні методи виховання дошкільників . - С .7-34
Інтерактивні методи в роботі зі студентами . - С .35-135
Підготовка магістрів до викладання у ВНЗ . - С .136-208
Історія і сучасність у вихованні студентів . - С .209-271
ДРНТІ
ББК 74.58я73
РУБ 378(075.3)
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія ЗДО і школи
   Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти

   Вища освіта--національне виховання студентів

   Магістри--підготовка

   Народна педагогіка і виховання

   Навчання студентів--самостійна робота

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання

Примірників всього: 17
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), аб (9)

4У(070.2)
І-73


   
    Інтерактивні технології на уроках української словесності [Текст] : конспекти уроків : методичні зауваги / уклад. Р. Ф. Орищин. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2007. - 160 с. - (Готуємось до відкритого уроку). - ISBN 966-07-0673-1 : 5.50 грн.
    Зміст:
Малицька К. Соловей. Образ солов’я
Чернецький С., Трух Г. Ой у лузі червона калина похилилася. Стрілецькі пісні
Лепкий Л. Гей, видно село
Нестайко В. Тореадори з Васюківки. Теорія літератури
Гуцало Є. Олень Август. Образ незвичайного хлопчика
Глібов Л., Крилов І. Байки. Жанр байки
Будний С. Матері. Уроки літератури рідного краю. "Прощайте! - заповіт друзям
Шевченко Т. Г. Гамалія. Вираження волелюбних ідей
Багряний І. Сад Гетсиманський. Роль біблійних образів
Проблема добра і зла у творчості українських класиків
Урок літератури рідного краю. І. Франко і Тернопільщина
Коломієць О. Дикий ангел. Художнє втілення проблем сучасності
Гончар О. Собор. Історія написання роману. Розповідь про трудові будні робітничого селища. Філософські роздуми
ДРНТІ
ББК 81.411.1-90 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 4У(070.2)
Рубрики: Навчання--інтерактивні технології
   Викладання української літератури в школі--інтерактивні технології

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології


Дод.точки доступу:
Орищин, Раїса Франківна \сост.\; Малицька, Костянтина \о ней\; Чарнецький, С. \о нем\; Нестайко, Всеволод Зіновійович \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович \о нем\; Глібов, Леонід Іванович (1827-1893) \о нем\; Будний, Степан \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Багряний, Іван Павлович (Лозов'яга ; 1906-1963) \о нем\; Коломієць, Олексій \о нем\; Гончар, Олесь Терентійович \о нем\
Примірників всього: 20383
фб (1), Ч.З.№3 (20382)
Свободны: фб (1)

4У(070.2)
І-73


   
    Інтерактивне навчання на уроках української мови та літератури [Текст] / упоряд.: К. Ю Голобородько, Н. П. Ткаченко. - Х. : Основа, 2007. - 176 с. - (Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип. 4 (41)). - ISBN 978-966-333-473-8 : 8.00 грн.
ДРНТІ
ББК 81.411.1-90 + 83.3(4Укр)р10
РУБ 4У(070.2)
Рубрики: Інтерактивне навчання
   Викладання української літератури в школі

   Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання



Дод.точки доступу:
Голобородько, К. Ю \сост.\; Ткаченко, Н. П. \сост.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Олексюк, О. М. Ціннісно-смислове самовизначення студентів у окнтексті сучасної соціокультурної ситуації: погляд педагога / О. М. Олексюк. - С .5-8
Ніколаєва, В. І. Особливості соціально-педагогічної профілктики негативних явищ серед підлітків із сімей груп ризику / В. І. Ніколаєва. - С .9-11
Борисова, О. О. Музика як засіб впливу на функціональній стан дитини / О. О. Борисова. - С .12-15
Фурдуй, С. Б. Інтерактивні методики як шлях удосконалення соціально-педагогічних умов навчання та виховання обдарованих студентів у студентських колективах вищої школи / С. Б. Фурдуй. - С .16-19
Петрюк, І. Соціально-педагогічні основи подолання шкільної дезадаптації підлітків / І. Петрюк. - С .20-23
Жизномірська, О. Я. Конструктивні та деструктивні форми самоствердження підлітків / О. Я. Жизномірська. - С .24-27
Сватенков, О. В. Дослідження соціальної реклами про здоровий спосіб життя як теоретична та прикладна проблема / О. В. Сватенков. - С .28-31
Івченко, Н. В. Особенности деятельности фасилитатора в процессе социальной адаптации / Н. В. Івченко. - С .32-37
Сидор, І. П. Дозвіллєве спілкування як фактор розвитку особистості / І. П. Сидор. - С .38-40
Вайнола, Р. Х. Моделювання професійної підготовки майбутнього соціального педагога в контексті його особистого розвитку / Р. Х. Вайнола. - С .41-45
Мартиненко, С. М. Особливості педагогічного діагностування фізичної готовності дитини до навчання у школі / С. М. Мартиненко. - С .46-48
Сергеєва, Н. В. Комп’ютерні ігри як чинник формування особистоті підлітка / Н. В. Сергеєва. - С .49-51
Мірошниченко, О. В. Особистісно орієнтовані технології початкового навчання молодших школярів / О. В. Мірошниченко. - С .52-54
Зінченко, Т. В. Українські народні традиції формування здорового способу життя / Т. В. Зінченко. - С .55-58
Підлипська, С. Д. Молодіжний табір "Лю-злн" як альтернативний вид саморозвитку та відпочинку молоді / С. Д. Підлипська. - С .59-61
Аніщенко, О. В. Технології концентрованого навчання у контексті наукової організації праці школярів / О. В. Аніщенко. - С .62-66
Ростовська, І. О. Критерії та показники сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .67-70
Стрельникова, Н. М. Формування у студентів культури спілкування з батьками вихованців / Н. М. Стрельникова. - С .71-74
Наконечна, Н. С. Особливості фізичного виховання молодших школярів у національній скаутській організації України Пласт / Н. С. Наконечна. - С .75-77
Басюк, Т. П. Типологія та змістові характеристики соціальних проектів / Т. П. Басюк. - С .78-81
Конончук, А. І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з батьками наркозалежних підлітків / А. І. Конончук. - С .82-84
Новгородська, Ю. Г. Формування здорового способу життя у майбутніх учителів / Ю. Г. Новгородська. - С .85-90
Прихода, І. В. Професійна підготовка фахівця з фізичної реабілітації: проблеми і питання / І. В. Прихода. - С .90-92
Ващенко, І. В. Готовність учителя до використання здоров’я зберігаючих технологій у навчально-виховному процесі / І. В. Ващенко, С. Свириденко. - С .93-96
Лазько, А. М. Формування здорового способу життя студентів медичних коледжів / А. М. Лазько. - С .97-99
Бурова, О. Г. Шляхи підвищення готовності майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дошкільників / О. Г. Бурова. - С .100-
Лапшина, С. Озброєння студентів санітарно-гігієнічними знаннями - основа формування навичок здорового спосбу життя та практичної підготовки майбутніх педагогів / С. Лапшина. - С .104-107
Рось, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з формування здорового способу життя / Л. М. Рось. - С .108-110
Качалова, Т. В. Професійна самореабілітація як основа здорового способу життя педагога / Т. В. Качалова. - С .11-114
Логвиненко, О. Б. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування здорового способу життя дітей та молоді / О. Б. Логвиненко, Т. О. Логвиненко. - С .115-118
Васильєв, В. В. Професійне вигорання молодих фахівців системи соціального захисту населення / В. В. Васильєв, О. В. Литвин. - С .119-120
Тюріна, Д. М. Формування орієнтовної основи самостійної навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей / Д. М. Тюріна. - С .121-123
Михаськова, М. А. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / М. А. Михаськова. - С .124-127
Коваленко, Є. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування здорового способу життя / Є. І. Коваленко. - С .128-132
Заверико, Н. В. Формування здорового способу життя учнівської молоді: зарубіжний та вітчизняний досвід / Н. В. Заверико. - С .133-136
Давидова, Т. М. Збереження і зміцнення здоров’я школярів у навчально-виховному процесі: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. М. Давидова. - С .137-141
Новгородський, Р. Г. Григорій Ващенко про здоровий споіб життя як необхідну умову соціалізації особистості дитини / Р. Г. Новгородський. - С .142-145
Боровик, В. В. Здоровий спосіб життя у працях вітчизняних педагогів-новаторів кінця ХІХ - початку ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .146-148
Ляшенко, Т. В. Форми організації музичної освіти як фактор духовного збагачення українського народу початку ХХ ст. (на прикладі чернігівського регіону) / Т. В. Ляшенко. - С .149-151
Матвієнко, С. І. Використання музики в позаурочній роботі з унчівською молоддю Чернігівщини (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .152-155
Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. про формування у школярів здорового способу життя / Н. О. Ярмак. - С .156-158
Чернякова, А. В. Особливості шкільного середовища в США: причини поширення насильства серед учнівської молоді та стратегії його подолання / А. В. Чернякова. - С .159-163
Смелянська, В. В. Раннє вивчення іноземних мов у американській практиці: історичний погляд / В. В. Смелянська. - С .164-168
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

53
Ф 50


   
    Фізико-математичні записки [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 130 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 18.00 грн.
    Зміст:
Старун, І. І. Про асимптоматичні розв’язки лінійних сингулярно збурених систем / І. І. Старун, І. М. Глушко. - С .3-10
Старун, І. І. Асимптоматика розв’язків однорідної лінійної системи. ІІ / І. І. Старун. - С .11-13
Головченко, О. В. Побудова частинних розв’язків лінійних сингулярно збурених систем диференцільних рівнянь з особливою точкою у випадку резонансу / О. В. Головченко. - С .14-17
Віра, М. Б. Асимптоматичне розв’язання двоточкових крайових задач для лінійних вироджених сингулярно збурених систем диференційних рівнянь / М. Б. Віра. - С .18-33
Тарасенко, О. В. Дослідження однієї сингулярно збуреної задачі оптимального керування / О. В. Тарасенко. - С .34-39
Ковальчук, Ю. О. Застосування дерев рішень до деяких задач аналізу та моделювання соціальних систем / Ю. О. Ковальчук. - С .40-43
Іванов, В. В. Алгоритмізація, програмна реалізація і результати тестування модифікованого методу послідовної статистичної оптимізації / В. В. Іванов. - С .44-47
Фетісов, В. С. Працюємо з гарфіками FINDGRAPH / В. С. Фетісов. - С .48-53
Фетісов, В. С. Програмне забезпечення для побудови графіків / В. С. Фетісов, Л. Б. Фетісова. - С .54-56
Доліч, О. В. Традиційні методи і загальні функції в комп’ютерній анімації / О. В. Доліч. - С .57-59
Венгер, Є. Ф. Спектри ІЧ-відбиття від поверхні гексагонального CdS / Є. Ф. Венгер, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .60-65
Аніщенко, В. О. Дослідження магнітної проникності феромагнітних речовин / В. О. Аніщенко, Л. М. Кнорозок, М. А. Щербінін. - С .66-68
Аніщенко, О. В. Вплив природничо-математичних, технічних наук на забезпечення наукової організації праці учнів / О. В. Аніщенко. - С .69-73
Варущик, Н. П. Прикладні задачі як мета і засіб навчання математики в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-78
Овчинникова, Т. А. Вимоги до тематичного планування роботи вчителя математики в умовах профільного мавчання / Т. А. Овчинникова. - С .79-81
Опанасенко, В. Г. Використання технології презентації під час розв’язування стереометрії / В. Г. Опанасенко, Н. О. Бугаєць. - С .82-85
Бойко, Л. М. Підготовка студентів до реалізації міжпредметних зв’язків математики і фізики на уроках математики / Л. М. Бойко. - С .86-88
Падалка, О. С. Вивчення математики за технологією Марії Монтессорі / О. С. Падалка. - С .89-92
Барило, Н. А. Про принцип історизму в навчанні шкільному курсу математики / Н. А. Барило. - С .93-95
Глушко, І. М. Інтерактивні методи навчання на уроках математики / І. М. Глушко. - С .96-97
Головіна, Н. О. Методика вивчення рядкових величин у школі / Н. О. Головіна. - С .98-100
Харченко, В. М. До проблеми використання інформаційних технологій при компетентнісному вивченні геометрії в 7-9 класах загальноосвітньої школи / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .101-103
Кнорозок, Леонід Михайлович. Комп’ютерні технології в освіті / Л. М. Кнорозок, Т. М. Сидоренко. - С .104-106
Ковальчук, Ю. О. Використання систем зворотнього зв’язку в навчальному процесі / Ю. О. Ковальчук, Т. В. Лісова. - С .107-109
Лісова, Т. В. Екстремальні задачі: від найпростіших до задач теорії керування / Т. В. Лісова. - С .110-113
Овчинников, Д. В. Освітній простір в умовах інформатизації суспільства / Д. В. Овчинников. - С .114-115
Венгер, Є. Ф. Маловідомі імена українських емігрантів-фізиків / Є. Ф. Венгер, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .116-121
Аніщенко, В. О. Вивчення затухаючих електромагнітних коливань в лабораторному практикумі з електрики та магнетизму / В. О. Аніщенко. - С .122-124
Опанасенко, В. В. Формування фізичних понять засобами експерименту / В. В. Опанасенко, М. П. Руденко, Р. М. Руденко. - С .125-126
Ковальська, М. В. Експериментальні задачі на першому ступені навчання фізики в середній школі / М. В. Ковальська, М. П. Руденко. - С .127-128
ДРНТІ
ББК 22.3я43 + 22.1я43
РУБ 53
Рубрики: Вчителі математики
   Викладання математики

   викладання фізики



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 8
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1), фіз. (2), мат. (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1), фіз. (2), мат. (1)

4У(070.2)
І-73


   
    Інтерактивні технології при вивченні української мови [Текст] / Р. Орищин, Л. Залюбовська. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. - 80 с. - (Готуємось до відкритого уроку). - ISBN 978-966-07-1195-2 : 5.50 грн., 8.00 грн., 6.00 грн.
ББК 81.411.1-90
РУБ 4У(070.2)
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--інтерактивні технології
   Кафедра української мови



Дод.точки доступу:
Орищин, Раїса; Залюбовська, Л.
Примірників всього: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (2)

8У(070.2)
І-73


   
    Інтерактивні технології на уроках української літератури [Текст] : конспекти уроків : методичні зауваги / уклад.: Р. Ф. Орищин, Л. Залюбовська. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. - 72 с. - (Готуємось до відкритого уроку). - ISBN 978-966-07-1063-4 : 6.00 грн.
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)р10
РУБ 8У(070.2)
Рубрики: Навчання--інтерактивні технології
   Викладання української літератури в школі--інтерактивні технології

Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- конспекти уроків -- інтерактивні технології


Дод.точки доступу:
Орищин, Раїса Франківна \сост.\; Залюбовська, Людмила
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: П2/2003/38 (жовтень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 38 (жовтень)
Зміст:
Полякова, Г. Показники творчого уроку / Г. Полякова. - С.1-3
Пастушенко, Н. Нестендартні уроки для нестандартних дітей, або Чи була Джульєтта важковиховуваною дівчинкою? / Н. Пастушенко. - С.4-7
Баб’як, Т. Тренінг спілкування "Дозволь собі бути щасливим": Інтеравтивні методи корекційного впливу на поведінку дитини / Т. Баб’як, І. Корнієнко. - С.вкладка
Баб’як, Т. Групи взаємодопомоги в сучасній школі - міф чи реальність?: Інтерактивні методи корекційного впливу на поведінку дитини / Т. Баб’як, І. Корнієнко. - С.вкладка
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)