Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=логіко-математичний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
373.2.016:51](477)
Я 80


    Ясентюк, С.
    Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / Світлана Ясентюк, Алла Котненко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 59–64. - Зміст: Які види дидактичного матеріалу ; Які етапи роботи з дітьми ; Як працювати з дітьми ; Як грати з блоками ; Додаток : Ігрові вправи з дидактичним матеріалом "Блоки Дьєнеша".
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
блоки Дьєнеша -- дидактичний матеріал -- ігрові вправи -- логіко-математичний розвиток -- математичний розвиток -- логічий розвиток
Анотація: У статті описано досвід роботи дошкільного навчального закладу комбінованого типу ясел-садка № 5 міста Нова Каховка Херсонської області щодо використання блоків Дьєнеша у логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Котненко, А.; Дьєнеш, Золтан Пал (угорський математик, психолог і педагог, професор Шербрукського університету ; 1916–2014)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Смоляна, Світлана
    Веселі хвилинки з LEGO-цеглинки : рухливі ігри з інтелектуальним навчантаженням для дітей різних вікових груп [Текст] / Світлана Смоляна, Оксана Адаменко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- конструювання -- логіко-математичний розвиток -- фізичний розвиток -- рухлива гра
Анотація: Представлено розробки рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням для дітей різних вікових груп.


Дод.точки доступу:
Адаменко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.102.13
Ц 34


    Целіщева, Ірина.
    Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева, І. Рум'янцева // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 27-35 : фотогр.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільники--логіко-математичний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- метод моделювання -- розв’язання текстових задач -- типи математичних задач -- арифметичні дії -- старші дошкільники -- моделювання текстових задач -- розвиток математичних уявлень
Анотація: Стаття присвячена проблемі використання методу моделювання під час навчання дошкільників розв’язання математичних задач. Розкрито зміст поняття "моделювання текстових задач". Висвітлено методи і прийоми підготовки дошкільників до виконання математичних дій. Розглянуто процес ознайомлення дітей із різними типами задач за допомогою моделювання.


Дод.точки доступу:
Рум’янцева, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Маленька, Наталія.
    День народження ведмедика, або Як організувати свято [Текст] : заняття-гра для дітей середньої групи / Н. Маленька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 6. - С. 26-29. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- заняття-гра для дітей -- логіко-математичний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.102.13
Б 87


    Брєжнєва, Олена.
    Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 24-31 : фотогр.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- математичні поняття -- математичні знання -- інтегровані дидактичні модулі -- пізнавальна мотивація
Анотація: Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано різні підходи до навчання дошкільників математики. Розглянуто використання технології інтегрованих дидактичних модулів у побудові освітнього простору логіко-математичного змісту, висвітлено принципи реалізації інтегрованого дидактичного модуля, його функції.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.102.13
Б 87


    Брєжнєва, О.
    Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / Антоніна Брєжнєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 58-65.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
математичні поняття -- логіко-математичний розвиток -- інтегровані дидактичні модулі -- інтегровано-дидактичні модулі -- дидактичні ігри -- асоціативне мислення -- технологія інтегрованих дидактичних модулів -- дошкільна освіта -- форми роботи


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.100.58
Р 69


    Рома, Оксана.
    Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 14-19 : фотогр.
ББК 74.100.58
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів
   Дошкільна освіта--іграшки дитячі

Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- дошкільники -- конструктори LEGO -- конструювання -- тренінги для педагогів -- професійне вдосконалення
Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення фахової майстерності педагогів дошкілля за допомогою такої інтерактивної форми методичної роботи, як тренінги. Подано конспект тренінгу для педагогів "Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.1
М 69


    Михайлова, З. А.
    Логико-математическое развитие дошкольников: от прошлого к настоящему [Текст] / З. А. Михайлова, Е. А. Носова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 8. - С. 10-13. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- логіко-математичні ігри


Дод.точки доступу:
Носова, Е. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Щербакова, Катерина
    Математика розум упорядковує [Текст] / Катерина Щербакова // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 19-22 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.13
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- математична компетентність -- розвиток математичних уявлень
Анотація: В статті йдеться про організацію освітньо-виховного процесу у дитсадку таким чином, щоб діти постійно могли вправлятися у виконанні математичних і логічних операцій, щоб кожна дитина могла реалізувати свої інтереси та здібності повною мірою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Герасимів, Ярослава
    Математичні розваги: навчатися весело! [Текст] / Ярослава Герасимів // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
розвага -- рухливі ігри -- розвиток мислення -- логіко-математичний розвиток
Анотація: Подано поради щодо проведення математичних розваг, під час яких діти у захопливій ігровій формі вчаться застосовувати набуті знання на практиці, нестандартно мислити, взаємодіяти з однолітками. Представлено математичну розвагу для дітей молодшої групи, мета якої - вправляти дітей у розрізненні й називанні площинних та об'ємних геометричних фігур; закріплювати знання про поняття"багато" і "один", "великий" і "маленький"; сприяти виникненню позитивних емоцій; розвивати кмітливість, спритність, винахідливість та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 3004
Кількість відвідувачів 956
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя