371.9
И 27


   
    Игры и занятия с детьми раннего возраста с психофизическими нарушениями [Текст] : методическое пособие для родителей и педагогов дошкольных учреждений / под ред. Е. А. Стребелевой, Г. А. Мишиной ; Институт коррекционной педагогики РАО. - 2-е изд. - М. : Экзамен, 2006. - 160 с. - (Ранняя помощь). - ISBN 5-472-00953-7 : 25.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.30
РУБ 371.9
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
діти з психічними вадами


Дод.точки доступу:
Стребелева, Е. А. \ред.\; Мишина, Г. А.; Институт коррекционной педагогики РАО
Примірників всього: 5
фб (1), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (2)



    Микадзе, Ю. В.
    Готовность к школе 6-летних детей с общим недоразвитием речи: сравнительный анализ различных видов диагностики [Текст] / Ю.В. Микадзе, Н.П. Чурсина // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. : Научный журнал. - 2002. - N4. - С. 67-76. . - ISSN 0201- 738
ДРНТІ
ББК 88.374
Рубрики: психологія дошкільника
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
діти з загальним недорозвитком мовлення -- дошкільники з вадами мовлення


Дод.точки доступу:
Чурсина, Н.П.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
Р 37


    Ремажевська, В.
    Дитина з вадами зору в групі раннього віку [Текст] / В. Ремажевська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N 10. - С. 16-22
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
діти з фізичними вадами -- діти раннього віку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
К 43


    Кириллова, Ю. А.
    Профилактика нарушения осанки у дошкольников [Текст] / Ю. А. Кириллова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2010. - N 6. - С. 4-7 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
   здоров’я дітей--дошкільний вік

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
діти з фізичними вадами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
В 72


    Волянська, О.
    Створення умов для реабілітації дітей з порушенням опорно-рухового апарату [Текст] / О. Волянська, Т. Ошкадьорова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 4. - С. 56-65
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
   Дошкільний вік--розвиток дитини

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
діти з ушкодженням опорно-рухового апарату


Дод.точки доступу:
Ошкадьорова, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.44
Я 44


   
    Як зберегти та поліпшити зір дитини за допомогою зорової гімнастики // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 50-51.
ББК 74.100.44
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
зорова гімнастика -- рекомендації батькам -- вправи для очей -- діти з вадами зору -- корекційні вправи


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


376-056.2/.3](477)
Н 48


    Некраш, Л.
    Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 88–95. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
раннє втручання -- комплексна допомога -- діагностика порушень -- особливі потреби -- порушення розвитку -- діти раннього віку -- діти з порушеннями розвитку
Анотація: Узагальнено історичні аспекти формування концепції раннього втручання та наявні визначення, які описують модель раннього втручання. Визначено цільову групу, завдання та принципи раннього втручання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Чебаненко, Ірина.
    Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП [Текст] / І. Чебаненко, Л. Громико // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 21-23.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивні групи -- дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138 міста Києва щодо модифікації освітнього процесу в інклюзивній групі.


Дод.точки доступу:
Громико, Лідія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Янкевич, Т. С.
    Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета [Текст] : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 14–16 : іл. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
геометричні уявлення -- діти дошкільного віку -- діти із затримкою психічного розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Костерова, Н. В.
    Малювання намиста [Текст] : [заняття з малювання для дітей із глибокою розумовою відсталістю 3-го року навчання] / Н. В. Костерова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 17–18. : іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
образотворче мистецтво -- правопівкульне малювання -- діти із розумовою відсталістю


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кобильченко, Вадим.
    Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 46-59. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
зір -- зорові функції -- зоровий аналізатор -- зорове сприймання -- порушення зору
Анотація: Встановлено, що в процесі пізнання навколишнього світу найважливіша роль належить зору, а саме – зоровому сприйманню. Зір також є засобом спілкування між дитиною й батьками, іншими дорослими і дітьми, спілкування з навколишнім світом. З’ясовано, що відсутність зовнішніх впливів або ж їх істотне обмеження (сенсорна депривація), змінює нормальне співвідношення біологічних, психологічних і соціальних чинників у психічному розвитку дітей. Доведено, що порушення зору в дитини можуть викликати значні утруднення в процесі її розвитку, навчання й виховання. Обґрунтовано, що проблема пошуку оптимальних методів і засобів навчання та виховання дітей з аномаліями зору тісно пов’язана з розумінням психофізіологічних механізмів, що лежать в основі відповідного дефекту. Встановлено, що порушення зорового аналізатора і його провідних шляхів негативно позначається на формуванні у дитини психіки й складних психічних процесів, а згодом – і на розвитку особистості загалом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Костенко, Тетяна.
    Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація [Текст] / Т. Костенко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 60-67. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- діти з порушеннями зору
Анотація: Висвітлено проблему діагностики дітей із порушеннями зору, що пов’язана зі специфікою підготовки діагностичного матеріалу індивідуально для кожної дитини залежно від зорового діагнозу. Визначено важливе значення адаптації (модифікації) діагностичного матеріалу в контексті якісного та ефективного навчання дітей із порушеннями зору як у спеціальних закладах так і загальноосвітніх з інклюзивною формою навчання. Проаналізовано стан діючих, стан розроблення та адаптації (модифікації) діагностичних методик в закладах освіти на сьогодні. Піднято питання розроблення єдиного переліку діагностичних методик обстеження дітей з різною патологією зору з відповідними вимогами та рекомендаціями. Запропоновано вимоги до стимульного матеріалу методик, до організації і проведення обстеження дітей із порушеннями зору, представлено пам’ятку особливостей зорового приймання при порушеннях зору, яку можна використовувати не лише при проведенні діагностики, а й під час написання висновків та рекомендацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Косаренко, О. В.
    Фантастичні пригоди малюків [Текст] : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 10. - С. 16–22.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
діти із синдромом Дауна -- розвивальні заняття -- діти середнього дошкільного віку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


   159.9(06)
   Н 34


    Щербакова, К. Й.
    Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / К. Й. Щербакова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. - № 1. - С. 141
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід


Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)