> Шифр: ГН/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Наумов, Б. М. Люди самі вирішують усе!: Маніфест цілісного розвитку людини / Б. М. Наумов. - С.4-10 Береснєв, А. А. Особистісно орієнтовані технології у контексті сучасної парадигми освіти / А. А. Береснєв. - С.11-16 Огренич, Н. М. Жити - значить мислити: Розвиток інтелектуальних компетенцій в умовах інформаційного суспільства / Н. М. Огренич. - С.17-22 Пономаренко, Т. О. Керувати культурно - керувати ефективно!: Аналіз підходів до визначення сутності поняття "культура управління" / Т. О. Пономаренко. - С.24-29 Горобець, Д. В. Управління через розвиток: Сучасні підходи до управлінської діяльності у педагогічному коледжі / Д. В. Горобець. - С.30-34 Прокафьева, М. Ю. "Мы все учились понемногу...": Интеграция профессиональных знаний как фактор повышения качества подготовки специалиста / М. Ю. Прокафьева. - С.35-41 Анисимова, Л. С. "Первый педагог": знает всё, понимает ещё больше: Общепедагогическая подготовка учителей начальных классов как основа формирования их профессиональных умений (Системный подход) / Л. С. Анисимова. - С.42-51 Обухова, В. Н. Почему же наша революция оранжевая?: О вторичных значениях прилагательных, обозначающих цвет (на примере употребления прилагательного "оранжевый" в современной публицистике) / В. Н. Обухова. - С.63-67 Крот, Ю. Ф. Главная линия этого опуса: [О романе М.Булгакова "Мастер и Маргарита"] / Ю. Ф. Крот. - С.68-71 Воронка, Г. С. Імітаційні ігри - активізуючий метод у підготовці кваліфікованих спеціалістів у системі післядипломної освіти у Великобританії та США / Г. С. Воронка. - С.85-88 Писарчук, Г. В. Диалог как элемент интерактивной технологии обучения на вузовских занятиях по риторике / Г. В. Писарчук. - С.89-94 Бондаренко, І. Вивчення рівня сформованості ціле-мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів до полікультурного виховання молодших школярів (Констатуючий етап) / І. Бондаренко. - С.99-103 Гусєв, В. А. Пушкін, Гоголь, Шевченко як міфологічні фігури й домінантні символи національних культур / В. А. Гусєв. - С.110-118 Горбунова, Н. В. Дитяча картина світу / Н. В. Горбунова. - С.120-126 Земцов, И. П. Познавая абсолют: Основы философии упанишад / И. П. Земцов. - С.128-140 Шалюгин, Г. О. Крымские сюжеты Чехова / Г. О. Шалюгин. - С.142-152 Зайцева, Л. Під владою мистецтва: Музична діяльність Софії Русової в контексті розвитку музичної культури України другої половини XIX - початку ХХ століття / Л. Зайцева, О. Бадалов. - С.153-157 Литвин, Л. І. Вивчаючи історію рідного краю: З досвіду краєзнавчої роботи / Л. І. Литвин. - С.160-163 Шушара, Т. В. Виховувати жінку як рівноправну особистість: Соціально-історичні чинники розвитку жіночої освіти в Таврійській губернії в XIX - на початку ХХ століття / Т. В. Шушара. - С.164-169 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зайцева, Л. Під владою мистецтва: Музична діяльність Софії Русової в контексті розвитку музичної культури України другої половини XIX - початку ХХ століття [Текст] / Л. Зайцева, О. Бадалов> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N1. - С. 153-157 Рубрики: Музична культура України Дод.точки доступу: Бадалов, О.; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВЧ-1/2006/19/20 Журнал 2006р. N 19/20 Шпакович, О. Правові засади співробітництва України з Євросоюзом / О. Шпакович. - С.17-19. Зайцева, Л. З днем народження, Миколаєве!: День міста / Л. Зайцева. - С.60-61. Дейч, Б. Курортології - 200 років. Вона потребує реанімації / Б. Дейч. - С.62-63. Пузикова, Л. Острів скарбів житиме не за рахунок держави: Канатна дорога на Ай-Петрі. / Л. Пузикова Тетерук, С. Прошу пана до Льова: Екскурс історичний і ностальгійний / С. Тетерук. - С.64-65. Славинський, М. Патрицій у модному береті: Іван Драч / М. Славинський. - С.76-77. Славинський, М. Той, хто діяв і творив на краю прірви / М. Славинський. - С.78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зайцева, Л. З днем народження, Миколаєве!: День міста [Текст] / Л. Зайцева> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2006. - N19/20. - С. 60-61. Рубрики: --Миколаїв Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДВ-2/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Про затвердження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі": Рішення колегії Міністерства освіти і науки України 21 березня 2008 р. № 3/2-2. - С.6 Біла, І. Спостережливість - ключ до пізнання / І. Біла. - С.9-11 Ведмеденко, Д. Від інтересу до працьовитості / Д. Ведмеденко. - С.12-14 Бьюзен, Т. Невичерпний потенціал / Т. Бьюзен. - С.16-17 Щербакова, К. Арифметичні моделі для розв’язання задач / К. Щербакова ; Г. Заботіна. - С.22-24 Заботіна, Г. Чарівні острови: Випускне свято / Г. Заботіна. - С.27-29 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щербакова, К. Арифметичні моделі для розв’язання задач [Текст] / К. Щербакова, Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N4. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Дод.точки доступу: Зайцева, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. - Бібліогр.: 11 назв. Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко. - С.17-31. - Бібліогр.: 19 назв. Пам’ятка авторові. - С.32 Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех. - С.33-42. - Бібліогр.: 13 назв. Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева. - С.43-53. - Библиогр.: 7 назв. Рудишин, С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.54-59. - Бібліогр.: 4 назв. Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С.60-73. - Бібліогр.: 20 назв. Пляка, Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка. - С.74-78. - Бібліогр.: 8 назв. Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / В. П. Волинський [и др.]. - С.79-86. - Бібліогр.: 5 назв. Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. Бідюк, Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк. - С.87-95. - Бібліогр.: 4 назв. Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк. - С.96-104. - Бібліогр.: 6 назв. Бордакова, О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. Бордакова. - С.105-114. - Бібліогр.: 9 назв. Рогова, П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова. - С.115-124. - Бібліогр.: 6 назв. Карпенко, О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан : нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко. - С.125-142. - Бібліогр.: 18 назв. Місяць, Н. Завжди вгору / Н. Місяць. - С.143-147 Жижко, Олена. Поборник людської гідності, свободи і миру / О. Жижко. - С.148-150 Автори номера. - С.150-151 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-17 Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Библиогр.: 7 назв. Рубрики: Навчальний процес--дошкільники Дошкільна освіта адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): принципи -- дидактичні принципи -- навчальні ситуації -- уявлення -- узагальнене уявлення -- моделювання -- дидактика -- опанування природніх об’єктів Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворюючої стратегії у навчальному процесі і намічені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.4-13 Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий. - С.14-21. - Бібліогр.: 23 назв. Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум. - С.22-27 Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь. - С.28-35. - Бібліогр.: 12 назв. Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості духовних цінностей / І. Д. Бех. - С.37-44. - Бібліогр.: 4 назв. Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева. - С.45-54. - Бібліогр.: 6 назв. Шевчук, Л. М. Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук. - С.54-62. - Бібліогр.: 7 назв. Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко. - С.63-70. - Бібліогр.: 10 назв. Непомняща, Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща. - С.70-79. - Бібліогр.: 9 назв. Гриневич, Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич. - С.80-89. - Бібліогр.: 12 назв. Методологічні основи визначення педагогічних можливостей і технології проектування й створення аудіовізуальних електронних засобів / Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. - С.90-97. - Бібліогр.: 3 назв. Зварич, І. М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич. - С.98-104. - Бібліогр.: 3 назв. Козак, І. В. Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Козак. - С.105-115. - Бібліогр.: 9 назв. Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар. - С.115-125. - Бібліогр.: 1 назв. Карпенко, О. В. Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко, Т. О. Петі. - С.126-134. - Бібліогр.: 7 назв. М’ясоїд, П. А. Підручник із психології і психологічне пізнання / П. А. М’ясоїд. - С.135-143. - Бібліогр.: 26 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-17 Зайцева, Л. І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Навчання Навчальний процес Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-17 Зайцева, Л. П. Микропроцессоры: в поисках информации [Текст] : пособие по обучению чтению на английском языке / Л. П. Зайцева, О. Г. Чупрына. - М. : Высшая школа, 1988. - 126 с. - 0.25 руб. РУБ 4И(Англ)(075.3) Дод.точки доступу: Чупрына, О. Г. Примірників всього: 3 аб (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДП-2/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Кузнецова, М. Г. Дыхательная гимнастика как средство сохранения и укрепления здоровья дошкольников / М. Г. Кузнецова. - С.4-5. Тимофеева, Л. Л. Интегративный подход в процессе формирования культуры безопасности у дошкольников / Л. Л. Тимофеева. - С.6-11. Майер, А. А. Трудности стандартизации дошкольного образования / А. А. Майер, Л. Л. Тимофеева. - С.12-15. Полищук, О. А. Знакомство с народным творчеством: кружковая работа со старшими дошкольниками / О. А. Полищук. - С.16-17. Харланова, Т. Г. Конспект занятия "Мир музыки Г. В. Свиридова" для детей 6-7 лет / Т. Г. Харланова, Е. И. Корнеева. - С.18-20. Потапова, Е. В. Сценарий праздника в подготовительной группе "Новогодние встречи" / Е. В. Потапова, Л. И. Муратова, Н. А. Рожина. - С.21-24. Семенова, Е. М. Сценарий тематического физкультурного досуга для детей подготовительной группы "Олимпийские игры" / Е. М. Семенова, М. В. Панкова, Е. Г. Таран. - С.25-28. Кириллова, Ю. А. Физкультурный досуг "Зимушка-зима нам веселье принесла" / Ю. А. Кириллова. - С.29-30. Агранович, З. Е. Наглядно-дидактическое пособие "Коррекция нарушений звуко-слоговой структуры слов у детей" / З. Е. Агранович. - С.31-33. Кондратьева, С. Ю. Ранний детский аутизм. Вопросы, проблемы, методические рекомендации / С. Ю. Кондратьева, Н. В. Зенченко, О. В. Тарасова. - С.34-44. Цвиренко, О. Б. Структура комплексной индивидуальной программы коррекционно-развивающего обучения и воспитания детей с ограниченными возможностями здоровья / О. Б. Цвиренко. - С.44-47. Мамаева, Н. Л. Использование здоровьесберегающих технологий в совершенствовании просодической стороны речи дошкольников / Н. Л. Мамаева. - С.48-52. Пазухина, И. А. Практико-ориентированное занятие для педагогов "Это в ваших силах" / И. А. Пазухина. - С.52-55. Мингалева, Л. А. Обеспечение взаимодействия ДОУ и семьи в период адаптации ребенка к условиям детского сада / Л. А. Мингалева. - С.56-60. Титаренко, В. А. Сказки про ежиков: Услышать тишину / В. А. Титаренко. - С.61-62. Захарова, Т. Р. Деревенские посиделки на новый лад: квиллинг из вощины / Т. Р. Захарова, С. В. Иванова. - С.63. Зайцева, Л. И. "У белых снежинок..." : песенка / Л. И. Зайцева. - С.64. Кузнецов, А. Облачный мальчик : песенка / А. Кузнецов. - С.65. Калмыков, О. П. Общий порядок назначения трудовой пенсии по старости досрочно педагогическим работникам / О. П. Калмыков. - С.66-69. Картинки-раскраски к сказке Х. К. Андерсена "Снежная королева" / худож. О. Д. Недзведская. - С.71-72. "С Новым годом!" / худож. И. Н. Ржевцева ; худож. И. Н. Ржевценва. - 1-я стр. облож. На вкладках: Починок И. А. Иллюстрация к сказке В. А. Титаренко "Услышать тишину" ; Фомич Е. В. Календарь на 2014 год Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зайцева, Л. И. "У белых снежинок..." [Текст] : песенка / Л. И. Зайцева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 10. - С. 64. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Пісні для дітей--тексти і ноти пісень Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайцева, Л. Щоб математика розум впорядкувала [Текст] : розвивальне навчання / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 17-21. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): формування математичних уявлень -- пізнавальний діалог -- активна діяльність дітей -- внутрішні дії -- узагальнений спосіб дій -- суттєві ознаки об’єктів -- математичні поняття Анотація: У статті визначено методику формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку, окреслено основні напрями і методи роботи. Автор акцентує увагу на нових підходах до навчання, мета якого - не накопичення інформації, а розвиток здібностей дитини, активізація її пізнавальної діяльності. Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ВМДЗ/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12. Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16. Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24. Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32. Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35. Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44. Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49. Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54. Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61]. Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65. Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67. Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71. Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59]. Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61]. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 17–24. - Зміст: Які творчі здібності розвивати ; Що використовувати.
Кл.слова (ненормовані): методика навчання в ДНЗ -- математика -- експериметнування -- творчі здібності -- творчі задатки -- уява -- кмітливість -- фантазія -- допитливість -- винахідливість -- сюжетно-рольові ігри -- дидактичні ігри -- прислів’я -- приказки -- лабіринти -- оцінювання -- малювання Анотація: У статті вміщено поради вихователям закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчості під час навчання дошкільників математики. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |