> Шифр: ВОУ1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Андрущенко, Віктор Петрович. Університетська освіта: тенденції змін / Віктор Андрущенко. - С.5-15. - Бібліогр.: 25 назв. Богданов, Ігор Тимофійович. Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку / Ігор Богданов. - С.16-21. - Бібліогр.: 3 назви Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров. - С.22-27. - Бібліогр.: 18 назв. Бевзенко, Любов Дмитрівна. Символічна регуляція практик успіху: на базі опитування української молоді / Любов Бевзенко. - С.28-36. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Кочубей, Наталія Василівна. Сучасне сприйняття дитинства: складність vs простота / Наталія Кочубей. - С.37-42. - Бібліогр.: 12 назв. Касьянов, Дмитро Володимирович. Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства / Дмитро Касьянов. - С.43-49. - Бібліогр.: 18 назв. Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна. - С.50-54. - Бібліогр.: 10 назв. Хоменко, Олександр Вікторович. Іншомовна підготовка як невід’ємний складник вищої освіти в умовах глобалізації та інформатизації суспільства / Олександр Хоменко. - С.55-61. - Бібліогр.: 13 назв. Дівінська, Наталія Олександрівна. Інтерактивні технології навчання у формуванні іншомовної компетентності студентів мистецьких ВНЗ / Наталія Дівінська. - С.62-67. - Бібліогр.: 13 назв. Лисенко, Віталій Пилипович. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Віталій Лисенко, Оксана Зазимко, Лариса Кліх. - С.68-74. - Бібліогр.: 2 назви. : табл. Вернидуб, Роман Михайлович. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Роман Вернидуб. - С.75-79. - Бібліогр.: 10 назв. Калашнікова, Світлана Андріївна. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / Світлана Калашнікова. - С.80-84. - Бібліогр.: 9 назв. Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова історична та регіональна специфіка топ-університетів / Олена Слюсаренко. - С.85-91. - Бібліогр.: 9 назв. : рис., табл. Павлюк, Світлана Вікторівна. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини / Світлана Павлюк. - С.92-97. - Бібліогр.: 9 назв. Козієвська, Олена Іванівна. Загальні тенденції розвитку академічної мобільності у світовому та українському вимірах / Олена Козієвська. - С.98-107. - Бібліогр.: 13 назв. : рис., табл. Рідченко, Людмила Олександрівна. Концепт "віртуальна реальність" у контексті смислоопераційних практик / Людмила Рідченко. - С.108-113. - Бібліогр.: 13 назв. Українське шкільництво в Канаді: бути канадцем і залишатися українцем. - С.114-116 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна співпраця / Віктор Андрущенко. - С.5-7 Пілов, Петро Іванович. Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько. - С.8-15 Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.16-23 Зеленков, Анатолій Ізотович. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков. - С.24-37. - Бібліогр.: 14 назв. Уваркіна, Олена Василівна. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / Олена Уваркіна. - С.38-44. - Бібліогр.: 11 назв. Касьянов, Дмитро Володимирович. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Дмитро Касьянов. - С.45-50. - Бібліогр.: 16 назв. Перглер, Тетяна Іванівна. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер. - С.51-58. - Бібліогр.: 14 назв. Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров. - С.59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Кофанова, Олена Вікторівна. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова. - С.66-74. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура. - С.75-82. - Бібліогр.: 15 назв. Дідков, Олександр Михайлович. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков. - С.83-88. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба. - С.89-95. - Бібліогр.: 15 назв. Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева. - С.96-100. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено. - С.101-108. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак. - С.109-115. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вчитель--новий вчитель Педагогічна технологія--поняття--структура Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя Педагогічна освіта--освітні технології Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ Анотація: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Суліма, Євген Миколайович. Партнерство і співпраця - нагальне веління часу : виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні / [Є. М. Суліма]. - С.5-8 Андрущенко, Віктор Петрович. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / Віктор Андрущенко. - С.9-12 Куляс, Павло Петрович. Вся і давність, і обнова - українська мова / Павло Куляс. - С.13-24. - Бібліогр.: 25 назв. Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.25-30. - Библиогр.: 30 назв. Майборода, Василь Каленикович. Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / Василь Майборода. - С.31-36. - Бібліогр.: 17 назв. Бутівщенко, Станіслав Васильович. Моделювання як засіб підвищення ефективності програмно-цільового управління вищою освітою / Станіслав Бутівщенко. - С.37-43. - Бібліогр.: 5 назв. Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров. - С.44-51. - Бібліогр.: 18 назв. Яременко, Лілія Анатоліївна. Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Лілія Яременко. - С.52-58. - Бібліогр.: 8 назв. Блохін, Олег Володимирович. Спорт як засіб патріотичного виховання та формування здорового способу життя особистості / Олег Блохін. - С.59-71. - Бібліогр.: 28 назв. Шугалій, Наталія Євгенівна. Актуальність дослідження науково-педагогічної спадщини Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга - засновника сучасної освіти дорослих / Наталія Шугалій. - С.72-78. - Бібліогр.: 21 назва. Чорнойван, Ганна Петрівна. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні / Ганна Чорнойван. - С.79-85. - Бібліогр.: 11 назв. Дебич, Марія Андріївна. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / Марія Дебич. - С.86-91. - Бібліогр.: 13 назв. Зварич, Ірина Миколаївна. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / Ірина Зварич. - С.92-99. - Бібліогр.: 5 назв. Семенюк, Наталія Вікторівна. Безперервна освіта: світова практика й Україна / Наталія Семенюк. - С.100-106. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Стеценко, Катерина Володимирівна. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / Катерина Стеценко. - С.107-111. - Бібліогр.: 17 назв. Конончук, Антоніна Іванівна. Всеукраїнська конференція до 10-річчя факультету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя / Антоніна Конончук. - С.112-113 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Інноваційні технології навчання Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти Анотація: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |