Литвиненко, Ірина Сучасний керівник – лідер згуртованої команди [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління--керівні кадри Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- психологічний клімат -- успішний керівник -- демократичний менеджмент -- ненасильницьке спілкування -- керівник ДНЗ -- анкета для педагогів ДНЗ Анотація: "Відсутність тиску в спілкуванні - неодмінна умова взаємодії не лише з дітьми, а й колективі педагогів. Адже лише люди, які відчувають власну свободу й значущість, з повагою ставляться до кожної особистості, здатні плекати ці якості у малят." Яким має бути сучасний керівник дитсадка і як реалізувати на практиці демократичний стиль управління, розповідає автор статті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романюк, Ірина Як аналізувати освітній процес [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 9-14 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- зразки докуметації -- методи аналізу -- спостереження -- хронометраж -- бесіда з педагогом -- педагогічний аналіз -- освітній процес в ЗДО Анотація: "Якість освітньої роботи у дошкільному закладі значною мірою залежить від здатності керівництва ефективно здійснювати систематичне вивчення діяльності педагогів. Ця стаття допоможе у виборі доцільних методів педагогічного аналізу, що сприятиме налагодженню плідної співпраці та знаходженню найкращих шляхів професійного вдосконалення кожного педагога." Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 82 Думитрюк, Грета SCRUM-технологія: високі результати за короткий час [Текст] / Грета Думитрюк> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- співпраця фахівців -- управління -- керівництво -- дитсадок Анотація: Подано досвід чернівецьких педагогів, які постійно перебувають в пошуках нових, відкритих, дієвих моделей управління, що дають можливість оперативно отримувати відомості про стан роботи, аналізувати їх, прогнозувати перспективи, реалізувати завдання, проекти. Вони адаптували SCRUM-технологію для управлінської діяльності та вдосконалення роботи дитсадка. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кондратець, Інна Щасливий педагог - щасливі діти [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 15-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- психологічний клімат -- робота з колективом Анотація: У статті представлено ефективні форми роботи з педагогами, що сприяють удосконаленню емоційної, чуттєвої, педагогічної та загальної культури; забезпечують простір для самопізнання, розвитку вмінь і навичок саморегуляції; формують позитивну самооцінку й усвідомлення унікальності особистості кожної людини. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Кондратець, Інна Професійні забавки дорослих : рольові ігри як засіб фахового навчання [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 13-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--сюжетно-рольові ігри Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- соціальна компетентність -- рольова гра -- орієнтований підхід Анотація: В статті йдеться про особливості використання рольових ігор у роботі з педагогами. Представлено матеріали досвіду проведення новоград-волинськими педагогами рольової гри "Захист інновацій", під час якої вони презентували чинну парціальну програму з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей 4-6(7) років "Вчимося жити разом". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Войтко, Мирослава Фабрика подарунків : прктикум з конструювання для вихователів [Текст] / Мирослава Войтко, Катерина Куцій> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 5-7 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--конструювання Кл.слова (ненормовані): творчість -- конструювання -- робота з колективом -- конструктор LEGO Анотація: Подано практикум з конструювання для вихователів, мета якого - посилити інтерес педагогів до конструювання як засобу розвитку дітей; практично вправляти вихователів у конструюванні за допомогою LEGO та будь-яких інших матеріалів; сприяти розвитку конструкторських і креативних здібностей кожного педагога, налагодженню позитивної взаємодії між ними. Дод.точки доступу: Катерина, Куцій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романюк, Ірина Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення [Текст] / Ірина Романюк, Лілія Ткачук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 22-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): консультація -- робота з колективом -- види консультацій -- проблемні консультації Анотація: "Серед форм методичної роботи вагоме місце посідає консультація, однак нерідко на практиці вона перетворюється на лекцію і стає неефективною. Як уникнути "виступу одного актора"? Як підтримувати зворотий зв'язок з педагогами? Які методи та форми допомагають стимулювати їхнє активне сприймання та мислення? Яких помилок уникати і як, за потреби, їх виправляти?" Відповіді на ці та інші запитання подано у статті. Дод.точки доступу: Ткачук, Лілія Немає відомостей про примірники |
Литвиненко, Ірина Відновлюємо сили : як запобігти емоційному вигоранню [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--здоров’я вихователя Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- робота з колективом -- емоційне вигоряння -- здоров’я вихователя Анотація: "Після насиченого навчального року кожен педагог відчує певну втому, а нерідко навіть емоційне виснадження. Як зберегти "професіний тонус", "професійний кураж" ? Як відновити сили? Де черпати наснагу для фахового зростання і відкриття нових горизонтів своєї професії? Допомогти вихователям знайти відповіді на ці запитання й упоратится з вигоранням - завдання психологічної служби закладу. У пригоді стануть подані поради та тренінг". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Григоренко, Галина Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами [Текст] / Галина Григоренко, Ніна Погрібняк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 11-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Дошкільна освіта--ігри--навчання грою Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- робота з колективом -- предметно-ігрове середовище -- навчально-матеріальна база -- методична служба -- управління педколективом -- тренінг Анотація: Подано добірку форм роботи з педагогічним колективом щодо оптимізації предметно-ігрового середовища дитячого садка. Дод.точки доступу: Погрібняк, Ніна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шалда, Наталія Упроваджуємо інновації: як відстежити результативність? [Текст] / Наталія Шалда> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 21-25 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--якість освіти Кл.слова (ненормовані): якість освітнього процесу -- робота з колективом Анотація: Сьогодні в соціальних мережах відбувається активний обмін досвідом упровадждення педагогічних інновацій у практику роботи закладів дошкільної освіти. Як вихователям зорієнтуватися в морі фахової інформації й обрати найбільш актуальне, раціональне, корисне, ефективне, науково обґрунтоване? Як визначитись: що є справді інноваційним підходом, а що - лише поверненням до призабутого чи псевдоновацією? Як раціонально організувати запровадження педагогічних інновацій і відстежити результати? В статті подано поради, які допоможуть поліпшити якість освітнього процесу дитячого садка. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чумаченко, Наталя Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності [Текст] / Наталя Чумаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 11-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): вихователь -- робота з колективом -- психологічний клімат -- професійний стиль -- молодий спеціаліст -- воркшоп Анотація: В статті йдеться про організацію методичного супроводу педагога-початківця. Подано поради вихователям-методистам та педагогам-наставникам щодо підтримки педагогів-початківців, надання допомоги їм в адаптації до умов дитячого садка. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романюк, Ірина Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога [Текст] / Ірина Романюк> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): індивідуальний план розвитку -- робота з колективом -- професійна компетентність Анотація: В статті описано одну із складових функцій професійної діяльності педагога (з акцентом на дошкілля) - рефлексію та професійний саморозвиток. Подано зразки розроблення та оформлення індивідуального проетного плану розвитку професійної компетентності педагога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Буракова, Юлія Рух - це здоров’я : семінар-квест для педагогів [Текст] / Юлія Буракова> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 12-14 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): рухова діяльність дітей -- робота з колективом -- здоров’язбережувальні методи -- квест для педагогів Анотація: "У сучасній освіті й дітей, і дорослих перевага віддається інтерактивним методам навчання. Ігрова технологія квесту дає змогу залучити всіх учасників до процесу пізнання, обміну знаннями та ідеями. Кожен робить свій внесок у досягнення бажаного результату. А тому знання, що здобуваються таким чином, міцніші, а вміння краще відпрацьовані, ніж за традиційних форм організації роботи". Подано приклад квесту для педагогів, мета якого - активізувати знання педагогів щодо організації рухової діяльності дітей; проаналізувати складові рухової діяльності дошкільників; орієнтувати слухачів на широке використання здоров’я'язбережувальних методів і прийомів; сприяти формуванню професійної компетентності, командного духу. Немає відомостей про примірники |
Кондратець, Інна "Перезавантаження" після відпустки : мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 16-20 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): педагоги дошкільних закладів -- психологічний клімат -- робота з колективом -- самопізнання -- саморефлексія Анотація: Подано мотиваційно-рефлексійний тренінг для педагогів, мета якого - встановити сприятливий емоційний клімат у колективі; ознайомити учасників з ефективними психологічними прийомами формування позитивного мислення, гармонізації особистісного розвитку, самомотивації та самовдосконалення; створити умови для самопізнання, самоприйняття, саморефлексії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кіндрат, Марія Інтегроване навчання: від теорії до практики : тренінг для педагогів [Текст] / Марія Кіндрат> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота Кл.слова (ненормовані): робота з колективом Анотація: Захід, проведений тренеркою Нової української школи, буде корисним і працівникам дошкілля. Скористайтеся поданими ідеями, іграми, завданнями, аби збагатити методичну роботу і детальніше ознайомити педагогів із поняттям "інтеграція". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Тристан, Анна Ми різні, але ми разом : педагогічна студія [Текст] / Анна Тристан> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 12-14 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- особистість педагога -- педагогічний колектив -- партнерські стосунки -- робота в команді Анотація: Мета представленого педагогічного заходу - створити позитивну, доброзичливу атмосферу в колективі; виробити спільне бачення місії дошкільної освіти; пізнати одне одного; визначити систему цінностей усіх та кожного; згуртувати колектив для реалізації спільної місії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кондратець, Інна Тімбілдінг: як перетворити колектив на команду [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 7-11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- психологічний клімат -- командний менеджмент -- тімбілдінг -- команда Анотація: Авторка надає поради щодо згуртування педагогічного колективу за допомогою творчого тімбілдінгу - творчих вправ, розробку яких наводить у статті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Косарева, Ірина Паперові дива : майстер-клас для педагогів [Текст] / Ірина Косарева> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- рукоділля -- паперові техніки -- образотворчість -- техніка оригамі -- майстер-клас для педагогів Анотація: Подано конспект майстер-класу, мета якого - розширювати та поглиблювати знання учасників про різноманітні паперові техніки образотворчості: оригамі, квілінг, скрапбукінг, витинанки, про розмаїття видів паперу для роботи; вправляти у виготовленні поробок у техніці оригамі за інструкцією та схемою. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гладун, Ольга Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коваленко, Алла. Апгрейд за обміном, або Взаємопідтримка - ключ до професійного зростання [Текст] : семінар-практикум для педагогів ЗДО / А. Коваленко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2024. - N 5. - С. 20-23. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--вихователі--професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- особистість педагога -- сучасний педагог -- професійне зростання педагогів -- колектив ЗДО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |