Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 58 Міжнародні стандарти забезпечення свободи слова: Збірник публікацій міжнародної організації "АРТИКЛЬ 19" [Текст] : законы и законодательные акты / Упоряд. та ред. Лабораторії законодавчих ініціатив ; Лабораторія законодавчих ініціатив. - К. : Міленіум, 2003. - 140 с. - ISBN 966-8063-38-37 : 0-90 грн.
РУБ 34М Рубрики: Інформація Репутація Наклеп Мовлення--регулювання Вибори--висвітлення Засоби масової інформації (ЗМІ) Дод.точки доступу: Лабораторія законодавчих ініціатив Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 2 : Березень-квітень. - 2003. - 230 с. - 13.00 грн. Зміст: Стефаненко, П. Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання / П. Стефаненко. - С .11-20 Аносов, І. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ / І. Аносов. - С .21-31 Плотніков, П. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя / П. Плотніков. - С .32-39 Сіцінський, А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський. - С .40-46 Кисільова, В. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї / В. Кисільова. - С .47-62 Волошинова, Л. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .63-70 Дубравська, Д. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога / Д. Дубравська. - С .71-78 Кл.слова: студент, вчитель Огірко, І. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів / І. Огірко, Ю. Шульжик. - С .79-83 Сингаївська, А. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу / А. Сингаївська. - С .84-92 Кл.слова: методика викладання Сікорський, П. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах / П. Сікорський. - С .93-101 Дольнікова, Л. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі / Л. Дольнікова. - С .102-107 Єгоренков, А. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками / А. Єгоренков. - С .108-117 Кириченко, В. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі / В. Кириченко. - С .118-126 Поважна, Л. Методика організації і проведення професійних конкурсів / Л. Поважна, Т. Кущ. - С .127-135 Шемелюк, Г. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі / Г. Шемелюк. - С .136-144 Коробченко, А. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку / А. Коробченко. - С .145-153 Мазепа, Х. Управління виховною роботою в медичному коледжі / Х. Мазепа. - С .154-160 Садова, В. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства / В. Садова. - С .161-168 Рашковська, В. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .169-176 Окса, М. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.) / М. Окса. - С .177-182 Харабет, В. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття / В. Харабет. - С .183-197 Кирєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кирєєва. - С .198-206 Курляк, І. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід / І. Курляк. - С .207-219 Авшенюк, Н. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти / Н. Авшенюк. - С .220-228
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Управління освітою Наукове життя Професійна освіта Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 17 Ванін, Володимир Володимирович. Оформлення конструкторської документації [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. В. Ванін, А. В. Бліок, Г. О. Гнітецька. - К. : Каравела, 2003. - 160 с. - (Вища освіта в Україні). - Список літ.: с. 133. - ISBN 966-8019-07-5 (в пер.) : 18.00 грн.
РУБ 607 Рубрики: Креслення--стандарти Анотація: Розглянуто основні правила оформлення конструкторської документації відповідно до вимог стандартів. Посібник містить необхідні відомості для оформлення робочих крселень деталей, креслень складальних одиниць та текстових документів. Дод.точки доступу: Бліок, Альберт Володимирович; Гнітецька, Галина Омелянівна Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М74 Моделі гармонізації національних і міжнародних стандартів освіти у контексті Болонського процесу [Текст] : матеріали міжнародного семінару 27-28 травня 2004 року м. Львів / Міністерство освіти і науки України, Львівський національнийі університет імені Івана Франка, Міжнародний фонд "Відродження". - Львів : Літопис, 2004. - 112 с. - ISBN 966-7007-113-2 : 15.00 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Вища освіта в Україні Вища освіта--стандарти вищої освіти Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Болонська декларація Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Львівський національний університет імені Івана Франка; Міжнародний фонд "Відродження" Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1) |
П44 Подсолонко, Олена Адрольфівна. Менеджмент: Теорія та практика [Текст] : навчальний посібник / О. А. Подсолонко. - К. : Центр учбової літератури, 2003. - 370 с. - ISBN 966-8253-08-6 : 18.00 грн.
РУБ 338 Рубрики: Менеджмент управління підприємствами Кл.слова (ненормовані): управлінські рішення -- управлінські ситуації -- управлінська інформація -- бенчмаркінг -- стандарти ринкового розвитку Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ф 59 Фініков, Тарас Володимирович. Вища освіта України: ліцензування та акредитація [Текст] : аналітичне дослідження / Т. В. Фініков, О. І. Шаров ; Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні. - К., 2003. - 68 с. - ISBN 966-8487-14-1 : 16.00 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Вищі навчальні заклади України--ліцензування--акредитація--рейтингування Стандарти--вища освіта Вища освіта в Україні Дод.точки доступу: Шаров, Олег Ігорович; Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
І-74 Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу [Текст] : матеріали науково-практичної конференції 13-14 грудня 2005 року / за ред. В. М. Шейка, М. В. Дяченка, С. В. Сищенко ; Міністерство культури і туризму України, Харківська державна академія культури. - Х. : ХДАК, 2005. - 290 с. - ISBN 966-7352-94-3 : 4.12 грн. Зміст: Проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору . - С .41-66 Європейські стандарти вищої освіти в контексті Болонської декларації . - С .67-72 Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих навчальних закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю . - С .72-105 Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці кадрів для соціокультурної сфери . - С .106-150 Етапи розвитку творчого потенціалу студента . - С .120-122 Самостійна робота студентів як один із факторів підготовки грамотного фахівця . - С .122-123 Інноваційний підхід до самостійної роботи студентів . - С .123-124 Активізація самостійно-творчої діяльності студентів у контексті Болонського процесу . - С .125-127 Актуальні проблеми сучасної музичної педагогіки . - С .152-177 Мистецька освіта і Болонський процес . - С .178-190 Підготовка фахівців з хореографії: актуальність європейського досвіду . - С .190-198 Нові напрями бібліотечно-інформаційної діяльності та освіти в контексті формування єдиного інформаційного простору . - С .198-245 Контроль та оцінювання знань студентів у контексті входження України до Болонського процесу . - С .222-224
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Підготовка викладачів Самостійна робота студентів Соціальні педагоги Підготовка соціальних педагогів Музична педагогіка Музична освіта Естетичне виховання--майбутні вчителі Музичне виховання Мистецька освіта Актори--підготовка Телевізійні спеціалісти--підготовка Режисер масових видовищ--підготовка Режисер дитячого театру--підготовка Бібліотечна справа--бібліотечна освіта Книжковий ринок Бібліотекарі--підвищення кваліфікації Інформаційні технології Шкільна бібліотека Комплектування бібліотек Інноваційні технології навчання Тестування Інформаційне забезпечення управління Кл.слова (ненормовані): фортепіанна освіта -- хореографічна освіта -- бібліотечна ярмарка Дод.точки доступу: Шейко, Василь Миколайович \ред.\; Міністерство культури і туризму УкраїниХарківська державна академія культури Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Т35 TERTIA: Альманах [Текст] : научное издание / Міністерство освіти і науки України, Національний гірничий університет, Інститут гуманітарних проблем ; Відпов. за вип. В. Ю. Пушкін. - Дніпропетровськ : Національний гірничий університет, 2005. - 156 с. - Бібліогр. в кінці глав. - Б. ц.
РУБ 378 Рубрики: Вища освіта в Україні Викладання історії у ВНЗ Самостійна робота студентів Студенти Кл.слова (ненормовані): Якість освіти -- Стандарти вищої школи Дод.точки доступу: Пушкін, В. Ю. \відпов.\; Макаров, А. В. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національний гірничий університетІнститут гуманітарних проблем Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 68 Права человека и предварительное заключение: Сборник международных, стандартов касающихся предварительного заключения [Текст]. - Х. : Консум, 1997. - 124 с. - (Серия публикаций по вопросам профессиональной подготовки ; № 3). - Библиогр.: с. 123. - ISBN 966-7124-25-08 : 3.50 грн.
РУБ 34М Рубрики: Права человека Предварительное заключение Стандарти міжнародні Примірників всього: 6 фб (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), ІБв (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 45. Болонський процес в Україні. Ч. 1 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 192 с. - ISBN 966-346-126-8 : 30.00 грн., 30.00 грн. Зміст: Васильєва, О. О. Шляхи реалізації основних принципів Болонської декларації / О. О. Васильєва, С. Ф. Горбань, В. О. Толок. - С .3-9 Зінченко, Т. В. Болонський процес і модернізація вищої професійної освіти Австрії / Т. В. Зінченко. - С .9-17 Ляшенко, Л. М. Фінляндія: освіта, наука і "економічне диво" / Л. М. Ляшенко. - С .17-25 Похресник, А. К. Участь молоді Західної Європи в Болонському процесі та її громадянська позиція / А. К. Похресник. - С .25-32 Яковець, Н. І. Педагогічна освіта, Болонський процес і вектори модернізації системи освіти / Н. І. Яковець. - С .32-39 Мельник, С. В. Гармонізація державного стандарту вищої освіти із професійно-класифікаційними стандартами: міфи і реальність / С. В. Мельник. - С .39-66 Петренко, В. Л. Стандарти вищої освіти у контексті Болонського процесу: історія, сучасний стан, перспективи (До 10-річчя впровадження стандартів вищої освіти в Україні) / В. Л. Петренко. - С .66-107 Грущенко, Л. М. Роль психолого-педагогічної компетентності в майбутньому і шляхи підвищення мотивації до її формування у студентів-економістів / Л. М. Грущенко. - С .114-120 Дьяков, С. І. Психологічна культура студента в контексті індивідуальної самореалізації / С. І. Дьяков. - С .120-125 Присенко, М. О. Система акредитації вищих навчальних закладів в Україні: реалії становлення, проблеми дії та розвитку / М. О. Присенко. - С .125-139 Черних, В. П. Ціннісні орієнтації студентської молоді в умовах переходу до ринкової економіки / В. П. Черних, Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. - С .139-144 Лисенко, М. М. Проблеми організаційно-економічного механізму комп’ютеризації системи освіти України / М. М. Лисенко. - С .148-153 Манако, А. Ф. Педагогічні інновації та трансформація ролі викладача / А. Ф. Манако, В. В. Манако, Т. П. Павлова. - С .153-164 Назаренко, Н. В. Мотивація навчання студентів як показник ефективності сучасних педагогічних технологій / Н. В. Назаренко. - С .164-168 Розновець, О. І. Можливості сучасних систем автоматизованого тестування для проведення модульного контролю знань / О. І. Розновець, В. О. Сперанський, Л. А. Волощук. - С .179-184
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Болонський процес Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 8 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), аб (1) |
П84 Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : Польсько- український, українсько-польський журнал. Т. ІІ / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2000. - 486 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. і польською мовами. - ISBN 83-7098-672-2 : 5.00 грн. Зміст: Кремень, В. Система освіти в Україні: сучасні тенденції і перспективи / В. Кремень. - С .11-30 Денек, К. Навколо реформи системи освіти / К. Денек. - С .31-46 Ничкало, Н. Стандарти професійної освіти: проблеми методології і творчих пошуків / Н. Ничкало. - С .47-64 Вятровський, З. Новий вимір допрофесійної, передпрофесійної та професійної освіти у Польщі / З. Вятровський. - С .65-76 Биков, В. Наукове забезпечення дистанційної професійної освіти: проблеми та напрями досліджень / В. Биков. - С .93-116 Беднарчик, Г. Польська система неперервної професійної освіти віч-на-віч з міжнародним ринком праці / Г. Беднарчик. - С .117-134 Рудницька, О. Педагогіка мистецтва: пошуки та перспективи / О. Рудницька. - С .233-246 Рибалка, В. Особистість як суб’єкт творчої трудової діяльності та професійного становлення / В. Рибалка. - С .267-276 Подобінський, С. Категорія престижу вчителя / С. Подобінський. - С .289-294 Юрас, І. Визначний український філософ та педагог П. Д. Юркевич / І. Юрас. - С .295-306 Сисоєва, С. Освітні технології: методологічний аспект / С. Сисоєва. - С .351-368 Щербак, О. Багаторівнева підготовка педагога професійного навчання в умовах неперервної професійної освіти / О. Щербак. - С .445 Радкевич, В. Деякі аспекти неперервної професійно-художньої освіти в Україні / В. Радкевич. - С .463-474
РУБ 371(4Укр) Рубрики: Професійна освіта--Польща Професійне навчання Дод.точки доступу: Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\; Юркевич, Памфіл Данилович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 23 Сбруєва, Аліна Анатоліївна. Порівняльна педагогіка [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів освіти / А. А. Сбруєва. - 2-е вид., стер. - Суми : Університетська книга, 2005. - 320 с. - ISBN 966-680-136-1 : 18.00 грн
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--порівняльна педагогіка освіта в Україні Соціалізація особистості Моделі розвитку школи Кл.слова (ненормовані): СТАНДАРТИ ОСВІТИ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С78 Статистика ринку праці: Міжнародні стандарти та національний досвід [Текст] : навчальний посібник / Н. С. Власенко, Н. В. Григорович, Н. В. Рубльова. - К. : Август Трейд, 2006. - 32- с. : іл. - ISBN 966-7658-02-3 : 55.00 грн.
