15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 192 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 27.00 грн.
    Зміст:
Лактіонова, Г. М. Здоров’я в системі суспільних та індивідуальних цінностей: від декларації до втілення / Г. М. Лактіонова. - С .5-9
Алексєєнко, Т. Ф. Соціально-педагогічний зміст способу життя та його основні показники / Т. Ф. Алексєєнко. - С .9-12
Плахотнік, О. В. Роль системи освіти у збереженні здоров’я учнівської молоді / О. В. Плахотнік. - С .12-18
Дубогай, О. Д. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід / О. Д. Дубогай, М. В. Євтушок. - С .18-24
Оржеховська, В. М. Здоров’язберігаюче навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .24-28
Костів, В. І. Становлення морально-релігійної культури особистості як основа формування здорового способу життя / В. І. Костів. - С .28-31
Суховєєва, Н. М. Формування здорового способу життя як актуальна проблема соціальної педагогіки / Н. М. Суховєєва. - С .31-34
Гайдамашко, І. А. Соціально-педагогічний аналіз чинників агресивної поведінки підлітків / І. А. Гайдамашко. - С .34-36
Кожевнікова, Л. Особиста фізична культура студентів у формуванні мотиваційних потреб до здорового способу життя / Л. Кожевнікова, З. Дзюба, В. Богатир. - С .36-41
Федій, О. О. Гелотологія в системі самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів / О. О. Федій. - С .41-46
Тимошко, Г. М. Управління процесом формування здорового способу життя в ЗНЗ як складовою якісної освіти / Г. М. Тимошко. - С .46-49
Тур, О. Проблеми психічного здоров’я старшокласників / О. Тур. - С .49-52
Хлєбік, С. Р. Наукові засади формування здорового способу життя молоді засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .52-55
Максак, О. І. Здоровий спосіб життя як основа підтримання фізичного здоров’я / О. І. Максак. - С .55-59
Гусак, В. М. Роль психологічної культури у забезпеченні психологічного здоров’я майбутнього соціального працівника / В. М. Гусак. - С .59-64
Марущак, П. Д. Вплив оздоровчої фізичної культури на організм людини / П. Д. Марущак. - С .64-68
Колесник, М. О. Здоровий спосіб життя студентів в контексті освітнього процесу у ВНЗ / М. О. Колесник. - С .68-71
Звєрєва, І. Д. Оцінювання як процес та фундаментальна технологія / І. Д. Звєрєва. - С .71-74
Бутенко, О. Ю Підтримка репродуктивного здоров’я як важлива складова формування здорового способу життя учнівської молоді / О. Ю Бутенко, Л. Г. Захарова. - С .74-77
Лисенко, І. Життєве самовизначення та його вплив на здоровий спосіб життя у підлітковому віці / І. Лисенко. - С .77-81
Демиденко, В. В. Формування етичного світорозуміння підлітків як фактор їх психологічного здоров’я / В. В. Демиденко, С. П. Демиденко; 81-85
Приходько, Н. И. К проблеме педагогической инициативы, инноватики и прективной педагогики / Н. И. Приходько. - С .85-89
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дорослою молоддю в школі Кофеда (досвід Данії) / Л. М. Завацька. - С .89-92
Приходько, В. М. Моніторинг як інноваційна технологія якості виховання у молоді здорового способу життя / В. М. Приходько. - С .92-96
Тарасюк, Л. В. Раціональна організація навчально-виховного процесу у ліцеї як один зі шляхів формування здорового способу життя / Л. В. Тарасюк. - С .96-100
Палько, І. М. Соціально-педагогічна підтримка формування здорового способу життя студентів / І. М. Палько. - С .100-104
Рень, Л. В. Особливості соціально-реабілітаційної діяльності у притулках для неповнолітніх / Л. В. Рень. - С .104-107
Сливка, Л. Виховний ідеал української народної педагогіки щодо виховання здорового способу життя дітей та молоді / Л. Сливка. - С .107-112
Кіндратюк, Б. Етнопедагогічний потенціал зміцнення духовного здоров’я школярів музикою дзвонів / Б. Кіндратюк, С. Литвин-Кіндратюк. - С .112-116
Дубровська, Л. Технології формування здорового способу життя в умовах літнього оздоровчого табору / Л. Дубровська, В. Дубровський, В. Ковнер. - С .116-120
Євсєєва, Ольга Вадимівна. Вивчення постави у студентів і школярів - один із компонентів навчальної технології формування здорового способу життя / О. Євсєєва. - С .120-124
Бєлкіна, Н. І. Активні форми використання вільного часу - основа здорового способу життя (на прикладі екскурсії) / Н. І. Бєлкіна, М. М. Красновид. - С .124-128
Полякова, О. М. Превентивно-профілактична діяльність соціального педагога неурядової організації щодо формування здорового способу життя / О. М. Полякова, Н. О. Штика. - С .128-132
Кравченко, І. Соціально-просвітницька робота з діабетиками / І. Кравченко, Є. Головченко. - С .132-135
Зубко, О. М. З досвіду розвитку спортивно-оздоровчої роботи з учнівською молоддю в м. Ніжині / О. М. Зубко. - С .135-139
Сергієчко, С. М. Арт-педагогіка як засіб подолання агресивних станів підлітків / С. М. Сергієчко. - С .139-142
Сисоєнко, Н. В. Умови формування способу життя сучасних школярів / Н. В. Сисоєнко. - С .142-145
Соболєва, С. М. Формування потреби здорового способу життя як критерій екологічної підготовки студентів / С. М. Соболєва. - С .145-148
Семенова, М. О. Виховне значення їжі та її споживання: етнографічний аспект / М. О. Семенова. - С .148-153
Грановський, В. Г. Про педагогічні аспекти діяльності літніх оздоровчих таборів / В. Г. Грановський. - С .153-157
Книш, О. К. Щодо питання шлюбно-сімейних настановлень старшокласників як умови вибору здорового способу життя / О. К. Книш. - С .157-161
Ільїнський, А. О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя дітей та молоді / А. О. Ільїнський. - С .161-166
Богданцева, І. Музикотерапія як фактор впливу на розвиток особистості / І. Богданцева. - С .166-169
Мельничук, О. В. Формування здорового способу життя у дітей з вадами слуху в умовах спеціалізованих дошкільних закладів / О. В. Мельничук. - С .169-173
Веретенко, Т. Г. Збереження здоров’я студентів та активізація їх навчально-пізнавальної діяльності / Т. Г. Веретенко. - С .173-176
Вербенець, Т. З досвіду роботи з формування здорового способу життя студентської молоді в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті / Т. Вербенець, О. Дехтярьова, О. Пальчик. - С .176-180
Омельченко, С. О. Механізми взаємодії соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя учнів загальноосвітніх закладів / С. О. Омельченко. - С .180-184
Янченко, Т. В. Профілактика алкоголізму у молодіжному середовищі: історичний аспект / Т. В. Янченко. - С .184-187
Чернишенко, І. І. Соціокультурна анімація як засіб профілактики поширення негативних явищ серед дітей та молоді / І. І. Чернишенко. - С .187-190
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 4
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: П2/2003/12 ( березень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 12 ( березень)
Зміст:
Слободянюк, І. Чи завжди повинен бути чоботар без чобіт? Про надання психологічної допомоги практичним психологам / І. Слободянюк. - С.1-2
Кл.слова: Партнерське спілкування, Тренінг
Титаренко, Т. Психологічна стать як матриця світобудови / Т. Титаренко. - С.2-5
Кл.слова: Особистість, Гендер
Кравченко, І. Використання засобів професіографії при вивченні школярами педагогічних професій / І. Кравченко, О. Морев. - С.5-7
Булахова, С. На шляху до взаємодії / С. Булахова. - С.8-13
Кл.слова: Харчування та режим , Гігієна, Підготовка до екзаменів
Рибалка, В. Теорія динамічної функціональної психологічної структури особистості за К.Платоновим / В. Рибалка. - С.(вкладка)
Кл.слова: Карта особистості
Рибалка, В. Теорія особистості у працях Г.Костюка / В. Рибалка. - С.(вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кравченко, І.
    Використання засобів професіографії при вивченні школярами педагогічних професій [Текст] / І. Кравченко, О. Морев // Психолог. - 2003. - N12 ( березень). - С. 5-7. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Професійне навчання


Дод.точки доступу:
Морев, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П697217/2004/1
   Журнал

Психолог. Бібліотека [Текст] : науково-виробниче видання/ Бібліотека "Шкільного світу". - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 20022010 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 1 ( Професійна діагностика)
Зміст:
Балл, Г. Психолого-педагогічні засади професійної орієнтації школярів / Г. Балл. - С.4-19.
Кл.слова: професійна інформація, профорієнтаційна професіографія, професійна консультація
Соловйова, Л. Система профорієнтаційної роботи в школі / Л. Соловйова. - С.25-27.
Кравченко, І. Використання засобів професіографії при вивченні школярами педагогічних професій / І. Кравченко, О. Морев. - С.28-33.
Юр’єва, Т. Спільна роботи школи і ВНЗ із профорієнтації / Т. Юр’єва. - С.59-63.
Професійна орієнтація в умовах служби зайнятості. - С.108-119.
Кл.слова: консультування з профорієнтації
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кравченко, І.
    Використання засобів професіографії при вивченні школярами педагогічних професій [Текст] / І. Кравченко, О. Морев // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N1( Професійна діагностика). - С. 28-33.
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: професійна орієнтація в школі
   професіографія



Дод.точки доступу:
Морев, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОД1/2008/5
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 5
Зміст:
Гриневич, Л. М. Приватна освіта як здорова альтернатива / Л. М. Гриневич. - С.2-4
Сорокін, О. Три думки про те, як не згубити творця в дитині (Досвід роботи з формування і розвитку науково-дослідницьких творчих здібностей учнів 5-11 класів) / О. Сорокін. - С.34-37
Кравченко, І. Л. Працюємо за методом проектів на уроках зарубіжної літератури / І. Л. Кравченко. - С.41-44
Ротанова, Т. А. Тест школьной зрелости Кеэса / Т. А. Ротанова. - С.45-53
Чері, Ф. Наріжні камені мотивації / Ф. Чері. - С.62-67 (далі буде)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кравченко, І. Л.
    Працюємо за методом проектів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / І. Л. Кравченко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N5. - С. 41-44
Рубрики: навчання--метод проектів
   викладання зарубіжної літератури



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


8У2
Б 27


   
    Великий світ сучасника [Текст] : статті молодих критиків про літературу / упоряд. І. Є. Кравченко. - К. : Радянський письменник, 1975. - 182 с. - 0.75 руб.
ББК 83.3(4УКр)6
РУБ 8У2


Дод.точки доступу:
Кравченко, І. Є. \сост.\
Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)

9(4Укр)1
З-33


   
    Запорожці: До історії козацької культури [Текст] / упоряд. тексту, передм. І. Кравченка. - К. : Мистецтво, 1993. - 400 с. - 50000.00 крб., 30000.00 крб.
ББК 63.3(4Укр)46
РУБ 9(4Укр)1


Дод.точки доступу:
Кравченко, І. \сост.\
Примірників всього: 15
аб (4), Ч.З.№2 (7), фб (1), ав (3)
Свободны: аб (4), Ч.З.№2 (7), фб (1), ав (3)

У2
К 77


    Кравченко, І. Є.
    Вічний мир [Текст] : роман / І. Є. Кравченко. - К. : Радянський письменник, 1980. - 223 с. - 0.70 крб.
РУБ У2


Примірників всього: 4
аб (3), ав (1)
Свободны: аб (3), ав (1)

У2
К 77


    Кравченко, І. Є.
    Іти верхів’ям [Текст] : літ.-крит. статті / І. Є. Кравченко. - К. : Радянський письменник, 1981. - 184 с. - 0.50 крб.
РУБ У2


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

У2
К 77


    Кравченко, І. Є.
    Переселенці [Текст] : роман / І. Є. Кравченко. - К. : Радянський письменник, 1988. - 428 с. - 1.70 крб.
РУБ У2


Примірників всього: 1
аб (1)
Свободны: аб (1)

327.3
К 77


    Кравченко, І. М.
    Міжнародна розрядка - вимога часу [Текст] / І. М. Кравченко. - К. : Політвидав, 1976. - 72 с. - Б. ц.
РУБ 327.3


Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)

У2
М 45


    Мейгеш, Юрій Васильоввич (1925-1999).
    Вибрані твори [Текст] : роман, повісті / Ю. В. Мейгеш ; авт. предисл. І. Кравченко. - К. : Дніпро, 1985. - 453 с. - 2.10 крб.
РУБ У2


Дод.точки доступу:
Кравченко, І. \авт. предисл.\
Примірників всього: 1
аб (1)
Свободны: аб (1)

37(4Укр)
Н 28


   
    Нариси української популярної культури [Текст] / Український центр культурних досліджень, Ін-т культурної політики ; за ред. Олександра Гриценка. - К. : УЦКД, 1998. - 760 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 5.00 грн.
    Зміст:
Гриценко, О. Українська популярна культура як об’єкт дослідження / О. Гриценко
Гончаренко, Н. Анекдот / Н. Гончаренко
Гриценко, О. Базар / О. Гриценко
Кононенко, Є. Вірші / Є. Кононенко
Солодовник, В. Газета / В. Солодовник
Гриценко, О. Герой / О. Гриценко
Кононенко, Є. Еротика / Є. Кононенко, С. Тримбач
Солодовник, В. Естрада / В. Солодовник
Волошенюк, О. Кіно / О. Волошенюк, С. Тримбач
Гриценко, О. Клуб / О. Гриценко
Гриценко, О. Козацтво / О. Гриценко
Кононенко, Є. Колекціонування / Є. Кононенко
Кононенко, Є. Кухня / Є. Кононенко
Гриценко, О. Міфи / О. Гриценко
Новикова, Л. Мильні опери / Л. Новикова, С. Тримбач
Стріха, М. Мова / М. Стріха
Стріха, М. Музей / М. Стріха, О. Гриценко
Різник, О. Музика / О. Різник
Гриценко, О. Наука / О. Гриценко
Різник, О. Обряди і свята / О. Різник, О. Гриценко
Солодовник, В. Підприємець / В. Солодовник
Різник, О. Пісня / О. Різник
Волошенюк, О. Радіо / О. Волошенюк
Гриценко, О. Реклама / О. Гриценко
Кравченко, І. Садівництво / І. Кравченко
Рябчук, М. Самвидав / М. Рябчук
Стріха, М. Субкультури і меншини / М. Стріха
Стріха, М. Спорт / М. Стріха
Стріха, М. Суржик / М. Стріха, О. Гриценко
Різник, О. Танець / О. Різник
Мірошниченко, О. Театр і публіка / О. Мірошниченко
Новикова, Л. Телебачення / Л. Новикова, С. Тримбач
Стріха, М. Туризм / М. Стріха
Гриценко, О. Тусовка / О. Гриценко
Різник, О. Фольклор / О. Різник
Стріха, М. Церква / М. Стріха
Кононенко, Є. Черга / Є. Кононенко
РУБ 37(4Укр)


Дод.точки доступу:
Гриценко, О. \ред.\; Український центр культурних дослідженьІн-т культурної політики
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

У2
Р 46


    Речмедін, В. О.
    Вибрані твори [Текст]. Коли закипала кров. Ходімо зі мною, сину / В. О. Речмедін ; передм. І. Кравченко. - К. : Дніпро, 1986. - 509 с. - 2.30 крб.
РУБ У2


Дод.точки доступу:
Кравченко, І. \передм.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн.
    Зміст:
Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5
Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8
Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10
Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13
Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15
Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17
Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19
Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21
Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24
Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26
Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28
Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31
Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33
Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35
Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38
Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40
Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42
Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44
Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47
Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50
Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52
Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54
Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56
Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58
Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60
Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62
Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64
Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66
Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68
Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70
Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73
Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75
Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78
Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80
Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82
Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85
Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87
Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91
Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94
Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96
Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98
Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100
Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103
Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106
Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108
Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111
Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113
Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115
Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117
Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119
Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121
Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124
Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126
Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129
Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131
Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134
Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137
Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139
Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141
Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144
Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147
Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149
Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152
Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154
Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159
Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161
Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164
Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167
Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169
Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172
Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174
Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177
Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180
Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181
Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185
Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186
Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189
Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192
Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194
Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196
Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199
Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202
Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205
Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206
Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208
Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210
Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212
Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214
Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215
Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219
Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221
Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222
Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225
Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228
Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232
Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235
Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237
Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238
Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241
Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244
Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246
Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248
Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251
Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153
Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260
Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262
Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264
Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267
Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269
Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272
Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274
Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278
Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280
Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280
Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284
Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287
Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289
Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів

   Нестандартні уроки

   Соціальна педагогіка

   молодіжні організації і рухи України

   Дошкільники--поведінка--корекція

   Дошкільники--виховання

   Школа Монтессорі

   Кафедра української літератури

   Уроки літератури

   Біблія і література

   Кафедра української мови

   діалектологія українська

   мова художніх творів

   Мова ЗМІ--Україна

   Викладання англійської мови в школі

   Кафедра географії

   кліматологія

   Чернігівщина--географія
    Ніжинщина--клімат



Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 7
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)

Шифр: А491234/2014/25/26
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал. - Х. : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2014р. N 25/26
Зміст:
Комогорова, М. І. Ігри на уроках / М. І. Комогорова. - С.2-15. - Бібліогр.: 3 назви.
Кравченко, І. М. Методичні рекомендації щодо оформлення календарно-тематичного планування індивідуального навчання / І. М. Кравченко. - С.16-22.
Лотоцька, Г. І. Quiz "The Best English Learner" : (7 form) / Г. І. Лотоцька. - С.24-26.
Бутенко, Ю. В. Journey to William Shakespeare's world : (вечір пам’яті Вільяма Шекспіра) / Ю. В. Бутенко. - С.27-29.
Кравченко, І. М. Розвиток соціокультурної компетенції учнів на уроках / І. М. Кравченко. - С.30-31. - Бібліогр.: 2 назви.
Байрак, О. Л. Британія. Рівень життя британців : (7 клас) / О. Л. Байрак. - С.32.
Михайлишина, О. П. Як зробити урок читання ефективним / О. П. Михайлишина. - С.33-36.
Кузнєцова, Н. Ю. Драматизація в навчанні іноземної мови / Н. Ю. Кузнєцова. - С.37. - Бібліогр.: 3 назви.
Никитюк, Л. А. Упровадження інноваційних освітніх технологій на уроках / Л. А. Никитюк. - С.38-40.
Сарана, В. Test yourself : (by English 10, A. Nesvit) / В. Сарана. - С.41-62.
Хрістоєва, Л. П. Since They Were Young / Л. П. Хрістоєва. - С.63-74.
Гуліда, С. М. Culture and Traditions of European Countries : Intuition show / С. М. Гуліда. - С.75-79.
Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74.202.245
К 78


    Кравченко, І. М.
    Методичні рекомендації щодо оформлення календарно-тематичного планування індивідуального навчання / І. М. Кравченко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 16-22.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання індивідуальне--календарно-тематичне планування
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання -- календарно-тематичне планування -- психофізичні особливості -- учні


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


81.2-9
К 78


    Кравченко, І. М.
    Розвиток соціокультурної компетенції учнів на уроках / І. М. Кравченко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 30-31. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 81.2-9
Рубрики: Уроки іноземної мови--соціокультурна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
країнознавча компетенція -- лінгвокраїнознавча компетенція -- автентичні матеріали -- метод проектів -- інтерактивні методи -- компаративний аналіз -- рольові ігри -- нестандартні уроки -- пісенний матеріал
Анотація: У статті висвітлено питання щодо розвитку соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови. Подано рекомендації щодо використання лінгвокраїнознавчих матеріалів на уроках.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)