Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 156 с. - Літ. в кінці статей. - 8.50 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Тимошко, Г. М. Методологічний аналіз основних категорій управління загальноосвітніми закладами / Г. М. Тимошко. - С .5 Петренко, А. А. Підготовка керівника системи освіти / А. А. Петренко. - С .14 Ростовський, О. Я. Теоретичні основи методики викладання музичної педагогіки майбутнім учителям музики / О. Я. Ростовський. - С .18 Долматова, М. П. Методологічні аспекти есетичного виховання словом / М. М. Лисенко; А. О. Соя; Ю. О. Ростовська; В. Н. Федорченко; В. В. Червонецький; А. В. Василюк; О. П. Щотка; С. І. Шевченко; Л. П. Бойко; Н. С. Ярослав; О. І. Остапенко; О. С. Рега; Н. М. Баленко; Н. Л. Кротік. - С .22 Лисенко, М. М. Нетрадицийні перешкоди на шляху до ефективної інформатизації освіти України / М. М. Лисенко. - С .26 Соя, А. О. Значення екологічної аксіоматики для практики навчання та виховання старшокласників / А. О. Соя. - С .31 Ростовська, Ю. О. Теоретичне обгрунтування критеріїв показників сформованості професійних переконань майбутніх учителів / Ю. О. Ростовська. - С .35 Федорченко, В. Н. Оновлення змісту професійного навчання фахівців туристського профілю / В. Н. Федорченко. - С .39 Червонецький, В. В. Дидактичні засоби оптимізації екологічної освіти в школі / В. В. Червонецький. - С .45 Василюк, А. В. Неперервна освіта / А. В. Василюк. - С .50 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Щотка, О. П. Розвиток професійно-управлінського самовизначення студентів в умовах навчально-виховного процесу педагогічного університету / О. П. Щотка. - С .55 Литвиненко, С. П. Організація навчання майбутніх вчителів іншомовного спілкування з використанням фонограм і відеофонограм / С. П. Литвиненко. - С .63 Шевченко, С. І. Результати експериментальної перевірки методики навчання швидкого іншомовного читання майбутніх філологів за допомогою комп’ютерних технологій / С. І. Шевченко. - С .67 Кочерга, О. М. Особливості формування когнітивного компоненту соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .72 Бойко, Л. П. Шляхи розуміння усного повідомлення / Л. П. Бойко. - С .76 Лукашова, Н. І. Модульно-розвивальне навчання як умови створення розвивального простору для учнів при вивченні органічної хімії / Н. І. Лукашова, Н. О. Падун, С. М. Лукашов Ярослав, Н. С. До проблеми методики проведення основних форм навчальних занять з психології / Н. С. Ярослав. - С .85 Ярослав, Л. О. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності / Л. О. Ярослав. - С .89 Остапенко, О. І. Особливості формування у старших підлітків інтересу до фізичної культури / О. І. Остапенко. - С .92 Квак, О. Вивчення сучасного досвіду використання дидактичної гри у процесі навчальної діяльності дітей 5-6 років / О. Квак. - С .97 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Рега, О. С. Проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління в період національного відродження 1905 - 1914 років / О. С. Рега. - С .100 Зайченко, Н. І. Дещо про феномен креативності у науковій спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .106 Коваленко, В. О. Оцінка педагогічних ідей Дж. Дьюї українськими педагогами 20-х років / В. О. Коваленко. - С .111 Баленко, Н. М. Проблема підвищення професійної кваліфікації викладачів вищої школи України ( др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .120 Новгородський, Р. Г. Олександр Залужний про дитячий колектив як соціалізаційний чинник особистості / Р. Г. Новгородський. - С .124 Суховєєва, Н. М. Підготовка спеціалістів у Ніжинській вищій школі до здійснення соціального виховання: історико-педагогічний аспект / Н. М. Суховєєва. - С .128 Кротік, Н. Л. Єврейська освіта в Україні 20-х - 30-х рр. ХХ ст.: погляди та джерела / Н. Л. Кротік. - С .133 Барило, О. А. Еволюція розвитку ідей вільного виховання у контексті сучасності / О. А. Барило. - С .139 Яковець, Н. І. Про особливості врахування сучасного зарубіжного досвіду при визначенні завдань вищої школи у підготовці вчителів ХХІ ст. / Н. І. Яковець. - С .145 Шиманський, М. С. Сучасні проблеми базової і післядипломної совіти вчителів у Польщі / М. С. Шиманський. - С .149
РУБ 15 Рубрики: Музична педагогіка--викладання Екологічна освіта--школа освіта неперервна Дидактична гра--дошкільнята Соціальне виховання--історія, 20-і рр. ХХ ст. Підготовка спеціалістів--історія--Ніжинська вища школа Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Післядипломна освіта--вчителі--Польща Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Потебня, О. О. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Залужний, Олександр \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Д 36 Держава і право: Юридичні і політичні науки [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 27 / Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України ; ред. І. О. Кресіна. - К. : Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2005. - 713 с. - ISBN 1563-3349 : 31.12 грн. Зміст: Ющик, О. І. Право і закон: Проблема співвідношення / О. І. Ющик. - С .63-71 Гречанюк, С. В. Мусульманське право: Сучасні погляди та концепції / С. В. Гречанюк. - С .97-103 Мартинюк, О. В. Жінка як суб’єкт злочину в Україні (Х-середина ХIV століть) / О. В. Мартинюк. - С .170-175 Ставнійчук, М. І. Абсентеїзм і свобода виборів: Правова діалектика / М. І. Ставнійчук. - С .180-186 Тесленко, М. В. Національний суверенітет і його межі / М. В. Тесленко. - С .193-197 Чиж, І. Державний комітет телебачення і радіомовлення України в системі організаційно-правових гарантій конституційного права громадян України на інформацію / І. Чиж. - С .197-202 Чебан, В. І. Принцип незмінюваності суддів / В. І. Чебан. - С .208-213 Чепель, О. Д. Політико-правова природа депутатського мандата (за українським і зарубіжним конституційним законодавством) / О. Д. Чепель. - С .213-217 Пазенюк, А. С. Пенсійне право в контексті системи правового соціального захисту / А. С. Пазенюк. - С .217-222 Суржинський, М. І. Подвійне (множинне) громадянство: Світова практика / М. І. Суржинський. - С .229-236 Янчук, А. О. Поняття референдуму як форми безпосередньої демократії / А. О. Янчук. - С .236-241 Кміта, О. В. Формування системи гарантій законності та правопорядку в процесі становлення незалежної України / О. В. Кміта. - С .241-249 Дзюба, В. І. Правові аспекти державного управління інвестиційною діяльністю України / В. І. Дзюба. - С .283-288 Єрмоленко, В. М. "Філософсько-економічна" концепція майнових відносин / В. М. Єрмоленко. - С .310-316 Погрібний, С. О. Свобода договору як загальна засада цивільного законодавства України / С. О. Погрібний. - С .316-323 Зілковська, Л. М. До питання про удосконалення законодавства щодо захисту прав дітей на житло / Л. М. Зілковська. - С .323-327 Діковська, І. А. Поняття та ознаки договору про надання послуг / І. А. Діковська. - С .327-331 Васильєва, В. А. Предмет посередницьких договорів / В. А. Васильєва. - С .331-335 Бутирський, А. А. Залік зустрічних однорідних вимог у процедурі банкрутства як спосіб погашення вимог кредиторів / А. А. Бутирський. - С .335-342 Вахонєва, Т. М. Процесуальні строки захисту цивільних прав за новим цивільно-процесуальним законодавством / Т. М. Вахонєва. - С .342-348 Гура, М. В. Істотні умови договору про створення за замовленням і використання Інтернет-сайту / М. В. Гура. - С .348-353 Вашинець, І. І. Тенденції вдосконалення авторсько7го права в інформаційному суспільстві / І. І. Вашинець. - С .358-365 Остапенко, О. О. Деякі питання захисту прав акціонерів на отримання дивідендів / О. О. Остапенко. - С .377-384 Хачатурова, Д. Г. Поняття та види послуг за законодавством України / Д. Г. Хачатурова. - С .403-406 Іванський, А. Й. Форс-мажорні обставини при застосуванні фінансово-правової відповідальності / А. Й. Іванський. - С .413-419 Бабін, І. І. Поняття податкового правопорушення / І. І. Бабін. - С .437-442 Коломоєць, Т. О. Примус в екологічному праві як складова адміністративного примусу у публічному праві України / Т. О. Коломоєць. - С .449-456 Романюк, Б. В. Органи досудового слідства і суд / Б. В. Романюк. - С .456-462 Севастьянова, Т. Є. Значення розмежування малозначного діяння та злочину невеликої тяжкості на стадії порушення кримінальної справи / Т. Є. Севастьянова. - С .462-468 Кушнір, Н. П. Поняття та значення правової культури суспільства / Н. П. Кушнір. - С .474-479 Головкін, О. В. Соціально-психологічні аспекти групової злочинної поведінки / О. В. Головкін. - С .479-484 Зазимко, О. І. Кримінологічна характеристика особистості потерпілого від подружнього вбивства / О. І. Зазимко. - С .498-504 Сисак, О. В. Особливості об’єкта вбивства з хуліганських мотивів / О. В. Сисак. - С .510-515 Попович, В. П. Кримінальне законодавство деяких країн СНД та міжнародне гуманітарне право: Співвідношення, шляхи імплементації / В. П. Попович. - С .515-521 Мартенко, О. Л. Психологічний захист умисної вини / О. Л. Мартенко. - С .521-528 Шеховцова, Л. І. Основні проблеми взаємодії емоційного стану особи, Яка вчинила злочин, з іншими ознаками складу злочину / Л. І. Шеховцова. - С .528-534 Гордієнко, Т. В. Міжнародне та національно-правове регулювання інвестиційних відносин: Договір про спільну інвестиційну діяльність / Т. В. Гордієнко. - С .560-567 Пятчаніна, О. С. Міжнародне співробітництво України у сфері боротьби зі злочинністю: Стан та перспективи розвитку / О. С. Пятчаніна. - С .573-579 Задорожна, С. М. Автономія волі у міжнародному приватному праві: Кумулятивний вибір застосовного права / С. М. Задорожна. - С .579-584 Хома, Н. М. Соціальна політика США: Здійснення в контексті функціонквання соціальної держави та глобалізаційних процесів / Н. М. Хома. - С .647-653 Кіссе, А. І. Сучасна етноконфліктологія: Від концептуальної до проблемної парадигми / А. І. Кіссе. - С .653-658
РУБ 34 Рубрики: Держава і право--Україна Конституційне право Адміністративне право Цивільне право Підприємницьке право Господарське право Трудове право Банківське право фінансове право Екологічне право Кримінальне право Кримінальний процес Криміналістика Міжнародне право Політична система історія держави і права мусульманське право Соціальний захист--Україна міжнародне приватне право Правова культура Дод.точки доступу: Кресіна, І. О. \ред.\; Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПШ-2/2008/11 Журнал 2008р. N 11 Воскресенська, Н. "Сонечко"- буквар для шкіл, які працюють за системою розвивального навчання / Н. Воскресенська. - С.3-5 Бех, І. Виховний процес з глибинним психозануренням / І. Бех. - С.7-9 Тихоша, В. Уроки з фразеології у 3 класі / В. Тихоша, Л. Урсуленко. - С.22-27 Купчик-Заїка, З. Усні вправи з математики в 4 класі / З. Купчик-Заїка. - С.33-36 Пантилейчук, Н. Дивитися і бачити, слухати і чути, спостерігати і відчувати, любити і берегти ( Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського у системі екологічного виховання учнів) / Н. Пантилейчук. - С.39-40 Рижова, Т. Уроки музики, 2 клас / Т. Рижова. - С.40-43 Лобчук, О. Комунікативно-ситуативні завдання як засіб формування у молодших школярів моральних знань і поведінки / О. Лобчук, І. Сухопара. - С.45-47 Остапенко, О. Фізичне виховання учнів у системі " Родина- школа / О. Остапенко. - С.47-50 Мельничук, С. Перспектива в системі навчально-виховної роботи молодших школярів ( На основі методики А.С. Макаренка) / С. Мельничук. - С.55-57 Ілляшенко, Т. Діти з церебральним паралічем у загальноосвітній школі / Т. Ілляшенко. - С.58-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Остапенко, О. Фізичне виховання учнів у системі " Родина- школа [Текст] / О. Остапенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N11. - С. 47-50 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання--фізичне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 19 Васильєва, І. Б. Збірник оповідань, віршів, ігор та пісень [Текст] : для учнів старших класів / І. Б. Васильєва, О. І. Остапенко. - К. : Радянська школа, 1964. - 139 с. - на англійській мові. - 0.21 руб. РУБ 4И(Англ)(075.24) Дод.точки доступу: Остапенко, О. І. Примірників всього: 1 НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 6. Ч. І / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 252 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 21.00 грн. Зміст: Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактичні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .3-4 Євлах, А. Сутність та особливості національного виховання дітей / А. Євлах. - С .4-6 Єжела, Ю. До сутності поняття "Творча активність" особистості / Ю. Єжела. - С .7-9 Єсипенко, Н. Типи реагування на хворобу та психічні порушення у пацієнтів з онкопатологією / Н. Єсипенко. - С .9-10 Ісаєнко, Алла. Особливості фінансово-економічної кризи в Україні / А. Ісаєнко. - С .11-14 Андріїв, Н. Проблема інтегрованого навчання у сучасній школі / Н. Андріїв. - С .15-16 Армашевська, Т. Ойконіми Чернігівщини / Т. Армашевська. - С .17-18 Аушева, О. Проблеми професійної самоактуалізації особистості вчителя / О. Аушева. - С .19-21 Білан, Ю. Екстремальність температурного режиму в Ніжині в світлі змін глобального потепління / Ю. Білан. - С .22-23 Безверха, Ю. Працересурсний потенціал як важлива складова АРП регіону (на прикладі Сумської області) / Ю. Безверха. - С .24-25 Борисова, К. Авторська програма як засіб формування умінь дошкільників у галузі живопису / К. Борисова. - С .25-27 Бутко, Т. Психологічні особливості переживання фізичного болю соматично хворими (ВІЛ-інфіковані) / Т. Бутко. - С .28-29 Войтенко, Т. Агрокліматичні умови Чернігівщини та їх сучасні особливості / Т. Войтенко. - С .30-32 Єремеєва, Я. Виникнення конфлікту / Я. Єремеєва, О. Бабич, К. Передерій. - С .33-36 Іванішина, Д. Зміст морального ідеалу в контексті сучасних педагогічних досліджень / Д. Іванішина. - С .37-39 Ігнатенко, М. Фразеологічні одиниці з компонентом "Зір" та "слух" у сучасній німецькій мові / М. Ігнатенко. - С .40-41 Андрук, Л. Проблема розробки навчально-методичного комплексу у контексті сучасної модернізації шкільної історичної освіти / Л. Андрук. - С .42-44 Билим, В. Гувернерство як соціально-педагогічна проблема / В. Билим. - С .45-46 Балашова, А. Міжособистісні стосунки агресивних підлітків / А. Балашова. - С .46-47 Баранов, Д. Особливості функціонування системи особистісних смислів в умовах ризику / Д. Баранов. - С .48-50 Барбаш, А. Шляхи ліквідації типових помилок на вживання англійського артикля студентами ІІІ курсу факультету іноземних мов / А. Барбаш. - С .51-53 Бобир, Ю. До проблеми навчання послідовності часів в англійській мові / Ю. Бобир. - С .54-55 Бригінець, М. Етимологія та структурно-семантичні особливості крилатих виразів німецької мови / М. Бригінець. - С .56-57 Вірста, М. Позашкільний заклад як інститут соціалізації підростаючого покоління / М. Вірста. - С .58-59 Василевський, Є. Психологічні фактори атракції в міжособистісних стосунках / Є. Василевський. - С .60-65 Василенко, Є. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту обдарованих дітей в Україні / Є. Василенко. - С .66-68 Власова, В. Особливості розв’язання міжособистісних конфліктів особистостями з різними рівнем рефлексивності / В. Власова. - С .69-70 Войтенко, М. Формування та розвиток моральних цінностей старшокласників у процесі вивчення історії / М. Войтенко. - С .71-73 Герасименко, Н. Особливості соціально-педагогічного захисту "дітей вулиці" в Україні / Н. Герасименко. - С .74-76 Глущенко, А. Голодомор 1932-1933 рр. на Ніжинщині (на основі архівних матеріалів) / А. Глущенко. - С .77-80 Гненик, І. Формування громадянської позиції на уроках історії / І. Гненик. - С .81-83 Голінко, Є. До проблеми особливостей самооцінки соматично хворих дорослих / Є. Голінко. - С .84-85 Грабовський, В. Роль социальных стереотипов / В. Грабовський. - С .86-87 Гратій, І. Висвітлення проблеми організації колективної праці у психолого-педагогічній літературі / І. Гратій. - С .88-89 Гурський, М. Основні мотиви діяльності студентів-спортсменів / М. Гурський. - С .90-91 Давиденко, К. Особливості мотивації навчання сучасних студентів-психологів / К. Давиденко. - С .91-92 Двойнос, Т. М. Психологічні причини сором’язливості / Т. М. Двойнос. - С .93-94 Дема, М. Особливості активізації критичного мислення при розгляді соціально-економічних питань та уроках історії України / М. Дема. - С .95-96 Дорошенко, В. Політична соціалізація учнів старших класів у процесі вивчення історії / В. Дорошенко. - С .97-99 Дорошенко, Л. Джерела поповнення регістру молодіжної лексики сучасної німецької мови / Л. Дорошенко. - С .100-101 Дудка, Є. Робота соціального педагога з сім’ями дітей з особливими потребами засобами Інтернет / Є. Дудка. - С .102-103 Желєзко, Р. Військово-політичний розвиток Ніжинщини в кінці XVII століття / Р. Желєзко. - С .107-108 Жигимонт, Ю. Змістовні особливості Я-концепції дітей старшого дошкільного віку / Ю. Жигимонт. - С .107-198 Захарченко, О. Використання виховного потенціалу регіональної культури у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Захарченко. - С .109=110 Кабриль, К. Ціннісна компетентність майбутнього вчителя музики: проблема визначення / К. Кабриль. - С .111-113 Капуста, О. Особливості гендерного дискурсу в ЗМІ та їх виховний вплив на старшокласників / О. Капуста. - С .114-115 Карпенко, Т. До проблеми шляхів інтенсифікації процесу навчання / Т. Карпенко. - С .116-117 Кацалап, Ю. Школа як осередок здійснення гендерного виховання молодшого школяра / Ю. Кацалап. - С .118-120 Кириченко, Ю. Правове виховання в системі всебічного розвитку особистості / Ю. Кириченко. - С .121-122 Кобижська, С. Дослідження ефективності застосування елементів збагаченого навчання в роботі з обрарованими дітьми на уроках англійської мови / С. Кобижська. - С .123-126 Ковальська, О. Смисложиттєві орієнтації студентської молоді / О. Ковальська. - С .127-128 Ковтун, Г. Вивчення інтраіндивідуальної специфіки організації індивідуальності студента як суттєвий аспект психологічного забезпечення його фахової підготовки / Г. Ковтун. - С .129-131 Колоша, С. Особливості формування соціального інтелекту обдарованої особистості / С. Колоша. - С .132-136 Компанець, О. Гемблінг як фактор віктимізації неповнолітніх / О. Компанець. - С .137-138 Кондріяненко, О. Соціально-психологічні передумови розвитку іпохондрії у дорослих людей / О. Кондріяненко. - С .139-141 Копилова, Є. До питання про сутність поняття "інтегрований урок" (на прикладі курсу історії в школі) / Є. Копилова. - С .142-143 Коротя, К. Зародження та поширення американської доктрини "відкритих дверей" на Далекому Сході і в Азії / К. Коротя. - С .144-146 Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .147-148 Крапивний, Я. Особливості житлобудування сіверян / Я. Крапивний. - С .149-150 Кришталь, М. Особливості розміщення неправославних громад і храмів Полтавської області / М. Кришталь. - С .150-152 Кубрак, Р. Розвиток педагогічних ідей Марії Монтессорі в Україні та за кордоном / Р. Кубрак. - С .153-154 Куриленко, Т. Культура рідного краю у змісті програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку / Т. Куриленко. - С .155-157 Кушенко, О. Музично-виконавська підготовка в історії становлення та розвитку / О. Кушенко. - С .158-160 Лавренюк, Н. Роль феруму в природних водах / Н. Лавренюк. - С .161-162 Лисюк, О. Тест як один із засобів контролю навчальних досягнень учнів / О. Лисюк. - С .163-164 Логвиненко, Л. Особливості переживання самотності у похилому віці / Л. Логвиненко. - С .165-166 Ляжко, О. Соціально-педагогічна робота з формування здорового способу життя молоді / О. Ляжко. - С .166-167 Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .168-172 Мірошник, О. Проблема формування музично-естетичних здібностей школярів / О. Мірошник. - С .173-175 Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .176-177 Максименко, Н. Телефонне консультування як різновид дистантного психологічного консультування / Н. Максименко. - С .178-179 Максименко, С. Особливості особистісних переживанб підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .179-180 Малайок, Т. Аудирование как вид речевой деятельности / Т. Малайок. - С .181-183 Мальцева, А. Сюжетно-рольова гра у навчально-виховній роботі з дітьми дошкільного віку / А. Мальцева. - С .184-186 Марченко, А. Прийоми навчання граматики англійської мови / А. Марченко. - С .187-188 Мельник, В. Інтенсивність зв’язків між параметрами темпераметру та характеру у студентів з різним рівнем розвитку совісності та в групах, що різняться за типом міжкулевої асиметрії / В. Мельник. - С .189-190 Мельник, С. Переживання любові як психологічна умова самоактуалізації / С. Мельник. - С .191-192 Москаленко, О. The peculiarities of the usage of the terminology and the lexical units / О. Москаленко. - С .192-193 Москаленко, О. The usade of the notial and functional parts of speech in scientific texts (based on the research articles about the snternet and physics) / О. Москаленко. - С .194-196 Москаленко, О. Формування соціокультурної компетенції під час навчання писемного мовлення у молоодшій школі / О. Москаленко. - С .196-198 Москаленко, О. Зміст та напрями діяльності психологічної служби в освітніх закладах / О. Москаленко. - С .199-202 Мільченко, А. Чинники становлення психологічного благополуччя особистості періоду юнацтва та молодості / А. Мільченко. - С .203-206 Міщенко, Л. Трансгенераційні проблеми дисфункціональної сім’ї / Л. Міщенко. - С .207-208 Нагорна, А. Роль заголовку як "сильної позиції" художнього тексту / А. Нагорна. - С .209-210 Нестеренко, П. Інтелектуальне управління як психологічна проблема / П. Нестеренко. - С .211-212 Нестеренко, П. Демонстративна акцентуалізація характеру у підлітків / П. Нестеренко. - С .213-214 Ніжинець, Ю. Кургани "Олегового поля" - втрачені атрактивні об’єкти Чернігова / Ю. Ніжинець. - С .215-216 Онищенко, О. Майстерність вчителя у використанні індивідуальної педагогічної бесіди / О. Онищенко. - С .216-217 Осипенко, А. Альтернативне паливо: структура, класифікація та перспективи використання в Україні / А. Осипенко. - С .218-220 Остапенко, О. Особливості педагогічного іміджу сучасного вчителя / О. Остапенко. - С .221-222 Откидач, І. Психолого-педагогічні девіації підліткового віку / І. Откидач. - С .223-226 Охотницька, А. Педагогічна діяльність Г. Нейгауза / А. Охотницька. - С .227-228 Павленко, І. Соціальна реабілітація молоді з обмеженими фізичними можливостями з досвіду роботи Житомирського вищого професійного училища-інтернату / І. Павленко. - С .229-230 Падун, В. Лінгвостилістичні засоби стоврення літературно-художнього портрету персонажа (на базі роману Д. Ноля "Die abenteuer des werner holt") / В. Падун. - С .231-232 Петренко, О. Мовні засоби для вираження поняття "запах" у романі П. Зюскінда "Парфумер" / О. Петренко. - С .233-234 Писаренко, О. Teaching the present continuous through grammar / О. Писаренко. - С .235-237 Повизша, М. Психологічні особливості переживання зради партнера юнаками та дівчатами: до постановки проблеми / М. Повизша. - С .238-239 Полторацька, Т. Психологічні особливості особистісних переживань дітей-сиріт / Т. Полторацька. - С .240-242 Поприткіна, Д. Використання мультимедійних програм на уроках біології у сучасній школі / Д. Поприткіна. - С .243-244 Потильчак, Ю. Психологічні особливості взаємодії лідерів груп між собою / Ю. Потильчак. - С .245-249
РУБ 378.4 Рубрики: Викладання німецької мови Викладання біології в школі Вчителі--імідж Здоровий спосіб життя--молодь Вчителі--майстерність вчителя Викладання англійської мови в школі Історія України--Голодомор, 1932-1933 рр. Ніжинщина--історія, 1932-1933 рр. Кл.слова (ненормовані): альтернативне паливо -- сленг молоді -- художній текст -- імідж вчителя -- майстерність вчителя Дод.точки доступу: Мельничук, Олександр Володимирович; Зюскінд, Патрік \о нем\; Нейгауз, Генрих Густавович \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: А491234/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Даниленко, І. В. Навчання в співпраці як різновид особистісно орієнтованого підходу у викладанні іноземної мови / І. В. Даниленко. - С.2-4. Матлах, І. М. Методичні прийоми комунікативного навчання англійської мови / І. М. Матлах. - С.5-7. Остапенко, О. О. Teaching writing to senior pupils / О. О. Остапенко. - С.8-10. - Бібліогр.: 6 назв. Ковальчук, Л. Г. Geographical outlook : 8 form (за підручником О. Карп'юк "English") / Л. Г. Ковальчук. - С.11-27. - Бібліогр.: 7 назв. Казачінер, О. С. Формування позитивної мотивації щодо вивчення англійської мови в початкових класах / О. С. Казачінер. - Фаховий сервер. - № 2. - С. 20-1-20-8. Любченко, Д. Г. What is money for you? / Д. Г. Любченко. - С.28-29. Ігнатова, О. В. Look after your planet / О. В. Ігнатова. - С.30-33. Маляренко, О. І. Про досвід виконання проектних робіт / О. І. Маляренко, Г. М. Козюбенко. - С.34-36. Панасенко, Т. М. We love English. forms 5-6 / Т. М. Панасенко. - С.37-39. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Остапенко, О. О. Teaching writing to senior pupils [Текст] / О. О. Остапенко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 8-10. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--письмо Англійська мова--методика викладання--завдання Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): письмо Анотація: Подано творчі завдання з англійської мови для навчання письма старшокласників. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
> Шифр: ПШ-2/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Чернишов, О. Розвиток ідей В.О.Сухомлинського в реалізації оздоровчої функції освіти / О. Чернишов. - С.1-3 Митник, О. Науково-методичне забезпечення творчого навчально-виховного процесу у початковій школі / О. Митник. - С.4-8 Остапенко, О. Методичні основи формування фізичних здібностей у молодших школярів / О. Остапенко. - С.57-59 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапенко, О. Методичні основи формування фізичних здібностей у молодших школярів [Текст] / О. Остапенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 57-59 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: молодші школярі--здібності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2012/8 Журнал 2012р. N 8 Донченко, Т. Дидактичний матеріал до уроків української мови / Т. Донченко. - С.2-8. Остапенко, О. Особливості використання інтерактивної технології на уроках розвитку зв’язного мовлення учнів / О. Остапенко. - С.8-11. Яценко, Т. Розвиток літературної компетентності учнів основної школи на уроках вивчення української класичної прози / Т. Яценко. - С.16-20. Усатенко, Г. Літературні жанри українського бароко / Г. Усатенко. - С.20-24. Лашкай, В. Дієприкметник як особлива форма дієслова : загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль / В. Лашкай. - С.24-28. Базиль, Л. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів / Л. Базиль. - С.32-38. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
О-76 Остапенко, О. Особливості використання інтерактивної технології на уроках розвитку зв’язного мовлення учнів [Текст] / О. Остапенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 8-11. Рубрики: Викладання української мови в школі--інтерактивні методи навчання Інтерактивні технології навчання--українська мова Кл.слова (ненормовані): інтерактивний урок -- розвиток зв’язного мовлення -- складання казки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн. Зміст: Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5 Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8 Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10 Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13 Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15 Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17 Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19 Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21 Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24 Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26 Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28 Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31 Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33 Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35 Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38 Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40 Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42 Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44 Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47 Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50 Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52 Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54 Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56 Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58 Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60 Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62 Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64 Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66 Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68 Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70 Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73 Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75 Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78 Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80 Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82 Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85 Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87 Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91 Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94 Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96 Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98 Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100 Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103 Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106 Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108 Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111 Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113 Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115 Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117 Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119 Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121 Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124 Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126 Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129 Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131 Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134 Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137 Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139 Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141 Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144 Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147 Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149 Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152 Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154 Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159 Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161 Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164 Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167 Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169 Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172 Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174 Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177 Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180 Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181 Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185 Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186 Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189 Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192 Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194 Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196 Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199 Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202 Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205 Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206 Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208 Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210 Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212 Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214 Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215 Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219 Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221 Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222 Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225 Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228 Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232 Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235 Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237 Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238 Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241 Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244 Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246 Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248 Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251 Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153 Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260 Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262 Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264 Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267 Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269 Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272 Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274 Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278 Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280 Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280 Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284 Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287 Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289 Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291 РУБ 378.4 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів Нестандартні уроки Соціальна педагогіка молодіжні організації і рухи України Дошкільники--поведінка--корекція Дошкільники--виховання Школа Монтессорі Кафедра української літератури Уроки літератури Біблія і література Кафедра української мови діалектологія українська мова художніх творів Мова ЗМІ--Україна Викладання англійської мови в школі Кафедра географії кліматологія Чернігівщина--географія Ніжинщина--клімат Дод.точки доступу: Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 7 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3) |
> Шифр: ПШ-2/2015/9 Журнал 2015р. N 9 Колесникова, Ю. Україна - єдина країна! / Ю. Колесникова. - С.1-4. Титаренко, Л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі / Л. Титаренко. - С.5-8. Митник, О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі / О. Митник, О. Кочерга. - С.9-13. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.14-17. Остапенко, О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.18-21. Шевченко, О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання / О. Шевченко. - С.21-24. Василенко, Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко. - С.24-27. Шостак, Л. Формування уміння розв’язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності / Л. Шостак. - С.27-32. Андрусенко, І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.32-35. Дробчак, Я. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання / Я. Дробчак. - С.36-39. Лобова, А. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 4 класі / А. Лобова. - С.39-44. Сак, Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.57-60. Мартиненко, С. Як розвивати в дитини бажання читати? / С. Мартиненко. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапенко, О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України [Текст] / О. Остапенко, М. Зубалій> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 9. - С. 18-21. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: виховання патріотичне виховання військово-патріотичне Кл.слова (ненормовані): престиж військової служби -- захист Вітчизни Дод.точки доступу: Зубалій, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 8 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 260 с. - 45.00 грн., 45.00 грн. Зміст: ПРИРОДНИЧО-ГЕОГРАФІЧНІ НАУКИ Гаврилей, М. А. Походження сучасних порід кішок / М. А. Гаврилей. - С .3-6 Білан, Ю. В. Небезпечні метеорологічні явища та їх сучасні особливості в місті Ніжині / Ю. В. Білан. - С .6-8 Кириченко, І. Г. Просторові аспекти та проблеми розвитку релігійного туризму в Україні / І. Г. Кириченко. - С .8-11 Лугина, Т. М. Перспективи кластеризації Чернігівської області (на прикладі міста Чернігова) / Т. М. Лугина. - С .11-14 Рябоконь, О. В. Відображення особливостей рельєфу в ойконімах Сумщини / О. В. Рябоконь. - С .14-17 Федірко, С. С. Особливості флювіальної морфоскульптури в межах басейну річки Удай / С. С. Федірко ; 17-18 Харченко, М. С. Радіаційна ситуація в Чернігівській області / М. С. Харченко. - С .18-22 Яцун, Р. П Форми територіальної організації розселення Сумської області / Р. П Яцун. - С .22-24 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНІ НАУКИ, ІНФОРМАТИКА, ЕКОНОМІКА Баско, А. А. Проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні та шляхи їх вирішення / А. А. Баско. - С .25-28 Бойко, Ю. С. Грошова система України: Загальне і специфічне / Ю. С. Бойко. - С .28-31 Василевський, Д. О. Xcos – система комп’ютерного моделювання у SCILAB / Д. О. Василевський. - С .31-33 Герман, О. В. Непрямі податки у контексті податкового кодексу України: теоретичні зміни та їх практичне застосування / О. В. Герман. - С .33-36 Гринь, В. О. Дослідження фотопровідності напівпровідникових кристалів оптичними методами / В. О. Гринь. - С .36-40 Дюхіна, А. М. Аналіз застосування кавітаційних та термічних деаераторів на котельнях середньої потужності / А. М. Дюхіна. - С .40-43 Малий, М. І. Використання електронно-обчислювальної техніки для одержання та обробки вимірювальної інформації / М. І. Малий. - С .43-46 Мохір, А. О. Нові можливості математичної системи SCILAB 5.3 / А. О. Мохір. - С .46-48 Павлюк, А. В. Плата студентів за проживання у гуртожитках ВНЗ / А. В. Павлюк. - С .48-49 Павлюченко, О. В. Сучасний стан ринку праці в Україні / О. В. Павлюченко. - С .49-51 Педорич, В. М. Проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України / В. М. Педорич. - С .51-53 Пирог, Г. О. Комп’ютерно-орієнтоване евристичне навчання математики / Г. О. Пирог. - С .53-54 Помазан, І. С. Ефект Фарадея в легованому цинком арсеніді Індію / І. С. Помазан. - С .54-57 Попело, Н. М. Земельна реформа в Україні / Н. М. Попело. - С .58-60 Сахіпзадін, Р. Р. Дослідження лікарських рослин методами ІЧ-спектроскопії / Р. Р. Сахіпзадін. - С .60-64 Сибірякова, Т. О. Дослідження способів підвищення чутливості та селективності супергетеродинних радіоприймачів / Т. О. Сибірякова. - С .64-67 Сопов, Д. О. Дослідження електропровідності деяких сучасних будівельних матеріалів / Д. О. Сопов. - С .67-69 Третяк, О. С. Розробка програмного забезпечення “Графік навчального процесу” на платформі 1С: підприємство / О. С. Третяк. - С .70-72 Юрова, Ю. В. Формування дослідницьких компетентностей в процесі навчання розв’язуванню рівнянь, нерівностей (їх систем) з параметрами методом використання властивостей функцій та застосування СКТ / Ю. В. Юрова. - С .73-76 ІСТОРІЯ, ПРАВОЗНАВСТВО, ФІЛОСОФІЯ Борисенко, О. О. Історіографія українсько-російських взаємовідносин середини ХVІІ ст.: традиційне і нове / О. О. Борисенко. - С .77-78 Даниленко, О. А. Повсякденне життя ніжинців у період повоєнної відбудови (1943–1953 рр.): соціальний аспект / О. А. Даниленко. - С .79-81 Желєзко, Р. А. Ніжинський полковник Матвій Гвинтівка / Р. А. Желєзко. - С .81-84 Жигун, І. М. Мода як джерело вивчення історії / І. М. Жигун. - С .84-86 Заєць, Д. М. Зміна компетенцій гетьманської влади Б.Хмельницького після підписання Переяславського договору (1654–1657 рр.) / Д. М. Заєць. - С .86-90 Злиденна, Н. Становлення безвірницького руху на Ніжинщині в контексті державно-церковних відносин в УСРР у 1920-х роках / Н. Злиденна. - С .90-93 Кошкідько, А. В. Правові засади створення та функціонування Малої академії наук Уукраїни / А. Кошкідько. - С .93-95 Кошкідько, А. В. Формування політичної культури міського та сільського населення Гетьманщини у ІІ пол. XVII–XVIII століття / А. В. Кошкідько. - С .96-98 Мазурик, О. Розвиток міського транспорту україни в роки “воєнного комунізму” (на прикладі міст Києва та Ніжина) / О. Мазурик. - С .99-101 Марченко, А. В. Методика використання історичних настільних ігор в навчальному процесі середньої школи / А. В. Марченко. - С .101-103 Овраменко, С. О. Актуальні проблеми методики викладання історії в сучасних російських школах / С. О. Овраменко. - С .104-105 Панченко, Н. . Еволюція шкільного підручника з нової історії України доби незалежності / Н. . Панченко. - С .105-109 Ребенок, В. В. Світоглядні уявлення українців про Московію в кінці XVI – XVII ст. / В. В. Ребенок. - С .110-112 Рослий, Д. М. “Записки українського наукового товариства у Києві” як історичне джерело / Д. М. Рослий. - С .113-116 Рудьков, О. І. Знищення української вільної торгівлі на початку XVIII століття / О. І. Рудьков. - С .116-118 Сакун, Р. Повсякденне життя франції останньої третини ХІХ століття у творчості художників нових напрямків / Р. Сакун. - С .118-121 Самко, Ю. М. Формування філософського світогляду М. Гоголя як українського мислителя / Ю. М. Самко. - С .121-124 Тимко, Я. І. Вивчення історії у 5 класі в контексті сучасних змін у системі шкільної освіти / Я. І. Тимко. - С .124-126 Титенко, О. О. Самотворення особистості в умовах сучасного суспільства / О. О. Титенко. - С .126-130 Філь, В. М. Радянсько-китайська конфронтація 1979–1981 років через призму карикатур офіційного видання ЦК КПРС “Правда” / В. М. Філь. - С .130-133 Фоменко, К. Ю. Адміністративні та комерційні установи Прилук в ХІХ ст. / К. Ю. Фоменко. - С .133-137 Хоменко, М. В. Еволюція військово-політичних поглядів УПА (Б-Б) з зовнішньополітичними силами Другої світової війни / М. В. Хоменко. - С .137-140 Чабаненко, О. С. Ілюстрація як важливий компонент підручника та її еволюція на прикладі підручника з середніх віків / О. С. Чабаненко. - С .140-141 Юшкевич, М. Феофан Вишенський: святитель, перекладач, богослов / М. Юшкевич. - С .141-144 ІНОЗЕМНІ МОВИ Микитенко, К. Навчання читання на уроках англійської мови у початковій школі / К. Микитенко. - С .145-147 Наріжна, Я. І. Графічний спосіб подання інформації у навчанні англійської мови / Я. І. Наріжна. - С .147-149 Онищенко, О. О. Використання пісень та віршованих творів на уроках англійської мови / О. О. Онищенко. - С .149-151 Перевідін, Я. М. Використання мережі Інтернет у процесі вивчення іноземної мови у межах професійного спрямування / Я. М. Перевідін. - С .151-153 Руденок, М. М. Навчання письма в початковій школі / М. М. Руденок. - С .153-155 Сідняєва, К. Навчання письма у початковій школі / К. Сідняєва. - С .155-158 Трошина, А. Навчання монологічного мовлення на уроках англійської мови у початковій школі / А. Трошина. - С .158-160 Шибченко, М. Особливості контролю на уроках англійської мови у початковій школі / М. Шибченко. - С .160-162 УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА Галамага, Н. М. Безеквівалентна лексика як відображення національно-культурної своєрідності мови / Н. М. Галамага. - С .163-164 Говорун, Ю. О. Відприкметникові похідні ад’єктиви з демінутивними суфіксами в художньому мовленні Олеся Гончара / Ю. О. Говорун. - С .165-167 Дяченко, Т. І. Формування ергонімікону міста Прилук / Т. І. Дяченко. - С .167-170 Іващенко, Л. А. Стереотипи українського сьогодення в анекдотах / Л. А. Іващенко. - С .170-172 Леус, Т. В. Онімний простір поезії Василя Стуса. / Т. В. Леус. - С .172-176 Нестеренко, О. В. Перерозподіл ґендерних ролей у драматичних поемах Лесі Українки “Кассандра” та “Оргія” / О. В. Нестеренко. - С .176-178 Остапенко, О. О. Засоби ускладнення в синтаксичній організації роману Валерія Шевчука “Дім на горі” як важливий компонент індивідуального стилю письменника / О. О. Остапенко. - С .178-181 Тритяченко, О. . Реалізація фразеологічних одиниць як маркерів базових культурних знань / О. . Тритяченко. - С .181-183 ПСИХОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА Андрушко, А. М. До питання про організаційно-педагогічні умови застосування методу моделювання в екологічному вихованні дошкільників (практичні аспекти) / А. М. Андрушко. - С .184-186 Вашук, А. М. Зміст валеологічних знань і умінь дітей старшого дошкільного віку / А. М. Вашук. - С .186-189 Герасименко, Ю. М. Дотримання вимог базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі” як умова ефективності ознайомлення дітей 5–6 років із суспільним довкіллям засобами живопису / Ю. М. Герасименко. - С .189-192 Горбань, В. В. Організаційно-педагогічні умови формування у старших дошкільників відповідального ставлення до природного довкілля / В. В. Горбань. - С .192-194 Гринь, С. О. Особливості дизайнерської діяльності дітей старшого дошкільного віку / С. О. Гринь. - С .194-197 Єременко, О. О. Експериментальне дослідження особливостей виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені неправильним вихованням в сім’ї / О. О. Єременко. - С .197-202 Жажковська, В. А. Особливості інтерпретації буденності творчими людьми / В. А. Жажковська. - С .202-204 Зайцева, Я. М. Вивчення стану проблеми формування соціальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку / Я. М. Зайцева. - С .205-206 Івашко, А. М. Вивчення стану проблеми забезпечення рухової активності старших дошкільників в умовах дошкільного навчального закладу / А. М. Івашко. - С .206-209 Кізенок, Д. В. Еекспериментальне вивчення особливостей формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. В. Кізенок. - С .209-212 Козачок, М. В. Організаційно-педагогічні умови формування уявлень здорового способу життя у дітей старшого дошкільного віку (за результатами констатувального експерименту) / М. В. Козачок ; М. В. Казачок. - С .212-214 Кравченко, І. В. Методика формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / І. В. Кравченко. - С .214-216 Кріль, І. А. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. А. Кріль. - С .216-219 Литвиненко, Т. С. Особливості профілактики негативних проявів у дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. С. Литвиненко. - С .219-221 Мовчан, Т. В. Інтерактивні методи навчання щодо формування відповідального ставлення до здоров’я студентської молоді / Т. В. Мовчан. - С .221-223 Недоля, Н. М. Практичне вивчення організаційно-педагогічних умов використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. М. Недоля. - С .223-225 Нестеренко, П. О. Психологічні аспекти старості як етапу онтогенезу особистості / П. О. Нестеренко. - С .225-229 Пархоменко, А. В. Вивчення труднощів у дитячо-батьківських взаємовідносинах, які потребують консультативної допомоги соціального педагога (емпіричний аспект) / А. В. Пархоменко. - С .229-233 Педора, І. В. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. В. Педора. - С .233-236 Ридзель, Л. В. Психологічні умови подолання емоційного вигорання педагогічних працівників ЗНЗ / Л. В. Ридзель. - С .236-240 Скрильнікова, Н. А. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. А. Скрильнікова. - С .240-242 Ступак, І. О. Суть інтерактивних технологій та їх переваги і недоліки при використанні на уроках у школі / І. О. Ступак. - С .243-245 Хніпель, В. В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. В. Хніпель. - С .245-247 Черевко, Л. М. Театралізована діяльність дітей дошкільного віку як засіб попередження негативних проявів у їх поведінці / Л. М. Черевко. - С .247-250 Шимко, Н. В. Організаційно-педагогічні умови використання досвіду педагогів ХХ століття у попередженні негативних проявів поведінки дошкільників у сучасному ДНЗ (практичні аспекти) / Н. В. Шимко. - С .250-254 Шусть, Ю. В. Організаційно-педагогічні умови виховання дітей дошкільного віку з негативними проявами поведінки, що зумовлені кризами психовікового розвитку (практичний аспект) / Ю. В. Шусть. - С .254-256 РУБ 378.4 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів Інтерактивні технології навчання Викладання історії в школі Викладання іноземної мови Початкова школа--уроки англійської мови Підручники історії Українська мова--мова художніх творів Туризм в Україні Бізнес Грошова система України Земельна реформа Комп’ютерне моделювання Програмне забезпечення Евристичне навчання--математика Податки--правове регулювання Ринок праці Дошкільне виховання Дошкільне виховання--валеологічне виховання Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільники--поведінка--корекція Психологія старості Кафедра педагогіки Чернігівщина--географія Чернігівщина--історія Ніжинщина--історія Ніжин, місто--історія Сумщина--історія Прилуки, місто--історія Кл.слова (ненормовані): електропровідність -- негативна поведінка дошкільників Дод.точки доступу: Мельничук, Олександр Володимирович; Гвинтівка, Матвій (Ніжинський полковник) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Вишенський, Феофан (святитель, перекладач, богослов) \о нем\; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Стус, Василь Семенович (укр. поет ; 1938-1985) \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 6 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (2) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (2) |
> Шифр: УШ/2020/1/3 Журнал 2020р. N 1/3 (625-627) Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12. Кл.слова: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26. Кл.слова: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56. Кл.слова: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58. Кл.слова: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69. Кл.слова: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76. Кл.слова: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79. Кл.слова: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-76 Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 17–22. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова (ненормовані): підготовка до ЗНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- тестування -- державна підсумкова атестація -- професійно-технічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |