Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/646
Назва: ДИТИНОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИ
Інші назви: CHILD-CENTRISM IN LITERATURE TEACHING
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: дитиноцентризм
принципи навчання
шкільний курс літератури
психологія дитини
феноменальне
Дата публікації: тра-2017
Видавець: Дивослово
Короткий огляд (реферат): Автор статті розкриває систему принципів навчання літератури, які пов’язані із визнанням дитини головним суб’єктом навчального процесу. Виходячи з цього, він окреслює засади, на основі яких повинен формуватися шкільний курс літератури, визначає головні вектори в діяльності вчителя-словесника, спрямовані на розвиток психологічних якостей учнів.
Опис: The author of the article provides a system of literature teaching principles which are connected with the recognition of the child as the central subject of the learning process. Bases on this, he outlines the guiding principles for forming the school literature course as well defines the main aspects of activity for the literature teacher which are aimed at the development of students’ psychological qualities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/646
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИТИНОЦЕНТРИЗМ У ВИКЛАДАННІ ЛІТЕРАТУРИ.pdf398,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.