РУБ 331(075.3) Рубрики: Ринок праці Перепис населення Зайнятість населення безробіття Робочі місця трудова міграція Дод.точки доступу: Власенко, Н. С.; Григорович, Н. В.; Рубльова, Н. В. Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1), ав (1) |
В55 Вища освіта в Україні: Нормативно-правове регулювання [Текст] : Офіційне видання: В 2-х т. Т. 1 / За заг. ред. М. Ф. Степка, Л. М. Горбунової ; Міністерство юстиції України, Міністерство освіти і науки України. - 2-е вид., переробл. і доп. - К. : Форум, 2007. - 798 с. - ISBN 966-8635-12-4 (в пап.) : 72.50 грн. Зміст: Загальні питання освітянської діяльності Управління в сфері вищої освіти Вища освіта і Болонський процес Державні стандарти вищої освіти Ліцензування освітніх услуг Акредитація вищих навчальних закладів Зовнішнє незалежне оцінювання якості освіти Прийом до вищих навчальних закладів Платні навчальні послуги Кредити для здобуття вищої освіти Організація навчального процесу
РУБ 34(4УКР) Рубрики: Вища освіта в Україні--законодавство Вища освіта в Україні--правове регулювання Дод.точки доступу: Степко, Михайло Филимонович; Горбунова, Лідія Миколаївна; Боголюбаш, Я. Я.; Пущенко, О. Г.; Зражевський, Ю. М.; Клочко, М. Г.; Рибак, Г. М.; Маслова, А. Ю.; Прокопчук, О. Ю.; Міністерство юстиції України; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 5 ІБв, ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1), прор. наук. роб. (1), навч. част. (1), прор. фін.-екон. пит. (1) Свободны: ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1), прор. наук. роб. (1), навч. част. (1), прор. фін.-екон. пит. (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн. Зміст: Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9 Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12 Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17 Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20 Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25 Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28 Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31 Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34 Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37 Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41 Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44 Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47 Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50 Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53 Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55 Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59 Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63 Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67 Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70 Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73 Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79 Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82 Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85 Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89 Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92 Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95 Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98 Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100 Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103 Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106 Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109 Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114 Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117 Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120 Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123 Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125 Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128 Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133 Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136 Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139 Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142 Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147 Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150 Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154 Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157 Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163 Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167 Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169 Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171 Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175 Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
РУБ 15 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Майбутні вчителі іноземних мов Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПУ-1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Пащенко, О. Європейські стандарти у галузі прав людини: реалії та перспективи українського замконодавства: Захист прав людини і громадянина / О. Пащенко. - С.32-35. Головченко, В. Правові механізми формування правосвідомості студентів / В. Головченко, А. Потьомкін. - С.100-103. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Пащенко, О. Європейські стандарти у галузі прав людини: реалії та перспективи українського замконодавства: Захист прав людини і громадянина [Текст] / О. Пащенко> // Право України. - 2006. - N4. - С. 32-35. . - ISSN 0132-1331 Рубрики: Права людини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПУ-1/2006/7 Журнал 2006р. N 7 Бринцев, О. Щодо критеріїв спеціалізації судів у аспекті реформування судової системи України / О. Бринцев. - С.7-10 Гладун, З. Адміністративно-правовий статус Міністерства охорони здоров’я України / З. Гладун. - С.15-19 Наден, О. Загальні принципи кримінально-правового регулювання / О. Наден. - С.35-42 Бідей, О. Основні форми реалізації правової політики / О. Бідей. - С.42-45 Касараба, Ю. Міжнародні стандарти затримання:теоретико-правовий аспект / Ю. Касараба. - С.48-51 Северин, О. Комплексний підхід при застосуванні до неповнолітніх правопорушників альтернативних фізичній ізоляції заходів впливу / О. Северин. - С.52-55 Степаненко, В. Нормативно-правове забезпечення боротьби з нелегальною міграцією в Україні / В. Степаненко. - С.55-59 Бородін, М. Перегляд судових рішень у касаційному порядку / М. Бородін. - С.72-76 Логінова, С. Наказне провадження у цивільному судочинстві України / С. Логінова. - С.76-79 Пономаренко, Є. Обставини, що обтяжують кримінальну відповідальність за згвалтування / Є. Пономаренко. - С.82-86 Тимошенко, В. Кримінологічна характеристика наркобізнесу- її сутність та призначення / В. Тимошенко. - С.89-93 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Касараба, Ю. Міжнародні стандарти затримання:теоретико-правовий аспект [Текст] / Ю. Касараба> // Право України. - 2006. - N7. - С. 48-51 . - ISSN 0132-1331 Рубрики: право міжнародне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |