Андреева, И. Н.
    Предпосылки развития эмоционального интеллекта [Текст] / И. Н. Андреева // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N5. - С. 57-65. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Емоції
Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Л 12


    Лабунская, В. А.
    Теоретико-эмпирические основания создания методики "диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения" и ее модификаций [Текст] / В. А. Лабунская // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 4-19
ББК 88
Рубрики: психологія соціального пізнання
   психодіагностика особистості

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
НЕВЕРБАЛЬНА ПОВЕДІНКА -- ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88
С 32


    Сергиенко, Е. А.
    Эмоциональный интеллект : модель, структура теста (MSCEIT V 2.0) (русскоязычная адаптация) [Текст] / Е. А. Сергиенко, И. И. Ветрова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 19-29
ББК 88
Рубрики: Інтелект
   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Дод.точки доступу:
Ветрова, И.И.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88
А 65


    Андреева, И. Н.
    Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности [Текст] / И. Н. Андреева // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 63-67.
ББК 88
Рубрики: соціальна адаптація
   Гендер--социальная психология

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


88
С 14


    Садокова, А. В.
    Методика измерения эмоционального интеллекта взрослых [Текст] / А. В. Садокова, Л. Н. Вахрушева, В. В. Гризодуб // Психология зрелости и старения : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2010. - N 4. - С. 5-17. . - ISSN 0236-4999
ББК 88
Рубрики: Психодіагностика дорослої людини
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Дод.точки доступу:
Вахрушева, Л. Н.; Гризодуб, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
Г 15


    Галіцина, Людмила.
    Чи можливе управління без емоцій [Текст] / Л. Галіцина // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2011. - N 12. - Вкладка. С.2-3.
ББК 74.2
Рубрики: Управління освітою
   Емоції--управління

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.2-9
А 67


    Аникина, Ю. В.
    Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка [Текст] / Ю. В. Аникина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--форми навчання--емоційний інтелект
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- форми навчання -- творчий підхід -- самооцінка -- самосвідомість -- управління емоціями -- мотивація досягнень -- емпатія -- соціальні навики -- рольові ігри -- казки -- вірші -- пісні -- групові дискусії -- прислів’я -- приказки
Анотація: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)




    Колесникова, Н. И.
    Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 64-75. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.374
Рубрики: Психологія--вікова психологія--статевовікові відмінності
   Психологія розвитку--статевовікові відмінності

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- модель психічного -- емоційний інтелект -- обман -- читання психічного -- макіавелізм -- дорослість -- психологія -- вікова психологія -- статевовікові відмінності
Анотація: Досліджуються складові моделі психічного (розуміння обману, емоцій, базових ментальних станів) та їх співвідношення зі здатністю до маніпулятивної поведінки в трьох вікових групах: 17-22, 25-30 та 35-45 років (всього 150 людей). Виявлені якісні зміни в розумінні психічного статусу Другого і виявлена нерівномірність розвитку різноманітних складових моделі психічного в період дорослості. Показники, пов'язані з розумінням емоцій, найбільшою мірою пов'язані зі статевою приналежністю. Суб'єкти, які демонструють розуміючу поведінку, мають більш високі показники по складовим моделі психічного у порівнянні з тими, хто виявляє маніпулятивну поведінку. Гетерохронія розвитку різноманітних складових моделі психічного дозволяє концептуалізувати зміни розуміння світу дорослим.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Н 63


    Николаева, Е. И.
    Особенности эмоционального интеллекта матерей с разным уровнем привязанности к ребенку / Е. И. Николаева, В. С. Меренкова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 70-77 : табл. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: психологія матері
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність
Анотація: Изучается взаимосвязь параметров эмоционального интеллекта и привязанности к ребенку у матерей, имеющих детей первых двух лет жизни (n=100). Корреляционный анализ выявил наличие взаимосвязи между пониманием чужих эмоций, общим эмоциональным интеллектом матерей детей до года и поддержкой которую они оказывают своим детям. Установлено, что матери детей второго года жизни со средним уровнем привязанности имеют более низкие значения личностной и ситуативной тревожности, а также более высокий уровень понимания эмоций по сравнению с матерями, имеющими низкий уровень привязанности.
Вивчається взаємозв'язок параметрів емоційного інтелекту і прихильності до дитини у матерів, які мають дітей перших двох років життя (n = 100). Кореляційний аналіз виявив наявність взаємозв'язку між розумінням чужих емоцій, загальним емоційним інтелектом матерів дітей до року і підтримкою, яку вони надають своїм дітям. Встановлено, що матері дітей другого року життя із середнім рівнем прихильності мають більш низькі значення особистісної та ситуативної тривожності, а також більш високий рівень розуміння емоцій у порівнянні з матерями, які мають низький рівень прихильності.


Дод.точки доступу:
Меренкова, В. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.6
А 28


   
    Адаптация русскоязычной версии "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард / Г. Г. Князев, Л. Г. Митрофанова, О. М. Разумникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 112-118 : рис., табл. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.6
Рубрики: Психологія емоцій
   Психологія інтелекту

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- конфіматорний факторний аналіз -- експлоаторний факторний аналіз -- емоційний вираз обличчя
Анотація: Приводятся результаты адаптации "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард на российской выборке (n=691). Применение эксплораторного и конфиматорного факторного анализа показало хорошее соответствие факторной структуры опросника теоретически ожидаемой. Выявленные половые и возрастные различия в оценках по шкалам опросника соответствовали описаным в литературе: эмоциональный интеллект у женщин был выше, чем у мужчин, и у взрослых выше, чем у подростков. Корреляция со шкалами "Маркеров факторов большой пятерки" соответствовали теоретически предсказанным. Эксперименты с предъявлением эмоциональных стимулов показали более высокую чувствительность к эмоциональному содержанию стимулов у лиц с высокими значениями по шкалам эмоционального интеллекта.
Наводяться результати адаптації "Опитувальника емоційного інтелекту" К. Барчард на російській вибірці (n = 691). Застосування експлораторного і конфіматорного факторного аналізу показало гарну відповідність факторної структури опитувальника теоретично очікуваної. Виявлені статеві і вікові відмінності в оцінках за шкалами опитувальника відповідали описам в літературі: емоційний інтелект у жінок був вище, ніж у чоловіків, і у дорослих вище, ніж у підлітків. Кореляція зі шкалами "Маркерів факторів великої п'ятірки" відповідали теоретично передбаченим. Експерименти з пред'явленням емоційних стимулів показали більш високу чутливість до емоційного змісту стимулів у осіб з високими значеннями по шкалах емоційного інтелекту.


Дод.точки доступу:
Князев, Г. Г.; Митрофанова, Л. Г.; Разумникова, О. М.; Барчард, К. (американський доктор філософії) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.4
П 12


    Павлова, Е. М.
    Креативность и толерантность к неопределенности как предикторы актуализации эмоционального интеллекта в личностном выборе / Е. М. Павлова, Т. В. Корнилова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 5. - С. 39-49. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.4
Рубрики: Когнітивна психологія
   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
особистісний вибір -- креативність -- емоційний інтелект -- невизначеність -- творчість -- творчі професії
Анотація: Встановлені зв'язки показників креативності, толерантності-інтолерантності до невизначеності (ТН / ІНТ) і шкал емоційного інтелекту (ЕІ) на студентських вибірках. Продемонстровані відмінності в їх зв'язках між вибірками студентів-психологів, майбутніх музикантів і режисерів.


Дод.точки доступу:
Корнилова, Т. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.352
М 80


    Морозов, В. П.
    Эмоциональный слух: экспериментально-психологические исследования / В. П. Морозов // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 1. - С. 45-62. - Библиогр.: 82 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.352
Рубрики: Психічні процеси--емоції особистості
   Когнітивна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психічні процеси -- емоції особистості -- емоційний слух -- емоційний інтелект -- невербальна комунікація
Анотація: Властивість особистості - переживати різні емоційні стани, керувати своїми емоціями, розвивати емоційний інтелект.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.5
П 80


    Прокопенко, Валентина.
    Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів [Текст] / В. Прокопенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 30-32 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.202.5
Рубрики: Початкова школа--навучальні проекти
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні здібності -- емоційний інтелект -- навчальні проекти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Разумникова, О. М.
    Влияние индуцированных эмоций на креативность / О. М. Разумникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 2. - С. 93-103. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.35
Рубрики: Креативність--вплив емоцій
   Емоції--креативність

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- емоційна регуляція -- нейротизм -- емоційний інтелект -- індукційні емоції
Анотація: Изучено влияние изменений настроения, вызванных просмотром слайдов разного эмоционального содержания, на психометрические показатели креативности студентов с учетом уровня их нейротизма и эмоционального интеллекта.
Вивчено вплив змін настрою, викликаних переглядом слайдів різного емоційного змісту, на психометричні показники креативності студентів з урахуванням рівня їх нейротизму та емоційного інтелекту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.946
З-12


    Забаровська, С. М.
    Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів [Текст] / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 47-59. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.946
Рубрики: Шкільний психолог--емоційна компетентність
   Тренінги психологічні--емоційна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- програма тренінгу -- тренінг емоційної компетентності
Анотація: Мета тренінгу: сприяти формуванню емоційної компетентості психологів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.946
З-12


    Забаровська, С. М.
    Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога [Текст] / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 8-12
ББК 88.946
Рубрики: Шкільний психолог--емоційна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополуччя -- емоційний інтелект -- емоційна компетентність -- практичний психолог
Анотація: У статті здійснюється теоретичний аналіз поняття "психологічне благополуччя", "емоційний інтелект", "емоційна компетентність". Наводяться результати емпіричного дослідження залежності відчуття психологічного благополуччя практичних психологів від рівня їх емоційного інтелекту. Обґрунтовується міркування щодо розгляду емоційної компетентності психологів як умови підтримання їх психологічного благополуччя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.912
М 42


    Мединська, Ю. Я.
    Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій [Текст] / Ю. Я. Мединська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 11-15. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.912 + 88.336-41 + 88.334.1
Рубрики: Інтелект--емоційний інтелект--діагностика
   Психодіагностика--емоційний інтелект

   Психологія особистості--інтелект

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- моделі здібностей -- змішана модель -- психологічна діагностика
Анотація: Стаття присвячена висвітленню сучасних теоретичних підходів до концептуалізації та дослідження феномену "емоційного інтелекту". Подано інформацію про моделі здібностей та змішані моделі визначення та дослідження емоційного інтелекту, а також проаналізовано деякі існуючі методики діагностики емоційного інтелекту з точки зору їхньої змістовної валідності. Виявлено та описано рія проблем у сфері діагностики емоційного інтелекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
С 95


    Сысоева, Т.
    Выраженность эмоционального эффекта Струпа и эмоциональный интеллект [Текст] / Т. Сысоева // Психологический журнал. - 2013. - Том т. 34, N 6. - С. 35-45. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Когнітивна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний ефект Струпа -- емоційний інтелект -- переробка інформації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.5
Л 95


    Люсин, Д. В.
    Измерение способности к распознанию эмоций с помощью видеотекста [Текст] / Д. В. Люсин, В. В. Овсянникова // Психологический журнал. - 2013. - Том т. 34, N 6. - С. 82-95. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.5
Рубрики: Емоції (психол.)
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- відеотест


Дод.точки доступу:
Овсянникова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Ж 91


    Журавлева, М. О.
    Развитие эмоционального интеллекта у будущих психологов: программа и результаты тренинга [Текст] / М. О. Журавлева // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 3. - С. 73-83. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88
Рубрики: інтелект--емоційний
   Студенти-психологи

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- психологічні тренінги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)