П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 5, листопад / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 256 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 7.96 грн. Зміст: Дилдактика, методика і технології навчання . - С .13-174 Психологія . - С .175-197 Проблеми виховання . - С .198-232 Проблеми управління . - С .233-276 Історія професійної освіти . - С .276-306 Зарубіжний досвід . - С .307-338 Наукове життя . - С .339-249
РУБ 37(05) Рубрики: Молодь--цінності Дистанційна освіта Освіта в Україні--освітні технології Вчитель--професійна підготовка Менеджер--підготовка Обдарованість--технічна обдарованість Виховання--моральне виховання Народознавство Студенти--самовиховання студентів ВНЗ--навчально-виховна робота Інформаційні технології Музично-педагогічна освіта Управління освітою Професійно-технічна освіта Хімія--хімічна освіта Медіапедагогіка Праця--психологічні умови Навчання--соціально-психологічне навчання Кл.слова (ненормовані): педагог-хореограф -- самовиховання студентів -- соціально-психологічне навчання -- гуманізація -- сучасні освітні технології -- хімічна освіта -- модернизація Дод.точки доступу: Танєєв, С. І. \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 69 Нісімчук, Андрій Сергійович. Сучасні педагогічні технології [Текст] : навчальний посібник / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка , О. Т. Шпак . - К. : Просвіта : Пошуково-видавниче агентство "Книга Пам"яті України", 2000. - 368 с. - Бібліогр.: с. 363-365. - ISBN 966-7605-02-7 : 12.40 грн. Зміст: Соціально-теоретичні основи педагогічних технологій . - С .3-65 Кл.слова: освітні технології, підготовка вчителя, комп’ютерна програма педагогічної технології Технологія навчально-пізнавальної діяльності . - С .66-87 Кл.слова: процес навчання, принципи, методи Технологія виховного процесу . - С .92-246 Педагогічна технологія вищої школи . - С .247-356 Кл.слова: гуманізація навчання, рефлексивно-педагогічні технології, пізнавальна діяльність
РУБ 371(075.3) + 373.001 Рубрики: Управління школою Особистість--розвиток особистості Студенти Викладачі вищих навчальних закладів Наукова організація праці (НОП) Спілкування педагогічне--культура Професійні навички Освіта в Україні, 21 ст. Анотація: На основі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Значна увага приділена питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності. Дод.точки доступу: Падалка, Олег Семенович; Шпак, Олександр Тихонович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ф56 Філософія освіти і педагогіка [Текст] : науково-методичний збірник / Гол. ред. В. В. Скрипка. - Чернігів : ОІППО, 2003 - .№ 1. - 2003. - 66 с. - б/ц Зміст: Скрипка, В. І. Проблеми соціалізації учнівської молоді / В. І. Скрипка. - С .5 Матюша, І. К. Християнські мотиви виховання духовності в історії зарубіжної і вітчизняної педагогіки / І. К. Матюша. - С .17 Перехейда, В. В. Проблеми духовності людини на сторінках тижневика "Освіта" / В. В. Перехейда. - С .23 Зюзько, О. І. Філософські засади управління системою сучасної освіти / О. І. Зюзько. - С .28 Градобик, М. С. Фразеологічна номінація рис характеру людини в сучасній англійській мові / М. С. Градобик, О. В. Шустрова. - С .32 Давиденко, А. А. Поняття задатків здібностей та обдарованості дитини / А. А. Давиденко. - С .44 Мокрогуз, О. П. До питання впливу нового змісту оцінювання на навчальний процес / О. П. Мокрогуз. - С .48 Єрмак, Н. В. Зміст, форми і методи роботи школи перспективного педагогічного досвіду / Н. В. Єрмак. - С .52 Антоненко, Л. І. Трудова діяльність як основа організації життя вихованців в умовах сучасної школи-інтернату / Л. І. Антоненко. - С .56 Деркач, Н. О. Формувати екологічну свідомість / Н. О. Деркач. - С .59 Рукавіцина, Л. М. Гуманізація процесу навчання географії (з досвіду роботи вчителя географії СЗШ № 7 м. Ніжина Торжевської Олени Ромуальдівни) / Л. М. Рукавіцина. - С .62 Овчар, С. В. Міжшкільний навчально-виробничий комбінат - дійовий засіб упровадженння концепції профільного навчання в старшій школі / С. В. Овчар, Л. Л. Шестаковський. - С .64
РУБ 371 Кл.слова (ненормовані): екологічна свідомість Дод.точки доступу: Скрипка В. І. \гол. ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 86 Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді [Текст] : науково-методичний посібник / Г. О. Балл, М. В. Бастун, А. В. Вихрущ і ін.; За ред. В. В. Рибалки ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. ; Тернопіль : Підручники і посібники, 2002. - 388 с. - ISBN 966-562-752-X : 5.00 грн. Помітки автора: дарчий надпис редактора
РУБ 158.9 Рубрики: особистісно орієнтована освіта гуманізація освіти професійна орієнтація Дод.точки доступу: Балл, Г. О.; Бастун, М. В.; Вихрущ, А. В.; Гордієнко, В. І.; Крюкова, Д. Ф.; Никоненко, Л. В.; Панченко, В. І. ; Перепелиця, П. С.; Побірченко, Н. А.; Помиткін, Е. О.; Рибалка, Валентин Васильович; Рибалка, Валентин Васильович \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн. Зміст: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6 Педагогічна технологія як наука . - С .6-8 Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9 Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10 Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13 Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16 Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21 Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24 Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27 Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29 Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33 Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38 Особистісно орієнтоване навчання . - С .38 Особистісно орієнтовані технології . - С .39 Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41 Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43 Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49 Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50 Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50 Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56 Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62 Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65 Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69 Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71 Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73 Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75 Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78 Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80 Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83 Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86 Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89 Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91 Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93 Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97 Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99 Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103 УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105 Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107 Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109 Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112 Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116 Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119 Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122 ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142 Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144 Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146 Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150 ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152 Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152 Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156 Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158 Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161 Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163 Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165 Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166 Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167 Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178 Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180 Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183 Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185 Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188 Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190 Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
РУБ 371(075.35) Рубрики: Педагогічні технології Технології навчання Особистісно зорієнтоване навчання Вальдорфська педагогіка Школа Монтессорі Інноваційні технології навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 100 Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) |
П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
> Шифр: ПП1/2001/3 Журнал 2001р. N 3-4 . - Зміст журналу за 2001 рік Ільченко, О. І. Психологічні архетипи припущення у світлі еволюційної теорії Дарвіна та кібернетичної системи Всесвіту / О.І. Ільченко. - С.34-42 Кл.слова: ДНК, Едукологія Тищенко, С. П. Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху / С.П. Тищенко. - С.81-89 Кл.слова: Авторитет вчителя, Гуманізація навчання і виховання Мойсеєнко, Л. А. Психологія розуміння творчих математичних задач на різних етапах їхнього розв’язування / Л.А. Мойсеєнко. - С.117-124 Кл.слова: Інтуїція, логіка Сидоренко, В. К. Розумовий розвиток школярів на уроках креслення / В.К. Сидоренко, Н.П. Щетина. - С.111-117 Кл.слова: Мислення Антонець, М. О. Сімейні стосунки - первинна детермінанта формування самосвідомості в погодків / М.О. Антонець. - С.124-132 Кл.слова: Дитинство Шебанова, В. І. Особливості комунікації і типу агресивного реагування молодших школярів / В.І. Шебанова. - С.132-141 Роєнко, Л. М. Прийоми стимулювання трудової активності молодших школярів у предметно-перетворювальній діяльності / Л.М. Роєнко. - С.142-150 Кл.слова: Трудове навчання Остапчук, О. Є. Система педагогічної діяльності вчителя : синергетичний підхід / О.Є. Остапчук. - С.89-96 Кл.слова: Методика педагогіки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тищенко, С. П. Психологічна компетентність педагога як складова професійного успіху [Текст] / С.П. Тищенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2001. - N3-4. - С. 81-89
Рубрики: компетентність Кл.слова (ненормовані): Авторитет вчителя -- Гуманізація навчання і виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2005/6(лютий) Газета 2005р. N 6(лютий) Максименко, С. Д. Психологічні проблеми модернізації освіти в Україні / С.Д. Максименко. - С.3-6 Кл.слова: інновації, психологічна служба, гуманізація Сарібіатов, О. Соціологічні дослідження якості освіти / О. Сарібіатов. - С.7-11 Кл.слова: шкільне середовище, освітня діяльність, психологічний комфорт учнів Летцев, В. "Він ніби народився бути професором..." / В. Летцев. - С.12-15 Шадура, О. Подолання неуважності й проблем самоконтролю в молодших підлітків:корекційно-розвивальна технологія / О. Шадура. - С.16-19 Кл.слова: діагностика, корекційна робота, саморегуляція Панфілова, М. Ігрові хвилинки з гіперактивними дітьми / М. Панфілова. - С.20 Кл.слова: фізкультхвилинки Лебєдєва, Л. Корекція гіперактивності: поради арт-терапевта / Л. Лебєдєва. - С.23-25 Кл.слова: ігри, дитина в сім’ї Северіна, Л. Бесіди з батьками / Л. Северіна. - С.26-27 Кл.слова: батьківські збори, помилки батьків Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Максименко, С. Д. Психологічні проблеми модернізації освіти в Україні [Текст] / С.Д. Максименко> // Психолог. - 2005. - N6(лютий). - С. 3-6
Рубрики: модернізація освіти розвиток дитини Кл.слова (ненормовані): інновації -- психологічна служба -- гуманізація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бочкарева, О. В. Этико-эстетическая направленность художественного диалога в образовании [Текст] / О. В. Бочкарева> // Искусство и образование : Журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2006. - N6. - С. 49-69 Рубрики: гуманізація освіти культура вчителя Кл.слова (ненормовані): хронотоп -- художественный диалог -- музыкально-педагогический диалог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДШУ1/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Соловйов, Ю. Профільне навчання: стан і перспективи / Ю. Соловйов, О. Чернишов. - С.6-11 Мерзлякова, О. Профілактика культового впливу в освіті / О. Мерзлякова, В. Пєтухов. - С.12-22 Шихова, Т. Профільне навчання у школі модульного типу / Т. Шихова, В. Ночовка, О. Тимощук. - С.29-35 Страцинська, І. Психологічний супровід і гуманізація освіти / І. Страцинська. - С.43-50 Соломонюк, О. Превентивна освіта витісняє класичну / О. Соломонюк. - С.52-57 Павлова, Т. Традиції та реформи сучасної японської школи / Т. Павлова. - С.68-71 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Страцинська, І. Психологічний супровід і гуманізація освіти [Текст] / І. Страцинська> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 43-50 Рубрики: гуманізація освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Кушнір, В. Особливості гуманістичного аспекту педагогічного процесу [Текст] / В. Кушнір> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N4. - С. 27-30 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: гуманізація освіти Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Дегтярьова, Г. Оновлене звучання традиційного уроку Конструктування уроків з використання інформаційних технологій в умовах гуманізайії освіти [Текст] / Г. Дегтярьова> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N2. - С. 34-38 Рубрики: Інформаційні технології гуманізація освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: С295815/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Морозов, В. Організації правозахисного руху в Україні в 1960-1980-х рр. / В. Морозов. - С.8-13 Ясновська, Л. До історії дослідження керамічного виробництва Чернігівщини в давньоруську епоху / Л. Ясновська. - С.14-23 Половець, В. Половці: господарство, торгівля та зброя (ХІ-ХІІІ ст.) / В. Половець. - С.24-30 Токарєв, С. Коропська сотня Ніжинського полку у другій половині ХVІІ-ХVІІІ століть / С. Токарєв. - С.36-43 Гапоненко, Д. Історія утворення та діяльності Ніжинського Благовіщенського монастиря (ХVІІІ-ХІХ ст.) / Д. Гапоненко. - С.44-48 Гейда, О. "Черниговские епархиальные известия": історія створення та діяльність (1861-1911 рр.) / О. Гейда. - С.49-59 Кобижча, Ю. Реабілітаційний процес на Чернігівщині на початковому етапі викриття культу особи Сталіна (за офіційними матеріалами) / Ю. Кобижча. - С.60-65 Катоока, Х. Духовний світ української та японської молоді в контексті весільного обряду / Х. Катоока. - С.66-68 Пиріг, П. Селянське господарство Чернігівщини в першій половиніХІХ ст. / П. Пиріг, О. Любич. - С.69-75 Дудар, О. "Черниговские губернские ведомости" і Чернігівська громада: співпраця офіційного видання та опозиції / О. Дудар. - С.76-79 Тоцька, Ж. Документальні публікації з історії Північного Лівобережжя на сторінках "Черниговских губернских ведомостей" (дореформенний період) / Ж. Тоцька. - С.80-84 Шкварчук, В. Політичні репресії. Чиїми руками?. / В. Шкварчук. - С.85-91 Слобожаніна, Л. Розвиток історичного краєзнавства на Чернігівщині у другій половині ХІХ ст.: до постановки проблеми / Л. Слобожаніна. - С.92-97 Кушерець, Т. Гуманізація суб’єкта історії в посткласичній філософії / Т. Кушерець. - С.98-102 Довбня, В. Міфологіка пограниччя Полісся і Лісостепу та світогляд Г. Г. Ващенка / В. Довбня. - С.103-108 Терлецький, В. Таємниці кулішезнавства рокриваються... (з нагоди 110-ої річниці від дня смерті Пантелеймона Куліша) / В. Терлецький. - С.116-118 Абібуллаєв, М. Шляхи забезпечення якості інноваційного розвитку підприємств / М. Абібуллаєв. - С.140-143 Міщук, І. Особлива пріоритетність збереження біологічного і ландшафтного різноманіття України (економічний аспект) / І. Міщук. - С.162-164 Барановський, М. Методичні підходи до визначення депресивності аграрних регіонів Полісся / М. Барановський. - С.165-167 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кушерець, Т. Гуманізація суб’єкта історії в посткласичній філософії [Текст] / Т. Кушерець> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2007. - N2. - С. 98-102 Рубрики: історія філософії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кусаинова, М. А. Психолого-гуманистические принципы обучения: стратегия реализации [Текст] / М. А. Кусаинова> // Высшее образование сегодня. - 2007. - N6. - С. 24-29 . - ISSN 1726-667Х Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване гуманізація освіти Кл.слова (ненормовані): систематизація навчання -- оптимізація стратегії навчання -- психологічний розвиток дитини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бережная, М. С. Гуманизация современной педагогической парадигмы высшего образования [Текст] / М. С. Бережная> // Педагогические науки. - 2007. - N4. - С. 154-155 . - ISSN 1728-8894 Рубрики: Вища освіта гуманізація освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |