Музика, О.
    Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису [Текст] / О. Музика // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С.26-38. - Библиогр.: 8 назв.
ББК 85р30
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва
Кл.слова (ненормовані):
художньо-творчі здібності -- портрет -- портретний живопис -- художній образ -- майбутні вчителі образотворчого мистецтва
Анотація: У статті висвітлюється важлива проблема мистецько-педагогічної освіти: розвиток художгьо-творчих здібностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва на матеріалі портретного живопису. Аналізуються завдання, які вирішуються під час аудиторної та самостійної роботи студентів, засоби створення цілісного художнього образу в портреті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.100
Ш 83


    Шпильова, Алла.
    Така незнайома знайома казка, або Використовуємо елементи ТРВЗ / А. Шпильова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 57-63.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності --розвиток--художня література
   Інтегровані заняття--дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна система -- творча особистість -- розв’язання винахідницьких завдань -- художньо-творчі здібності -- творчі завдання -- інтегровані заняття -- дошкільники
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. Розглянуто один із способів її вирішення - упровадження в сучасну педагогічну практику теорії розв'язання винахідницьких завдань (ТРВЗ). Обгрунтовано необхідність вибору означеної технології, висвітлено процес використання елементів ТРВЗ під час інтегрованих занять, відображено етапи роботи з розвитку художньо-творчих здібностей дітей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100
Т 41


    Тименко, Володимир.
    Театралізована дизайн-діяльність / В. Тименко, Л. Єніна // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 1. - С. 10-14 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва
   Творчі здібності--розвиток--театральне мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
театр -- театралізована діяльність -- дитячий ігровий дизайн -- дизайн-середовище -- дитячі ігри -- ігрова діяльність -- художньо-творчі здібності -- розвиток творчих здібностей -- дошкільнята -- дитячі садки
Анотація: Розглянуто питання особистісного становлення та розвитку художньо-творчих здібностей дошкільнят в результаті проведення театралізованої дизайн-діяльності, що передбачає поєднання дитячого ігрового дизайну з театралізованою діяльністю. Висвітлено процес формування дизайн-середовища, проаналізовано способи розвитку художньо-творчих здібностей дітей. Наведено поради педагогам щодо того, як організувати театралізовану діяльність дошкільнят.


Дод.точки доступу:
Єніна, Людмила

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.411.1-90
Т 51


    Токаренко, Олена.
    Міжпредметні зв’язки на уроках української мови та літератури в навчальному закладі художньо-естетичного спрямування [Текст] / О. Токаренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 4. - С. 51-55. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.411.1-90 + 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв’язки -- художньо-творчі здібності
Анотація: Статтю присвячено питанню використання міжпредметних зв’язків на уроках української мови і літератури як засобу розвитку художньо-творчого мислення учнів у Миколаївській спеціалізованій школі «Академія дитячої творчості».


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)