> Шифр: П2/2003/12 ( березень) Газета 2003р. N 12 ( березень) Слободянюк, І. Чи завжди повинен бути чоботар без чобіт? Про надання психологічної допомоги практичним психологам / І. Слободянюк. - С.1-2 Кл.слова: Партнерське спілкування, Тренінг Титаренко, Т. Психологічна стать як матриця світобудови / Т. Титаренко. - С.2-5 Кл.слова: Особистість, Гендер Кравченко, І. Використання засобів професіографії при вивченні школярами педагогічних професій / І. Кравченко, О. Морев. - С.5-7 Булахова, С. На шляху до взаємодії / С. Булахова. - С.8-13 Кл.слова: Харчування та режим , Гігієна, Підготовка до екзаменів Рибалка, В. Теорія динамічної функціональної психологічної структури особистості за К.Платоновим / В. Рибалка. - С.(вкладка) Кл.слова: Карта особистості Рибалка, В. Теорія особистості у працях Г.Костюка / В. Рибалка. - С.(вкладка) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кравченко, І. Використання засобів професіографії при вивченні школярами педагогічних професій [Текст] / І. Кравченко, О. Морев> // Психолог. - 2003. - N12 ( березень). - С. 5-7. - Библиогр. в конце ст.
Дод.точки доступу: Морев, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П697217/2004/1 Журнал 2004р. N 1 ( Професійна діагностика) Балл, Г. Психолого-педагогічні засади професійної орієнтації школярів / Г. Балл. - С.4-19. Кл.слова: професійна інформація, профорієнтаційна професіографія, професійна консультація Соловйова, Л. Система профорієнтаційної роботи в школі / Л. Соловйова. - С.25-27. Кравченко, І. Використання засобів професіографії при вивченні школярами педагогічних професій / І. Кравченко, О. Морев. - С.28-33. Юр’єва, Т. Спільна роботи школи і ВНЗ із профорієнтації / Т. Юр’єва. - С.59-63. Професійна орієнтація в умовах служби зайнятості. - С.108-119. Кл.слова: консультування з профорієнтації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кравченко, І. Використання засобів професіографії при вивченні школярами педагогічних професій [Текст] / І. Кравченко, О. Морев> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N1( Професійна діагностика). - С. 28-33.
Рубрики: професійна орієнтація в школі професіографія Дод.точки доступу: Морев, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Гриневич, Л. М. Приватна освіта як здорова альтернатива / Л. М. Гриневич. - С.2-4 Сорокін, О. Три думки про те, як не згубити творця в дитині (Досвід роботи з формування і розвитку науково-дослідницьких творчих здібностей учнів 5-11 класів) / О. Сорокін. - С.34-37 Кравченко, І. Л. Працюємо за методом проектів на уроках зарубіжної літератури / І. Л. Кравченко. - С.41-44 Ротанова, Т. А. Тест школьной зрелости Кеэса / Т. А. Ротанова. - С.45-53 Чері, Ф. Наріжні камені мотивації / Ф. Чері. - С.62-67 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кравченко, І. Л. Працюємо за методом проектів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / І. Л. Кравченко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N5. - С. 41-44 Рубрики: навчання--метод проектів викладання зарубіжної літератури Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 27 Великий світ сучасника [Текст] : статті молодих критиків про літературу / упоряд. І. Є. Кравченко. - К. : Радянський письменник, 1975. - 182 с. - 0.75 руб. РУБ 8У2 Дод.точки доступу: Кравченко, І. Є. \сост.\ Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
З-33 Запорожці: До історії козацької культури [Текст] / упоряд. тексту, передм. І. Кравченка. - К. : Мистецтво, 1993. - 400 с. - 50000.00 крб., 30000.00 крб. РУБ 9(4Укр)1 Дод.точки доступу: Кравченко, І. \сост.\ Примірників всього: 15 аб (4), Ч.З.№2 (7), фб (1), ав (3) Свободны: аб (4), Ч.З.№2 (7), фб (1), ав (3) |
К 77 Кравченко, І. Є. Вічний мир [Текст] : роман / І. Є. Кравченко. - К. : Радянський письменник, 1980. - 223 с. - 0.70 крб. Примірників всього: 4 аб (3), ав (1) Свободны: аб (3), ав (1) |
К 77 Кравченко, І. Є. Іти верхів’ям [Текст] : літ.-крит. статті / І. Є. Кравченко. - К. : Радянський письменник, 1981. - 184 с. - 0.50 крб. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 77 Кравченко, І. Є. Переселенці [Текст] : роман / І. Є. Кравченко. - К. : Радянський письменник, 1988. - 428 с. - 1.70 крб. Примірників всього: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
К 77 Кравченко, І. М. Міжнародна розрядка - вимога часу [Текст] / І. М. Кравченко. - К. : Політвидав, 1976. - 72 с. - Б. ц. Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
М 45 Мейгеш, Юрій Васильоввич (1925-1999). Вибрані твори [Текст] : роман, повісті / Ю. В. Мейгеш ; авт. предисл. І. Кравченко. - К. : Дніпро, 1985. - 453 с. - 2.10 крб. Дод.точки доступу: Кравченко, І. \авт. предисл.\ Примірників всього: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
Н 28 Нариси української популярної культури [Текст] / Український центр культурних досліджень, Ін-т культурної політики ; за ред. Олександра Гриценка. - К. : УЦКД, 1998. - 760 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 5.00 грн. Зміст: Гриценко, О. Українська популярна культура як об’єкт дослідження / О. Гриценко Гончаренко, Н. Анекдот / Н. Гончаренко Гриценко, О. Базар / О. Гриценко Кононенко, Є. Вірші / Є. Кононенко Солодовник, В. Газета / В. Солодовник Гриценко, О. Герой / О. Гриценко Кононенко, Є. Еротика / Є. Кононенко, С. Тримбач Солодовник, В. Естрада / В. Солодовник Волошенюк, О. Кіно / О. Волошенюк, С. Тримбач Гриценко, О. Клуб / О. Гриценко Гриценко, О. Козацтво / О. Гриценко Кононенко, Є. Колекціонування / Є. Кононенко Кононенко, Є. Кухня / Є. Кононенко Гриценко, О. Міфи / О. Гриценко Новикова, Л. Мильні опери / Л. Новикова, С. Тримбач Стріха, М. Мова / М. Стріха Стріха, М. Музей / М. Стріха, О. Гриценко Різник, О. Музика / О. Різник Гриценко, О. Наука / О. Гриценко Різник, О. Обряди і свята / О. Різник, О. Гриценко Солодовник, В. Підприємець / В. Солодовник Різник, О. Пісня / О. Різник Волошенюк, О. Радіо / О. Волошенюк Гриценко, О. Реклама / О. Гриценко Кравченко, І. Садівництво / І. Кравченко Рябчук, М. Самвидав / М. Рябчук Стріха, М. Субкультури і меншини / М. Стріха Стріха, М. Спорт / М. Стріха Стріха, М. Суржик / М. Стріха, О. Гриценко Різник, О. Танець / О. Різник Мірошниченко, О. Театр і публіка / О. Мірошниченко Новикова, Л. Телебачення / Л. Новикова, С. Тримбач Стріха, М. Туризм / М. Стріха Гриценко, О. Тусовка / О. Гриценко Різник, О. Фольклор / О. Різник Стріха, М. Церква / М. Стріха Кононенко, Є. Черга / Є. Кононенко Дод.точки доступу: Гриценко, О. \ред.\; Український центр культурних дослідженьІн-т культурної політики Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 46 Речмедін, В. О. Вибрані твори [Текст]. Коли закипала кров. Ходімо зі мною, сину / В. О. Речмедін ; передм. І. Кравченко. - К. : Дніпро, 1986. - 509 с. - 2.30 крб. Дод.точки доступу: Кравченко, І. \передм.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн. Зміст: Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5 Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8 Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10 Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13 Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15 Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17 Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19 Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21 Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24 Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26 Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28 Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31 Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33 Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35 Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38 Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40 Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42 Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44 Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47 Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50 Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52 Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54 Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56 Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58 Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60 Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62 Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64 Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66 Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68 Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70 Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73 Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75 Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78 Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80 Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82 Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85 Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87 Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91 Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94 Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96 Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98 Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100 Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103 Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106 Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108 Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111 Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113 Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115 Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117 Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119 Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121 Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124 Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126 Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129 Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131 Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134 Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137 Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139 Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141 Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144 Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147 Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149 Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152 Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154 Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159 Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161 Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164 Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167 Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169 Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172 Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174 Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177 Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180 Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181 Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185 Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186 Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189 Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192 Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194 Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196 Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199 Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202 Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205 Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206 Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208 Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210 Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212 Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214 Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215 Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219 Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221 Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222 Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225 Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228 Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232 Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235 Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237 Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238 Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241 Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244 Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246 Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248 Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251 Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153 Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260 Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262 Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264 Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267 Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269 Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272 Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274 Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278 Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280 Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280 Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284 Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287 Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289 Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291 РУБ 378.4 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів Нестандартні уроки Соціальна педагогіка молодіжні організації і рухи України Дошкільники--поведінка--корекція Дошкільники--виховання Школа Монтессорі Кафедра української літератури Уроки літератури Біблія і література Кафедра української мови діалектологія українська мова художніх творів Мова ЗМІ--Україна Викладання англійської мови в школі Кафедра географії кліматологія Чернігівщина--географія Ніжинщина--клімат Дод.точки доступу: Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 7 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) |
> Шифр: А491234/2014/25/26 Журнал 2014р. N 25/26 Комогорова, М. І. Ігри на уроках / М. І. Комогорова. - С.2-15. - Бібліогр.: 3 назви. Кравченко, І. М. Методичні рекомендації щодо оформлення календарно-тематичного планування індивідуального навчання / І. М. Кравченко. - С.16-22. Лотоцька, Г. І. Quiz "The Best English Learner" : (7 form) / Г. І. Лотоцька. - С.24-26. Бутенко, Ю. В. Journey to William Shakespeare's world : (вечір пам’яті Вільяма Шекспіра) / Ю. В. Бутенко. - С.27-29. Кравченко, І. М. Розвиток соціокультурної компетенції учнів на уроках / І. М. Кравченко. - С.30-31. - Бібліогр.: 2 назви. Байрак, О. Л. Британія. Рівень життя британців : (7 клас) / О. Л. Байрак. - С.32. Михайлишина, О. П. Як зробити урок читання ефективним / О. П. Михайлишина. - С.33-36. Кузнєцова, Н. Ю. Драматизація в навчанні іноземної мови / Н. Ю. Кузнєцова. - С.37. - Бібліогр.: 3 назви. Никитюк, Л. А. Упровадження інноваційних освітніх технологій на уроках / Л. А. Никитюк. - С.38-40. Сарана, В. Test yourself : (by English 10, A. Nesvit) / В. Сарана. - С.41-62. Хрістоєва, Л. П. Since They Were Young / Л. П. Хрістоєва. - С.63-74. Гуліда, С. М. Culture and Traditions of European Countries : Intuition show / С. М. Гуліда. - С.75-79. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
К 78 Кравченко, І. М. Методичні рекомендації щодо оформлення календарно-тематичного планування індивідуального навчання / І. М. Кравченко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 16-22. Рубрики: Навчання індивідуальне--календарно-тематичне планування Кл.слова (ненормовані): індивідуальне навчання -- календарно-тематичне планування -- психофізичні особливості -- учні Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
К 78 Кравченко, І. М. Розвиток соціокультурної компетенції учнів на уроках / І. М. Кравченко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 25/26. - С. 30-31. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: Уроки іноземної мови--соціокультурна компетентність Кл.слова (ненормовані): країнознавча компетенція -- лінгвокраїнознавча компетенція -- автентичні матеріали -- метод проектів -- інтерактивні методи -- компаративний аналіз -- рольові ігри -- нестандартні уроки -- пісенний матеріал Анотація: У статті висвітлено питання щодо розвитку соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови. Подано рекомендації щодо використання лінгвокраїнознавчих матеріалів на уроках. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |