Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Зміст: Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8 Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10 Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14 Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17 Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22 Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26 Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30 Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34 Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39 Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48 Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53 Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56 Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59 Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64 Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67 Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70 Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74 Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77 Кл.слова: інтерактивні технології навчання Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80 Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83 Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88 Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92 Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99 Кл.слова: хімічні задачі Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102 Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111 Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115 Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118 Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123 Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127 Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135 Кл.слова: розклад занять Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139 Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142 Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144 Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149 Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153 Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157 Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161 Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166 Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170 Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173 Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177 Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181 Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184 Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191 Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194 Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198 Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202 Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206 Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210 Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215 Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219 Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
РУБ 15 Рубрики: Майбутні вчителі музики Інноваційні технології навчання Викладання іноземної мови Викладання біології в школі Викладання історії Викладання вищої математики Викладання російської мови Майбутні менеджери Педагогічна творчість Самостійна робота студентів Фізкультурна освіта Соціальні педагоги--професійна підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
Д 99 Дячук, І. Інтерактивні методи навчання на уроках розвитку зв’язного мовлення, 2 клас [Текст] : (з досвіду роботи) / І. Дячук> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 5-12 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--розвиток зв’язного мовлення Початкова школа--уроки української мови Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): розвиток зв’язного мовлення -- інтерактивні технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 67 Волинцева, Є. О. Інтерактивні методи навчання на уроках фізики [Текст] / Є. О. Волинцева> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 2-5 РУБ 22.3р10 Рубрики: викладання фізики в школі Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 73 Вонсул, Ярослава. Використання інтерактивних ігрових технологій на уроках [Текст] / Я. Вонсул> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 12. - С. 32-33 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа Ігрові методи навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Дівінська, Наталія Олександрівна. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Наталія Дівінська> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 62-67. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Іноземна мова--методика викладання--вища школа--інтерактивні технології Вища освіта в Україні--іншомовна підготовка Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): іншомовна комунікативна компетентність -- інтерактивні технології навчання -- медіаосвіта -- навчання іноземної мови -- мистецький ВНЗ Анотація: У статті розглядаються поняття "інтерактивні технології навчання", "іншомовна комунікативна компетентність", "медіаосвіта", показано ефективність використання певних методів інтерактивного навчання у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів мистецьких вищих навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 67 Ципко, В. Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів [Текст] / В. Ципко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 12. - С. 72-80 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання суспільствознавства Вища освіта--освітні технології Кл.слова (ненормовані): формування гуманістичних цінностей -- студенти технічних університетів -- інтерактивні технології навчання Анотація: Підкреслюється необхідність упровадження оновлених технологій у процес викладання суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів, враховуючи їх сучасний аксіологічний зміст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 37 Десятов, Д. Л. Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання [Текст] / Д. Л. Десятов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 28. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчання--інтерактивні технології Навчання кооперативне Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- мережеві технології навчання -- засоби електронної комунікації -- веб-орієнтована програма Анотація: Застосування мережевих технологій дозволяє наповнити кооперативну діяльність школярів новим змістом шляхом організації унікального середовища для колективного навчання, створюючи своєрідну дошку, на якій працюють усі учні одночасно. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 24 Шапошнікова, Анна. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 73-76. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Практичні психологи--підготовка Підготовка майбутніх психологів--професійна компетентність Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): психолого-акмеологічні умови -- технологічні умови -- організаційно-методичні умови -- інтерактивні технології навчання -- моделювання -- система навчально-виховних впливів -- тренінги -- підготовка практичних психологів Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 11 Нікора, А. О. Сучасні технології навчання історії [Текст] / А. О. Нікора> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 13/14. - С. 3-6. Рубрики: Викладання історії в школі--технології навчання Інтерактивні методи навчання--історія Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- освітні технології -- технології критичного мислення Анотація: Технологія навчання моделює шлях опанування конкретного навчального матеріалу (поняття) в межах відповідного навчального предмета, теми, питання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 91 Фролова, В. Г. Стимулювання креативності учнів засобами інтерактивних технологій: з досвіду роботи [Текст] / В. Г. Фролова> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 31/32. - С. 9-19. Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Початкова школа--навчання--методи навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- робота в парах -- робота в малих групах Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 41 Меєрович, О. Інтерактивні технології на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі [Текст] / О. Меєрович> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 9/10. - С. 64-68. Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології навчання -- мотивація навчальної діяльності -- риторика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Ковальова, Вікторія. Урок розвитку мовлення з елементами інтерактивних технологій (3 клас) [Текст] / В. Ковальова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 11-14. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі Кл.слова (ненормовані): уроки розвитку мовлення -- інтерактивні технології навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--розвиток творчої особистості Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності [Текст] / К. А. Дмитренко [и др.]> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-25. Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект) Навчання--уроки--вимоги до сучасного уроку Навчання--технології навчання Навчання--діяльність учнів--різновиди діяльності Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- набуття компетентностей -- переваги компетентнісного підходу -- Нова українська школа -- інтерактивні технології навчання -- етапи вивчення нового матеріалу -- етап вступного повторення -- етап спостереження й діагностування -- практичний етап -- етап узагальнення й систематизації -- психологічний супровід -- етап домашньої роботи -- різновиди діяльності учнів Дод.точки доступу: Дмитренко, К. А.; Коновалова, М. В.; Семиволос, О. П.; Бекетова, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Татаренко, Ю. М. Народна казка [Текст] : система уроків з використанням інтерактивних технологій. 5-й клас / Ю. М. Татаренко> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 45-62. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--уроки в 5 класі Кл.слова (ненормовані): уроки зарубіжної літератури в 5 класі -- система уроків -- інтерактивні технології навчання -- жанр казки -- фольклорна казка -- літературна казка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Полякова, Ірина. Стратегія "Фішбоун”, варто знати, ситемне мислення дасть змогу розвивати [Текст] : можливості використання стратегії “Фішбоун” у роботі з молодшими школярами / І. Полякова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/8. - С. 18-21. Рубрики: Початкова школа--навчання--інтерактивні технології Кл.слова (ненормовані): освітні технології -- інтерактивні технології навчання -- молодні школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кіпушева, Т. В. Інноваційні технології, прийоми й методи викладання зарубіжної літератури [Текст] / Т. В. Кіпушева> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - N 15/16. - С. 16-46. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--інноваційні технології Кл.слова (ненормовані): уроки зарубіжної літератури -- критичне мислення -- інноваційні технології навчання -- інтерактивні технології навчання -- проєктні технології навчання -- кейс-метод на уроках -- мультимедійні технології навчання -- соціальні сервіси на уроках -- технологія візуалізації навчальної діяльності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |