З-36 Засоби і технології єдиного інформаційного освітнього простору [Текст] / Інститут засобів навчання АПН України ; за ред. В. Ю. Бикова, Ю. О. Жука. - К. : Атіка, 2004. - 240 с. - ("Діти України", освітній портал). - ISBN 966-326-095-5 : 2.60 грн., 15.00 грн. Зміст: Інформаційний освітній портал "Діти України" . - С .5-16 Биков, В. Б. Сучасні підходи та принципи побудови порталів / Н. Т. Задорожня, К. Л. Валь; Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .17-43 Інформаційне наповнення порталу "Діти України" . - С .44-52 Задорожня, Н. Т. Програмне забезпечення порталу "Діти України" / Д. Б. Рождественська; В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук. - С .53-60 Жалдак, М. І. Педагогічний потенціал комп’ютерно орієнтованих систем навчання математики / М. П. Шишкіна; В. Ю. Биков; О. О. Жук; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут. - С .61-73 Рождественська, Д. Б. Інформаційний та психолого-педагогічний дослідницький потенціал освітнього порталу "Діти України" / В. Ю. Биков; Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков. - С .74-80 Шишкіна, М. П. Тенденції розвитку та використання інформаційних технологій у контексті формування освітнього середовища / В. Ю. Биков; Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук. - С .81-87 Биков, В. Ю. Модель інтерактивної розв’язувальної системи / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька. - С .88-96 Биков, В. Ю. Дослідження динамічних властивостей інтерактивної розв’язувальної системи / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька. - С .97-108 Лаврентьєва, Г. П. Застосування інформаційних технологій та їх вплив на результати навчально-виховного процесу в дошкільних закладах / Ю. О. Жук, О. І. Вольневич; О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова. - С .109-116 Жук, О. О. Вивчення фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк; О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова. - С .117-146 Жук, Ю. О. Проблеми формування інформаційного середовища навчального закладу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .147-153 Жук, Ю. О. Педагогічні програмні засоби як ринковий продукт / О. В. Овчарук; В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .154-157 Овчарук, О. В. Розвиток компетентнісного підходу у контексті інноваційних процесів розвитку освіти у країнах світу / О. В. Овчарук; Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .158-169 Овчарук, О. В. Дистанційна освіта у європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій / В. П. Сергієнко, М. І. Шут; О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .170-175 Овчарук, О. В. Сучасні тенденції розвитку змісту освіти в зарубіжних країнах в умовах поступу інформаційного суспільства / Ю. М. Богачков; І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .176-184 Сергієнко, В. П. Теоретико-методичні особливості використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчсння із загальної фізики / О. О. Гриценчук; І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .185-193 Богачков, Ю. М. Метод обгрунтування використання результатів оцінювання навчальних досягнень / І. Д. Малицька; З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .194-198 Гриценчук, О. О. Досвід і напрями діяльності інформаційної освітянської мережі ЮНЕСКО для розвитку освітніх процесів України / І. Д. Малицька; І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .199-203 Малицька, І. Д. Інформаційне забезпечення сучасної освіти і діяльності міжнародних європейських організацій / З. О. Мотилькова; Н. В. Сороко. - С .204-209 Малицька, І. Д. Процес реформування в галузі обов’язкової освіти в країнах Європи / І. А. Саннікова; Ю. Ю. Чернявська. - С .210-220 Мотилькова, З. О. Основи комп’ютерної грамотності в спеціальній школі / Н. В. Сороко. - С .221-223 Саннікова, І. А. Розвиток лексичного запасу дошкільників з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій / Ю. Ю. Чернявська. - С .224-231 Сороко, Н. В. Реалізація діяльнісного підходу при комп’ютерному навчанні в умовах оновлення мовної освіти в Україні / Н. В. Сороко. - С .232-236 Чернявська, Ю. Ю. Розвиток медіа освіти у Великобританії / Ю. Ю. Чернявська. - С .237-239
РУБ 371.01 Рубрики: викладання фізики Викладання математики Інформаційні технології Дошкільна освіта Діти України, портал Інноваційні технології навчання Дистанційна освіта Комп’ютерні засоби навчання Комп’ютерна грамотність Кл.слова (ненормовані): Медіа освіти -- Інформаційне забезпечення освіти Дод.точки доступу: Биков, В. Ю. \ред.\; Жук, Ю. О.; Інститут засобів навчання АПН України Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (3) |
К 63 Компетентнісний підхід у сучасній освіті: Світовий досвід та українські перспективи (Бібліотека з освітньої політики) [Текст] / Міністерство освіти і науки України ; за заг. ред. О. В. Овчарука. - К. : К.І.С., 2004. - 111 с. : табл. - (Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй) (Освітня політика та освіта "Рівний - рівному"). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8039-50-5 : 4.00 грн.
РУБ 37И Рубрики: освіта в Україні Дод.точки доступу: Овчарук, О. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: КШС-2/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Співаковський, О. В. Інформаційна система управління вищим навчальним закладом як платформа реалізації управління академічним процесом / О. В. Співаковський, Д. Є. Щедролосьєв. - С.3-5 Сейдаметова, З. С. Розробка навчальних планів у галузі комп’ютінга: історія і принципи / З. С. Сейдаметова. - С.6-10 Макарчук, О. М. Штучний інтелект:експертні системи / О. М. Макарчук. - С.11-14 (далі буде) Досвід використання комп’ютерних технологій на уроках економіки, математики, геометрії, фізики, географії, біології, хімії. - С.16-35 Сліпчук, І. Ю. Зміст і структура педагогічного програмного засобу "Біологія людини. 8 клас" (конструктор уроків) / І. Ю. Сліпчук. - С.39-41 Памтух, О. О. Інтегрований урок інформатики й географії у 9-му класі / О. О. Памтух. - С.42-45 Овчарук, О. В. Відкрита освіта та дистанційне навчання за рубежем: сучасні тенденції та їх вплив на процеси модернізації освітньої галузі / О. В. Овчарук. - С.46-49 Караванова, Т. П. Правила проведення Всеукраїнського турніру юних інформатиків / Т. П. Караванова. - С.50-51 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Овчарук, О. В. Відкрита освіта та дистанційне навчання за рубежем: сучасні тенденції та їх вплив на процеси модернізації освітньої галузі [Текст] / О. В. Овчарук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 46-49 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах навчання дистанційне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Гончаренко, С. Методологічні засади побудови педагогічної теорії / С. Гончаренко. - С.2-10. Саух, П. Освіта як підсистема культури / П. Саух. - С.10-13. Сбруєва, А. Лісабонська стратегія розвитку єдиного європейського простору неперервної освіти / А. Сбруєва. - С.14-18. Овчарук, О. Тенденції інформатизації освіти й використання ІКТ для поліпшення якості освіти / О. Овчарук. - С.19-22. Білецька, С. Педагогіка дитиноцентризму в суспільному вихованні США та Японії / С. Білецька. - С.23-28. Островерхова, Н. Діалектичні засади аналізу уроку як педагогічної системи / Н. Островерхова. - С.29-33. Хайруліна, В. Відповідальність як умова вільного вибору особистості / В. Хайруліна. - С.33-37. Охрімчук, Р. Погляд на піонерську організацію: допоки наше минуле з нами / Р. Охрімчук. - С.37-41. Ничкало, Н. Іван Огієнко про рідномовні обов’язки / Н. Ничкало. - С.40-52. Федяєва, В. Сім’я в науковому доробку Філіпа Ар’єса / В. Федяєва. - С.53-55. Сухомлинська, О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / О. Сухомлинська. - С.42-49. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Овчарук, О. Тенденції інформатизації освіти й використання ІКТ для поліпшення якості освіти [Текст] / О. Овчарук> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 19-22. Рубрики: освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): Лісабонська декларація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Про надання грифа навчальній літературі : Наказ МОН України №235 від 16.03.2011. - С.2 Використання комп’ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним . - С.3-12. Петухова, Л. Є. Основні питання сучасної дидактики вищої школи / Л. Є. Петухова, О. В. Співаковський. - С.13-15. Денисенко, С. М. Психолого-педагогічні засади подання текстового матеріалу в електронних освітніх ресурсах / С. М. Денисенко. - С.16-18. Муковіз, О. П. Викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти MOODLE / О. П. Муковіз. - С.19-21. Овчарук, О. В. Моніторинг впровадження концепції "1 учень - 1 комп’ютер" / О. В. Овчарук, І. В. Іванюк. - С.22-26. Лелетін, В. Д. Навчальне середовище "1 учень - 1 комп’ютер" - досвід використання / В. Д. Лелетін, О. М. Мацьоха, О. А. Сєдова. - С.27-29. Носенко, Т. І. Соціальні мережеві сервіси в освітній діяльності / Т. І. Носенко. - С.30-32. Білий, О. В. Інсталяція Linux / О. В. Білий. - С.33-36. Задачі XXIV Всеукраінської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування . - С.37-44. XXIV Всеукраїнська олімпіада з інформатики. - С.45-47. Курус, І. Національний проект "Відкритий світ" / І. Курус. - С.48-49. Лапінський, В. В. Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти" / В. В. Лапінський. - С.49. Державна підсумкова атестація з інформатики. - С.50. Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту. - С.51-52. Стартував інноваційний проект "Альфанетшкола". - С.52. Алпеєв, М. Чим Wіndow 7 може привабити користувачів Wіndow XP / М. Алпеєв. - С.53-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-35 Овчарук, О. В. Моніторинг впровадження концепції "1 учень - 1 комп’ютер" [Текст] / О. В. Овчарук, І. В. Іванюк> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 22-26. Рубрики: Інформаційні системи Інформаційні технології в освіті Інформаційні технології навчання Кл.слова (ненормовані): "1 учень - 1 комп’ютер" -- система навчання Дод.точки доступу: Іванюк, І. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-75 Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентостей в системі освіти України [Текст] : методичні рекомендації / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання ; За заг. ред.: В. Ю. Бикова, О. М. Спіріна, О. В. Овчарук. - К. : Атіка, 2010. - 88 с. - ISBN 978-966-326-418-9 : 8.00 грн. РУБ 371(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності компетентнісний підхід у навчанні Компетентність учнів Компетентність педагогів Дод.точки доступу: Биков, В. Ю. \ред.\; Спірін, О. М. \ред.\; Овчарук, О. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національна академія педагогічних наук України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ШО1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Бібліогр.: 26 назв. Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Бібліогр.: 15 назв. Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Бібліогр.: 16 назв. Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Бібліогр.: 14 назв. Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв. Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Бібліогр.: 13 назв. Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35. Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Бібліогр.: 20 назв. Міхно, О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга. - С.41-46. - Бібліогр.: 23 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
О-35 Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: освіта громадянська Європа--освіта Сполучені Штати Америки--освіта Кл.слова (ненормовані): освіта для демократичного громадянства -- демократизація освіти -- громадянин -- громадянство -- освіта для всіх -- громадянська освіта Анотація: На основі порівняльного аналізу подано огляд основних засад і понять громадянської освіти й освіти для демократичного громадянства в міжнародному вимірі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 64 Овчарук, О. В. Хоровий рух початку ХХ століття як фактор становлення музичної культури та музичної освіти в Україні [Текст] / О. В. Овчарук> // Література та культура Полісся / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : Наука-сервіс, 1998. - Вип. 11 : Творча спадщина письменників, діячів культури Поліського краю. - С. 104 . - ISBN 966-7488-00-4 РУБ 8У Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 3 : фб (1), ІБв (1), фб Гоголіана (1) Вільні: фб (1), ІБв (1), фб Гоголіана (1) |
> Шифр: ПП1/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Кремень, В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень. - С.5-13. Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи / О. В. Овчарук. - С.14-19. Шитікова, С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / С. П. Шитікова. - С.20-27. Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько. - С.28-38. Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон. - С.40-48. Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення / В. Г. Панок. - С.50-62. Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на псхологічне здоров’я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С.63-68. Отич, Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології / Д. Д. Отич. - С.69-73. Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть / Н. П. Дічек. - С.74-82. Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта” - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України / Л. О. Хомич. - С.83-85. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-35 Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах ради Європи [Текст] / О. В. Овчарук> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 14-19 : рис. - Бібліогр.: с. 19 (11 назв) . - ISSN 2304-0629
Європа--Освіта--демократизація освіти Кл.слова (ненормовані): компетентності для демократичної культури -- Рада Європи -- міжкультурний діалог -- демократична культура Анотація: Висвітлено проблему запровадження Рамки компетентностей для демократичної культури Ради Європи. Розкрито складові, категорії демократичної культури в європейському суспільстві. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Луговий, В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід’ємна складова кваліфікацій / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.5-19. - Бібліогр.: с. 17-19 (24 назви) : табл. Тименко, В. П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти / В. П. Тименко. - С.20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (11 назв) Овчарук, О. В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій / О. В. Овчарук. - С.31-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (11 назв) Іванюк, І. В. Етапи розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу / І. В. Іванюк. - С.38-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (19 назв) : табл. Tymkiv, N. M. Interdisciplinarity in the professional training of future engineers for petroleum industry / N. M. Tymkiv. - С.45-52. - Bibliogr.: p. 51-52 Приходько, Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти / Ю. І. Приходько. - С.53-61. - Бібліогр.: с. 60-61 (15 назв) Горбань, Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення / Л. В. Горбань. - С.62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (18 назв) Чепелева, Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування / Н. В. Чепелева, С. Ю. Рудницька. - С.71-77. - Бібліогр.: с. 77 (7 назв) Селецький, А. В. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі / А. В. Селецький. - С.78-87. - Бібліогр.: с. 85-87 (21 назва) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-35 Овчарук, О. В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій [Текст] / О. В. Овчарук> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: с. 36-37 (11 назв) . - ISSN 2304-0629
Європа--освіта--цифрова компетентність Кл.слова (ненормовані): цифрова компетентність -- рамка цифрової компетентності -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітні стандарти -- стандартизація Анотація: Описано дескриптори навчальних результатів у сфері цифрової компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |