Маркова, Н. Г. Соотношение интеллектуального и творческого компонентов одаренности [Текст] / Н.Г. Маркова, Н.Н. Бац> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N12. - С. 23-27 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Обдаровані діти Креативність Кл.слова (ненормовані): Одаренные дети -- Умственная одаренность -- Креативность Дод.точки доступу: Бац, Н.Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хромова, Т. Одаренный ребенок нуждается в...дискомфорте [Текст] / Т. Хромова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 14-18
Рубрики: обдарованість креативність саморозвиток психологія навчання Кл.слова (ненормовані): КРЕАТИВНОСТЬ -- ДЕЗАДАПТАЦИЯ -- микрокризис Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
П 86 Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") Зміст: Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8 Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17 Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29 Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34 Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38 Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42 Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50 Кл.слова: психологія навчання Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59 Кл.слова: психологія навчання Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65 Кл.слова: психологія навчання, диференційоване навчання Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71 Кл.слова: урок, навчальний план, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89 Кл.слова: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95 Кл.слова: допитливість дітей, творчість, психологія навчання Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103 Кл.слова: психологія навчання, мислення: стилі та рівні Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127 Кл.слова: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
Рубрики: психологія творчості здібності обдаровані діти психологія навчання інтелект креативність самоосвіта Дод.точки доступу: Главник, О.; Зоц, В. Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), пед. (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1) |
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників [Текст] / О. Писаренко> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 51-59.
Рубрики: психологія навчання психологія творчості креативність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я [Текст] / А. Сологуб> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 60-65.
Рубрики: психологія навчання креативність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лопухина, Е. Воспитание творческой личности [Текст] / Е. Лопухина, Д. Меренков> // Наука и жизнь : Научно-популярный журнал. - 2003. - N1. - С. 13-17 . - ISSN 0028-1263
Рубрики: креативність Дод.точки доступу: Меренков, Д. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коротаева, Е. Креативность: детское воображение плюс творческий порыв педагога [Текст] / Е. Коротаева> // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2003. - N2. - С. 92-98 . - ISSN 1562-1308
Рубрики: дитяча психологія креативність уява психологія творчості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рензулли, Д.С. Модель обогащения школьного обучения [Текст] / Д.С. Рензулли, С.М. Райс> // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 6-33
Рубрики: Навчання в школі Обдаровані діти Креативність Кл.слова (ненормовані): Реформа школы -- Одаренность Дод.точки доступу: Райс, С.М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Юркевич, В. С. Развитие креативности у одаренных детей [Текст] / В.С. Юркевич> // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 56-58
Рубрики: Креативність Обдаровані діти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Завершнева, Е. Ю. Методика исследования креативности (МИК): моделирование творческого процесса в игре [Текст] / Е.Ю. Завершнева, Е.С. Шильштейн> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 3-19
Рубрики: Креативність Творчість Дод.точки доступу: Шильштейн, Е.С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фрицюк, В. До питання про дефініції креативності [Текст] / В. Фрицюк> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2003. - N4. - С. 12-14.
Рубрики: Креативність творчість вчителя творча особистість Кл.слова (ненормовані): формування творчої особистості вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Єрмолова, А. М. Креативність в освітньому моніторингу [Текст] / А.М. Єрмолова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N8. - С. 71-74
Рубрики: психологія творчості творча особистість креативність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Смирнов, С. Д. Секреты хорошей и плохой учебы студентов [Текст] / С.Д. Смирнов> // Психология в вузе : Научно-методический журнал. - 2003. - N4. - С. 3-22
Рубрики: Мотивація - навчальна Креативність Соціальний інтелект Характер Навчання студентів Кл.слова (ненормовані): интеллект -- самооценка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бадалова, М. В. Тренинг интеллектуальных навыков консультирования [Текст] / М.В. Бадалова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N4. - С. 3-26
Рубрики: практична психологія Креативність тренінг Консультування Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Гордеева, О. В. Измененные состояния сознания при сенсорной депривации (сообщение 2) [Текст] / О. В. Гордеева> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. : Научный журнал. - 2004. - N2. - С. 66-83. . - ISSN 0201- 738
Рубрики: свідомість сенсорні процеси самосвідомість Креативність навіювання Кл.слова (ненормовані): внушаемость и гипнабельность -- самосознание, креативность -- перцептивные процессы, сон , бодрствование Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Барко, В. Діагностика творчого потенціалу особистості учня [Текст] / В. Барко, В. Панок, С. Лазаревський> // Психолог. - 2005. - N5 (лютий). - С. 7-18
Рубрики: психодіагностика психологія особистості дитини творчий потенціал Креативність Здібності дитини-- Дод.точки доступу: Панок, В.; Лазаревський, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Барко, В. І. Розвиток здібностей і творчого потенціалу [Текст] / В. І. Барко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2005. - N1. - С. 27-31
Рубрики: інтелект креативність темперамент Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Гончаров, С. З. Креативность субъектности: категориальный анализ [Текст] / С. З. Гончаров> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2005. - N1. - С. 76-84
Рубрики: Креативність Кл.слова (ненормовані): самодеятельность Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) |
Б74 Богоявленская, Д. Б. Проблемы диагностики креативности [Текст] / Д. Б. Богоявленская> // Психологическая диагностика : Ежеквартальный научно-методический и практический журнал. - 2004. - N3. - С. 3-18.
Рубрики: Креативність творчі здібності методики психодіагностика Кл.слова (ненормовані): методики -- теория Гилфорда -- творческие способности Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Татенко, В. Психологічні ознаки професіоналізму [Текст] / В. Татенко> // Психолог. - 2005. - N36(вересень). - С. 3-6.
Рубрики: професійне самоствердження професіоналізм компетентність Креативність Кл.слова (ненормовані): покликання і мотивація -- компетентність і креативність -- відповідальність, послідовність і надійність;рефлексія та рівень домагань; професійне зростання і наставництво, моральність і сумлінність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |