П24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 2 : Березень-квітень. - 2003. - 230 с. - 13.00 грн. Зміст: Стефаненко, П. Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання / П. Стефаненко. - С .11-20 Аносов, І. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ / І. Аносов. - С .21-31 Плотніков, П. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя / П. Плотніков. - С .32-39 Сіцінський, А. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві / А. Сіцінський. - С .40-46 Кисільова, В. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї / В. Кисільова. - С .47-62 Волошинова, Л. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .63-70 Дубравська, Д. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога / Д. Дубравська. - С .71-78 Кл.слова: студент, вчитель Огірко, І. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів / І. Огірко, Ю. Шульжик. - С .79-83 Сингаївська, А. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу / А. Сингаївська. - С .84-92 Кл.слова: методика викладання Сікорський, П. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах / П. Сікорський. - С .93-101 Дольнікова, Л. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі / Л. Дольнікова. - С .102-107 Єгоренков, А. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками / А. Єгоренков. - С .108-117 Кириченко, В. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі / В. Кириченко. - С .118-126 Поважна, Л. Методика організації і проведення професійних конкурсів / Л. Поважна, Т. Кущ. - С .127-135 Шемелюк, Г. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі / Г. Шемелюк. - С .136-144 Коробченко, А. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку / А. Коробченко. - С .145-153 Мазепа, Х. Управління виховною роботою в медичному коледжі / Х. Мазепа. - С .154-160 Садова, В. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства / В. Садова. - С .161-168 Рашковська, В. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя / В. Рашковська. - С .169-176 Окса, М. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.) / М. Окса. - С .177-182 Харабет, В. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття / В. Харабет. - С .183-197 Кирєєва, Т. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України / Т. Кирєєва. - С .198-206 Курляк, І. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід / І. Курляк. - С .207-219 Авшенюк, Н. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти / Н. Авшенюк. - С .220-228
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Управління освітою Наукове життя Професійна освіта Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П78 Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-21 лютого 2004 р., м. Київ / Європейський університет ; Ред. В. Я. Пипченко. - К. : Європейський університет, 2004. - 200 с. - Загл. обл. : Болонський процес: Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу. - 64.40 грн., 16.50 грн. Зміст: Журавський, В. С. Глобальні проблеми розвитку освіти та особливотсі їх прояву в Україні / В.С. Журавський. - С .5-8 Домніч, В. І. Головні принципи входження України в Європейський простір вищої освіти / В. І. Домніч. - С .11-17 Якименко, Ю. І. Якість освіти - головний принцип Болонської декларації / Ю. І. Якименко. - С .22-26 Головатий, М. Ф. Особливості входження України до Болонського процесу / М. Ф. Головатий. - С .27-28 ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ . - С .29-81 ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ . - С .82-113 ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ . - С .114-128 ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ . - С .129-138 ПРІОРИТЕТИ СИСТЕМНО-ІНСТИТУЦІЙНОЇ СТРУКТУРИЗАЦІЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ШЛЯХІВ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ . - С .139-165 Корольов, Б. І. Науково-методичні засади впровадження кредитно-модульного навчання у вищій школі України / Б. І. Корольов. - С .139-146 Астахова, В. И. Непрерывное образование - стратегическое направление развития современных образовательных систем / В. И. Астахова. - С .147-149 Гайков, А. А. Качество образования в контексте Болонского процесса / А. А. Гайков. - С .150-152 Гаршнєв, Ю. Г. Оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі навчання / Ю. Г. Гаршнєв, П. І. Сікорський. - С .153-159 УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ . - С .166-191 Волобуєва, Т. Б. Шляхи удосконалення управління на рівні вищого навчального закладу / Т. Б. Волобуєва. - С .171-173
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Гуманітарна освіта Освіта в Україні--якість освіти Екологічна освіта Економічна освіта Освіта в Україні--модернізація освіти освіта в Україні--державна політика Вища освіта в Україні--кредитно-модульне навчання освіта неперервна Підготовка викладачів Вищі навчальні заклади--управління Кл.слова (ненормовані): приватні вузи Дод.точки доступу: Пипченко, В. Я. \ред.\; Європейський університет Примірників всього: 6 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Т50 Товариство "Рідна школа": Історія і сучасність [Текст] : науковий альманах. Ч. 3 / Упоряд. та наук. ред.: Д. Герцюк, С. Ярема ; Львівське крайове товариство "Рідна школа", Львівський національний університет імені Івана Франка, Кафедра педагогіки. - Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2005. - 250 с. - Б. ц. Зміст: Сікорський, П. Перший Педагогічний Конгрес і проблеми розвитку освіти в Україні / П. Сікорський. - С .16-40
РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Діаспора--рідна школа Педагогічний досвід Кл.слова (ненормовані): НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА -- ТОВАРИСТВО РІДНА ШКОЛА -- Перший Педагогічний Конгрес Дод.точки доступу: Сікорський, Петро \упоряд. і наук. ред.\; Герцюк, Дмитро \упоряд. і наук. ред.\; Заячук, Юлія \упоряд. і наук. ред.\; Львівське крайове товариство "Рідна школа"; Львівський національний університет імені Івана Франка; Кафедра педагогікиВузлівський природничо-економічний ліцей на Львівщині \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал. № 4, вересень-жовтень / Гол. ред. Н. Г. Ничкало ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : [б. в.], 2003. - 207 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Зміст: Стрельніков, В. Особливості застосування дискусійних видів занять у процесі вивчення навчальної дисципліни "Економічна історія" / В. Стрельніков. - С .21-30 Сікорський, П. Деякі аспекти удосконалення підготовки педагогічних працівників / П. Сікорський. - С .30-39 Флегонтова, Н. Проблеми підготовки майбутніх учителів до організації позашкільної культурно-дозвіллєвої роботи / Н. Флегонтова. - С .113-123 Помиткіна, Л. Психодіагностика внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників / Л. Помиткіна. - С .123-132 Воробель, Г. Свобода вибору як критерій зрілої особистості / Г. Воробель. - С .132-139 Ковчина, І. Теоретико-методологічні засади формування правових умінь у майбутнього соціального педагога / І. Ковчина. - С .147-159 Шуневич, Б. Періоди розвитку дистанційного навчання / Б. Шуневич. - С .191-201
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ШО1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Сухомлинська, О. Духовно-моральне виховання дітей та молоді в координатах педагогічної науки і практики / О. Сухомлинська. - С.2-7 Сікорський, П. Принципи моделювання оцінювальних систем / П. Сікорський, О. Біляковська. - С.14-17 Воронка, Г. Університети в Канаді та Великобританії як навчально-освітні та науково-дослідні центри / Г. Воронка. - С.28-30 Землянська, В. Підготовка майбутнього вчителя в умовах особистісно орієнтованої освіти / В. Землянська. - С.31-35 Клокар, Н. Диференційований підхід до підготовки вчителів у системі післядипломної освіти / Н. Клокар. - С.41-44 Ходанич, П. Олександр Духнович і педагогічні товариства на Закарпатті в ХІХ столітті / П. Ходанич. - С.45-47 Сивачук, Н. Дискусія щодо виховного потенціалу народної казки на сторінках української преси (20-30-ті роки ХХ століття) / Н. Сивачук. - С.48-50 Криловець, Ю. Питання підготовки педагогічних кадрів у спадщині П. Г. Редкіна / Ю. Криловець. - С.50-53 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Сікорський, П. Принципи моделювання оцінювальних систем [Текст] / П. Сікорський, О. Біляковська> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 14-17 Дод.точки доступу: Біляковська, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ВШ-3/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Шинкарук, В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України / В. Шинкарук. - С.3-16 Марцин, В. Вища школа України на шляху трансформації у європейський освітній простір / В. Марцин. - С.27-35 Загірняк, М. Система показників оцінювання діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи / М. Загірняк, А. Почтовюк. - С.45-54 Сікорський, П. Сутність та принципи диференційованого підходу в навчанні студентів / П. Сікорський, О. Горіна. - С.55-63 Фарина, С. Європейський гуманістичний ідеал та його вплив на розвиток педагогічної думки в Україні у XVII ст. / С. Фарина. - С.64-74 Агачі, П. Ш. Проблеми сумісництва в університеті Бабеш-Больяр ( Румунія) / П.Ш. Агачі. - С.88-94 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сікорський, П. Сутність та принципи диференційованого підходу в навчанні студентів [Текст] / П. Сікорський, О. Горіна> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2007. - N5. - С. 55-63 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: навчання студентів навчання диференційне Дод.точки доступу: Горіна, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Волик, Л. Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки / Л. Волик. - С.6-9 Сікорський, П. Проблеми дидактичної взаємодії середньої і вищої школи - основа якісної підготовки фахівців / П. Сікорський. - С.10-15 Харченко, Т. Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині XX століття / Т. Харченко. - С.15-20 Руда, О. Естетичне ставлення студентської молоді до природи / О. Руда. - С.21-24 Ляхоцький, В. "Усе життя своє він віддав мистецтву й Україні..." : Петро Холодний у спогадах Софії Русової / В. Ляхоцький, Ю. Телячий. - С.33-37 Філімонова, Т. До питання про діяльність дитячих містечок в Україні ( 1920-ті рр.) / Т. Філімонова. - С.37-42 Шугалій, Н. Данський просвітитель Микола Грунтвіг ( 1783 - 1872) / Н. Шугалій. - С.43-46 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сікорський, П. Проблеми дидактичної взаємодії середньої і вищої школи - основа якісної підготовки фахівців [Текст] / П. Сікорський> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 10-15 Рубрики: підготовка до вступу до ВНЗ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2009/6 Журнал 2009р. N 6 Пономаренко, В. Харківський національний економічний університет: минуле, сучасне, майбутнє / В. Пономаренко. - С.3-14. Ямковий, В. Аспекти оцінювання релевантності системи ранжування вищих навчальних закладів / В. Ямковий. - С.14-38. Приходько, В. Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти / В. Приходько, С. Шевченко, О. Ясєв. - С.39-47. Кравченко, В. Моделювання систем: досвід та перспективи викладання дисциплін / В. Кравченко. - С.48-54. Пилип, Я. Роль вузівської бібліотеки в забезпеченні самостійної роботи студентів / Я. Пилип. - С.67-71. Цехмістрова, Г. Підготовці фахівців готельного бізнесу - відкрити шлях! / Г. Цехмістрова. - С.72-79. Сікорський, П. Дидактичне структурування навчального матеріалу з фундаментальних дисциплін як педагогічна проблема / П. Сікорський, О. Вітер. - С.80-87. Жорнова, О. Репрезентація сенсу наукового знання: проблеми і перспективи вимірювання / О. Жорнова. - С.88-96. Ликова, В. Педагогічна терапія як засіб цілісного оздоровлення освіти / В. Ликова. - С.97-106. Вища освіта і наука : анотований огляд періодичних видань / Т. Бєлоусова, З. Чернобровкіна. - С.116-124. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Учбова література: ФМ / КПМІ / Сп МІ / Моделювання систем / 9 / Осн |
Сікорський, П. Дидактичне структурування навчального матеріалу з фундаментальних дисциплін як педагогічна проблема [Текст] / П. Сікорський, О. Вітер> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N6. - С. 80-87. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в Україні викладання окремих предметів у ВНЗ Дод.точки доступу: Вітер, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Богуславський, М. Моделювання процесу розвитку вітчизняної педагогіки ХХ століття / М. Богуславський. - С.2-8 Волик, Л. Модель підготовки студентів вищих навчальних закладів до анімаційної діяльності / Л. Волик. - С.10-14 Лавриченко, Н. Демократичне громадянство як світоглядно-педагогічна доктрина для суспільства знань / Н. Лавриченко. - С.15-20 Загвоздкін, В. Стандарти освіти у міжнародному контексті / В. Загвоздкін. - С.20-21 Сікорський, П. Особливості диференціації в умовах профільного навчання / П. Сікорський. - С.23-26 Жерносек, І. Критерії управлінської культури науково-методичної роботи ЗНЗ / І. Жерносек. - С.27-31 Сухомлинська, О. Школа як соціокультурний образ суспільства / О. Сухомлинська. - С.32-35 Білецька, С. Дитинство епохи середньовіччя : становлення християнського сприйняття / С. Білецька. - С.35-42 Кондратенко, Л. Михайло Якович Басов про людину як активного діяча в середовищі / Л. Кондратенко. - С.42-46 Гриньова, М. Спадщина Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності / М. Гриньова. - С.47-48 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 11 Сікорський, П. Особливості диференціації в умовах профільного навчання [Текст] / П. Сікорський> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 3. - С. 23-26 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності навчання профільне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 11 Сікорський, П. Чужоземець на власній землі [Текст] : до 200-річчя від дня народження Івана Вагилевича / Сікорський П.> // Слово Просвіти. - 2011. - 6-12 жовтня. - С. 7. Рубрики: Українська література, 19 ст. Кафедра української літератури Дод.точки доступу: Вагилевич, Іван Миколайович (1811-1866) \о нем\ |
> Шифр: ВШ-3/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Сікорський, П. Якість середньої - освіти основний чинник якісної вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.7-21 Ружицький, В. Аналіз зарубіжних концепцій реалізації професійного навчання та їхній інноваційний потенціал / В. Ружицький, А. Ратушинська. - С.22-35 Молоді науки про генетичне та еусоціальне в людині та ії боротьбі з двома колапсами. - С.36-51 Вітченко, Андрій. Компетентнісний підхід у сучасній вищій освіті: освітня інновація чи реформаторський симулякр доби постмодерну? / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.52-66 Тининика, А. Витоки екологічного дизайну в генезисі соціокультури / А. Тининика. - С.67-78 Пендзей, І. Проблеми викладання і вивчення нової та новітньої історії країн Західної Європи й Америки у вищих закладах освіти України / І. Пендзей. - С.79-82 Тенденції розвитку онлайн-сервісів самодіагностики захворювання. - С.83-90 Возняк, О. Правові аспекти захисту прав пацієнтів у випадку надання неякісної медичної допомоги психіатрами / О. Возняк. - С.91-104 У Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя відзначили 210-ту річницю з дня народження письменника. - С.3-4. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сікорський, П. Якість середньої - освіти основний чинник якісної вищої освіти [Текст] / П. Сікорський, І. Колодій> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 4. - С. 7-21 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- середня освіта -- якість вищої освіти -- моніторинг якості освіти -- модель якісної середньої освіти Дод.точки доступу: Колодій, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |