Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Зміст: Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10 Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14 Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19 Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22 Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25 Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28 Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32 Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39 Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42 Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46 Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49 Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52 Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56 Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61 Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64 Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69 Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73 Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76 Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80 Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82 Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86 Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89 Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93 Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98 Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101 Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105 Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108 Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111 Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115 Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119 Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124 Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129 Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132 Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137 Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140 Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143 Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146 Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150 Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155 Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157 Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160 Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164 Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169 Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173 Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система Викладання іноземної мови в школі викладання психології Викладання зарубіжної літератури в школі Викладання біології в школі Профорієнтація Екологічна освіта Мотивація творчості Підручникотворення Професійна підготовка Майбутні вчителі літератури Інноваційна діяльність економічна культура Підготовка викладачів Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова [Текст] : научное издание. Серія 6. Історичні науки. Вип. 6 / Міністерство освіти і науки України. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. - 425 с. - (До 175-річчя Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова). - 19.00 грн. Зміст: Рамазанов, Ш. Демографічна ситуація в Україні: причини та наслідки / Ш. Рамазанов. - С .65-68 Буканов, Г. Національна ідея в Ураїнському визвольному русі (друга половина ХІХ - початку ХХ ст.) / Г. Буканов Глазунова, Л. Оволодіння старшокласниками етнопедагогічною культурою у процесі позакласної виховної роботи / Л. Глазунова. - С .102-104 Кліш, А. Українознавчій аспект творчості К. Студинського (1868-1941) / А. Кліш. - С .130-135 Боян, С. Бойківська писанка у народних віруваннях та обрядах / С. Боян. - С .283-289 Пахолок, С. Прояви народного етикету у похоронній обрядовості українців / С. Пахолок. - С .343-349 Лущай, В. Вплив родинно=побутової символіки українського народу на виховання підростаючих поколінь / В. Лущай. - С .246-248 Федас, В. Михайло Максимович і Микола Гоголь про українську народну пісню / В. Федас. - С .148-153 Підгорна, Л. Романтична концепція у фольклористичній діяльності Миколи Костомарова / Л. Підгорна. - С .143-147
РУБ 9(4Укр) Рубрики: Національна ідея--Україна Виховна робота в школі Народознавство Культура ХІХ - початку ХХ ст.--Україна Звичаї і обряди--УКРАЇНА Вірування та повір’я--УКРАЇНА Кл.слова (ненормовані): визвольний рух -- етнопедагогічна культура Дод.точки доступу: Студинський, Кирило (науковець ; 1868-1941) \о нем\; Костомаров, Микола \о нем\; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПП1/2004/1 Журнал 2004р. N 1 Хохліна, О. П. Психічні прояви розумової сфери в школярів з різними інтелектуальними можливостями в процесі трудової діяльності / О.П. Хохліна. - С.81-91 Бовть, О. Б. Декотрі теоретико-методологічні засади психологічного дослідження віктимної поведінки / О.Б. Бовть. - С.92-101 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Хохліна, О. П. Психічні прояви розумової сфери в школярів з різними інтелектуальними можливостями в процесі трудової діяльності [Текст] / О.П. Хохліна> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N1. - С. 81-91
Рубрики: Розумова діяльність інтелект трудова діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Горбунова, В. В. Контракт у практичній психології / В.В. Горбунова. - С.1-5 Пашнев, Б. К. Исследование возможности использования зоологических символов для психодиагностики особенностей личности / Б.К. Пашнев. - С.6-12 Яковенко, С. І. Принципи, організаційні форми та методи психологічної допомоги потерпілим від Чорнобильської катастрофи / С.І. Яковенко. - С.13-21 Мамешина, О. С. Методики экопсихологического исследования / О.С. Мамешина. - 21-27. (Прод. след. Ковалев, В. Н. Семинар-тренинг "Стрессменеджмент" -эффективная антистрессовая программа для всех: валеологический практикум / В.Н. Ковалев. - С.28-41. Начало в №1. Штепа, О. С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" / О.С. Штепа. - С.42-46. (Далі буде Губенко, О. В. Розвиток здатності до розуміння та засвоєння навчальної інформації / О.В. Губенко. - С.47-50. (Закінчення. Початок у №11 за 2004 р. Наумчик, Н. В. Исследование преобладающих тенденций поведения у студентов специальности Психология / Н.В. Наумчик. - С.50-53 Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С.Н. Зинченко. - С.54-58. (Продолжение. Начало в №№7,8 за 2004 г., №1 за 2005 г. Губенко, А. В. Технологии политической провокации / А. В. Губенко. - С.59-60 Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції / Л. І. Мороз, . - С.61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р. Баранов, В. В. Особливості завдань психологічної служби у закладах соціальної реабілітації / В. В. Баранов. - С.69-71 Третяк, Т. М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі / Т.М. Третяк. - С.72-75 Токман, А. А. Использование социально-психологических тренингов для реабилитации пострадавших в аварии шахтеров / А.А. Токман. - С.75-79 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Третяк, Т. М. Вплив часових обмнжень на прояви конструктивної активності в процесі роз’язування учнями творчої задачі [Текст] / Т.М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - С. 72-75
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2006/10 Журнал 2006р. N 10 Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту / В. М. Шмаргун. - С.10-21. Балл, Г. А. Обсуждение проблем школі диалога культур / Г. А. Балл. - С.22-23. Чайкіна, Н. О. Психологічні особливості організації проведення ігор в курсі "психологія сім’ї" / Н. О. Чайкіна. - С.33-38. Кокун, О. М. Фізична культура та спорт як невід’ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун, . - С.38-41. Періг, І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей / І. М. Періг. - С.45-52. Климчук, В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура / В. О. Климчук. - С.52-59. Губенко, О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми / О. В. Губенко. - С.73-78. Вітаємо ювіляра - Георгія Олексійовича Балла!. - С.78-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту [Текст] / В. М. Шмаргун> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 10-21. Рубрики: психосоматичний розвиток Кл.слова (ненормовані): когнітивні стилі -- методики Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ОД1/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Пасіхов, Ю. Я. Реалізація концепції інформаційно-освітнього середовища та її вправадження в навчально-виховний процес та адміністративну діяльність у фізико-математичній гімназії / Ю. Я. Пасіхов. - С.2-7 Старчик, Л. М. Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури / Л. М. Старчик. - С.8-10 Мірошниченко, О. К. Методичні рекомендації щодо розвитку пам’яті вихованців в умовах ліцею-інтернату / О. К. Мірошниченко. - С.17-24 (далі буде) Нечаєва, О. С. Шляхи формування мотивації досягнення успіху в обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С.25-30 (далі буде) Калошин, В. Ф. Педагогічні стратегії досягнення успіху / В. Ф. Калошин. - С.31-36 (далі буде) Карабаєва, І. І. Обдаровані дошкільники: методи ознайомлення з буквеними знаками на образній основі / І. І. Карабаєва. - С.44-47 Гулько, Ю. А. Многогранный талант Святого исповедника, архиепископа Симферопольского и Крымского Луки [В.Ф.Войно-Ясенецкого] / Ю. А. Гулько. - С.37-43 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.48-54 (далі буде) Чорна, Л. Г. Психологічні особливості впливу сучасного телебачення на прояви творчого потенціалу дітей / Л. Г. Чорна. - С.56-63 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чорна, Л. Г. Психологічні особливості впливу сучасного телебачення на прояви творчого потенціалу дітей [Текст] / Л. Г. Чорна> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N9. - 56-63 (далі буде) Рубрики: вплив ЗМІ творчий потенціал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Кочерга, О. Психофізіологічні основи дій молодших школярів / О. Кочерга. - С.7-11 Лобчук, О. Ознайомлення школярів з елементами ділового мовлення / О. Лобчук, О. Герлянд. - С.12-16 Жук, Л. Впровадження інформаційних технологій в початковій школі / Л. Жук. - С.1-20 вкладки Чихурський, А. Комплексне використання мистецтв у процесі естетичного виховання молодших школярів / А. Чихурський. - С.43-45 Митник, О. Інтелектуальна культура вчителя як показник готовності до формування культури молодшого школяра / О. Митник. - С.46-52 Хоружа, Л. Кмітливість і дотепність як прояви етичної поведінки молодших школярів / Л. Хоружа. - С.59-62 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЕУ-1/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Тарнавська, Н. Новітні прояви конкуренції в суспільстві, яке базується на знаннях / Н. Тарнавська. - С.4-16 Орлов, П. Економічні аспекти впровадження систем менеджменту якості на промислових підприємствах / П. Орлов. - С.17-26 Матвієнко, П. Рейтингова оцінка діяльності банків України / П. Матвієнко. - С.37-46 Назарчук, М. Середньостроковий прогноз розвитку фондового ринку України / М. Назарчук. - С.47-62 Онищенко, В. Ракетно-космічний комплекс України на світовому ринку / В. Онищенко, С. Герасимчук. - С.63-73 Джумагельдієва, Г. До питання про способи управління об’єктами державної власності / Г. Джумагельдієва. - С.74-78 Волинський, Г. Про соціальну диференціацію населення / Г. Волинський. - С.79-84 Єфремов, О. Сталий чи гармонійний (з екосистемою) розвиток - чому віддати перевагу? / О. Єфремов. - С.85-90 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тарнавська, Н. Новітні прояви конкуренції в суспільстві, яке базується на знаннях [Текст] / Н. Тарнавська> // Економіка України : Науковий журнал. - 2008. - N2. - С. 4-16 . - ISSN 0131-775X Рубрики: економіка--конкуренція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хоружа, Л. Кмітливість і дотепність як прояви етичної поведінки молодших школярів [Текст] / Л. Хоружа> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 59-62 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: виховання етичне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г14 Гайдукевич, Геннадій Анатолієвич. Прояви агресивності у курсантів вищих військових закладів освіти на різних етапах підготовки [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Г. А. Гайдукевич ; Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ). - К. : ІП ім. Г. С. Костюка АПН України, 2000. - 16 с. -
РУБ 88 Рубрики: психологія вищої школи курсанти вищих військових закладів агресія автореферати дисертацій--психологія Дод.точки доступу: Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
М 31 Масляев, Олег Иванович. Психология человека [Текст] / О. И. Масляев. - Донецк : Сталкер, 1998. - 416 с. - (Психология). - Библиогр.: с. 395-405. - ISBN 966-596-013-Х : 5.30 грн.
РУБ 156 Рубрики: Психологія людини Темперамент--прояви Характер людини Сигнали тіла--вираз обличчя--жести--мова рук Ситуації--професійні--вечірки--незнайомі Спілкування--закони --ефект Несловесний вплив--способи Кл.слова (ненормовані): розмова по телефону -- теорія особистості -- установлення контактів -- осанка -- хода -- голос -- рукостискання -- квадратна рука -- лопатообразна рука -- філософська рука -- конічна рука -- психічна рука -- змішана рука Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.8 / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР. - К. : Радянська школа, 1970. - 151 с. - 0.70 руб. Зміст: Зінченко, П. І. Розвиток пам’яті учнів у процесі навчання / П. І. Зінченко, Г. К. Середа. - С .18-31 Войтко, Л. Ф. Особливості доведень у дошкільників / Л. Ф. Войтко. - С .32-38 Богуш, А. М. Прояви інтерференції в дитячому мовленні / А. М. Богуш. - С .39-45 Філь, В. О. Особливості доведень у першокласників / В. О. Філь. - С .46-54 Сапожникова, Л. С. Індивідуальні особливості самовиховання підлітків / Л. С. Сапожникова. - С .116-124 Кузьменков, В. К. Оцінка старшокласниками своєї особистості / В. К. Кузьменков. - С .134-142
РУБ 15(07) Рубрики: Підлітковий вік Саморегуляція поведінки Дод.точки доступу: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.10 / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР. - К. : Радянська школа, 1970. - 184 с. - 0.83 руб. Зміст: Прайсман, В. Д. Особливості сприймання стсршокласниками портретних характеристик літературних персонажів / В. Д. Прайсман. - С .91-98 Ілляшенко, Т. Д. Особливості естетичних оцінок творів художньої літератури старшокласниками / Т. Д. Ілляшенко. - С .99-106 Драніщева, Е. І. Особливості читацьких інтересів важковиховуваних дівчат / Е. І. Драніщева. - С .107-115 Котлярова, Л. В. Прояви домагань у старших дошкільників та їх вплив на емоціональні реакції / Л. В. Котлярова. - С .116-123 Боришевський, М. Й. Особливості ставлення підлітка до свого становища в колективі ровесників / М. Й. Боришевський. - С .124-132 Містюк, В. В. Формування графічних умінь в учнів 5-6 класів / В. В. Містюк. - С .149-156 Баєв, Б. Ф. Темп виконання завдань, як показник розумових здібностей / Б. Ф. Баєв. - С .157-164 Кулачківська, С. Є. Вікові та індивідуальні прояви сили і рухливості нервової системи дошкільників / С. Є. Кулачківська. - С .165-173 Савельев, В. О. До питання про перенесення в процесі мислення / В. О. Савельев. - С .178-183
РУБ 15(07) Рубрики: Усне мовлення Мовлення Пізнавальний інтерес Кл.слова (ненормовані): Гетерохронність розвитку -- Інтеріоризація читання Дод.точки доступу: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 3 КСХ (1), Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: КСХ (1), Ч.З.№2 (1), фб (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.36 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1991. - 92 с. - 12.40 крб. Зміст: Федоришин, О. Б. Психологічні закономірності функціонування оцінного ставлення особистості до себе / О. Б. Федоришин. - С .3-8 Пилипенко, Л. І. Взаємини в колективі як фактор розвитку моральних переконань старшокласників / Л. І. Пилипенко. - С .9-13 Карамушка, Л. М. Психологічні особливості оцінного ставлення старшокласників до змісту наочної агітації / Л. М. Карамушка. - С .14-18 Стахєєва, Л. М. Рольова дискусія як спосіб розвитку навчальної активності учнів / Л. М. Стахєєва. - С .19-24 Мар’яненко, Л. В. Психологічне дослідження вміння вчителів формувати пізнавальну активність старшокласників / Л. В. Мар’яненко. - С .31-38 Симоненко, С. М. Діагностика прийомів та способів візуального мислення в умовах художньо-графічної діяльності / С. М. Симоненко. - С .39-43 Гаврищак, Л. І. Домагання підлітків у сфері міжособистісних взаємин та їхнє становище в колективі / Л. І. Гаврищак. - С .44-49 Антонова, А. Г. Соціальна ситуація розвитку і особливості дітей, позбавлених батьківської опіки / А. Г. Антонова, О. П. Домашевська. - С .50-54 Вовчик-Блакитна, О. О. Психологічні особливості переживання підлітком складної життєвої ситуації / О. О. Вовчик-Блакитна, О. М. Гарнець, О. В. Зеленський. - С .55-61 Проскура, О. В. Прояви творчої активності солодших школярів у процесі конструювання / О. В. Проскура. - С .71-76 Єгорова, Є. В. Діагностика рівня розвитку емпатії старшокласників з метою профконсультації / Є. В. Єгорова. - С .77-81 Кагальняк, Г. І. Психологічні умови активізації само оцінки профнсійно важливих якостей майбутніх вчителів / Г. І. Кагальняк, О. О. Ящишин. - С .82-89
РУБ 151 Дод.точки доступу: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 10 аб (4), Ч.З.№2 (4), фб (1), ав (1) Свободны: аб (4), Ч.З.№2 (4), фб (1), ав (1) |