> Шифр: ПШ2/2006/12 Журнал 2006р. N 12 Савченко, О. Школа культури - діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.1-5. Березівська, Л. Українські традиції як культурологічні засади спадщини В. О. Сухомлинського / Л. Березівська. - С.5-8. Кочерга, О. Психофізіологічні особливості діяльності дівчаток і хлопчиків: (Чому дівчатка і хлопчики сприймають світ по-різному) / О. Кочерга. - С.8-12. Літвін, Т. Урок-проект з громадянськї освіти в 3 класі / Т. Літвін. - С.12-13. Казачінер, О. Ігри для ознайомлення з алфавітом англійської мови / О. Казачінер. - С.18. Вашуленко, Н. Работа над видами речевой деятельности в процессе люучения грамоте / Н. Вашуленко, И. Гудзик, О. Прищепа. - С.35-38. Хорошковська, О. Мовне забезпечення комунікативної діяльності учнів у процесі формування усного українського мовлення / О. Хорошковська. - С.38-43. Лавриченко, Н. Сучасна початкова шкільна освіта у європейському вимірі / Н. Лавриченко. - С.51-54. Прудник, С. Казки про літери: День веселого ласуна / С. Прудник. - С.59-62. Загуляєва, Є. Вивчення літератури рідного краю на уроках читання / Є. Загуляєва. - С.54-57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Вашуленко, Н. Работа над видами речевой деятельности в процессе учения грамоте [Текст] / Н. Вашуленко, И. Гудзик, О. Прищепа> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 35-38. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання грамоти Дод.точки доступу: Гудзик, И.; Прищепа, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Орап, М. Реалізація ідей В.О.Сухомлинського щодо розумового розвитку першокласників під час уроків навчання грамоти / М. Орап. - С.1-2 Прищепа, О. Формування графічних навичок письма - необхідна умова розвитку писемного мовлення / О. Прищепа. - С.3-6 Шарагова, Н. Ігри на уроках української мови у 1-2 класах / Н. Шарагова. - С.6-10 Кидисюк, Н. Орієнтовні контрольні диктанти. Розвиток зв’язного мовлення (перекази). 3 клас / Н. Кидисюк. - С.10-12 Коберник, Г. Особливості застосування інтерактивних технологій навчання на уроках математики / Г. Коберник. - С.13-16 Дудко, Л. Розв’язання задач з пропорційними величинами / Л. Дудко, В. Московченко. - С.16-19 Лобова, О. Про музику - гармонією рим: дидактичні вірші у підручниках "Музика" / О. Лобова. - С.28-32 Медведь, Н. Розвиток діалогічного мовлення засобами інсценізації (Програма лялькового театру) / Н. Медведь. - С.32-35 Марецька, Н. Компетенція чи компетентність: що ми формуємо у молодших школярів / Н. Марецька. - С.51-54 Гуменко, Є. Загадковий світ тварин. Земноводні / Є. Гуменко. - С.59-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Прищепа, О. Формування графічних навичок письма - необхідна умова розвитку писемного мовлення [Текст] / О. Прищепа> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 3-6 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови мовлення писемне уроки письма Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 138 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 50.42 грн. Зміст: Герасимова, К. В. Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення / К. В. Герасимова. - С .7 Гречаник, Н. І. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. І. Гречаник. - С .10 Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів / В. С. Вергунова. - С .14 Безпала, С. С. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання / С. С. Безпала. - С .17 Грінченко, Т. Д. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти / Т. Д. Грінченко. - С .21 Василенко, Людмила Михайлівна. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. М. Василенко. - С .24 Сегеда, Н. А. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва / Н. А. Сегеда. - С .29 Єременко, Ольга Володимирівна. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах / О. В. Єременко. - С .34-38 Мергут, О. О. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців / О. О. Мергут. - С .38 Морозова, О. О. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .41 Назаренко, І. М. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу / І. М. Назаренко. - С .45 Павленко, О. М. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки / О. М. Павленко. - С .49 Раструба, Т. В. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів / Т. В. Раструба. - С .54 Дворник, Ю. Ф. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .58 Гроздовская, О. Г. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы / О. Г. Гроздовская. - С .63 Михаськова, М. А. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти / М. А. Михаськова. - С .66 Прищепа, О. П. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. П. Прищепа. - С .69 Ревенчук, В. В. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі / В. В. Ревенчук. - С .72 Мішодченко, В. В. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва / В. В. Мішодченко. - С .76 Гаснюк, В. В. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання / В. В. Гаснюк. - С .80 Ліпська, С. Л. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .84 Найда, Ю. М. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики / Ю. М. Найда. - С .88 Сливко, С. А. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця / С. А. Сливко. - С .91 Лось, О. М. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти / О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. - С .94 Ільницька, Н. С. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики / Н. С. Ільницька. - С .97 Чорний, С. П. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу / С. П. Чорний. - С .100 Бірюкова, Л. А. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики / Л. А. Бірюкова. - С .104 Дорошенко, Т. В. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .109 Кабриль, К. В. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики / К. В. Кабриль. - С .112 Тімашева, Т. М. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти / Т. М. Тімашева. - С .115 Токар, В. М. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти / В. М. Токар. - С .118 Горбенко, С. С. Розвиток гуманістично орієнтованої педагогічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст. / С. С. Горбенко. - С .121 Воєвідко, Л. М. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики / Л. М. Воєвідко. - С .124 Семчакович, С. Л. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект / С. Л. Семчакович. - С .128 Силко, Р. М. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти / Р. М. Силко. - С .132
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів музики Вчителі музики--підготовка у ВНЗ Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва Естетичне виховання школярів--засоби музичного мистецтва Викладачі вищої школи--музика Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПШ-2/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Цимбалару, А. Особливості організації взаємодії молодших школярів з освітнім середовищем на різних етапах навчального процесу / А. Цимбалару. - С.12-17. Прищепа, О. Розвиток мовленнєвої компетентності учнів 1-2 класів / О. Прищепа. - С.17-20. Гречук, В. Шляхи вдосконалення математичної підготовки молодших школярів / В. Гречук, Н. Кіщук. - С.25-31. Лишенко, Г. Календарне планування уроків математики / Г. Лишенко. - С.37-44. Коровіна, О. Адаптація до навчального процесу учнів 6-річного віку / О. Коровіна. - С.46-48. Біленко, О. Школа сприяння здоров’ю - імідж сучасного навчального закладу / О. Біленко. - С.48-49. Титаренко, Н. Взаємозв’язок фізичного і розумового виховання початківців / Н. Титаренко. - С.52-53. Алпатова, Т. Сходинками правового виховання в початковій школі / Т. Алпатова. - С.57-59. Кабанова, Л. Родинне свято "Рідну землю, де живем, Україною зовем" / Л. Кабанова, С. Андрійчук. - С.59-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Прищепа, О. Розвиток мовленнєвої компетентності учнів 1-2 класів [Текст] / О. Прищепа> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 17-20. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): комунікативність -- спілкування -- дитина глядач -- дитина слухач Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипченко, Н. Ф. Зошит № 1 для письма і розвитку мовлення [Текст] : учебное пособие / Н. Ф. Скрипченко, О. Ю. Прищепа, А. С. Зімульдінова. - К. : Радянська школа, 1988. - 64 с. - 0.15 крб. РУБ 4У(075.1) Дод.точки доступу: Прищепа, О. Ю.; Зімульдінова, А. С. Примірників всього: 4 аб (4) Свободны: аб (4) |
С 45 Скрипченко, Н. Ф. Зошит № 2 для письма і розвитку мовлення [Текст] : навчальний посібник для 1-го класу чотирирічної початкової школи / Н. Ф. Скрипченко, О. Ю. Прищепа, А. С. Зімульдінова. - 3-е изд. - К. : Радянська школа, 1988. - 64 с. - 0.15 крб. РУБ 4У(075.1) Дод.точки доступу: Прищепа, О. Ю.; Зімульдінова, А. С. Примірників всього: 4 аб (4) Свободны: аб (4) |
> Шифр: ПШ-2/2017/11 Журнал 2017р. N 11 Бондарчук, Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра : (за науково-педагогічним проектом "Інтелект України") / Є. Бондарчук. - С.1–3. Чабайовська, М. Зісторії українського книгодрукування / М. Чабайовська. - С.4–7. - Бібліогр.: 12 назв. Поліщук, В. Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці / В. Поліщук. - С.8–11. Балютіна, К. Перспективний план виховної роботи вчителя початкових класів / К. Балютіна, С. Гончарова, О. Жихарєва. - С.12–16. Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / О. Прищепа. - С.17–19. - Бібліогр.: 2 назви. Гнатишина, С. Розвиток літературних компетентностей на уроках-проектах з використанням методу кольорових капелюхів Едварда де Боно (4 клас) / С. Гнатишина. - С.20–21. Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.22–25. - Бібліогр.: 4 назви. Березанська, К. Бінарний інтегрований урок природознавства та трудового навчання (1 клас) / К. Березанська. - С.25–27. - Бібліогр.: 9 назв. Рак, Л. Виховна година: "Хочу і можу бути здоровим!" / Л. Рак. - С.28–31. - Бібліогр.: 3 назви. Дяченко, Л. Прес-конференція з охорони природи / Л. Дяченко. - С.31–34. Ковальова, В. Екологічний урок-казка з природознавства зі здоров’язбережувальними технологіями у 1 класі / В. Ковальова. - С.34–37. Садова, Р. Урок-подорож "Осіння казка" / Р. Садова. - С.37–39. Луговська, І. Презентація творчого проекту "Цікаво про гривню" / І. Луговська. - С.39–41. Тараканова, А. Хореографічний репертуар – складова формування національно-патріотичної культури особистості / А. Тараканова. - С.41–43. Святенко, Ю. Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільноговіку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Ю. Святенко. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв. Колесник, Л. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Л. Колесник, А. Шапошнікова. - С.48–52. - Бібліогр.: 3 назви. Бондаренко, Г. Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Г. Бондаренко. - С.53–56. - Бібліогр.: 10 назв. Баранова, Н. Майстер-клас "Ранкові зустрічі" / Н. Баранова, Н. Коцур. - С.57–58. Мазурець, Л. Рідна мова чиста, як роса / Л. Мазурець. - С.59–60. Норенко, Л. Цікавий урок у початковій школі / Л. Норенко. - С.61. - Бібліогр.: 4 назви. Пістоляк, Н. Бджілка-трудівниця / Н. Пістоляк. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/9 Журнал 2018р. N 9 Савченко, О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.1–6. - Бібліогр.: 8 назв. Ликов, В. Творча екстраполяція народних ідей В. О. Сухомлинського в загальноосвітній школі України 60-х – 90-х рр. ХХ ст. / В. Ликов. - С.6–9. - Бібліогр.: 8 назв. Білохвощенко, С. Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського / С. Білохвощенко, М. Кальчук, С. Махиня. - С.10–13. - Бібліогр.: 5 назв. Кондратенко, Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Л. Кондратенко. - С.14–17. - Бібліогр.: 9 назв. Яковенко, Л. Зразки проведення ранкових зустрічей / Л. Яковенко. - С.18–20. Сідлецький, А. Урок позакласного читання, 4 клас / А. Сідлецький. - С.20–22. Скворцова, С. Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат : (методичні аспекти впровадження навчального комплекту "Математика. 1 клас" С. Скворцової та О. Онопрієнко) / С. Скворцова, О. Онопрієнко. - С.23–26. - Бібліогр.: 5 назв. Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.26–30. - Бібліогр.: 4 назви. Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.30–33. - Бібліогр.: 26 назв. Красоткіна, Н. Розвиваємо у дітей спостережливість : (матеріал для виховних занять у початковій школі) / Н. Красоткіна. - С.34–36. Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.37–42. Лишенко, Г. 1 клас. Математика / Г. Лишенко. - С.43–44. Паніна, С. Партнерські стосунки в системі "дитина–батьки–вчитель" як чинник гармонійного розвитку учнів / С. Паніна. - С.45–48. Сарієнко, В. Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі / В. Сарієнко, В. Чайченко, К. Голік. - С.49–54. - Бібліогр.: 7 назв. Заїка, А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" / А. Заїка. - С.55. Болтромюк, Д. Книга – безмежний шлях у світ знань : (виховний захід для учнів 1 класу) / Д. Болтромюк. - С.56–57. - Бібліогр.: 2 назви. Неізвідська, Л. "Спасибі, Вчителю!." / Л. Неізвідська. - С.58–59. Толосюк, Т. Осінь – радісна пора! Йде до школи дітвора! / Т. Толосюк. - С.59–60. Серпуховітіна, Т. Конкурс "Маленька панянка" / Т. Серпуховітіна. - С.62–64. - Бібліогр.: 5 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 23 Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / Микола Вашуленко, Ольга Прищепа, Оксана Вашуленко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 37–42. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--календарне планування з основних предметів--1 клас Кл.слова (ненормовані): грамота -- методика викладання -- календарне планування -- читання -- письмо -- розвиток мовлення -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті представлено календандарне планування з навчання грамоти в початковій школі. Дод.точки доступу: Прищепа, О.; Вашуленко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/10 Журнал 2018р. N 10 Гекало, Л. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1–3. Стрілько, Л. Краса – це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4–5. Золотарьова, А. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6–9. Стецюк, Н. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11–14. - Бібліогр.: 4 назви. Балютіна, К. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та диференціації / К. Балютіна. - С.14–18. Півень, Г. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19–20. Паршина, С. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів : (4 клас) / С. Паршина. - С.21–22. Саквенко, О. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23–24. Піка, Т. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25–26. Садова, Р. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26–29. Єфименко, О. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29–30. - Бібліогр.: 3 назви. Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.31–37. Петрук, О. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38–39. Чумарна, М. Життя – як гра, гра – як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40–42. Олексин, Н. Спілкування – найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43–44. Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45–47. Шнайдер, А. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1–4 класи) / А. Шнайдер. - С.50–53. - Бібліогр.: 9 назв. Петрова, Н. Ми – кияни : (виховний захід) / Н. Петрова. - С.54–55. Буянова, Н. "Гарбузова родина" – комора здоров’я / Н. Буянова. - С.56–61. - Бібліогр.: 6 назв. Чудакова, О. Осіння казка : (театралізована вистава) / О. Чудакова. - С.62–64. - Бібліогр.: 4 назви. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 23 Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / Микола Вашуленко, Ольга Прищепа, Оксана Вашуленко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 31–37. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): календарне планування читання в 1 класі -- календарне планування письма в 1 класі -- календарне планування розвитку мовлення в 1 класі Анотація: У статті представлено календандарне планування з навчання грамоти в початковій школі. Дод.точки доступу: Прищепа, О.; Вашуленко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / О. Митник. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви. Прищепа, О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти / О. Прищепа. - С.5–12. Балютіна, К. Засоби превенції та коригування графічних відхилень у першокласників / К. Балютіна. - С.13–17. - Бібліогр.: 5 назв. Якимець, Л. Тематичний день у 1 класі. Зима-чарівниця / Л. Якимець. - С.18–22. - Бібліогр.: 4 назви. Приходько, А. Вивчаємо словникові слова / А. Приходько. - С.22–23. Собковська, О. Формування дослідницьких і пошукових навичок у процесі виконання курсових робіт з методики навчання математики : (з досвіду роботи) / О. Собковська, О. Захарко. - С.23–30. - Бібліогр.: 16 назв. Новик, Л. Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач : (урок з математики у 4 класі) / Л. Новик. - С.31–32. Діхтяренко, Л. Урок природознавства у 1 класі / Л. Діхтяренко. - С.32–34. Петрова, Н. Урок з природознавства та основ здоров’я у 2 класі / Н. Петрова. - С.34–37. Овлах, В. Урок-конференція з природознавства у 3 класі / В. Овлах. - С.37–40. Маротчак, В. Подорож до Країни чистоти і здоров’я : (година спілкування у 4 класі) / В. Маротчак. - С.40–42. Жолудь, Н. Інтегрований математичний день у 1 класі / Н. Жолудь, І. Серьоженко. - С.42–45. Чупріна, І. Урок з трудового навчання та музичного мистецтва у 3 класі / І. Чупріна. - С.46. Лобанчук, О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі : (з досвіду роботи) / О. Лобанчук, Н. Чембержі. - С.47–50. - Бібліогр.: 15 назв. Ґолибарт, Є. Суперечлива суть логічного ряду / Є. Ґолибарт. - С.51–52. Городна, О. Фізичне виховання дітей у сім’ї / О. Городна. - С.53. Постовітенко, Н. Здоров’язбережувальний аспект – важливий напрям педагогічної діяльності / Н. Постовітенко. - С.54–56. - Бібліогр.: 10 назв. Гурова, О. До доброї справи долучаємось разом / О. Гурова [и др.]. - С.57–58. Інші автори: Вербіна О., Суржук Г., Шепотіленко Г. Бойко, М. Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві / М. Бойко. - С.59. Войналович, Т. Конкурс знавців української мови / Т. Войналович. - С.60. Фалько, Я. Нові іноземні слова і терміни: мовна практика та їх українські відповідники / Я. Фалько. - С.61–62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Прищепа, О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти / Ольга Прищепа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 5–12. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- навички письма -- буквений період -- рухова навичка письма -- зорове сприйняття -- графічні навички -- написання букви -- рукописний текст -- друкований текст Анотація: У статті розповідається про те, що у буквений період основна увага приділяється формуванню уміння письма букви і поєднання її з іншими. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Надія Мельник, Валентина Андрійчук. - С.1–3. Іщенко, О. Підручники для Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.4–7. Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа. - С.8–11. Єгупова, В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / Віта Єгупова. - С.12–13. Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Людмила Діхтяренко. - С.14–18. Генатуліна, С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / Світлана Генатуліна. - С.18–20. Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі : ("Я у світі, математика, логіка") / Світлана Хмилко. - С.21–24. Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [и др.]. - С.25–30. Інші автори: Вовк В., Мацур К., Семенова Г. Пилипів, О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / Оксана Пилипів, Олександра Лазорко. - С.31–35. Чернігова, О. Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка : (урок-гра "Що? Де? Коли?") / Ольга Чернігова. - С.36–37. Рак, Л. Птахи – наші друзі : (виховна година у 2 класі) / Любов Рак. - С.38–40. - Бібліогр.: 4 назви. Чадукова, О. Калейдоскоп екологічних проектів / Оксана Чадукова. - С.41–42. Купцова, Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі : науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Любов Купцова, Оксана Сєдова. - С.43–47. - Бібліогр.: 4 назви. Ґолибард, Є. Людські вади і чесноти в асортименті / Євген Ґолибард. - С.48–49. Пахальчук, Н. Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Наталя Пахальчук. - С.50–53. - Бібліогр.: 4 назви. Охрімчук, Р. Як виховують дітей в американських сім’ях / Раїса Охрімчук. - С.54–56. Борис, О. Лесиними стежками / Ольга Борис, Людмила Остапова. - С.57–59. Крат, Л. Великодня пригода писанки : (лялькова вистава) / Любов Крат. - С.59–60. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.53, 61–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 8–11. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- післябуквений період -- письмо -- графічна сітка -- рукописні букви -- друковані букви -- швидкість письма -- самостійне списування -- списування з книги -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що післябуквений період навчання грамоти відведений для закріплення, узагальнення й удосконалення знань, умінь і навичок з письма. В цей період в учнів відбувається підсумок знань, умінь і закріплюються навички з письма, які будуть опорою у навчанні української мови в 2 класі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Волошенко, В. [Рецензія] [Текст] / В. Волошенко> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2020. - N 4. - С. 204-210. Рец. на кн.: Прищепа О. “Місця зустрічі”: культурне довкілля міст Правобережної України (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.). / О. Прищепа. - Рівне, 2019. - 688 с. . - ISSN 0130-5247 Рубрики: Історія України, 18 ст. ; 19 ст. : 20 ст. Кл.слова (ненормовані): українське місто -- міські поселення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |