> Шифр: РШ/2011/11 Журнал 2011р. N 11 ІІІ Всеукраїнський з’їзд працівників освіти. - 2-а с. обкл., 3 Загальні збори НАПН України : інформатизація освіти в Україні : стан, проблеми, перспективи. - С.4 Пастовенський, Олександр. Вплив громадських чинників на розвиток системи управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.5-9. - Бібліогр.: 5 назв. Слесик, Катерина. Розвиток етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів як дидактична категорія / К. Слесик. - С.10-13. - Бібліогр.: 12 назв. Лазаренко, Андрій. Засоби створення проблемних ситуацій під час розв’язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі / А. Лазаренко. - С.14-18. - Бібліогр.: 6 назв. Ковмір, Олена. Особливості структурно-функціональної організації музичного мислення підлітків / О. Ковмір. - С.18-23. - Бібліогр.: 21 назв. Галета, Ярослав. Інформаційна культура в професійній підготовці майбутнього педагога / Я. Галета. - С.24-27. - Бібліогр.: 9 назв. Панасенко, Елліна. Зміст і структура екперименту як методу наукового дослідження у теорії та практиці вітчизняної педагогіки (1945-1991 рр.) / Е. Панасенко. - С.28-35. - Бібліогр.: 9 назв. Нові виміри в осягненні світу дитинства. - С.35 Дічек, Наталія. Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання / Н. Дічек. - С.36-44. - Бібліогр.: 9 назв. Пономаренко, Ольга. Педагогічні підходи до формування лідерських якостей майбутніх учителів у США / О. Пономаренко. - С.41-44 Художник з Україною в серці. - 44, 4-а с. обкл. Савченко, Олександра. Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого / О. Савченко. - С.45-47 Проблеми дошкілля та початкової освіти у творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - С.47 Климович, Маргарита. Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у професійній підготовці вчителя початкової школи / М. Климович. - С.48-51. - Бібліогр.: 4назв. Чечилова, Галина. Бериславський педагогічний коледж : минуле, сучасне, майбутнє / Г. Чечилова. - С.52-55 Деменнікова, Тетяна. Напрями та зміст науково-методичної діяльності Бериславського педагогічного коледжу / Т. Деменнікова. - С.56-59 Бернвальдт, Тетяна. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт. - С.60-64. - Бібліогр.: 12 назв. Шаповалова, Наталія. Патріотичне виховання студентів педагогічного коледжу з використанням засобів ІКТ / Н. Шаповалова. - С.64-67. - Бібліогр.: 8 назв. Шкворченко, Галина. Підготовка вчителя інформатики початкової школи / Г. Шкворченко. - С.68-70. - Бібліогр.: 5 назв. Лященко, Марина. Взаємодія батьків та педагогів - необхідна умова для виховання нового покоління / М. Лященко. - С.71-74. - Бібліогр.: 8 назв. Костюк, Андрій. Організація фізичного виховання у спеціальних медичних групах / А. Костюк. - С.75-77. - Бібліогр.: 9 назв. Кондратьєва, Ольга. Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації / О. Кондратьєва. - С.78-80. - Бібліогр.: 9 назв. Портфоліо сучасного педагогічного ВНЗ : 3-а с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 11 Дічек, Наталія. Внесок О. Лазуровського у розвиток ідей індивідуалізації навчання та виховання / Н. Дічек> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. історія педагогіки України(1917- педагоги України Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): наукова спадщина -- особистість -- психологія особистості -- експерименти -- природні експерименти -- експериментальні уроки -- персоналії Анотація: У статті аналізується наукова спадщина О. Ф. Лазуровського. Висвітлюються психолого-педагогічні ідеї, які лягли в основу розроблення вченим психології особистості. Наголошується на вагомій ролі О. Ф. Лазуровського в створенні перших у вітчизняній педагогічній психології програм вивчення особистості школярів, розкривається сутність розроблених ним методів - природного експерименту та експериментального уроку. Дод.точки доступу: Лазуровський, Олександра Федорович (вчений-психолог, педагог ; (1874-1917)) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Кушнір, Василь. Інноваційність освіти як дидактичний принцип / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.3-8. - Бібліогр.: 17 назв. Уваркіна, Олена . Базова модель новітньої української освіти / О. Уваркіна. - С.9-12. - Бібліогр.: 13 назв. Пастовенський, Олександр. Мережева модель управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.13-18. - Бібліогр.: 17 назв. Щекатунова, Ганна. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ / Г. Щекатунова. - С.19-26. - Бібліогр.: 14 назв. Островерхова, Надія. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ / Н. Островерхова. - С.27-32. - Бібліогр.: 14 назв. : рис., табл. Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров’я і духовне життя школярів / Л. Бондар. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв. Столяренко, Олена. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / О. Столяренко. - С.37-43. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Матяш, Надія. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту / Н. Матяш. - С.44-48. - Бібліогр.: 12 назв. : табл. Петрова, Анастасія. Особливості формування іншомовної компетентності студентів у вищому навчальному закладі / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 11 назв. Назаренко, Костянтин. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / К. Назаренко. - С.53-57. - Бібліогр.: 3 назв. Вернидуб, Роман. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів / Р. Вернидуб. - С.58-62. - Бібліогр.: 16 назв. Турчин, Тамара. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Т. Турчин. - С.63-67. - Бібліогр.: 2 назв. Антонець, Михайло. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти" : (20-ті роки ХХ ст.) / М. Антонець. - С.68-72. - Бібліогр.: 18 назв. Паньків, Людмила. Мальовничий світ на полотні / Л. Паньків. - С.72-73. Ткаченко, Лідія. На чолі цивілізаційних перетворень України : до 65-річного ювілею В. Г. Кременя / Л. Ткаченко. - С.74-76. Корольов, Борис. Вона прийшла у світ не для корид : до ювілею Ольги Степанівни Коноваленко, головного редактора тижневика "Освіта" / Б. Корольов. - С.77-78. Дічек, Наталія. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу / Н. Дічек. - С.79-80. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу : "круглий світ" до 20-річчя НАПН України і 85-річчя Інституту педагогіки НАПН України. - 3-тя с. обкл. Варшавські зустрічі науковців України та Польщі. - 2-га с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ІПА-1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Сухомлинська, Ольга. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики / О. Сухомлинська. - С.6-12. Побірченко, Наталія. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років / Н. Побірченко. - С.13-17. Троцко, Анна. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття) / А. Троцко, Л. Штефан. - С.18-21. Кузьміна, Світлана. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках / С. Кузьміна. - С.22-26. Петренко, Оксана. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.) / О. Петренко. - С.27-35. Завгородня, Тетяна. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки / Т. Завгородня, І. Стражнікова. - С.36-39. Кочубей, Тетяна. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кочубей, О. Штик. - С.40-43. Кузь, Володимир. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення / В. Кузь. - С.44-47. Богуславский, Михаил. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения / М. Богуславский. - С.48-54. Калініченко, Надія. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів / Н. Калініченко. - С.55-59. Зайченко, Іван. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967) / І. Зайченко. - С.60-64. Фадєєва, Валентина. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952) / В. Фадєєва. - С.65-67. Шоробура, Інна. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років / І. Шоробура, А. Качур. - С.68-70. Бондар, Людмила. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.71-74. Половка, Сергій. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження) / С. Половка, О. Осадчий. - С.75-79. Дічек, Наталія. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. / Н. Дічек. - С.80-86. Радул, Ольга. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть / О. Радул. - С.87-93. Роєнко, Світлана. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття) / С. Роєнко. - С.98-102. Місечко, Ольга. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.) / О. Місечко. - С.104-108. Адаменко, Олена. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття / О. Адаменко. - С.109-113. Регейло, Ірина. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.) / І. Регейло. - С.114-120. Мельничук, Сергій. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів / С. Мельничук, А. Рацул. - С.121-124. Пироженко, Лідія. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.125-128. Бричок, Світлана. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст. / С. Бричок. - С.129-132. Гавриленко, Тетяна. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках / Т. Гавриленко. - С.133-136. Степанович, Андроник. К вопросу о положении частной средней школы / А. Степанович. - С.137-139. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Дічек, Наталія. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. [Текст] / Н. Дічек> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 80-86. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 20-30 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): лікарсько-педагогічний кабінет -- диференційований підхід -- дефективні діти -- педологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2013/1/2 Журнал 2013р. N 1/2 Кремень, Василь. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень. - С.3-7. - Бібліогр.: 3 назв. Адаменко, Олена. Методологічні засади дослідження історії розвитку педагогічної науки / О. Адаменко. - С.8-14. - Бібліогр.: 32 назв. Дічек, Наталія. А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період / Н. Дічек. - С.15-22. - Бібліогр.: 34 назв. : фотогр. Степаненко, Микола. Педагогічна концепція А. С. Макаренка і сучасність : до 125-ї річниці від дня народження видатного українського педагога / М. Степаненко, А. Бойко. - С.23-29. - Бібліогр.: 7 назв. Овсієнко, Яніна. Педагогічна діяльність та мистецтво - як два крила для птаха / Я. Овсієнко, О. Рудик. - С.29. Боднар, Оксана. Аналітико-експертні задачі: сутність, структура і алгоритми розв’язання / О. Боднар. - С.30-36. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Митник, Олександр. Розвиток конкурентоспроможності сучасного вчителя у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О. Митник. - С.37-42. - Бібліогр.: 17 назв. Грабовий, Андрій. Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.43-47. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Скиба, Марія. Екологічна освіта і виховання школярів у процесі позакласної роботи / М. Скиба. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв. Ребрина, Анатолій. Формування комунікативнсті у студентів засобами фізичного виховання / А. Ребрина. - С.52-55. - Бібліогр.: 9 назв. Карасевич, Антоніна. Теоретична модель формування у студентів готовності до створення сім’ї / А. Карасевич. - С.56-61. - Бібліогр.: 12 назв. : рис., табл. Овсієнко, Яніна. Реалізація ідей педагогічної майстерності у навчально-виховному процесі спеціалізованих навчальних закладів художньо-естетичного профілю / Я. Овсієнко. - С.62-65. - Бібліогр.: 11 назв. Березівська, Лариса. Тенденції розвитку державної політики щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Україні : (кінець ХІХ ст. - 1932 р.) / Л. Березівська. - С.66-71. - Бібліогр.: 13 назв. Відкриття першої в Україні кафедри позашкільної освіти. - С.72 : фотогр. Ткаченко, Лідія. Науковий Еверест : до ювілею Світлани Сисоєвої / Л. Ткаченко. - С.73-75 : фотогр. Визначні дати 2013 року. - С.76-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Дічек, Наталія. А. С. Макаренко і проблема "морально дефективного дитинства" в ранньорадянський період / Н. Дічек> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 15-22 : фотогр. - Бібліогр.: 34 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка--персоналії педагогів Історія педагогіки України, 20 ст. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): морально дефективне дитинство -- система виховання -- неповнолітні правопорушники -- трудова колонія -- ресоціалізація -- гуманізація -- педагоги-новатори Анотація: У статті розглянуто педагогічне новаторство А. Макаренка в аспекті розв'язання проблеми так званого "морально дефективного дитинства" у 20-ті роки ХХ ст. Проаналізовано поширені в українській педагогічній науці досліджуваного періоду погляди на зазначену проблему. Окреслено найважливіші складові виховної системи А. Макаренка, спрямованої насамперед на ресоціалізацію "важких" дітей, гуманізацію цього процесу. Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Зязюн, Іван. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн. - С.3-12. - Бібліогр.: 39 назв. Дічек, Наталія. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек. - С.13-20. - Бібліогр.: 45 назв. Редько, Валерій. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник. - С.21-30. - Бібліогр.: 16 назв. : схема, табл. Грабовий, Андрій. Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.31-35. - Бібліогр.: 33 назви. Бондар, Володимир. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова. - С.36-41. - Бібліогр.: 6 назв. Митник, Олександр. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О. Митник. - С.42-44. - Бібліогр.: 15 назв. Матвієнко, Олена. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку / О. Матвієнко. - С.45-48. - Бібліогр.: 12 назв. Махінов, Віктор. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов. - С.49-51. - Бібліогр.: 14 назв. Кочерга, Олександр. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга. - С.52-56. - Бібліогр.: 13 назв. Доброханська, Оксана. Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська. - С.56-58. - Бібліогр.: 5 назв. Денисюк, Оксана. Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк. - С. : табл. Інші автори: Казарян І., Лямічев В., Титаренко Н. Затворнюк, Оксана. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / О. Затворнюк. - С.62-65. - Бібліогр.: 8 назв. Нечипоренко, Катерина. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті / К. Нечипоренко. - С.66-69. - Бібліогр.: 7 назв. Полякова, Олена. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова. - С.69-72. - Бібліогр.: 6 назв. Шапошнікова, Анна. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова. - С.73-76. - Бібліогр.: 10 назв. Крикун, Анастасія. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун. - С.77-80. - Бібліогр.: 16 назв. Отич, Олена. Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України - 20 років / О. Отич. - 2-га с. обкл. Любченко, Надія. Університет менеджменту освіти НАПН України: "Плекаємо таланти педагогічних кадрів!" / Н. Любченко. - 3-тя с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 11 Дічек, Наталія. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 13-20. - Бібліогр.: 45 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна психологія--історія, 20 ст. 2 пол. Педагогіка України--історія, 1945-1952 рр. Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- свідоме засвоєння знань -- психологія мислення -- психологія пам’яті -- індивідуальний підхід -- ідеологізація вітчизняної психології Анотація: У статті на основі архівних і документальних джерел розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945 - 1952 років. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 50 Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX - перша третина XX ст.) [Текст] : монографія / [авт. кол.: О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська та ін.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - К. : Педагогічна думка, 2013. - 640 с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 978-966-644-361-1 : 264.60 грн. Зміст: Підходи до диференціації шкільного навчання на українських землях Російської імперії (кінець XIX ст. - 1917 р.) . - С .11-245 Ідеї про диференційований підхід в українській школі доби визвольних змагань (1917-1920) . - С .246-289 Розвиток педагогічної думки і практики щодо диференціації навчально-виховного процесу в українській школі у 20-ті - на початку 30-х років . - С .290-637 РУБ 37(4Укр)(09) Рубрики: Школи українські--Історія, ХІХ - І третина ХХ ст. Історія педагогіки--Україна Диференційоване навчання--історія Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): земські школи Дод.точки доступу: Сухомлинська, Ольга Василівна; Дічек, Наталія Петрівна; Березівська, Лариса Дмитрівна; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогіки (Київ) Примірників всього: 15 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (11) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.79 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18 Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25 Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31 Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36 Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42 Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53 Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62 Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67 Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71 Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77 Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80 Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80 Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94 Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99 Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108 Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111 Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122 Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128 Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133 Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139 Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143 Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148 Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154 Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159 Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166 Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173 Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177 Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184 Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190 Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196 Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202 Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207 Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218 Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222 Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226 Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235 Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244 Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250 Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255 Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260 Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266 Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271 Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279 Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Освіта--моніторинг освіти Виховання--превентивне виховання Майбутні вчителі акмеологія Дошкільники--виховання Студенти--готовність--трудова діяльність Самостійна робота студентів Професійна компетентність педагога Історія педагогіки в зарубіжних країнах Історія педагогіки--Україна Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти Педагогіка України--історія освіти США--освіта Німеччина--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2014/11 Журнал 2014р. N 11 Кремень, Василь. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-7. Гриневич, Лілія. Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору / Л. Гриневич. - С.8-13. - Бібліогр.: 12 назв. Редько, Валерій. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник. - С.14-19. - Бібліогр.: 8 назв. Пустовіт, Григорій. Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.20-25. - Бібліогр.: 17 назв. Удич, О. Ціннісні орієнтації: багатогранність наукових трактувань / О. Удич. - С.26-31. - Бібліогр.: 30 назв. Топузов, Олег. Створення учнівського комплексу з географії в процесі формування гідрологічних понять у 6-му класі / О. Топузов, В. Надтока. - С.32-36. - Бібліогр.: 8 назв. Кирій, Світлана. Оксана Фурса - організатор дизайнерської справи, педагог і митець / С. Кирій. - С.36. Орлюк, Олена. Поняття "регіональна історія" у контексті навчання старшокласників історії України: пошук підходів до визначення / О. Орлюк. - С.37-41. - Бібліогр.: 16 назв. Кизенко, Василь. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова. - С.42-46. - Бібліогр.: 4 назв. Андрійчук, Валентина. Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Андрійчук. - С.47-51. - Бібліогр.: 9 назв. Лицарські ідеї Тараса Шевченка і козацька педагогіка. - С.51. Дем’яненко, Наталія. Становлення педагогіки в навчальному процесі університету України XIX ст. Роль особистості. С. С. Гогоцький (1813-1889). / Н. Дем’яненко. - С.52-56. - Бібліогр.: 30 назв. Дічек, Наталія. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек. - С.57-63. - Бібліогр.: 25 назв. Драгоманівці допомагають дітям учасників АТО. - С.63. Ткаченко, Лідія. Григорій Сковорода: екзистенційні домінанти життєтворення / Л. Ткаченко. - С.64-69. - Бібліогр.: 22 назв. Бондаренко, Тетяна. Заклад нової формації - Інститут екології, економіки і права / Т. Бондаренко. - С.70-71. Засєкіна, Тетяна. Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" / Т. Засєкіна, П. Мороз. - С.72-73. Пономаренко, Лариса. Романтик бібліотечної справи : пам’яті Павли Рогової / Л. Пономаренко. - С.74-75. Добко, Тетяна. Павлі Іванівні Роговій : з нагоди урочистостей, присвячених 5-річчю Бібліотеки / Т. Добко. - С.76. Мельник, Л. Романс для прекрасной дамы / Л. Мельник. - С.76. Кирій, Світлана. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : бібліографічний список / С. Кирій. - С.77-80. Стратегія освіти дорослих для цивілізаційного поступу України. - 2-га с. обкл. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Д 11 Дічек, Наталія. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів [Текст] : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 57-63. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання--історія Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-60-ті рр. Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- ідеологізація -- функціоналізм -- психологія навчання -- навчально-виховний процес Анотація: У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: ІПА-1/2014/2 Журнал 2014р. N 2 Кочубей, Тетяна. Внесок Феофана Прокоповича у розвиток української педагогічної думки XVIII ст. / Т. Кочубей. - С.4-11. Янченко, Тамара. Міжнародні зв’язки української педології (20-ті - початок 30-х років XX ст.) / Т. Янченко. - С.11-16. Ірза, Валерія. Методика організації дослідної роботи учнів (за матеріалами вітчизняної педагогічної теорії 1945-1991 рр.) / В. Ірза. - С.16-21. Побірченко, Наталія. Феномен О. Захаренка в оцінці дослідників його творчості / Н. Побірченко. - С.21-28. Проскура, Олена. Життя Януша Корчака і його доля / О. Проскура. - С.28-39. Процай, Людмила. Просвітницька діяльність Василя Андріановича Євтушевського (1836-1888) / Л. Процай. - С.39-43. Шипарьова, Олександра. Розвиток мережі закладів професійно-технічної освіти Сумської області (1959-1991роки) / О. Шипарьова. - С.43-49. Арешонков, Володимир. Дезінтеграція змісту шкільного суспільствознавства (1975-1986 рр.) / В. Арешонков. - С.49-55. Біліченко, Володимир. Співацька освіта в Україні як основна складова розвитку загальної музичної освіти (XVII-XVIII ст.) / В. Біліченко. - С.55-59. Корж-Усенко, Л. Історіографічний вимір становлення вищої освіти в Україні / Л. Корж-Усенко. - С.59-64. Кравчек, Лілія. Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст. / Л. Кравчек. - С.64-68. Кушнір, Валентина. Впровадження політехнічного навчання у загальноосвітній школі у 1952-1958 роках / В. Кушнір. - С.68-73. Фроленкова, Надія. Детермінація соціально-економічного та нормативно-законодавчого регулювання змісту дошкільної освіти Української РСР (друга половина XX століття) / Н. Фроленкова. - С.73-78. До джерел вивчення психолого-педагогічного забезпечення процесу диференціації у середній школі України (кінець 1950-х рр.) / публікація Н. Дічек Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 55 До джерел вивчення психолого-педагогічного забезпечення процесу диференціації у середній школі України (кінець 1950-х рр.) [Текст] / публікація Н. Дічек> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2 Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 2 пол. Кл.слова (ненормовані): вчена рада -- диференціація навчання -- здібності учнів -- обдаровані учні -- науковці -- освітні інновації Дод.точки доступу: Дічек, Наталія \публікація.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2015/5/6 Журнал 2015р. N 5/6 Дічек, Наталія. Сухомлинський В. і зарубіжна філософсько-психологічна думка XX ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек. - С.3-9. Хайруліна, Василина. Ідеї В. О. Сухомлинського належать світу / В. Хайруліна. - С.9-13. Бондар, Людмила. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.13-17. Стребна, Ольга. Фестиваль педагогічних ідей у вимірі педагогіки В. О. Сухомлинського: досвід Херсонщини / О. Стребна. - С.17-20. Кравченко, Тамара. Сімейні цінності в Об’єднаному Королівстві Великої Британії: ретроспективний погляд і сучасні тенденції / Т. Кравченко. - С.20-24. Каменькова, Тетяна. Позашкільна освіта України і Європи: волонтерський напрям / Т. Каменькова. - С.24-26. Гавриш, Наталія. Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу / Н. Гавриш, Н. Курило. - С.26-32. Профільне навчання іноземної мови у старшій школі - нагальна соціальна потреба. Концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11 класів профільної школи. - С.32-37. Бондар, Володимир. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О. Митник. - С.37-43. Кушнір, Іван. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ I-II рівнів акредитації у міжкурсовий період / І. Кушнір. - С.43-47. Костюк, Вікторія. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк. - С.47-53. Надтока, Олександр. Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі / О. Надтока. - С.53-58. Роговець, Олена. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності / О. Роговець. - С.58-62. Яременко, Лілія. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті / Л. Яременко. - С.62-67. Радул, Ольга. Вищі школи різних конфесій на території України у XVI-XVII ст. / О. Радул. - С.67-72. Турчин, Тамара. Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів (XX-XXI ст.) / Т. Турчин. - С.72-76. Січкар, Алла. Актуалізація ідей діяльнісного підходу в умовах становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (1871 - 1907) / А. Січкар. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Дічек, Наталія. Сухомлинський В. і зарубіжна філософсько-психологічна думка XX ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому [Текст] / Н. Дічек> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 3-9. Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. педагоги України Кл.слова (ненормовані): духовні потреби особистості -- совість -- альтруїзм Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2016/7 Журнал 2016р. N 7 Березівська, Лариса. Василь Сухомлинський про джерела формування в школярів патріотичних почуттів / Л. Березівська. - С.3-7. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр. Дічек, Наталія. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.8-12. - Бібліогр.: 13 назв. Лактіонова, Галина. Партнерство навчальних закладів і родин: нові реалії і досвід / Г. Лактіонова, С. Машкіна. - С.13-18. - Бібліогр.: 10 назв. Радченко, Сергій. Книга vs. комп’ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання / С. Радченко. - С.18-20. Гораш, Катерина. Прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти: діяльнісний аспект / К. Гораш. - С.21-25. - Бібліогр.: 10 назв. Красняков, Євген. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства / Є. Красняков. - С.25-26 : фотогр. Турчин, Тамара. Початкова загальна музична освіта: обгрунтування підходів до оновлення змісту / Т. Турчин. - С.27-31. - Бібліогр.: 4 назв. Мариновська, Оксана. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська. - С.32-37. - Бібліогр.: 12 назв. Шпильовий, Василь. До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем / В. Шпильовий. - С.38-43. - Бібліогр.: 4 назв. Щербакова, Олена. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я / О. Щербакова. - С.44-48. - Бібліогр.: 8 назв. Кравчук, Неля. Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Кравчук. - С.49-55. - Бібліогр.: 12 назв. : мал. Петрова, Светлана. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти / С. Петрова. - С.56-60. - Бібліогр.: 14 назв. Міхно, Олександр. Типологія школярів Петра Лесгафта та її рецепція українськими вченими / О. Міхно. - С.61-67. - Бібліогр.: 20 назв. : табл. Чаграк, Наталія. Освітні програми для людей похилого віку в закладах вищої освіти США: досвід для України / Н. Чаграк. - С.68-73. - Бібліогр.: 41 назв. Чичук, Антоніна. Сучасні моделі навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії / А. Чичук. - С.74-77. - Бібліогр.: 5 назв. Дічек, Наталія. Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської / Н. Дічек, Н. Антонець. - С.78-79. Наративний підхід до навчання і виховання : рекомендаційний бібліографічний список / упоряд. Л. І. Самчук. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Дічек, Наталія. Жива спадщина: нове унікальне видання праць В. О. Сухомлинського [Текст] / Н. Дічек> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 8-12. - Бібліогр.: 13 назв. Рец. на кн. : Сухомлинський В. О. Я розповім вам казку...Філософія для дітей : В. О. Сухомдинський; уклад. О. В. Сухомлинська / В. О. Сухомлинський. - Х. : ВБ “Школа”, 2016. - 576 с. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): казки -- дитяча література -- повчальність -- моральне виховання Анотація: У статті розкрито морально-етичний потенціал книжки "Я розповім вам казку... Філософія для дітей", створеної за спадщиною видатного українського педагога і дитячого письменника Василя Олександровича Сухомлинського (1918 - 1970). Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Дічек, Наталія. Шляхом пошуку істини: до ювілею академіка Ольги Сухомлинської [Текст] / Н. Дічек, Н. Антонець> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 78-79. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): педагоги-науковці Анотація: Подається вітання академіку НАПН України, доктору педагогічних наук, професору, академіку-секретарю відділення загальної педагогіки і філософії освіти НАПН України, заслуженому діячу науки і техніки України - Ольгі Василівні Сухомлинській. Дод.точки доступу: Антонець, Наталія; Сухомлинська, Ольга Василівна (український педагог, академік Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук (1991), професор, заслужений діяч науки і техніки України (1997), донька відомого педагога Василя Сухомлинського ; 1946 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |