Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=заохочення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.


   
    Покарання та заохочення [Текст] // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 54-57 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: правовий захист дітей
   покарання

   Виховання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Кайріс, О.
    "Я в тебя верю!" [Текст] / О. Кайріс // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N13 (квітень). - С. 6, 11-12
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
ПОКАРАННЯ -- ЗАОХОЧЕННЯ
Анотація: Одна з ключових проблем сучасної школи - проблема покарання й заохочення учнів, застосування покарання як виховного засобу. Сьогодні в колі вчителів, психологів, інших працівників освіти точиться багато суперечок і дискусій щодо таких питань: чи справді покарання настільки необходне, чи можна обійтися іншими засобами стимулювання учня до навчання; які форми покарання застосовуються зараз у школі і чи припустимо використовувати їх надалі; як змінилася система покарань із запровадженням 12-бальної системи оцінювання в школі; як покарання впливають на формування особистості дитини тощо. Крім того, проблема покарання стосується не лише школи, але й родини, тобто пов'язана з питанням культури сімейного виховання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Фулер, Ч.
    Заохочення до досягнення успіху [Текст] / Ч. Фулер // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N1. - С. 49-52


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Головата, Ю. І.
    Поради психологу-консультанту: Порада 2. Молодим батькам. Молодший шкільний вік (6-10 років) [Текст] / Ю.І. Головата // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N20 (жовтень). - С. 10-13
ДРНТІ
ББК 88.4 + 88.56
Рубрики: психологія молодшого школяра
   Практичні психологи

   психологічна допомога батькам

   спілкування "дитина-батьки-вчитель"

   спілкування дітей

   Оцінювання знань--Молодші школярі--Психологічне переживання

Кл.слова (ненормовані):
ЗАОХОЧЕННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


   
    Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? [Текст] // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 15-16 ; №10(березень) ; №12(березень). - С. 14-15
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: покарання
   педагогічна психологія

   психологія виховання

   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія виховання -- психологія навчання , покарання у нас і за рубежем

ДШ2/2003/9(березень) :
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)



Знайти схожі

6.
373.2.036.5(477)
Б 11


    Біла, І.
    Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток творчості
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал
Анотація: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
88.5
Л 64


    Лифинцев, Дмитрий Валентинович.
    Социальна поддержка как психологический феномен / Д. В. Лифинцев, А. Б. Серых, А. А. Лифинцева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 105-117. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--соціальна підтримка
Кл.слова (ненормовані):
соціальна підтримка -- міжособистісні відносини -- соціальні зв’язки -- соціальна адаптація -- соціальна взаємодія -- стрес -- емоційна підтримка -- заохочення -- порада -- дружнє спілкування -- практична допомога -- соціальний підхід -- психологічний підхід -- комунікативний підхід -- соціальні мережі -- стрес-буферна модель -- модель головного ефекту -- чуйність -- чутливість -- комплементарність підтримки -- конгруентність підтримки -- доступність підтримки
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз феномену соціальної підтримки як механізму міжособистісної взаємодії, який забезпечує емоційне та фізичне благополуччя людини. Розглянуто зміст сучасних зарубіжних концепції, які вивчають даний феномен. Охарактеризовано принципи доступності, комплементарності та конгруентності соціальної підтримки.


Дод.точки доступу:
Серых, Анна Борисовна; Лифинцева, Алла Александровна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
373.212.5(477)
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 23–27. - Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розпорядок дня
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- заохочення -- зацікавлення
Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Половіна, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Дзюба, Світлана.
    Матеріальне стимулювання публікаційної активності науково-дослідної роботи викладачів закладів вищої освіти [Текст] / С. Дзюба // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 19-27.
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--наукові публікації--матеріальне стимулювання
Кл.слова (ненормовані):
публікаційна активність викладачів -- наукові розробки -- науковий потенціал -- упровадження викладачами наукових розробок -- якість навчального процесу -- матеріальне стимулювання викладачів -- заохочення викладачів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.200.585
Р 15


    Радченко, Сергій.
    Книга vs. комп’ютер, телевізор, смартфон та ігрова приставка, або Як заохотити дітей до читання [Текст] / С. Радченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 18-20. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.585
Рубрики: Виховання--заохочення до читання
Кл.слова (ненормовані):
звичка до читання -- виховне значення книги
Анотація: Автор статті проводить аналіз і надає поради батькам щодо читання дітьми книжок.


Дод.точки доступу:
РадченкоС., Сергій (економіст-міжнародник за освітою, приватний підприєміць, консультант з менеджменту, Посол музею “Бітлз” у Ліверпулі) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 7236
Кількість відвідувачів 844
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя