Гусельцева, М. С.
    Культурно-историческая психология: от классической - к постнеклассической картине мира [Текст] / М. С. Гусельцева // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2003. - N1. - С. 99-115. . - ISSN 0042-8841
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: культурно-історична психологія
Кл.слова (ненормовані):
методология -- постмодернизм, постнеклассическая парадигма -- рациональность


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Глозман, Ж. М.
    Л. С. Выготский и А. Р. Лурия : истоки сотворчества [Текст] / Ж. М. Глозман, Т. В. Степанченко // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N6. - С. 93-102. . - ISSN 0042-8841
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: Психологи
   нейропсихологія

   культурно-історична психологія

Кл.слова (ненормовані):
культурно-историческая психология -- нейропсихология -- системный подход


Дод.точки доступу:
Степанченко, Т. В.; Выготский, Лев Семенович (1896 - 1934) \о нем\; Лурія, Олександр Романович (видатний радянський психолог, засновник нейропсихології ; 1902-1977) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


151
К 73


    Коул, Майкл.
    Культурно-историческая психология. Наука будущего [Текст] / М. Коул; пер. с англ. Ю. И. Турчаниновой Э. Н. Гусинского. - М. : Когито-Центр, 1997. - 432 с. : ил. - (Библиотека зарубежной психологии). - Имен. указ.: с. 389-392; Предм. указ.: с. 393-399; Библиогр.: с. 400-431. - Пер. вид. : Cultural Psychology. A once and future discipline / M. Cole. - 1996. - ISBN 0-674-17951-Х (в пер.). - ISBN 5-89353-007-1. - ISBN 5-201-02243-Х : 13.20 грн.
ДРНТІ
ББК 88.2
РУБ 151
Рубрики: Культурно-історична психологія
   Крос-культурні дослідження

   Розвиток когнітивний

   Філогенез--історія культури

   Онтогенез і культура (психол.)

   Поведінка--когнітивний аналіз

   Культурна психологія

Кл.слова (ненормовані):
культура (психол.)


Дод.точки доступу:
Турчанинова, Ю. И. \пер.\; Гусинский, Э. Н. \пер.\; Cole, M.
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

88.1
О-74


    Осипов, М. Е.
    Динамика проблем личности в работах Л. С. Выготского / М. Е. Осипов // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 2. - С. 100-116. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.1
Рубрики: Особистість--психологія
   Культурно-історична психологія

   Психологія--історія психології

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- проблема особистості -- періодизація -- свідомість -- культурно-історичний підхід -- переживання


Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах


88.37
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Понимание развития в культурно-исторической психологии / В. Д. Шадриков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 15-33. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Культурно-історична психологія
   Людина--розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
розвиток людини -- примітивна людина -- культурний розвиток -- сигнифікація -- психічні функції -- здібності людини -- інтелектуальні операції -- дитина -- навчальна діяльність
Анотація: Рассматривается динамика взглядов на развитие человека с позиции примитивного человека, ребенка, ученика. Показывается оригинальность взглядов на развитие как процесс сигнификации. Подчеркивается, что развитие ребенка связано, прежде всего, с формированием внутренних механизмов психической деятельности и овладением этими механизмами. Рассматривается процесс развития способностей через овладение интеллектуальными операциями, которые осваивают ученики в учебной деятельности. Приведены эксперементальные данные, подтверждающие эффективность данного пути ментального развития ученика.
Розглядається динаміка поглядів на розвиток людини з позиції примітивної людини, дитини, учня. Показується оригінальність поглядів на розвиток як процес сигніфікації. Підкреслюється, що розвиток дитини пов'язаний, перш за все, з формуванням внутрішніх механізмів психічної діяльності та опануванням цими механізмами. Розглядається процес розвитку здібностей через оволодіння інтелектуальними операціями, які освоюють учні в навчальній діяльності. Наведено експерементальні дані, що підтверджують ефективність даного шляху ментального розвиток учня.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1