Пошуковий запит: <.>U=37:001.32](477)<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 373.5.016:811.161.2]:371.31 Я 64
Яновицька, Н. Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Наталія Яновицька> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 42–46. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--вправи Кл.слова (ненормовані): українська мова -- граматичні навички -- граматичні вправи -- граматична система -- граматичний матеріал -- мовні вправи -- мовленнєві вправи -- комунікативний підхід -- мовленнєві уміння Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на основі комунікативного підходу в початкових класах із національними мовами викладання. Вивчення граматики української мови як державної вимагає уважного ставлення вчителя до етапу засвоєння граматичного матеріалу й підбору відповідних видів граматичних вправ як основи для формування мовленнєвих умінь.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.3.091.214(477) Ц 61
Цимбалару, А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти: варіативність програмового забезпечення / Анжеліка Цимбалару> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 51–54. - Бібліогр.: 2 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--навчальні програми--варіативність освітніх програм Кл.слова (ненормовані): навчальні програми -- варіативність освітніх програм -- розвиток початкової освіти -- варіативність змісту освіти -- освітні програми -- інтеграція змісту освіти -- початкова школа Анотація: У статті представлено результати аналізу щодо варіативності освітніх програм, підготовлених до початку нового 2018-2019 н.р. відповідно до Закону України "Про освіту" та Державного стандарту початкової освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.3.014.3(477) Ц 61
Цимбалару, А. Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 1–4. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування Кл.слова (ненормовані): реофрмування освіти -- концептуальні положення -- Всеукраїнський експеримент -- система початкової освіти -- навчально-виховний процес -- навчальне забезпечення -- дидактико-методичне забезпечення -- початкова школа Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року всеукраїнського експерименту, мета якого – розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.3.091.26(477) Ф 11
Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання [Текст] / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 12–14. - Бібліогр.: 13 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- успішна діяльність школярів -- самооцінювання -- оціночна практика -- культура взаємооцінювання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.
Дод.точки доступу: Бакуліна, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.3.091.26(477) Ф 11
Фідкевич, О. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 3(609). - С. 7–10. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку – важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 376-056.2/.3(477) Т 19
Таранченко, О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.3.016:51](477) С 42
Скворцова, С. Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат : (методичні аспекти впровадження навчального комплекту "Математика. 1 клас" С. Скворцової та О. Онопрієнко) / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 23–26. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки математики в 1 класі--навчальний комплект Кл.слова (ненормовані): математика -- методика викладання -- навчальний комплект -- навчальні завдання -- розумові дії -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті розповідається про навчально-методичний комплект "Математика. 1 клас" С. Скворцової та О. Онопрієнко, в якому реалізовано авторську систему навчальних завдань для досягнення високої ефективності вироблення в учнів математичних умінь і навичок.
Дод.точки доступу: Онопрієнко, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 376-056.34(477) С 15
Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.3.016:821.161.2](073)(477) С 13
Савченко, О. Методичні рекомендації до впровадження програми з літературного читання у 3 класі / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 7-13.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання у 3-му класі Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- методика викладання -- методичні рекомендації -- читацька діяльність -- навчальні програми -- змістові лінії -- Нова українська школа -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті розглянуто методичну реалізацію змістових ліній ТОП у підручнику "Українська мова та читання. Частина 2".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.3.014.3(477) С 13
Савченко, О. Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування--закон “Про освіту” Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|