С 32 Серебрянський, С. Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір [Текст] / С. Серебрянський> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 4. - С. 7-14 : табл. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Освіта в Україні--європейська інтеграція Вища освіта в Україні--європейський освітній простір Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- європейський освітній простір -- реформування освіти -- освіта впродовж життя Дескриптори: реформи освіти -- співробітництво у галузі освіти -- європейська інтеграція Анотація: Висвітлюються стратегічні напрями розвитку освіти в Україні. Оновлення змісту освіти розглядається як центральна проблема реформування системи освіти на всіх її рівнях - від дошкільної до післядипломної. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 65 Янушкявичене, О. Л. Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 63-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: психологія дитяча Педагогіка--дидактика--процес навчання Технології навчання Росія--Освіта Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- психологія школярів -- процес навчання -- молодші класи -- освіта -- реформи освіти Анотація: У статті розглядаються фактори, що сприяють і перешкоджають розвитку мислення учнів початкових класів у контексті проведених реформ освіти. Дане дослідження базується на психології розвитку мислення, розробленої Л. С. Виготським та іншими вченими. В статье рассматриваются факторы, способствующие и препятствующие развитию мышления учащихся начальных классов в контексте проводимых реформ образования. Данное исследование базируется на психологии развития мышления, разработанной Л. С. Выготским и другими учеными. Дод.точки доступу: Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Z99 Івлєва, Л. Перспективи інноваційного розвитку освіти [Текст] / Л. Івлєва, Є. Сідоріна, С. Карбовська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 49-58. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток Вища професійна освіта Кл.слова (ненормовані): інновація -- інноваційна діяльність -- інноваційний процес -- новація -- вища освіта Дескриптори: реформи освіти -- нові методи навчання -- потенціал розвитку Анотація: Висвітлюються різні погляди на визначення терміна "інновація", розкриваються відмінності у тлумаченні понять "інновація" та "новація", а також наводяться погляди українських дослідників на шляхи інноваційних перетворень вищої школи. Дод.точки доступу: Сідоріна, Є.; Карбовська, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Таланова, Ж. Актуальні проблеми забезпечення якості освіти: підсумки минулого року та плани на 2014 рік [Текст] / Ж. Таланова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 3/4. - С. 107-108 : фот. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари Кл.слова (ненормовані): Національна команда експертів з реформування вищої освіти -- проблеми забезпечення якості освіти -- критерії оцінювання -- реформирование высшего образования -- реформи освіти -- управління якістю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-12 Заєць, С. Контекстний моніторинг освітньої реформи / Світлана Заєць> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 10–18 : рис. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): реформи освіти -- модернізація освіти -- трансформація освіти -- шкільна реформа -- моніторинг в освіті -- стейкхолдери -- громадська думка -- опитування Анотація: У статті обґрунтовано необхідність запровадження контекстного моніторингу реформ в освітній галузі. Запропоновано систематизований перелік основних стейкхолдерів реформи освіти в Україні за сферами їх зацікавленості. Наголошено на необхідності дослідження та вивчення стану громадської думки зацікавлених у реформі осіб, проведення опитувань серед стейкхолдерів освітніх реформ, створенні національної системи моніторингу та оцінювання освітніх реформ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |