П 18 Пархоменко, Людмила. Попередження дисграфії у дітей старшого дошкільного віку / Л. Пархоменко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 16-19. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): дисграфія -- попередження дисграфії -- письмо -- навчання письма -- мовленнєва компетентність -- ігри -- ігрова діяльність -- старші дошкільники Анотація: У статті розглянуто проблему виявлення передумов та попередження дисграфії (порушення процесу письма) у дітей дошкільного віку. Висвітлено прийоми та форми роботи із попередження дисграфії у дошкільнят. Наведено приклади дидактичних ігор для формування, розвитку та корекції фонематичних процесів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 17 Надворна, Олена. Розвиток мовлення в системі Монтессорі [Текст] / О. Надворна> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2014. - N 8. - С. 16-20. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Школа Монтессорі Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий розвиток дошкільників -- літературне мовлення -- навчання письма Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |