Перегляд зібрання за групою - Автори Гордієнко, Т. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Відображення результатів від 1 до 20 із 20
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ТА МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»Возняк, І. І.; Гордієнко, Т. В.
2021ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ПІД ЧАС АНАЛІЗУ НАВЧАЛЬНИХ МУЛЬТФІЛЬМІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІГордієнко, Т. В.; Білоусова, Н. В.; Долматова, М. П.
2023Завдання та методичні рекомендації до практичних та лаборатор них занять з навчальної дисципліни «Теорія і методика навчання технологічної освітньої галузі в початковій школі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня напряму підготовки 013 Початкова освітаГордієнко, Т. В.; Шевчук, М. О.
2023Завдання та методичні рекомендації до практичних і лабораторних занять з навчальної дисципліни «Теорія і методика навчання громадян ської та історичної освітньої галузі в початковій школі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня напряму підготовки 013 Початкова освітаГордієнко, Т. В.
2024Методичні рекомендації до практичних та лабораторних занять з навчальної дисципліни “Сучасні технології навчання технологічної та мистецької галузі в початковій школі” для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня напряму підготовки 013 Початкова освітаВозняк, І. І.; Гордієнко, Т. В.
2024Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка інклюзивної освіти» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня напряму підготовки 013 Початкова освітаГордієнко, Т. В.
2024Методичні рекомендації з організації та проведення педагогічної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освітаБілоусова, Н. В.; Бобро, А. А.; Гордієнко, Т. В.; Філоненко, О. С.
2022ОСНОВИ ТРЕНІНГУ ЯК ОСОБЛИВОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИГордієнко, Т. В.; Філоненко, О. С.
2023ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ТРЕНІНГУ ЯК ЗАСОБУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯДемченко, Н. М.; Гордієнко, Т. В.
2021ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇГордієнко, Т. В.; Білоусова, Н. В.
2018ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИГордієнко, Т. В.; Долматова, М. П.
2024ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНОГО ТРЕНІНГУДемченко, Н. М.; Долматова, М. П.; Гордієнко, Т. В.
2021ОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИГордієнко, Т. В.; Філоненко, О. С.; Бобро, А. А.
2024Особливості інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес початкової школиГордієнко, Т. В.; Долматова, М. П.
2022ПРИЙОМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НА УРОКАХ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»Гордієнко, Т. В.; Білоусова, Н. В.
2023ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇГордієнко, Т. В.
2017СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВО В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ІСТОРИЧНИЙ ОГЛЯДГордієнко, Т. В.
2019ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ПОНЯТЬ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ТА МЕТОДИЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІТкаченко, Т. С.; Гордієнко, Т. В.
2023ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІЗ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»Білоусова, Н. В.; Гордієнко, Т. В.
2017ФОРМУВАННЯ ОСВІТНІХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРЕДМЕТА "Я У СВІТІ"Гордієнко, Т. В.