> Шифр: КШС-2/2014/4 Журнал 2014р. N 4 Кіт, І. В. Розвиток STEM-освіти в школі / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.3-5. Литвинова, С. Г. Етапи, методологічні підходи та принципи розвитку хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу / С. Г. Литвинова. - С.5-11. Чубарук, О. В. Управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів української мови і літератури в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Чубарук. - С.11-16. Кочарян, А. Б. Вимоги до професійної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С.16-19. Косік, В. М. Використання мобільних пристроїв та планшетів на базі ОС Android в навчальному процесі / В. М. Косік, Т. А. Хомич, Ю. Є. Хомич. - С.19-22. Вакалюк, Т. А. Переваги використання електронних посібників у навчальних закладах України / Т. А. Вакалюк, Ю. О. Кончаківський. - С.22-25. Петрович, О. Б. Використання інтерактивної мультимедійної дошки в позакласній роботі з літературно обдарованими учнями / О. Б. Петрович, С. Д. Петрович. - С.25-29. Хомич, С. Мультимедійні засоби навчання у початковій школі / С. Хомич. - С.29-33. Костерна, Л. В. Scratch як мова програмування для молодших класів / Л. В. Костерна. - С.33-35. Лапінський, В. В. Перші програмно керовані автомати й обчислювачі / В. В. Лапінський. - С.35-38. Бондаренко, В. В. Задачі XXVII Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв’язування / В. В. Бондаренко, Д. Мисак, Ш. Ягіяєв. - С.38-43. Знов’як, Ю. В. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2012-2013 навчальному році / Ю. В. Знов’як [и др.]. - С.43-48. Інші автори: Мисак Д. П., Рибак О. Б., Ркдик О. Б. Кузічев, М. М. Завдання III Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. IV етап / М. М. Кузічев, Я. В. Киричков. - С.48-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіт, І. В. Розвиток STEM-освіти в школі [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Викладання інформатики в школі Проектна діяльність Кл.слова (ненормовані): STEM-освіта -- робототехніка -- освітній процес -- Lego Анотація: У статті розглядається підхід до розвитку STEM-освіти в школі через вивчення робототехніки. Зокрема, пропонується варіант покрокового запровадження курсу робототехніки в освітній процес школи. Дод.точки доступу: Кіт, О. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОУ/2015/26 (29 червня) Газета 2015р. N 26 (29 червня) Шулікін, Дмитро. STEM-освіта: готувати до інновацій / Д. Шулікін. - С.8-9. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 95 Шулікін, Дмитро. STEM-освіта: готувати до інновацій [Текст] / Д. Шулікін> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2015. - N 26 (29 червня). - С. 8-9. Рубрики: Освіта--системи освіти Освіта в Україні--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): STEM-освіта -- системи освіти -- творче мислення учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія створення робототехнічних систем" [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 45-47. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчання--інноваційні технології Навчання--інформаційні технології--програмне забезпечення Кл.слова (ненормовані): сучасні технології навчання -- освітня робототехніка -- програмування -- проектування -- STEM-освіта Анотація: У статті розглядаються особливості вивчення робототехніки за навчальним курсом "Технологія створення робототехнічних систем". Зокрема, розглянуті особливості побудови курсу, його інтегративний характер, навчальний та розвивальний потенціал. Дод.точки доступу: Кіт, О. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3-8. Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-14. Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-19. Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24. Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної освіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30. Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38. Таранік-Ткачук, К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39-44. Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Супрунова. - С.46-49. Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54. Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55-60. Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк. - С.60-64. Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69. Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75. Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання6 теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст [Текст] / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 3-8. Рубрики: освіта в зарубіжних країнах Кл.слова (ненормовані): третя індустріальна революція -- шостий технологічний уклад -- NBIC-технології -- NBIC-конвергенція -- STEM-освіта Дод.точки доступу: Гавриш, Ірина; Пугач, Анжеліна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США [Текст] / О. Коваленко, О. Супрунова> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 46-49. Рубрики: Початкова школа--інновації Початкова освіта в зарубіжних країнах Кл.слова (ненормовані): освітня реформа -- технологічний розвиток -- STEM-освіта Дод.точки доступу: Супрунова, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 43 Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти [Текст] / С. Кириленко, О. Кіян> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 50-54. Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): дивергентність -- конвергентність -- когнітивний розвиток -- критичне мислення -- STEM-освіта Дод.точки доступу: Кіян, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіт, Ігор Володимирович. Методичні особливості курсу "Технологія створення електронних приладів” [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 53-55. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Викладання курсу “Технологія створення електронних приладів”--методичні особливості Кл.слова (ненормовані): електронні пристрої -- електронний прилад -- мікроелектроніка -- освітня робототехніка -- освітній курс -- проект -- програмування -- інформатика -- технологія -- проектування -- навчально-методичний комплект -- технічне забезпечення -- STEM-освіта -- Технологія створення електронних приладів, курс -- технічна творчість -- використання масивів Анотація: У статті розглядаються особливості вивчення мікроелектроніки та робототехніки за навчальним курсом “Технологія створення електронних приладів”. Зокрема, розглянуті особливості побудови курсу, його методичне і материіально-технічне забезпечення. Також, як приклад демонстрації проектної спрямованості курсу та його інтегративного характеру розглядаються фрагменти деяких занять курсу. Дод.точки доступу: Кіт, Ольга Григорівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: ФАВРШ/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Коростельова, Євгенія. Використання бінарних уроків як засіб досягнення якісних результатів в освіті / Є. Коростельова, О. Голуб. - С.2-5. Шарко, Валентина. Роль історизму і шляхи його використання в навчанні фізики / В. Шарко, А. Федоров. - С.8-15. Мірошніченко, Юрій. Практична робота на тему: "Наукове дослідження зображення джерела світла у гравітаційно-лінзових системах через Інтернет" / Ю. Мірошніченко, Г. Касянова. - С.22-28. Клименко, Людмила. Підготовка вчителя астрономії у процесі підвищення кваліфікації до впровадження STEM-освіти / Л. Клименко, О. Ліскович. - С.29-33. Сиротюк, Володимир. Чи все ми знаємо про історію виникнення й використання фотографії? / В. Сиротюк, М. Чумак. - С.35-42. Пудченко, Сергій. Витоки наукової і педагогічної діяльності професора В. П. Дущенка / С. Пудченко. - С.43-47. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 49 Клименко, Людмила. Підготовка вчителя астрономії у процесі підвищення кваліфікації до впровадження STEM-освіти [Текст] / Л. Клименко, О. Ліскович> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2016. - N 4. - С. 29-33. Рубрики: Вчитель астрономії--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): вчитель астрономії -- STEM-освіта -- підвищення кваліфікації Дод.точки доступу: Ліскович, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіт, Ігор Володимирович. Методичні особливості інтеграції курсів інформатики та робототехніки [Текст] / І. В. Кіт, О. Г. Кіт> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 35-37. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інтегрований курс робототехніки Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- освітня робототехніка -- STEM-освіта -- програмування -- уроки інформатики Анотація: У статті розглядаються особливості інтеграції курсів робототехніки та інформатики. Зокрема, розглянуті особливості побудови курсу інформатики із застосуванням інструментарію освітньою робототехніки, показані переваги вивчення інформатики за вказаним способом. Дод.точки доступу: Кіт, Ольга Григорівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2016/8 Журнал 2016р. N 8 Інформатизація освіти - імператив її розвитку. - С.3-4. Пінчук, Ольга Павлівна. Проблема формування ІК-компетентності учнів у відкритому інформаційно-освітньому середовищі: аспект використання соціальних мереж у навчанні / О. П. Пінчук. - С.5-9. - Бібліогр.: 15 назв. Сухіх, Аліса Сергіївна. Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи / А. С. Сухіх. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв. Надтока, Віктор Олександрович. Особливості структурування змісту інтерактивних електронних підручників в процесі компетентнісного навчання географії у восьмому класі / В. О. Надтока, О. Ф. Надтока. - С.15-21. - Бібліогр.: 13 назв. Собакар, Олена Олександрівна. Формування національної свідомості учнів загальноосвітніх навчальних закладів на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.22-26. - Бібліогр.: 9 назв. Чхало, Оксана Миколаївна. Використання мультимедійних технологій в навчанні аналітичної хімії майбутніх провізорів / О. М. Чхало. - С.27-30. - Бібліогр.: 9 назв. Стеценко, Ірина Борисівна. Обгрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці / І. Б. Стеценко. - С.31-34. - Бібліогр.: 5 назв. Колос, Катерина Ростиславівна. Використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у післядипломній педагогічній освіті зарубіжжя / К. Р. Колос. - С.35-38. - Бібліогр.: 9 назв. Жуковський, Сергій Станіславович. Задачі ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики в Житомирській області у 2016 році та рекомендації щодо їх розв’язування / С. С. Жуковський, С. В. Матвійчук. - С.39-44. Куліненко, Лілія Борисівна. Системний підхід до планування навчання інформатики майбутніх учителів технологій / Л. Б. Куліненко. - С.45-49. - Бібліогр.: 11 назв. Пономарьова, Наталія Олександрівна. Профорієнтаційний аспект у практиці підготовки майбутнього вчителя інформатики / Н. О. Пономарьова. - С.49-52. - Бібліогр.: 8 назв. Андрєєва, Світлана Сергіївна. Гаджети для навчання / С. С. Андрєєва. - С.53-55. Олександр Ігорович Глобін : [некролог]. - С.56. Середній школі села Яворів Косівського району Івано-Франківської області - 170 років. - С. 2-а обкладинки. : фот. цв. Дитяча інженерна академія, Київ. - С. 3-я обкладинки. : фот. цв. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 79 Стеценко, Ірина Борисівна. Обгрунтування необхідності переходу від STEM-освіти до STREAM-освіти в дошкільному віці [Текст] / І. Б. Стеценко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 31-34. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): STREAM-освіта -- STEM-освіта -- пізнавальна діяльність -- дошкільники -- міжпредметні зв’язки Анотація: У статті розглянуто складові STREAM-освіти, обгрунтовано необхідність запровадження STREAM-освіти з дошкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: М467300/2017/7/8 Журнал 2017р. N 7/8 Бурда, Михайло. Особливості навчання математики за новими програмами / М. Бурда, Д. Васильєва. - С.2-9. Музиченко, Світлана. Компетентність як основа професійної самостійності учителя / С. Музиченко. - С.26-31. Возносименко, Дарія. Валеологічний супровід уроків математики / Д. Возносименко. - С.35-37. Кацай, Олександр. Використання STEM-проектів на уроках математики / О. Кацай. - С.48-50. Швець, Василь. Шлях довжиною в 70 років / В. Швець. - С.50-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 30 Кацай, Олександр. Використання STEM-проектів на уроках математики [Текст] / О. Кацай> // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 48-50.
Кл.слова (ненормовані): STEM-проект -- уроки математики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ЗЛвш/2017/19/20 Журнал 2017р. N 19/20 Передові освітні фахівці об’єднуються заради змін. - С.2-3 Кл.слова: вчитель, передові освітні технології, вебінар Stem-освіта - шлях до майбутнього. - С.4-7 Кл.слова: освіта (нові формати), stem-освіта, реформування української школи Ковтун, І. М. Читацька діяльність школярів за умов інтеграції до європейського освітнього простору / І. М. Ковтун. - С.10-22 Кл.слова: зарубіжна література (читацька культура), англійська література, читацька діяльність школярів Артемова, Л. Д. Ток-шоу "Стосується кожного" (за повістю В. Г. Короленка "Сліпий музикант") : 6-й клас / Л. Д. Артемова. - С.22-29 Кл.слова: зарубіжна література (6 кл.), 6 клас (зарубіжна література), російська література Гулик, Л. В. Друга світова війна в європейській поезії : 7-й клас / Л. В. Гулик. - С.30-33 Кл.слова: зарубіжна література (7 клас), 7 клас (зарубіжна література), військова проблематика (зарубіжна література) Фесенко, В. Б. Бароко : 8-й клас / В. Б. Фесенко. - С.34-37. - Бібліогр.: 13 назв. Кл.слова: зарубіжна література (8 клас), 8 клас (зарубіжна література), бароко (зарубіжна література) Іванова, Л. С. Література середніх віків : 8-й клас / Л. С. Іванова. - С.38-66. - Бібліогр.: 16 назв. Кл.слова: зарубіжна література (8 клас0, 8 клас (зарубіжна література), література середніх віків (8 клас) Смикун, С. Ф. Вечір поезії "Через віки - з любов'ю..." : 10-й клас / С. Ф. Смикун. - С.67-69 Кл.слова: зарубіжна література (10 клас), 10 клас (зарубіжна література), вечір поезії (зарубіжна література) Давиденко, Т. І. Квіти в нашому житті : 8-й клас / Т. І. Давиденко. - С.70-73. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: зарубіжна література (8 клас), 8 клас (зарубіжна література), літературна вітальня (зарубіжна література) Головач, С. О. Інтелектуальне шоу "Я люблю зарубіжну літературу" : 6-й клас / С. О. Головач. - С.74-77 Кл.слова: зарубіжна література (6 клас), 6 клас (зарубіжна література), інтелектуальне шоу (зарубіжна література) Фоменко, О. М. Сценарій конкурсної програми "Анумо, дівчата!" : 9-11-ті класи / О. М. Фоменко. - С.78-79 Кл.слова: зарубіжна література (позакласна робота), сценарій конкурсної програми (зарубіжна література), позакласна робота (зарубіжна література) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Stem-освіта - шлях до майбутнього [Текст]> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 19/20. - С. 4-7 Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): освіта (нові формати) -- stem-освіта -- реформування української школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: РШ/2017/9/10 Журнал 2017р. N 9/10 Кремень, Василь. Філософія і мислення / В. Кремень. - С.4–9. - Бібліогр.: 7 назв. Андрющенко, Віктор. Феноменологія освіти : (духовна сутність освіти) / В. Андрющенко. - С.10–16. - Бібліогр.: 17 назв. Огнев’юк, Віктор. "Аватари" поступу / В. Огнев’юк. - С.17–24. - Бібліогр.: 19 назв. Бех, Іван. Зростаюча особистість у просторі духовності / І. Бех. - С.25–29. - Бібліогр.: 9 назв. Ніколаєнко, Станіслав. Виховання студеньської молоді в контексті викликів сучасності / С. Ніколаєнко. - С.30–33. - Бібліогр.: 5 назв. Курило, Віталій. Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі / В. Курило, О. Караман. - С.34–39. - Бібліогр.: 10 назв. Коцур, Віктор. Шевченкові уроки патріотизму й людяності : (до 170-річчя від початку Кобзаревого невільництва 1847–1857) / В. Коцур. - С.40–43. Савченко, Олександра. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко. - С.44–48. - Бібліогр.: 6 назв. Ничкало, Нелля. Педагогіка серця і добра Івана Зязюна / Н. Ничкало. - С.49–55. - Бібліогр.: 12 назв. Дем’янко, Наталія. Парадигмальний вимір розвитку вищої школи в Україні : (ХІХ–початок ХХІ ст.) / Н. Дем’янко. - С.56–62. - Бібліогр.: 17 назв. Пугач, Анжеліна. Журнал "Шлях освіти" в контексті міжнародних зв’язків українських педагогів : (1920-ті рр.) / А. Пугач. - С.63–67. - Бібліогр.: 12 назв. Биковська, Олена. Освіта як система. Тріада "Людина–Освіта–Держава" / О. Биковська. - С.68–74. - Бібліогр.: 24 назви. Janicka-Panek, Teresa. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek. - С.75–78. - Bibliogr.: 9 title. Завалевський, Юрій. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі / Ю. Завалевський, О. Мариновська. - С.79–84. - Бібліогр.: 18 назв. Отич, Олена. Професійний саморозвиток учителів спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів естетичного профілю під час дослідно-експериментальної роботи / О. Отич, Я. Овсієнко. - С.85–89. - Бібліогр.: 5 назв. Патрикеєва, Олена. Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних закладах: методичний аспект / О. Патрикеєва [и др.]. - С.90–95. Інші автори: Василашко І., Лозова О., Горбенко Світлана Бережна, Таміла. Формування здоров’язбережувального освітнього середовища: обґрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карленко. - С.96–99. - Бібліогр.: 11 назв. Мельник, Світлана. Школа інтелектуального розвитку та громадянського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту / С. Мельник. - С.100–104. - Бібліогр.: 9 назв. Вербицький, Володимир. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу / В. Вербицький. - С.105–108. - Бібліогр.: 3 назви. Центр освіти, культури та інновацій на Поділлі : Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського – 105!. - С.109–110. Пугач, Анжеліна. Новий етап українсько-польської наукової співпраці: освіта для майбутнього / А. Пугач, О. Пугач. - С.111–112. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |