П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 5, листопад / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр. - Львів : [б. в.], 2002. - 256 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 7.96 грн. Зміст: Дилдактика, методика і технології навчання . - С .13-174 Психологія . - С .175-197 Проблеми виховання . - С .198-232 Проблеми управління . - С .233-276 Історія професійної освіти . - С .276-306 Зарубіжний досвід . - С .307-338 Наукове життя . - С .339-249
РУБ 37(05) Рубрики: Молодь--цінності Дистанційна освіта Освіта в Україні--освітні технології Вчитель--професійна підготовка Менеджер--підготовка Обдарованість--технічна обдарованість Виховання--моральне виховання Народознавство Студенти--самовиховання студентів ВНЗ--навчально-виховна робота Інформаційні технології Музично-педагогічна освіта Управління освітою Професійно-технічна освіта Хімія--хімічна освіта Медіапедагогіка Праця--психологічні умови Навчання--соціально-психологічне навчання Кл.слова (ненормовані): педагог-хореограф -- самовиховання студентів -- соціально-психологічне навчання -- гуманізація -- сучасні освітні технології -- хімічна освіта -- модернизація Дод.точки доступу: Танєєв, С. І. \о нем\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Невмержицька, О. Медійна педагогіка за кордоном [Текст] / О. Невмержицька> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2004. - N1. - С. 70-72 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Медіапедагогіка педагогіка зарубіжних країн Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Шестакова, Л. А. Функциональная нагрузка медиапедагогики и формирование художественной медиакультуры современного школьника [Текст] / Л. А. Шестакова> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2005. - N3. - С. 211-217.
Рубрики: ЗМІ в освіті медіапедагогіка медіа-культура Кл.слова (ненормовані): СМИ-система в педагогике -- медиакультура -- медиаобразование Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
О-58 Онкович, Г. Домінуюча культура інформаційного суспільства [Текст] : [медіаосвіта] / Г. Онкович> // Освіта. - 2010. - 23-30 червня (№ 29/30). - С. 8. Рубрики: Медіапедагогіка |
В 64 Вознесенська, О. Медіа-психологія в Україні [Текст] / О. Вознесенська> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 17(вересень). - С. 31-32 Рубрики: медіа-психологія Медіапедагогіка медіа-культура Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 49 Слюсаревський, М. Медіа-освіта: українська перспектива [Текст] / М. Слюсаревський, Л. Найдьонова> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 22(листопад). - С. 14-18 Рубрики: Інформаційні технології в освіті Медіапедагогіка методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Найдьонова, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-46 Череповська, Н. Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура [Текст] / Н. Череповська> // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. - 2010. - N 11. - С. 1-126. Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--історія медіа-культура Медіапедагогіка викладання медіакультури в школі Реклама Здоров’я учнів комп’ютер і фізичне здоров’я Гігієна дітей та підлітків медіагігієна фотографія Телебачення Сприймання Кл.слова (ненормовані): МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ -- ФІЗИЧНІ ВПРАВИ -- ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ -- КІНЕМАТОГРАФ -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА -- ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА -- медіасприймання -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ -- візуальна інформація -- соціальна реклама Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Костирєв, Андрій Геннадійович. Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / Андрій Костирєв> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 99-105. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Викладання суспільно-політичних дисциплін в ВНЗ--формування критичного мислення Навчання студентів--методи медіаосвіти Кл.слова (ненормовані): інформаційне суспільство -- засоби масової інформації -- медіапедагогіка -- формування критичного мислення -- критична автономія особистості -- методи медіаосвіти -- медіаосвіта студентів Анотація: Автор обґрунтовує необхідність застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін у вищих навчальних закладах для <виховання критичного мислення> та <формування критичної автономії особистості> як обов'язкових передумов розвитку демократії в умовах інформаційного суспільства. У статті розкриваються мета, завдання, етапи та конкретні способи використання методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Семеног, Олена Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України [Текст] / Олена Семеног> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--медіаосвіта Вища освіта в зарубіжних країнах--медіаосвіта студентів Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка вчителів-філологів Кафедра української мови США--вища освіта--підготовка вчителів Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів Польща--вища освіта--підготовка вчителів Франція--вища освіта--підготовка вчителів Росія--вища освіта--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- медіакомпетентність -- майбутній учитель -- професійна підготовка -- вчитель рідної мови -- рідна мова Анотація: У статі окреслено тенденції медіаосвіти майбутніх учителів рідної мови у вищих навчальних закладах США, Великої Британії, Франції, ПольщІ, Росії, України, акцентовано увагу на медіасамоосвіті і труднощах упровадження медіаосвіти в навчальний процес вищих навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 2. - С. 46-55. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Медіаосвіта--тенденції виховання--молодь Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- інформаційна грамотність -- критичне мислення -- виховання молоді -- культура особистості Анотація: Розглянуто основні поняття й тенденції розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в контексті виховання в молоді культури споживання та обробки інформації. Розкрито понятійний апарат медіаграмотності як складової нової галузі в педагогіці - медіапедагогіки. Описано головні завдання, а також принципи й функції медіаосвіти в Україні. Дод.точки доступу: Іванов, В. Ф. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
И 75 Йовко, О. М. Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітньої школи [Текст] / О. М. Йовко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 7. - С. 10-16
Рубрики: Медіаосвіта--школа Освіта--медіаосвіта в школі Загальноосвітні навчальні заклади--навчально-виховний процес--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): шкільна медіаосвіта -- вплив медіа -- медіакультура -- медіапедагогіка -- навчально-виховний процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 30 Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі"> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 76. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі медіаосвіти--підвищення кваліфікації--семінари Кл.слова (ненормовані): медіапедагогіка -- експериментальна робота -- медіаосвіта -- літня школа Анотація: Про роботу семінару "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі", який відбувся 25-30 серпня 2013 р. в м. Ялта. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Пугач, Анжеліна. Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет [Текст] / А. Пугач> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 67-73. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--медіаосвіта в школі Кл.слова (ненормовані): шкільна медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіапедагогіка -- критичне мислення -- національний пріоритет -- інформаційна безпека Анотація: У статті розглянуто питання розвитку шкільної медіаосвіти. На основі напрацювань зарубіжних і вітчизняних дослідників, а також з урахуванням положень Концепції впровадження медіаосвіти в Україні окреслено сутність базових понять: “медіаосвіта”, “медіакультура”, “медіаграмотність”. Проаналізовано документи і матеріали ЮНЕСКО, в яких обґрунтовується значення медіаосвіти у розвитку критичного мислення особистості. Репрезентовано теорії медіаосвіти, запропоновані відомим ученим О. Федоровим. Розглянуто напрями реалізації завдань шкільної медіаосвіти в різних країнах, зокрема США, Канаді, Швеції, Болгарії, Казахстану, а також в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/2 Журнал 2022р. N 2 Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10. Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15. Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16. План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18. Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21. Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25. Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28. Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31. Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36. Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41. Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47. Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54. Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58. Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60. Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих [Текст] / В. Полянська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 36-41. Рубрики: Дошкільна освіта--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): медіапедагогіка в дитячому садку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-98 Зюсс, Даніель. Медіапедагогіка. Вступ до спеціальності [Текст] : навчальний посібник / Д. Зюсс, К. Ламперт, К. Трюльцш-Війнен ; пер. з нім. : В. Климченка, В. Олійника ; ред. В. Іванов. - Київ : Академія української преси ; Київ : Центр вільної преси, 2023. - 300 с. - тит. лист парал. нім. мовою. - ISBN 978-617-7370-55-9 : 80.00 грн.
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): Медіазнавство -- Комунікативістика Дод.точки доступу: Ламперт, Клаудія; Трюльцш-Війнен, Крістіне; Климченко, В. \пер.\; Олійник, В. \пер.\; Іванов, В. \ред.\ Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |