74.6
Г 98


    Гущина, Т. Н.
    Педагогическое сопровождение развития субъектности обучающегося / Т. Н. Гущина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 50-57. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.6 + 74.200.587
Рубрики: Соціальна педагогіка--соціалізація особистості--соціально-педагогічний супровід
   Освіта--додаткова освіта старшокласників--соціально-педагогічний супровід

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- додаткова освіта -- додаткова освіта старшокласників -- освітні технології -- авторські освітні технології -- соціально-педагогічний супровід
Анотація: У статті розкрито основні аспекти технології соціально-педагогічного супроводу розвитку суб'єктності старшокласника у додатковій освіті дітей.
В статье раскрыты основные аспекты технологии социально-педагогического сопровождения развития субъектности старшекласников в дополнительном образовании детей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74. 584(2Рос)
Г 97


    Гуцу, Е. Г.
    Проектировочные действия преподавателя педвуза / Е. Г. Гуцу // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 58-63. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74. 584(2Рос)
Рубрики: Вища освіта--викладачі--професійна компетенція викладачів
   Професійна орієнтація викладачів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні вузи -- професійна компетенція -- компетентнісний підхід -- викладачі педагогічних вузів -- проектувальні професійні дії -- професійно-особистий розвиток -- професійна компетенція викладачів -- декомпозиція компетенцій
Анотація: У статті обговорюється проблема зміни вимог до професійної компетенції сучасного викладача вищої педагогічної школи.
В статье обсуждается проблема изменения требований к профессиональной компетенции современного преподавателя высшей педагогической школы.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Романова, О. В.
    Модель формирования профессиональной компетентности учителя / О. В. Романова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 63-70. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74р30-254
Рубрики: Вища освіта--вища педагогічна освіта
   вчитель--професійна компетентність

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- компетентність -- професійна компетентність -- формування професійної компетентності -- професійна компетентність вчителів -- навчально-професійна діяльність -- моделювання навчального процесу -- моделювання організації навчання -- модель формування компетентності -- науково-дослідна діяльність
Анотація: У статті пропонується модель формування професійної компетентності майбутніх вчителів у сучасних соціокультурних умовах.
В статье предлагается модель формирования профессиональной компетентности будущих учителей в современных социокультурных условиях.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81р30
Б 73


    Богданова, Н. В.
    Иностранный язык в системе академической мобильности студентов неязыковых вузов / Н. В. Богданова, А. С. Коротков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 71-78. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81р30
Рубрики: Іноземні мови--методика викладання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- методика викладання -- немовні вузи -- професійно-орієнтовне навчання -- мовні компетенції -- академічні компетенції -- компетентнісна модель -- Європейський мовний портфель
Анотація: Систематизуються відомі підходи до викладання іноземних мов в немовних вузах, пропонується новий компетентнісно-інтегрований підхід для побудови курсів інтенсивної мовної підготовки.
Систематизируются известные подходы к преподаванию иностранных языков в неязыковых вузах, предлагается новый компетентностно-интегрированый подход для построения курсов интенсивной языковой подготовки.


Дод.точки доступу:
Коротков, А. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.584(2Рос)к94
К 60


    Колесников, А. К.
    Взаимосвязь характеристики структуры образовательной программы и её ресурсного обеспечения / А. К. Колесников // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 79-85. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.584(2Рос)к94
Рубрики: Вища освіта--освітні програми--якість підготовки студентів
   Освітні програми

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
освітні програми -- освітні послуги -- ресурсне забезпечення -- якість підготовки студентів
Анотація: Розглядаються характеристики складності освітньої програми та її ресурсного забезпечення. Обговорюється проблема встановлення взаємозв'язків даних характеристик, необхідних для підвищення якості освітньої послуги у ВНЗ.
Рассматриваются характеристики сложности образовательной программы и её ресурсного обеспечения. Обсуждается проблема установления взаимосвязей данных характеристик, необходимых для повышения качества образовательной услуги в вузе.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Бирженюк, Г. М.
    Педагогика постижения культуры / Г. М. Бирженюк // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 116-121 . - ISSN 0869-561X
ББК 71.0 + 74в2:71
Рубрики: Культура--культурологія--педагогічна культурологія--монографії
   Педагогічна культура

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна культурологія -- наукові школи -- наукові дослідження -- синергетика -- синергетичний ефект
Анотація: Про монографію чл.-кор. РАО М. А. Аріарского (1928) "Педагогическая культурология". В 2-х т. - СПб, 2012. У монографії узагальнено результати досліджень та досвіду учасників Наукової школи педагогічної культурології, очолюваної автором.
О монографии чл.-корр. РАО М. А. Ариарского(1928) "Педагогическая культурология". В 2-х т. - СПб, 2012. В монографии обобщены результаты исследований и опыта участников Научной школы педагогической культурологии, возглавляемой автором.


Дод.точки доступу:
Аріарський, Марк Арієвич (чл.-кор. РАО (2008), доктор культурології (2000), професор (1991), завідувач кафедрою соціально-культурної діяльності ФГТУ ВПО «Санкт-Петербурзький державний університет культури і мистецтв» ; 1928) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в052
Т 36


    Тестов, В. А.
    Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти
Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Дод.точки доступу:
Берулава, М.Н.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.56
Х 15


    Хайкина, С. В.
    Организационные основы взаимодействия образовательного учреждения и семьи / С. В. Хайкина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 34-37. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.56 + 88.840.1 + 74.205.1
Рубрики: Психологія--сімейна психологія--виховання дітей
   Психологія--дитяча психологія--виховання молодших школярів

   Загальноосвітні навчальні заклади--зв’язок школи з сім’єю

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
сімейна психологія -- дитяча психологія -- виховання дітей -- виховання молодших школярів -- шкільна освіта -- зв’язок школи з сім’єю -- особистисть -- індивідуалізація -- соціалізація
Анотація: Про взаємодію освітньої установи і сім'ї з метою забезпечення індивідуалізації розвитку дитини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.66
Ф 55


    Филонов, Г. Н.
    Активно-созидательная миссия социальной педагогики в сельских поселениях / Г. Н. Филонов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 121-122 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.66
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
сільські поселення -- соціум -- соціально-педагогічні проблеми соціума -- книги з соціальної педагогіки -- наукові дослідження з соціопедагогіки
Анотація: В статье проанализирована книга доктора педагогических наук, профессора М. П. Гурьяновой "Активно-созидательная миссия социальной педагогики в сельских поселениях". - М.; Курган, 2011. - 373 с. Сборник статей основывается на результате социально-педагогических исследований автора в течение 20 лет. Рекомендуется работникам социальной сферы.
У статті проаналізовано книгу доктора педагогічних наук, професора М. П. Гурьяновой "Активно-созидательная миссия социальной педагогики в сельских поселениях". - М.; Курган, 2011. - 373 с. Збірник статей грунтується на результаті соціально-педагогічних досліджень автора впродовж 20 років. Рекомендовано працівникам соціальної сфери.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


63.5(2Рос)
Н 96


    Нюдюрмагомедов, А. Н.
    Национально-ориентированное образование: опыт и тенденции развития / А. Н. Нюдюрмагомедов, Б. Б. Джамалова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 25-31. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 63.5(2Рос) + 74.65
Рубрики: Етнологія --етнопедагогіка
   Педагогіка--етнопедагогіка

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
етнологія -- педагогіка -- етнопедагогіка -- національно-орієнтована освіта -- національні школи -- етнокультурні школи -- етнічна індентифікація -- інкультурація
Анотація: У статті показана динаміка становлення і тенденції розвитку національної школи Дагестану (Росія).
В статье показана динамика становления и тенденции развития национальной школы Дагестана (Россия).


Дод.точки доступу:
Джамалова, Б. Б.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.2
Б 79


    Болотов, В. А.
    Действие педагога и ученика в различных образовательных системах / В. А. Болотов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 50-57. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--дидактика--процес навчання
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- навчальна діяльність -- спільна навчальна діяльність -- діяльність вчителів та учнів -- засвоєння знань -- якість знань
Анотація: У статті дається опис різних підходів до взаємодії педагогів і учнів у процесі навчання.
В статье даётся описание различных подходов к взаимодействию педагогов и учащихся в процессе обучения.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.63
Д 42


    Джуринский, А. Н.
    Ренессанс сравнительной педагогики / А. Н. Джуринский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 104-111. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.63
Рубрики: педагогіка порівняльна
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- порівняльна педагогіка в Росії -- порівняльно-педагогічні дослідження -- міжнародні порівняльно-педагогічні дослідження -- глобалізація -- мультикультуралізм -- компаративістика -- компаративістська педагогіка -- порівняльна педагогіка -- потенціал компаративістської педагогіки -- пріоритети компаративістської педагогіки
Анотація: Про тенденції та пріоритети компаративістської (порівняльної) педагогіки у ХХІ ст.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.266.5-221.1
Б 38


    Бежбармакова, Э. В.
    Воспитание делового человека на уроках экономики в начальной школе / Э. В. Бежбармакова // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 49-51. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.266.5-221.1
Рубрики: Початкова школа--уроки економіки
   Викладання економіки в школі

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
економіка у школі -- початкова школа -- методика викладання -- зміст процесу виховання -- ділові якості учнів
Анотація: Виховання ділових якостей молодших школярів на уроках економіки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в
К 70


    Коршунова, Н. Л.
    Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методології педагогіки -- трансформація поняття методології -- класична наукова раціональність -- некласична наукова раціональність -- постнекласична наукова раціональність
Анотація: У статті представлена і детально охарактеризована динаміка трансформації поняття методології педагогіки в логіці руху від класичної до некласичної і від неї - до постнекласичної наукової раціональності.
В статье представлена и подробно охарактеризована динамика трансформации понятия методологии педагогики в логике движения от классической к неклассической и от неё -- к постнеклассической научной рациональности.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в01
К 78


    Краснова, Л. А.
    Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика
Анотація: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного).
В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74d01
И 46


    Ильин, Г. И.
    О своеобразии педагогической науки / Г. И. Ильин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 36-44. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74d01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- педагогічні теорії -- множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проективне пізнання -- оцінка педагогічної діяльності
Анотація: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає.
На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)