Осмоловская, И. М. Дидактика и методика: проблема взаимосвязи [Текст] / И. М. Осмоловская> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2008. - N4. - С. 116-120 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: педагогіка--дидактика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-66 Орлов, В. И. Метод и педагогическая технология [Текст] / В. И. Орлов> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2010. - N 8. - С. 30-38 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Педагогічні технології Методи навчання педагогіка--дидактика Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 89 Кузнецова, Е. В. Педагогическое наследие М. В. Ломоносова и проблемы современного образования [Текст] / Е. В. Кузнецова> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 4. - С. 13-33. Рубрики: вчені Росії історія педагогіки Росії до 1917 р. педагогіка--дидактика Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна теорія -- дидактика Дод.точки доступу: Ломоносов, Михайло Васильович (1711-1765) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-74 Осмоловская, И. М. Теоретико-методологические проблемы развития дидактики / И. М. Осмоловская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 35-45. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: педагогіка--дидактика Кл.слова (ненормовані): розвиток дидактики -- проблеми розвитку дидактики -- дидактична теорія -- дидактичний підхід -- дидактична система -- дидактична модель Анотація: У статті подано авторське розуміння складу дидактичного знання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 27 Перминова, Т. М. Теоретические и методологические основы развития современной дидактики / Т. М. Перминова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 45-50. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: педагогіка--дидактика Кл.слова (ненормовані): розвиток дидактики -- напрямки розвитку дидактики -- аксіологічний напрямок -- гуманітарний (людинознавчий) напрямок -- когнітивний напрямок -- прикладний напрямок -- дидактична теорія -- наукознавчий підхід -- методологичний плюралізм -- метатеоретичний контекст Анотація: Про напрямки розвитку сучасної дидактики. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Ковалёва, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--дидактика Психологія--педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації Анотація: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Уман, А. И. Дидактические идеи М. В. Ломоносова и современная теория обучения / А. И. Уман> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 103-108. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка зарубіжних країн--історія, 18 ст. Педагогіка--дидактика Викладання російської мови в школі--історія Кафедра російської мови і перекладу Росія--вчені Росія--педагоги Росія--педагогіка--історія, 18 ст. Кл.слова (ненормовані): історія російської педагогіки -- дидактика -- гуманізація -- гуманітаризація -- моделі процесу навчання -- навчальні програми -- класифікації навчальних завдань -- російська мова -- методика викладання мов -- викладання російської мови -- мовна компетентність учнів -- російські педагоги -- російські вчені -- педагогічна спадщина Ломоносова М. В. Анотація: У статті дано аналіз дидактичних ідей в спадщині російського вченого- енциклопедиста М. В. Ломоносова (1711-1765). Показано, що вже на самому початку формування державної системи освіти в Росії великий учений зумів позначити і обгрунтувати її перспективи. Дод.точки доступу: Ломоносов, Михайло Васильович (рос. вчений ; 1711-1765) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 29 Шатун, А. Н. Вопрос к ученым / А. Н. Шатун> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія Педагогіка--дидактика Кл.слова (ненормовані): наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції Анотація: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |