74.58
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти
   Учитель--новий учитель

   Підготовка вчителів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ
Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58.2
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Інноваційні технології навчання
   Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації

   Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти
Анотація: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)