М74 Мова і культура [Текст] : наукове видання: У 5-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, Національна Академія Наук України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет", Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM". - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2002 - . - (Філологія). Вип. 4. Т. IV. Ч. 1 : Мова і художня творчість. - 2002. - 220 с. - 3.00 грн. Зміст: Безхутрий, Ю. М. Новели "Юрко" і "Кімната ч. 2" М. Хвильового: мотив "втраченого покоління" / Ю. М. Безхутрий. - С .17-25 Блажеєвська, Т. К. Володимир Винниченко і російський читач початку ХХ століття / Т. К. Блажеєвська. - С .25-33 Бойко, Н. В. Дієві парадигми ритуалів дівич-вечора / Н. В. Бойко. - С .33-39 Булаховская, Ю. Л. Метафорический образ моря в поэзии Адама Мицкевича / Ю. Л. Булаховская. - С .39-42 Волощук, В. І. Стильова своєрідність новели З. Зенца "Вісімнадцять діапозитивів" / В. І. Волощук. - С .42-49 Гончарова-Грабовская, С. Я. Поэтика сатирической комедии (на материале русской драматургии конца ХХ века) / С. Я. Гончарова-Грабовская. - С .59-68 Дикарева, Л. Ю. Лингвосемиотические способы объективации идеи превращения в художественной прозе Н. В. Гоголя / Л. Ю. Дикарева. - С .73-79 Дубіль, Н. В. Звертання в новелістиці Василя Стефаника / Н. В. Дубіль, Я. Я. Чорненький. - С .79-89 Завистовская, Г. Э. Хуждожественный текст как отражение реальности в идеальном мире эстетической действительности / Г. Э. Завистовская. - С .92-100 Зайчук, Н. А. Реализация мифологемы "черт" в русских народных загадках / Н. А. Зайчук. - С .100-105 Замрыкит, С. М. Музыкальное пространство и время в художественных эпохах / С. М. Замрыкит. - С .105-116 Каирова, Т. С. Эхо цивилизации в эпистолярном наследии Вольтера / Т. С. Каирова. - С .116-129 Коваленко, О. В. Стилистические функции жанрово-маркированной лексики исторических романов В. Скотта / О. В. Коваленко. - С .137-143 Корецька, Л. П. Слово як "Божа гармонія" в житті і творчості Олеся Гончара / Л. П. Корецька. - С .143-154 Лісничий, Д. В. Флористична компонента у поетичних творах Лесі Українки ЇЇ століття (спроба мікротипології) / Д. В. Лісничий. - С .168-178 Лысенко, С. А. Виды гротеска / С. А. Лысенко. - С .186-191 Лысюк, Н. А. Московский социум в романе М. А.Булгакова "Мастер и Маргарита" / Н. А. Лысюк. - С .191-197 Яременко, С. Я. Українська мова кінця ХІХ-початку ХХ століття в оцінці Юрія Шевельова / С. Я. Яременко. - С .205-210 Бовсунівська, Т. В. Форми художньої адаптації християнської містики в "Кобзарі" Тараса Шевченка / Т. В. Бовсунівська. - С .210-217
РУБ 40 Дод.точки доступу: Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Винниченко, Володимир \о нем\; МИЦКЕВИЧ, АДАМ \о нем\; Зенець, З. \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Стефаник, Василь Семенович (укр. письменник ; 1871-1936) \о нем\; Вольтер, Франсуа-Мари Аруэ (французский философ) \о нем\; СКОТТ, ВАЛЬТЕР \о нем\; Гончар, Олесь Терентійович \о нем\; Українка, Леся \о ней\; БУЛГАКОВ, МИХАИЛ АФАНАСЬЕВИЧ \о нем\; Шевельов, Юрій Володимирович \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Фонд розвитку культури і мистецтва "Парад планет"; Міжнародний науковий журнал "COLLEGIUM" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: Ук/2005/3 Ук/2005/3 Журнал 2005р. N 3 Кононенко, П. Національна ідея, нація, націоналізм / П. Кононенко. - С.6-50 Сніжко, В. Повітря із синього скла / В. Сніжко. - С.52-54 Погрібний, А. Образ, увиразнений листами (штрихи до сильветки Докії Гуменної) / А. Погрібний. - С.54-59 Мінченко, Т. Іван Бажанський - українознавець / Т. Мінченко. - С.60-64 Калакура, О. Поляки - сусіди українців і давні жителі на їх етнічних землях / О. Калакура. - С.80-87 Васильчук, В. Інтеграція етнічних німців в український соціум. Історіографія проблеми / В. Васильчук. - С.88-94 Васильчук, Г. Діяльність органів по українізації вищих ланок державного апарату УРСР (20-ті роки ХХ ст.) / Г. Васильчук. - С.95-99 Доценко, В. Загальносоюзні кампанії щодо українського єврейства у 20-30 роках ХХ ст. та участь у них товариства по землеоблаштуванню єврейських трудящих УРСР / В. Доценко. - С.99-102 Хоменко, І. Радіомистецтво як відповідь нації на виклики часу: лінгвістичний аспект феномена / І. Хоменко. - С.103-105 Шервашидзе, Г. К некоторым вопросам эстетики Жана Поля Сартра / Г. Шервашидзе. - С.106-107 Крижанівська, В. Українознавство в загальноосвітніх навчальних закладах (на допомогу вчителю українознавства) / В. Крижанівська. - С.114-115 Федоренко, О. Геополітичні дослідження в українознавстві / О. Федоренко. - С.116-119 Гомотюк, О. Університети як осередки українознавчих досліджень / О. Гомотюк. - С.119-128 Пеньковець, О. Національна освіта і державна політика в українознавчо-філософському вченні С.Русової / О. Пеньковець. - С.128-132 Пригоровська, Л. До питання про співпрацю О.П.Довженка з подвижниками дефектології / Л. Пригоровська. - С.133-136 Несторяк, М. Відображення лексичних особливостей гуцульських говірок у повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків" / М. Несторяк. - С.136-144 Філіпчук, Г. Мовна освітня політика - проблема України / Г. Філіпчук. - С.149-151 Зіневич, Л. Мовна ситуація Чернігова (за результатами соціолінгвістичного дослідження) / Л. Зіневич, В. Демченко. - С.155-157 Яременко, С. Українська мова в сучасному інформаційному просторі / С. Яременко. - С.158-160 Костянтинова, С. Аргентинські українці або українські аргентинці: про дві батьківщини / С. Костянтинова. - С.161-164 Недюха, М. Українське суспільство у пошуках шляхів національної єдності (з історії української духовної культури ХVІІ ст.) / М. Недюха, Н. Петрук. - С.170-173 Карпенко, В. Інформаційний простір як чинник національної безпеки України / В. Карпенко. - С.182-192 Полякова, А. Українська аристократія ХІХ ст. (за мемуарами П.Ламсдорфа-Галагана) / А. Полякова. - С.219-224 Ярошинський, О. Українська національна революція середини ХVІІ ст. - історичний феномен / О. Ярошинський. - С.240-242 Ятченко, В. Філософські аспекти вивчення духовної спадщини українського Полісся / В. Ятченко. - С.244-247 Завадська, В. Ложка як відповідник людської душі у фольклорі та матеріальній культурі українців / В. Завадська. - С.247-252 Донченко, Є. Історична спадщина українсько-французьких відносин / Є. Донченко. - С.265-270 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Яременко, С. Українська мова в сучасному інформаційному просторі [Текст] / С. Яременко> // Українознавство : Науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2005. - N3. - С. 158-160 Рубрики: мовна політика України Кл.слова (ненормовані): мас-медійний простір -- державна мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Б3/2014/34/36 Журнал 2014р. N 34/36 Сеньків, Ю. О. Весняні явища в житті рослин: Пристосованість рослин до середовища існування (7 клас, урок-екскурсія) / Ю. О. Сеньків. - С.2-5. Дзей, Т. О. Лабораторні роботи з біології (8 клас) / Т. О. Дзей. - С.5-21. Круш, Л. М. Організм і середовище існування (8 клас) / Л. М. Круш. - С.21-30. Шуліка, К. С. Цикл уроків з теми "Кровообіг та лімфообіг" / К. С. Шуліка. - С.30-61. Прокопець, О. І. Господарі повітря - комахи (8 клас) / О. І. Прокопець. - С.64-72. Форостяна, Н. В. Різноманітність плазунів, їх значення у природі та житті людини (8 клас) / Н. В. Форостяна. - С.79-82. Яременко, С. П. Значення знань про опорно-рухову систему для формування, зміцнення і збереження здоров’я людини (9 клас) / С. П. Яременко. - С.82-89. Куртєва, Н. В. Органи сечовидільної системи, їхня будова та функції, будова нирок, нефрон (9 клас) / Н. В. Куртєва. - С.89-95. Третяк, О. В. Двомембранні органели (10 клас) / О. В. Третяк. - С.98-107. Кир’янова, І. В. Екологічні задачі / Кир’янова. - С.107-110. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 72 Яременко, С. П. Значення знань про опорно-рухову систему для формування, зміцнення і збереження здоров’я людини (9 клас) [Текст] / С. П. Яременко> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 34/36. - С. 82-89. Рубрики: уроки біології в 9 кл. Кл.слова (ненормовані): опорно-руховий апарат людини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 72 Яременко, С. Саскачеванка та інші пісні [Текст] / С. Яременко. - Едмонтон : Славута, 1977. - 32 с. - 2.00 грн Примірників всього: 2 муз. (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: муз. (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2017/7/8 Журнал 2017р. N 7/8 Данилевський, В. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський. - С.3–6. - Бібліогр.: 9 назв. Чепурна, Н. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна. - С.7–10. - Бібліогр.: 13 назв. Назаренко, Г. Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко. - С.11–16. - Бібліогр.: 16 назв. Крутенко, О. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 13 назв. Топчій, І. Становлення Гімназії успішного українця / Ірина Топчій. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Каракаш, І. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / Іван Каракаш, Ілона Руденко. - С.24–27. - Бібліогр.: 6 назв. Чумаченко, О. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан. - С.28–31. - Бібліогр.: 8 назв. Саєнко, С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / Сергій Саєнко, Надія Ананьєва. - С.32–35. - Бібліогр.: 4 назви. Карло, Т. Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло. - С.36–39. - Бібліогр.: 7 назв. Мирошніченко, Т. Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко. - С.39–42. - Бібліогр.: 8 назв. Пікалюк, А. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / Андрій Пікалюк. - С.43–45. - Бібліогр.: 7 назв. Нерубайський, В. Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський. - С.46–49. - Бібліогр.: 6 назв. Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко. - С.49–52. - Бібліогр.: 8 назв. Мельничук, В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук. - С.53–55. - Бібліогр.: 7 назв. Верба, І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "школа рівних можливостей" / Ірина Верба. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв. Вертипорох, О. Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко. - С.59–61. - Бібліогр.: 5 назв. Денисюк, Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк. - С.62–62. - Бібліогр.: 2 назви. Щербина, С. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина. - С.65–67. - Бібліогр.: 10 назв. Бущай, Л. Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бущай ; Людмила Бугай. - С.68–71. - Бібліогр.: 3 назви. Жуган, Н. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган. - С.72–74. - Бібліогр.: 4 назви. Яременко, С. Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко. - С.75–77. - Бібліогр.: 3 назви. Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька. - С.78–80. - Бібліогр.: 4 назви. Самохотов, А. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / Анатолій Самохотов. - С.81–83. - Бібліогр.: 9 назв. Колісник, В. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / Валерій Колісник. - С.84–86. - Бібліогр.: 8 назв. Дорожкіна, Н. Школа практичної діяльності / Неля Дорожкіна, Алла Забарна. - С.87–89. - Бібліогр.: 8 назв. Лукашенко, Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Тетяна Лукашенко. - С.90–93. - Бібліогр.: 6 назв. Лосіцький, В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / Володимир Лосіцький. - С.94–96. - Бібліогр.: 3 назви. Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова. - С.97–100. - Бібліогр.: 8 назв. Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош. - С.100–104. - Бібліогр.: 7 назв. Дубенська, О. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / Олександра Дубенська. - С.105–107. - Бібліогр.: 5 назв. Цьоменко, А. Школа успішної особистостіяк шлях розвитку інноваційного навчального закладу / Анна Цьоменко. - С.107–109. - Бібліогр.: 5 назв. Кондратюк, В. Школа успіху та творчих досягнень / Валентин Кондратюк. - С.110–112. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 72 Яременко, С. Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 75–77. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
Освіта в Україні--реформування освіти Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- освітнє середовище -- розвиток особистості -- творчо-розвивальний характер -- діяльність вчителя -- компетентність педагога -- сільська школа -- інноваційний освітній простір -- педагогіка партнерства -- розвиток особистості Анотація: У статті охарактеризовано модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості та концептуальні засади його розвитку, які ґрунтуються на основі педагогіки партнерства, педагогіки взаємодії. Визначено мету інноваційного розвитку ЗНЗ, яка передбачає прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природнихзадатків та потенційних можливостей, незалежно від віку. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |