Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1289
Назва: ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ ШКІЛ ШВЕЦІЇ
Автори: Мовчан, Л. Г.
Ключові слова: вчителі іноземних мов
спеціалізація
мультидисциплінарна підготовка
Дата публікації: 2019
Видавець: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розвитку педагогічної освіти вчителів іноземних мов для шкіл Швеції. Відмінною рисою педагогічної підготовки в Швеції є мультидисциплі- нарність (спеціалізації: вчитель 1–7 класів, вчитель 4–9 класів і вчитель гімназії). Формування змісту педагогічної освіти вчителів іноземних мов здійснюється під впливом демографічних чинників, політики мультилінгвізму, пріоритизації англій- ської мови, дитиноцентристських ідей вальдорфської педагогіки, політичною та економічною стратегією держави на досягнення висогоко рівня конкуренто- спроможності у світі. Низка реформ педагогічної освіти поділила педагогічну підготовку на три інтегровані сфери: загальноосвітню підготовку, за напрямом спеціалізації та профілізацію, започатковано тенденцію до звуження поля спеціа- лізації для вчителів старшої школи до 2–3-х суміжних предметів, розширення наукових досліджень як частина педагогічної освіти, наступності між вищою та післядипломною освітою, розширення співпраці зі школами. Університети та педагогічні коледжі активно застосовують метод проблемного навчання, а також комунікативно-орієнтовані методи навчання та міжкультурний підхід, розширюють складову соціокультурного компоненту змісту навчання. Кон- текстно-мовний інтегрований підхід забезпечує реалізацію міжпредметних зв’язків і підвищує професійну компетентність вчителя завдяки ширшому застосуванню мови, допомагає прослідкувати успішність учня з двох предметів одночасно та зробити необхідну корекцію. Учителів приваблює перспектива викладання іноземної мови як предмета та як засобу навчання, набуття і розвитку професійності в обох предметних сферах, що розширює можливості працевлаштування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1289
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf253,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.