Я 14 Яблан, Б. Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушением зрения / Б. Яблан, Н. Ханак, Н. Глумбик> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 36-44. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра психології вікова психологія дитини Кл.слова (ненормовані): модель психічного -- діти -- порушення зору Дод.точки доступу: Ханак, Н.; Глумбик, Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
О-31 Овденко, Тетяна. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 52-59. Рубрики: Дефектологія--корекційна педагогіка--діти з вади зору Діти з особливими потребами--порушення зору Кл.слова (ненормовані): порушення зору -- мовленнєві вади -- логопедична робота -- обстеження звуковимови -- картинки із зображеннями предметів -- логопедичне обстеження -- дидактичні вправи Анотація: Матеріал статті про організацію логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку які мають порушення зору. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ч-75 Чорна, Н. Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас / Наталія Чорна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 50–52. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--навчання--інтерактивні технології Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивні технології -- вправи для очей -- порушення зору -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з фізичної культури: "Спортивний клуб Фізкультуркіна", "Гострий зір" та інтегрованого курсу "Основи здоров’я": "Щоб очі добре бачили. Практична робота. Комплекс вправ для очей" з використанням інтерактивних технологій для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 64–75 : рис. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): адаптивність -- соціальна адаптація -- адаптаційний потенціал -- молодші школярі -- порушення зору -- діти з порушеннями зору -- шкільна дезадаптація -- адаптованість -- поліфакторна депривація -- рефлексивна активність -- ресурсний підхід -- соціалізація дітей Анотація: Розкрито сутність та функції адаптаційного потенціалу особистості як внутрішнього чинника успішної соціальної адаптації молодших школярів із порушеннями зору. Розроблено та презентовано модель адаптаційного потенціалу особистості. Теоретично обгрунтовано його структуру. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кобильченко, Вадим. Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 46-59. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): зір -- зорові функції -- зоровий аналізатор -- зорове сприймання -- порушення зору Анотація: Встановлено, що в процесі пізнання навколишнього світу найважливіша роль належить зору, а саме – зоровому сприйманню. Зір також є засобом спілкування між дитиною й батьками, іншими дорослими і дітьми, спілкування з навколишнім світом. З’ясовано, що відсутність зовнішніх впливів або ж їх істотне обмеження (сенсорна депривація), змінює нормальне співвідношення біологічних, психологічних і соціальних чинників у психічному розвитку дітей. Доведено, що порушення зору в дитини можуть викликати значні утруднення в процесі її розвитку, навчання й виховання. Обґрунтовано, що проблема пошуку оптимальних методів і засобів навчання та виховання дітей з аномаліями зору тісно пов’язана з розумінням психофізіологічних механізмів, що лежать в основі відповідного дефекту. Встановлено, що порушення зорового аналізатора і його провідних шляхів негативно позначається на формуванні у дитини психіки й складних психічних процесів, а згодом – і на розвитку особистості загалом. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 58 Довгополова, К. Психолого-педагогічна оцінка психомоторного розвитку незрячої дитини раннього віку / Катерина Довгополова> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 31–38. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями зору -- психомоторний розвиток -- психолого-педагогічна оцінка -- психомоторний розвиток -- порушення зору -- діти раннього віку Анотація: Розглянуто особливості психолого-педагогічної оцінки психомоторного розвитку незрячих дітей віком від 3 місяців до 3 років. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |