> Шифр: ВШ-3/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 Кл.слова: Міжнародний освітянський центр, конференція, ВНЗ України приватної форми власності Воробієнко, П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв’язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко [и др.]. - С.7-20. - Бібліогр.: 14 назв. : табл. Інші автори: Станкевич І., Глухова О., Суліма Л. Кл.слова: навчальний заклад, якість вищої освіти, ДСТУ ISO 9001:2009 Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська. - С.21-35 Кл.слова: гарантія якості вищої освіти, інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування", критерії акредитації Орлова, Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи / Т. Орлова. - С.36-48. - Бібліогр.: 16 назв. : фот. Кл.слова: політична історія, посткомуністичні держави Європи, радянська модель Козієвська, О. Вища освіта в Україні: уроки реформування / О. Козієвська. - С.49-62. - Бібліогр.: 12 назв. Кл.слова: стратегія розвитку вищої освіти, глобалізація вищої освіти, масовизація освіти Мір-Багірзаде, Алтай-кизи С. Особливості ісламської культури і цивілізації / Алтай-кизи С. Мір-Багірзаде. - С.63-68 Кл.слова: культура, ісламська культура, цивілізація Удод, Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод. - С.69-82 Кл.слова: мораль, політика, держава Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич. - С.83-91. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: тестування, оцінювання, вимірювання Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова. - С.92-102. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Кл.слова: концептуальна парадигма, педагогічний експеримент, педагогічна корекція Мишак, О. Обгрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі / О. Мишак. - С.103-108 Кл.слова: гуманістична спрямованість, професійна діяльність біотехнологів, відповідальність Каптур, В. Одеська національна академія зв’язку імені О. С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв’язку / В. Каптур, І. Політова. - С.109-112 : фот. Кл.слова: наукові знання, інноваційна модель розвитку, Одеська національна академія зв’язку Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року / О. А. Удод. - С.113-125 Кл.слова: перелік, книги, гриф МОН УКраїни Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 24 Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України [Текст] / С. Свіжевська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 6. - С. 21-35 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--акредитація Кл.слова (ненормовані): гарантія якості вищої освіти -- критерії акредитації -- індикатори якості освіти -- суспільно-професійна акредитація Анотація: Проаналізована сутність акредитаційної практики у вищій освіті України. Обгрунтовується назріла потреба подальшого вдосконалення процедур забезпечення гарантії якості, визначені шляхи подолання суперечностей через поетапне впровадження суспільно-професійної акредитації. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 636 с. - ). - 30.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття / Віктор Петрович Андрущенко. - С .5-8 Коцур, Віктор Петрович. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст. / В. П. Коцур. - С .16-23 Глузман, Олександр Володимирович. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті / О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. - С .40-46 Сидоренко, В. К. Європейський вимір неперервної освіти в Україні / В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. - С .64-72 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління / Н. М. Дем’яненко. - С .81-86 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Бульвінська, Оксана Іванівна. Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства / О. І. Бульвінська. - С .128-134 Голуб, Л. І. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії / Л. І. Голуб. - С .135-142 НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ Баранівський, В. Ф. Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді / В. Ф. Баранівський. - С .227-236 Кузьменко, Н. М. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.) / Н. М. Кузьменко. - С .254-261 Марушкевич, Алла Адамівна. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору / А. А. Марушкевич. - С .276-282 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Аннєнкова, І. П. Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ / І. П. Аннєнкова. - С .297-304 Грибок, О. П. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора / О. П. Грибок. - С .316-319 Мазоха, Дмитро Степанович. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога / Д. С. Мазоха. - С .344-350 Невмержицький, О. А. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу / О. А. Невмержицький. - С .351-357 Остапенко, Г. І. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу / Г. І. Остапенко. - С .371-376 Свіжевська, С. А. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi? / С. А. Свіжевська. - С .408-414 Сергійчук, О. М. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України / О. М. Сергійчук. - С .415-422 Токарук, Л. С. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні / Л. С. Токарук. - С .439-444 Янц, Н. Д. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі / Н. Д. Янц. - С .484-491 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ Кравченко, Т. В. Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери / Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. - С .492-498 Миленкова, Римма Володимирівна. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах / Р. В. Миленкова. - С .499-505 Пелех, Людмила Романівна. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки / Л. Р. Пелех. - С .513-520 Тракоша, Ю. Ю. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури / Ю. Ю. Тракоша. - С .572-575 Зварич, І. М. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С .600-607 Мойсеєнко, Л. А. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога / Л. А. Мойсеєнко. - С .615-620 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Австралія--освіта Чернігівщина--освіта вища США--освіта Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВШ-3/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 Кл.слова: форум гірників, міграційні процеси, Малкович І. Табачник, Д. Одиниця інформаційного потоку / Д. Табачник. - С.7-8 Кл.слова: інформаційні технології, спілкування, книги Лєсна, Н. Харківський національний університет радіоелектроніки: працюємо для майбутнього / Н. Лєсна, З. Дудар, І. Ревенчук. - С.9-19 Кл.слова: інноваційна діяльність, дистанційне навчання, рейтингове оцінювання Суханцева, В. ІТ: від технології до онтології / В. Суханцева, О. Яценко. - С.20-27. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: віртуальне, віртуальна реальність, дійсність Погорілий, С. Проблеми ліцензування та акредитації в галузі ІТ-освіти / С. Погорілий, С. Теленик. - С.28-33 Кл.слова: ліцензування, акредитація, експертиза Морозова, Т. Стандарти ІТ-професій як засіб інформаційного обміну між індустрією та освітою / Т. Морозова, І. Мендзебровський. - С.34-41. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. Кл.слова: професійні стандарти, стандарти ІТ-професій, освітні стандарти Омельчук, Л. До питання розробки компетентнісно орієнтованого стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики / Л. Омельчук. - С.42-49. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Кл.слова: інформатика, освітній стандарт, кваліфікаційні характеристики ІТ-професій Сейдаметова, З. Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів / З. Сейдаметова, В. Темненко. - С.50-59. - Бібліогр.: 30 назв. : табл. Кл.слова: CS-освіта, Computer Science Computing Curricula 2013, мови програмування Пероганич, Ю. Вікіпедія і її використання у навчальному процесі / Ю. Пероганич. - С.60-65 Кл.слова: Вікіпедія, вільні знання, веб 2.0 Осташко, Н. Підвищення рівня викладання ділової англійської мови у міжнародних ІТ-компаніях в Україні: практичні рекомендації / Н. Осташко. - С.66-70. - Бібліогр.: 4 назв. Кл.слова: ділова англійська мова, лінгвістичні компетенції, комунікаційні компетенції Винославська, О. Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти / О. Винославська. - С.71-79. - Бібліогр.: 14 назв. Кл.слова: знання, інформаційно-комунікаційні технології, інформація Свіжевська, С. Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації / С. Свіжевська. - С.80-88. - Бібліогр.: 6 назв. : табл. Кл.слова: місія університету, гарантія якості вищої освіти, інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування" Сирота, О. Пропозиції з удосконалення змісту вищої ІТ-освіти (з досвіду ТОВ "ЕПАМ СИСТЕМЗ") / О. Сирота, М. Почебут. - С.89-99. - Бібліогр.: 3 назв. : табл. Кл.слова: ІТ-освіта, професійна підготовка, практична підготовка Арзубов, М. Інформатика в школі - початок ІТ-освіти / М. Арзубов. - С.100-104. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: Державний стандарт базової і повної середньої освіти, профільне навчання, ІКТ-компетенція Гула, Р. Дослідження історії нагородної системи України / Р. Гула. - С.105-108 Кл.слова: рецензії, історія, нагородна система України Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.109-121 Кл.слова: вища освіта, наука, періодичні видання Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у жовтні 2013 року / О. А. Удод. - С.122-123 Кл.слова: книги, гриф МОН України, перелік Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Свіжевська, С. Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації [Текст] / С. Свіжевська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 80-88 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--ліцензування--акредитація Вищі навчальні заклади України--ліцензування--акредитація--рейтингування Кл.слова (ненормовані): місія університету -- гарантія якості вищої освіти -- інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування" -- інтерактивна платформа -- стейкхолдери -- критерії акредитації -- суспільно-професійна акредитація -- ситема менеджменту якості -- українські університети -- університетська освіта -- акредитація освітніх закладів -- ліцензування Анотація: Розкриваються окремі аспекти проблеми оптимізації проведення таких процедур, як ліцензування, акредитація та ранжування у вишах України. Як скоротити економічні, часові, фізичні та моральні витрати? Як зробити корисними результати акредитації не тільки для самого університету, але й для інших зацікавлених сторін? Як уніфікувати показники, спільні для акредитації та рейтингу? На ці питання з урахуванням сучасних методичних підходів і європейських технологій відповідає стаття. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |