Аліфанова, І. Модернізація змісту освіти [Текст] / І. Аліфанова> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 32-39 Рубрики: зміст освіти освіта інноваційна Кл.слова (ненормовані): оновлена освіта -- педагогічний процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
К96 Кушнір, Василь Андрійович. Теоретико-методологічні основи системного аналізу педагогічного процесу вищої школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / В. А. Кушнір ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2003. - 39 с. -
Рубрики: Педагогіка вищої школи Професійна освіта автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К93 Курило, Людмила Федорівна. Проблеми вітчизняної університетської педагогічної освіти в ХIХ - на початку ХХ століття [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. Ф. Курило ; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ). - Луганськ : ЛНПУ ім.Т.Шевченка, 2007. - 20 с. -
Рубрики: Вища освіта в Україні--історія, 19 ст. ; початок 20 ст. Вища освіта в Україні--педагогічна освіта--історія Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес -- тенденції -- трансформація -- університетська педагогічна освіта -- педагогічна освіта Дод.точки доступу: Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Г 70 Горшкова, В. В. Диалог в деятельности современного учителя [Текст] / В. В. Горшкова> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 2. - С. 68-76. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: вчитель--педагогічна діяльність Кл.слова (ненормовані): інноваційна педагогіка -- паритетный диалог -- педагогічний процес -- діалогічна концепція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 93 Курило, Людмила Федорівна. Стан викладання педагогічних дисциплін у класичних університетах України (ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. Ф. Курило> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 32 назв. Рубрики: вища освіта в Україні--історія педагогічні дисципліни Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- класичні університети -- університетська освіта -- педагогічний процес -- навчальна дисципліна Анотація: У статті здійснено історичний огляд становлення та розвитку університетської освіти в Україні (XIX- початок XX ст.). Показано, що в цей період педагогіка поступово набула статусу самостійної навчальної дисципліни. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Завалевський, Ю. Управління процесом професійного зростання вчителя / Юрій Завалевський> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 52-58 : табл. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі--професійне зростання Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- педагогічна спрямованість -- професійне знання -- педагогічна техніка -- педагогічний процес -- управління -- менеджмент -- самоосвіта Анотація: У статті розглянуто особливості управління процесом професійного зростання вчителя, розкрито роль інноваційної педагогічної діяльності та визначено ефективні форми роботи з підвищення фахової майстерності вчителів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 21 Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--парадигми Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- процес навчання -- парадигми -- дислексія -- педагогічний процес -- гуманістична парадигма -- розуміння дитини -- культороцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються витоки гуманістичної парадигми та її відображення у сучасному процесі навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
П 63 Постоленко, Ірина Сергіївна. Організація педагогічного процесу в середніх загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / І. С. Постоленко ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2012. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта в зарубіжних країнах--окремі країни Освіта в зарубіжних країнах--заклади шкільної освіти--педагогічний процес Великобританія--освіта Кл.слова (ненормовані): середня загальноосвітня школа -- педагогічний процес -- курикулум -- ключові етапи навчання -- освітня реформа Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Д 57 Добрянський, І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу : (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки) / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 17-23. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Адаптація студентів до ВНЗ Студенти--адаптація до навчання Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес -- гуманістичні стосунки -- суб’єкти -- навчальний процес -- життєва позиція Анотація: На прикладі Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки досліджено проблему адаптації першокурсників в контексті стратегічних завдань, передбачених концепцією розвитку вишу. Представлено складові психолого-педагогічного супроводу адаптації першокурсників. Дод.точки доступу: Кузнецова, І. В.; \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Я 72 Яременко, Лілія Анатоліївна. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Лілія Яременко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 52-58. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Методи навчання Позашкільна освіта--навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): особистість -- розвиток -- формування компетентностей -- позашкільна освіта -- культурно-дозвільна діяльність -- установи позашкільної освіти -- позашкільні навчальні заклади -- організаційні форми роботи -- громадські організації -- дитячі організації -- молодіжні організації -- педагогічний процес -- особистісно орієнтований підхід Анотація: Аналізується природа та сутність позашкільної освіти, визначається її місце та роль у системі навчально-виховного процесу. Підкреслюється, що освітня діяльність у системі позашкільної освіти має конкретні, притаманні лише їй, риси: вона вирізняється свободою вибору напрямів і видів діяльності; характеризується добровільністю, ініціативністю й активністю всіх учасників (дітей, батьків, педагогів), відсутністю жорсткої регламентації і чітко визначеного результату; спрямована на розвиток творчих здібностей і пізнавальних інтересів учнів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Богдановська, Людмила. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії Анотація: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Адильгазинов, Г. З. Педагогический процесс в малокомплектной школе / Г. З. Адильгазинов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 106-110. - Библиогр.: 2 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Казахстан--освіта Кл.слова (ненормовані): освіта в Казахстані -- система шкільної освіти -- малокомплектні школи -- сільські малокомплектні школи -- педагогічний процес -- освітні технології -- інформаційні школи -- ресурсні центри Анотація: У статті узагальнено основні проблеми в діяльності сільських малокомплектних шкіл, пропонуються шляхи вирішення цих проблем у контексті сучасних соціокультурних процесів Республіки Казахстан. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): просвітництво -- наука -- культура -- формування особистості -- педагогічний процес -- дослідницька діяльність -- вчителі -- учні -- наукова підготовка вчителя -- творчий учитель -- педагог-дослідник -- моральне виховання Анотація: Аналізується історична ґенеза взаємодії (поєднання) просвітництва і наукової діяльності, значення цієї взаємодії для сучасного освітньо-виховного процесу. Зазначається, що педагогічний процес є повноцінним, коли містить і виховний (просвітництво), і дослідницький елементи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 61 Сомкова, О. Н. Инновационные подходы к планированию образовательного процесса в детском саду [Текст] / О. Н. Сомкова, О. В. Солнцева, А. М. Вербенец> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 4. - С. 9-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--інноваційна діяльність Дошкільна освіта--метод проектів Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес -- метод проектів -- форми педагогічної діяльності -- методи педагогічної діяльності -- засоби педагогічної діяльності -- види дитячої діяльності -- ігри Анотація: Автор статті розповідає про інноваційні напрями у плануванні освітнього процесу в дитячому садку. Зокрема про одну із основних форм комплексно-тематичного планування - проект. Дод.точки доступу: Солнцева, О. В.; Вербенец, А. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лаврухіна, Н. Л. Управління класним колективом на уроках англійської мови / Н. Л. Лаврухіна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 27. - С. 31-35. Рубрики: Клас (колектив учнів)--управління колективом Уроки англійської мови--управління класом Кл.слова (ненормовані): класний колектив -- педагогічний процес -- дисципліна -- уроки англійської мови Анотація: У статті розповідається про успішне управління класним колективом, що є необхідною умовою повноцінного виконання запланованої вчителем діяльності. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
М 80 Морозов, Володимир. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Освіта--інновації--філософський аспект Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес -- навчальний процес -- навчально-виховний процес -- інновація -- філософія інновації -- методологія педагогіки Анотація: Упровадження інновацій у педагогічний процес реалізується переважно через його вдосконалення, радикальну трансформацію або видозміну, які складаються з елементів не тільки модернізації традиційної системи, але й її трансформації. У навчальному процесі як складовій процесу педагогічного інноватизація має певні особливості. Насамперед формується філософія інновацій, яка згодом конкретизується і в основних елементах навчального процесу - цільовому, змістовому, процесуальному, технологічному та оцінному, і в його цілісній конструкції. Головні критерії ефективності педагогічного процесу виражаються показниками вихованості учнів та студентів і визначають основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 82 Москаленко, Олена. Критерії, показники та рівні готовності авіаційних фахівців до виконання професійних дій [Текст] / О. Москаленко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 5. - С. 118-124. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Підготовка майбутніх авіаційних фахівців Кл.слова (ненормовані): підготовка авіаційних фахівців -- педагогічний процес -- показники готовності Анотація: У контексті професійної підготовки авіаційних фахівців проаналізовано поняття "критерій", "показник", "рівень", "готовність". Визначено критерії та рівні сформованості готовності майбутніх авіаційних фахівців до виконання професійних дій. Розкрито особливості педагогічного процесу з підготовки авіаційних фахівців в Україні на підставі міжнародних стандартів. Сформульовано авторську дефініцію поняття "готовність авіаційних фахівців до виконання професійних дій". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Біденко, Євген. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості в педагогічному процесі [Текст] / Є. Біденко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 3. - С. 72-78. Рубрики: Вища освіта в Україні--гуманізація освіти Кл.слова (ненормовані): асіологічна платформа особистості -- педагогічний процес -- процес становлення цінностей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |